Snelle, correcte en persoonlijke afhandeling.

Vond het prettig dat er ook aan persoonlijke correspondentie werd gedaan en niet alleen via automatisch ingestelde berichten.

geweldig!

Vaak op het laatst besteld en na een paar maanden pal voor kerst nog een nabestelling. Er wordt van alles in dienst gesteld om het toch zo snel mogelijk te drukken en te leveren. Echt klasse! Hart voor cliënten.

Prima producten service en contact!

We hebben bij relatiegeschenken potlodendoosje en tas besteld en laten bedrukken met logo en tekst. Heel fijn om ook een proefdruk te ontvangen. Het contact met de dames van Primarelatiegeschenken was snel en goed geregeld. De producten waren op tijd binnen en de ontvangers zijn enthousiast over de kerstattentie.

Prettige en snelle service

We hadden snel een giveaway nodig bedrukt met afbeelding en logo en daarop werd snel en accuraat gehandeld.

Voor herhaling vatbaar

Top !

Goede communicatie en service, mooi product. Zeer tevreden.

Eenvoudig bestelproces en goede communicatie

Na het bestellen van de artikelen heb ik contact gehad met een van de medewerkers. Ze controleerde de voortgang en leverdatum zodat de artikelen op tijd binnen kwamen. Erg fijne communicatie! Nogmaals bedankt en tot een volgende bestelling

korte lijntjes, duidelijke afspraken

Ik heb een bestelling geplaatst die afwijkt van een normale bestelling. Daarom heb ik telefonisch afgestemd over hoe de bestelling eruit moest zien. Hierop kreeg ik dezelfde dag nog een voorstel en na deze wat aangepast te hebben, was de bestelling zo geregeld. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, de lijntjes waren kort en de bestelling was mooi op tijd geleverd. In één woord: KLASSE

Helaas artikel te laat geleverd!

De belofte was dat het artikel op tijd zou komen, maar dat is niet gebeurd. Tot twee keer toe zelfs.

Badeenden snel bedrukt en geleverd

De 150 badeenden zijn na akkoord snel bedrukt en geleverd. Geen 10 omdat ik de bedrukking in "real life" toch iets vond tegenvallen - kan je eigenlijk slecht/niet beoordelen op een drukproef. Moet mijn ontwerp hiervoor volgende keer zelf iets bijstellen.

Fijne communicatie en snelle levering!

Wat fijn de persoonlijke mails! De levering was snel en netjes!

Prima; snel en goed

Snelle levering, mooi product

Duidelijke communicatie, snelle levering

Onze ervaring is dat de levering berust op een duidelijke en snelle communicatie. Ook de levering zelf geeft veel tevredenheid.

Snelle service, goede afhandeling van producten

Direct antwoord op mijn vraag, helder in de afhandeling van het gekozen product.

Perfect!

Erg tevreden met onze bestelling, zeer snelle levering en erg goede service! Wij hebben steeds contact met Natascha. Na onze eerste bestelling, vorig jaar, nu wederom voor deze partij gekozen en dat zullen we blijven doen!

uitstekende service

Net een herhaalde bestelling geplaatst. Goede communicatie en mooi product afgeleverd precies zoals ik het in gedachten had. Bij de eerste bestelling ook goed meegedacht.

Prima ervaring met graveren en aanpassen van de gravure.

Prima ervaring met graveren en aanpssen van de tekst.

Super bedrijf

Snel klantvriendelijk en goede prijs, kom weer terug.

Top! Een aanrader

Contact verliep met Natascha, zeer vriendelijk en meedenkend. Top service! Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering en ruim assortiment. Wij houden deze partij aan als vaste partner en zullen in de toekomst wederom hier onze bestellingen gaan plaatsen

Fantastisch geholpen door Ina!!ze denkt mee.

We zaten met een tijdsdruk en Ina heeft alles goed geregeld! Volop meedenken en alternatieven aan dragen... alles optijd binnen en ziet er mooi uit. Alleen waren veel drukkers op de opvouwbare tasjes gesmolten bij het bedrukken, zodat deze niet te gebruiken waren. Maar zelfs dat is fantastisch opgelost!! Credit nota voor de tasjes die niet goed waren. Kortom... super geregeld!!

mooie producten en een goede communicatie

prettige ervaring

Vriendelijke, vlotte, en keurige service!

Vlotte verzending, vriendelijk contact, mooi eindresultaat.

Prachtig geschenken, firma denkt op een fijne manier mee met de klant.

Had na het bestellen van het geschenk voor de leden van onze vereniging een heel goed contact met de klantenservice. Fijn dat je eerst een foto ontvangt van hoe het er uit gaat zien, bleek precies te kloppen.

Fijn bedrijf om mee te werken!

Altijd meedenken, behulpzaam, snelle service en altijd vriendelijk, of het nu per mail of aan de telefoon is. Daarnaast erg tevreden over de producten. Nog geen negatieve ervaringen gehad, vandaar de volle score!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Onze ervaring met Primarelatiegeschenken.nl is prima ze zijn begripvol denken met je mee snelle service en vlotte communicatie.