Slecht

Toiletmat zonder antislip. Levensgevaarlijk

10 op 10 voor Gerda

zeer goed geholpen voor een item dat niet meer verkrijgbaar was. Top service

Altijd tevreden

Een paar jaar terug het nodige aan beddengoed/badgoed besteld bij Lien. Zeer tevreden. Goede kwaliteit. Tussendoor een uitstapje gemaakt voor hoeslakens. Spijt. Drie weken geleden toch weer terug naar Lien voor een bestelling. Daar is het echte kwaliteit. Maak geen uitstapjes meer.

Correcte levering

Had probleem met artikel maar ze lossen het op een juiste manier op ! Rest van bestelling dik in orde. Zou zeker opnieuw met hen samenwerken

Snelle levering en fantastische kwaliteit

Liefs Linnen krijgt van mij een dikke tien, een fijne website, snelle levering en fantastisch mooi badgoed, wat veel vocht opneemt en dat is voor mij heel belangrijk.

Goed ,snelle bezorging

Zeer Correct.goede communicatie

Besteld met korte levertijd Door problemen bij toeleverancier werd de aangegeven levertijd iets overschreden Kreeg daarover helder bericht en de betaling voor spoedlevering werd ongevraagd teruggestort

Duidelijke web-site tijdige levering en kwaliteit die je verwachtte.

Eenvoud en geleverd krijgen wat je ook verwacht, hetgeen beschreven zoals op de site.

Uitstekende kwaliteit bedlinnen

Het bedlinnen heeft een lange levensduur en een fijne pasvorm. Elastiek blijft ook prima (ook na jaren nog). Als ik nieuw nodig heb bestel ik tegenwoordig altijd hier.

Supergoeie service !

Snel, correct en supergoe !

alles heel netjes

Snelle levering van mijn hoofdkussens met wasvoorschriften : bedankt !

Prima dekbed voor een redelijke prijs.

Heel snel geleverd en voldeed aan onze verwachting.

Mooie kwaliteit en netjes op tijd geleverd.

Goed geregeld

Prima afgehandeld

Keurig verzorgde verzending met duidelijk wasvoorschriften

Telefonisch goed bereikbaar Klantgerichte attitude Laagdrempelig Mooi product Goede prijs/kwaliteitsverhouding

top!!

super snelle levering. en ik ben heel tevreden met mijn donsdeken.

Uitstekende service en mooie producten.

Mogelijkheid om het product live te zien met een prettig en gastvrij ontvangst. Snelle levering van mooie handdoeken van goede kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit en prima levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie producten plus vlotte en goede levering.

Heel goede kwaliteit/prijsverhouding

En bovendien vlot en correct verzonden.

Het duurde even ivm afwijkende matrasmaat, maar het ziet er goed uit.

Het ziet er goed uit, maar ik heb het nog niet in gebruik genomen.

Bij Lien is alles top geregeld allen de bezorging blijft hopeloos. Mijn pakket waar jullie een beoordeling voor vragen is nog steeds niet aangekomen

Snel, correcte levering

Liens linnen producten zijn geweldig!

Toen ik 18 was ben ik met Walra in aanraking gekomen, ik spaarde heel mijn uitzet , beddengoed, handdoeken, alles bij elkaar, toen ik ging trouwen had ik prachtig mooi spul in huis. Ik gebruik daar nu nog 4 handdoeken van, 23 jaar later... nu het opgepakt is door Lien, en dezelfde soort spullen verkocht wordt met dezelfde soort kwaliteit ben ik super blij dat ik het beddengoed en handdoeken van Liens Linnen heb... je kan bijna geen vergelijkbare soort dekbedhoezen vinden... Ik ben al jaren blij met de spullen van Liens Linnen, en ik heb onze kinderen er nu ook mee verwend!! Bedankt iedereen van Liens Linnen!!

Alles prima

Alles is prima verlopen. Werden op de hoogte gehouden van de stand van zaken ten aanzien van bestelling.

Fantastisch!

Binnen 24 uur ontving ik mijn molton met antislip. In tegenstelling tot een oudere versie die ik ooit had gekocht bij de Wedgewood winkel, is deze molton veel zachter en valt veel soepeler. Ben er superblij mee!