goed geregeld tot nu toe

regelen je overstap

vriendelijk geholpen

duidelijke uitleg van het aangeboden product

aardig , vakkundig en behulpzaam

Hele aardige vrouw aan de telefoon die mij goed en vakkundig heeft geadviseerd. ik was blij dat ik niets hoef te doen en kon afwachten tot dat mijn huidige abonnement afgelopen is. op die manier hoef ik geen boete te betalen . ik stap over naar een andere bedrijf dus.

F a n t a s t i s c h !!!

Krijno had alle aandacht voor mijn situatie en heeft me aan een mooi energiecontract geholpen, vlak voordat prijzen weer gingen stijgen. Hij had ook overal een antwoord voor klaar. I would recommend to a friend!

Vlotte en correcte afhandeling.

Na goede uitleg overgestapt naar nieuw contract.

zeer positief

goede duidelijke info.

Ik ben netjes geholpen door jullie en goed advies gegeven.

Jullie hebben mij goed advies geven wat het beste bij mij past kwa energiebedrijf.

Eerst goed, maar niet meer te bereiken

Ik probeer jullie telefonisch weer te bereiken, maar dat is onmogelijk. Hopelijk lezen jullie dit en nemen jullie contact op met mij

Goed geholpen, fijn contact

Het is een doolhof geworden met al die verschillende energiemaatschappijen en voorwaarden. Jasmijn heeft goed met mij mee gedacht. Ook toen ik na het weekend nog eens zelf ben gaan vergelijken heeft ze me de voor en nadelen van het ene contract en het andere uitgelegd. Zo bleek dat in het andere contract de leveringskosten niet waren meegenomen.

Eerlijk

Hi Chris, zoals afgesproken hierbij mijn review. Je hebt duidelijke informatie gegeven en samen met mij alles heel geduldig doorgenomen. Ik vind je een beleefde jongeman. Je krijgt van mij een 10 en geen idee wie bepaalt wie de medewerker van de maand wordt maar laat die persoon mij vooral even opbellen dan.

Goed geïnformeerd en geholpen.

Ik denk dat ik door de informatie een goed besluit kan nemen.

Prettig en deskundig gesprek.

Zij had begrip en goed luisterend vermogen om mijn verhaal ook aan te horen. Zij was ook zeer snel in wat zij (jullie) mij te bieden hadden.

Goede en heldere informatie

Ik ben erg goed geholpen in het zoeken en overgaan naar een andere energieleverancier. Er is goed gekeken naar mijn verbruik en daar een passende energieleverancier bij gevonden

Geweldige uitleg en uitvoering

Prima, gedaan van jullie medewerker geef hem maar opslag want hij is heel goed bedankt voor de overstap en ik hoop dat het goed is gegaan.

Clear & straight to the point!

All good!

duidelijk verhaal

Na duidelijke uitleg besloten met vandebron in zee te gaan

duidelijk

goede uitleg, duidelijk ,

Duidelijke en transparante communicatie

Ik heb met Dhr. Cor Van Dijk een goede relatie opgebouwd. Hij is zeer duidelijk en transparant in zijn communicatie. Bovendien is hij een zeer betrouwbaar persoon.

Heel vriendelijk behandeld

Fijn, dat ik gebeld werd , nadat ik zelf formulier ingevuld had. Ik ben tevreden over het aanbod en het feit, dat ik terug kon bellen en weer net zo vriendelijk te woord werd gestaan. Heel geduldig met mij.

uitstekenf

Vriendelijk, ter zake kundig, geduldig

Maar mijn overstap klopt niet.Ik ben alleen overgestapt met gas,terwijl ik ook voor electra wil overstappen.Dat is ook duidelijk aangegeven door mij.Snap het niet.

zeer goede ervaring

Was heel goed

Was goed

wacht nog op bevestiging

ik heb nog geen bericht dat de overstap gelukt is daar wil ik even op wachten, het klonk allemaal wel goed

Profioneel

Hepende hand.