Laden reviews...
Laden reviews...
333 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen overwegend tevredenheid over de klantenservice, duidelijke uitleg en vriendelijke medewerkers. Er wordt veel waardering uitgesproken voor deskundig advies en een soepele overstap. Wel komen er zorgen naar voren over kosten, boetes en soms communicatie- of betalingsverwarringen. Over het algemeen geven de respondenten aan een positieve ervaring te hebben met de service.
Aan de telefoon was het netjes
Beveelt aan
1 June 2026
Cecilia
Winterswijk
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tot nu toe tevreden bent en dat u netjes te woord bent gestaan. We waarderen uw feedback en staan graag voor u klaar :)
Na telefonisch gesprek is het goed uitgelegd hoe het wordt verwerkt en afgehandeld wordt
Beveelt aan
31 May 2026
Alfred
Etten-Leur
Dank voor je review !
Fijn om te horen dat het telefonisch gesprek duidelijkheid heeft gegeven en goed heeft uitgelegd hoe alles wordt verwerkt en afgehandeld. We vinden het belangrijk dat je precies weet waar je aan toe bent, dus het is goed om te lezen dat dit zo is overgekomen.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Goede en duidelijke informatie via de telefoon. Vriendelijke mensen die weten waar ze over praten.
Beveelt aan
30 May 2026
Cor Stuij
Werkendam
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Bedankt voor het vertrouwen.
Heb jullie hulp als zeer klantvriendelijk ervaren.
Beveelt aan
29 May 2026
Antoinet
Zevenaar
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u onze hulp als klantvriendelijk heeft ervaren. Daar doen we het voor!
Uitstekend, vriendelijke dame aan de lijngehad
Beveelt aan
29 May 2026
Pascal
Rotte4dam
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen.
Bedankt voor het vertrouwen.
Goed
Beveelt aan
29 May 2026
Tiny
Wateringen
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Bedankt voor het vertrouwen.
Eerst verbaasd. De jongen die mij belde kon het goed uitleggen waardoor mijn wantrouwen al snel verdween. Hij heeft mij keurig te woord gestaan en uiteindelijk heeft het mij veel opgeleverd. Ik ben erg tevreden.
Beveelt aan
25 May 2026
Simone
Noordwijkerhout
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat het gesprek u een vertrouwd gevoel gaf en dat alles duidelijk is uitgelegd.
Geweldig dat onze medewerker u zo goed heeft kunnen helpen en dat het u uiteindelijk veel heeft opgeleverd. Bedankt voor uw vertrouwen en uw tevredenheid betekent|
de vragen waren goed beantwoord en duidelijk,door de medewerker Top.
Beveelt aan
24 May 2026
GA de jong de Jong
Apeldoorn
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat uw vragen duidelijk en goed zijn beantwoord door onze medewerker.
We waarderen uw compliment enorm. Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer!
wel verschil is personen die adviseren. Ik heb geboft.
Beveelt aan
24 May 2026
oenie
Rhenen
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het advies.
Geweldig dat u dit zo heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen!
makkelijk
Beveelt aan
23 May 2026
w.j.oppenhuizen
alkmaar
Dank u wel voor uw positieve woorden en mooie beoordeling. Het doet ons goed te horen dat u onze dienstverlening als prettig heeft ervaren.
Bedankt voor uw vertrouwen, we staan graag weer voor u klaar!
Keurig en netjes geregeld
Beveelt aan
22 May 2026
Marcel
Groningen
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!
Wij waarderen uw vertrouwen enorm en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
goede uitleg
Beveelt aan
22 May 2026
j Benjamins Boer
hoogeveen
Dank u wel voor deze mooie beoordeling :) We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Uitstekend.
Beveelt aan
21 May 2026
Geertruida
Emmeloord
Wat een mooie beoordeling, dank u wel!
Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. We stellen uw vertrouwen zeer op prijs.
Heel duidelijke uitleg wat leidde tot overstap naar essent
Beveelt aan
19 May 2026
Corrie
Krabbendijke
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat je onze dienstverlening als goed hebt ervaren :)
Zoals ik net al beschreef. De dame heeft me goed geholpen.
Beveelt aan
18 May 2026
Marianne Majolee
Andijk
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u vriendelijk bent geholpen en dat onze collega de tijd voor u heeft genomen :)
in eerste instantie een wat opdringerig gesprek maar later toch goede uitleg, overleg en bedenktijd over gestapt naar Essent.
Beveelt aan
13 May 2026
w. bosma-tuttel
wieringerwerf
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Bedankt voor het vertrouwen.
Heel goed geholpen. Jullie nemen echt de tijd voor. Ben blij met de goede uitleg
Beveelt aan
12 May 2026
Balaydin
Leidschendam
Bedankt voor uw mooie review! 😊
Fijn om te horen dat u zich goed geholpen voelde en tevreden bent met de uitleg. We vinden het belangrijk om echt de tijd voor onze klanten te nemen. Heel graag tot ziens!
Eerlijk en vertrouwd
Beveelt aan
12 May 2026
Caroline Persoons V Iersel
Waalwijk
Wat een mooie beoordeling, dank u wel!
Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. We stellen uw vertrouwen zeer op prijs.
Myn ervaring met de overstap naar essent heb ik goed ervaren Alleen daarvoor de overstap naar Eneco was een fiasco er werd my verteld door jullie datvik maar 125 euro per mnd hoefde te betalen en nu eist Eneco van my 246 euro voor 1 mnd heb t geweigerd en ben bly dat ik daar niet meer by bent by Eneco mvgr mevr wevers
Beveelt aan
9 May 2026
Marga wevers
Hengelo overyssel
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring, mevrouw Wevers.
Fijn om te horen dat de overstap naar Essent goed is bevallen. Jammer om te lezen dat u met Eneco een vervelende ervaring heeft gehad. We willen hierbij wel aangeven dat de overstap naar Eneco niet via ons is verlopen, omdat wij geen samenwerkingsverband met Eneco hebben.
Desondanks begrijpen we dat dit voor u erg vervelend is geweest. We wensen u veel gemak en duidelijkheid bij uw huidige leverancier.
Ben heel goed geholpen door jullie personeel alles is me duidelijk uitgelegd Top
Beveelt aan
8 May 2026
haydee
Amsterdam
Wat een mooie beoordeling, dank u wel!
Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. We stellen uw vertrouwen zeer op prijs.
Hij heeft mij goed geholpen met het uitzoeken wat de beste goedkoopste leverancier is voor mij. Maakte mij druk omdat de overstap datum nog ver in het vooruitzicht ligt maar ook dat was geen probleem
Beveelt aan
8 May 2026
Patricia
Houten
Bedankt voor uw mooie review!
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het vinden van de beste en voordeligste leverancier. Ook prettig dat we u gerust hebben kunnen stellen over de overstapdatum.
Wij wensen u alvast veel voordeel van uw nieuwe contract!
Kreeg vandaag een rekening van Green Choice, is deze opgezegd?
Beveelt aan
6 May 2026
HAM
Horst
Dank u wel voor de beoordeling en uw feedback.
We zien een 6 als een belangrijk signaal dat er ruimte is voor verbetering.
Daarnaast begrijpen we uit uw bericht dat het de bedoeling was om via ons over te stappen, maar dat u zich afvraagt wat er precies is gebeurd. We komen hier graag met u over in contact om dit samen te bekijken en eventuele onduidelijkheden op te helderen. Wilt u contact met ons opnemen?
030-7009 727
[email protected]
Goed en met veel respect ,ondanks dat het lang is duidelijk voorwaarden uitgelegd . P.s Dank u
Beveelt aan
6 May 2026
julius
Beverwijk
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u onze uitleg als duidelijk en respectvol heeft ervaren, ook al nam het wat meer tijd in beslag. We vinden het belangrijk dat alle voorwaarden goed worden toegelicht. Bedankt voor uw vertrouwen én uw vriendelijke woorden!
Ik werd in het telefoongesprek netjes te woord gestaan en alles werd ook duidelijk uitgelegd. Maar wat ik niet leuk vind is dat ze je gaan uitrekenen of je nog een boete moet betalen bij de andere maatschappij en dan geven ze aan dat het om en nabij 60 euro is en daar heb ik vrede mee, maar vervolgens krijg ik van Essent een boete brief van euro 206,- en dat was wel schrikken. Licht mensen dan niet in op die manier of noem helemaal geen bedragen in telefoongesprekken.
Beveelt aan
5 May 2026
Jessica
Brugman
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tijdens het telefoongesprek netjes te woord bent gestaan en dat alles duidelijk is uitgelegd. Tegelijkertijd begrijpen wij goed dat het ontvangen van een hogere boete dan vooraf verwacht erg vervelend en schrikbarend kan zijn.
Graag vernemen wij wat er precies is gebeurd. Kunt u contact opnemen om het verder toe te lichten? Wij zijn bereikbaar op 030-7009 727 of via [email protected].
Super aardige meneer die ons geholpen heeft.
Beveelt aan
4 May 2026
Anton
Dalen
Wat een mooie beoordeling, dank u wel!
Geweldig om te lezen dat u tevreden bent. We stellen uw vertrouwen zeer op prijs.
Ieder jaar ontvang je weer een jaarnota van je energieleverancier. Soms valt deze mee, maar het kan schrikken zijn wanneer je juist een flink bedrag moet bijbetalen. Consumind helpt je door de energiemarkt inzichtelijk te maken, de ingewikkelde termen op je nota’s toe te lichten en door te kijken hoe je kunt besparen op je energiekosten. Bij Consumind vergelijk je gemakkelijk energiecontracten en zie je direct hoeveel jij kunt besparen op de energienota. Betaal je te veel, dan regelt Consumind de overstap voor je. Prettig geregeld.
Kobaltweg 11
3542 CE Utrecht
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops