Was heel goed

Was goed

wacht nog op bevestiging

ik heb nog geen bericht dat de overstap gelukt is daar wil ik even op wachten, het klonk allemaal wel goed

Profioneel

Hepende hand.

Goed!

Duidelijk en helder te woord gestaan.

Goede dienstverlening

Snel, juiste informatie, klantvriendelijk en snelle uitvoering

Goed geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Voel me onder druk gezet

Kreeg er weinig tussen om ergens over na te denken kreeg een aanbod wat u iets lijkt te kloppen ik zou 99 euro per maand gaan betalen ik hebnog gevraagd ofhij dat zeker wist maar krijg nu van essent de ending dat ik mij maandbedrag maar moetverhogen naar 181 euro omdat ik anders veel moet bijbetalen voel me dus bedrogen

Geachte heer/mevrouw Tiel, Erg vervelend om te vernemen. Kunt u contact met ons opnemen om hier wat meer over te vertellen? tel: 030-7009-727

Om eerlijk te zijn had ik geen enkele telefonische reactie verwacht over deze situatie. Dacht meer iaan een beantwoord mail. Mw. de Groot heeft mij goed en netjes te woord gestaan heel goed en duidelijk alles uitgelegd. Zij was vriendelijk en geduldig, en bood een luisterend oor voor mijn situatie, en konden wij ons in het gesprek heel goed vinden en met een happy end zou ik kunnen zeggen, want zij heeft mij weten te overtuigen om uit mijn twijfels en situatie te stappen. Ik wil haar hiervoor bedanken en hoop dat ik een betere periode tegemoet zal zien. M.v.g.

Fijn

Goede uitleg Vriendelijk

Het was positief

Mevrouw was helpzaam, duidelijk en vooral toegankelijk.

Prima duidelijk en vriendelijk , en hoop goed geregeld.

Reaktie al boven.

Prettig geregeld

Prettig geregeld.

heel goed

ben goed geholpen alles goed uitgelegd

Goede en gerichte voorlichting met respect voor de klant. Geen ge-jij en ge-jou

Ter zake kundige informatie heeft geresulteerd in een overstap naar een andere energie leverancier die ook aanmerkelijk goedkoper bleek te zijn.

Ik werd keurig tewoord gestaan,en volgens afspraak terug gebeld.

Top Service

Zeer fijn door Jos geholpen.

Zeer klantvriendelijke medewerker

Werd goed geholpen, heel vriendelijk en duidelijk. Was zeer geïnteresseerd en behullpzaam!

Prettig

Goede uitleg, geduldige medewerker aan de telefoon. Zei terug te bellen en deed dat op de afgesproken tijd.

Top van een jongen

Hij heeft me goed geinformeerd vriendelijk geduldig en heel posetief fijne gesprek gehad

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk, rustig en alles netjes tot in de puntjes verteld. En werd echt goed naar mij geluisterd en mijn vragen werden goed beantwoord . De heer Halfwerk ,was bijzonder in het mij gerustellen. En Kevin was ook heel voorkomend. Top medewerkers, dit verdiend een ster.

Ik werd heel goed geholpen.

Zeer goed geholpen.

Goede info en vriendelijke medewerkers

ze hebben mij op een goede en leuke manier over de drempel getrokken

na ruim een week nog steeds geen reactie gehad

ook verschillende reminders richting greenchoice hebben niet tot een reactie geleid

Aardige benadering

Goed advies. Alles is prima verlopen, op één punt na. Van mijn huidige leverancier heb ik nog geen bericht ontvangen dat mijn contract per 5 juli a.s. zal beëindigen.

Kobaltweg 11

3542 CE Utrecht