Zeer positieve ervaring, duidelijke en correcte communicatie.

Positief: Duidelijke website, uitgebreid assortiment, makkelijk te bestellen, direct inzicht in de kosten, erg goede communicatie, goede prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering én No-Nonsense! Negatief: Niets!

Adequate afhandeling goed contact

Goede prijs kwaliteit verhouding product.

Snel antwoord en alles goed geregeld

Snel antwoord en alles goed geregeld

Gaaf product, snel geleverd en wordt collectors item in de markt.

Gepersonaliseerde blikjes oer Hollands en hoog gewaardeerd in het buitenland. De logo's op het deksel creeeren verbinding. Nu al vragen mogelijk aanstaande nieuwe klanten of er dan voor hun ook zo'n blikje komt.

Nette snelle afhandeling van mijn bestelling

Goeie service en een nette snelle afhandeling van mijn bestelling

goede en snelle levering

Ik heb een leuk product uitgezocht,

Mooi resultaat

Goed contact en een mooi resultaat!

Meedenken, snelle leveringen, goede prijs

Opeens binnen paar dagen bedrukt relatiegeschenk nodig: blikken stroopwafels met bedrukking van nieuwe klant. Er werd snel geschakeld en meegedacht in oplossingen. Levering was op tijd en naar volle tevredenheid. Er wordt nu van genoten in Noorwegen.

Prima contact , prima levering

Mail contact was goed en snel. En de producten ook prima in orde. Heel fijn!

Prima product en service van prima relatiegeschenken

Goede service en snelle levering

Vlot, positief, meedenkend!

Super geholpen door Natascha! Snelle reacties, meedenkend, en opmaat makend. Heel fijn!

Goed. Makkelijk afgesproken en op tijd geleverd.

Goed. Makkelijk afgesproken en op tijd geleverd.

Correct

Klantvriendelijk en correct.

Pluspunten

Vriendelijk en snel contact via de mail. Proberen met je mee te denken. Goede kwaliteit spullen, we kregen zelfs een monster toegestuurd voordat er besteld werd. Top!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-het fijne persoonlijke contact -na een fout in de bestelling werd er vol ingezet op een spoed op zaterdagbestelling. Het was luxe onze bestelling uiteindelijk in het theater afgeleverd te krijgen, wel spannend of het zou lukken. -de kwaliteit van de bestelling is prima.

-het beantwoorden van de email zou wat sneller mogen, duurde soms wat langer, waardoor er tijdnood ontstond. -er was een fout in de bestelling bij het bedrijf waardoor er een spoedbestelling moest worden gedaan. Het was spannend of het wel op tijd geleverd kon worden. Gelukkig gelukt! -ons logo moest in een voor ons bijzonder bestand worden aangeleverd. Dat koste wel veel technisch naslagwerk. Mag wel wat eenvoudiger.

Pluspunten

vriendelijk via mail, meedenken maar niet pushen en een snelle afhandeling... top

Pluspunten

Snelle levering tot onze tevredenheid. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Geen

Pluspunten

Goeie service en snelle levering

Pluspunten

Goede contact, snelle reactie op mailwisseling

Pluspunten

Ontzettende snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Dank voor de positieve beoordeling Ana. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Pluspunten

Goed contact, snelle service

Dank voor de beoordeling. Succes met de pennen. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Pluspunten

Vriendelijk, begripvol, snelle service, vlotte communicatie

Duidelijkheid op de website

Dank Kim voor je positieve beoordeling. Geniet van de blikjes snoep. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Pluspunten

Snel contact

Pluspunten

Snelle reactie, snelle levering

Vinkenslag 52 9561 CR Ter apel