Uiteindelijk tevreden

Na lang wachten bestelling ontvangen. Was in pre-order, maar dit stond niet op de site bij het bestellen. Uiteindelijk tevreden van het product.

Defect product zonder refund

Het product dat ik heb gekocht had 2 defecten. Er werd een refund aangeboden maar na 3 mails te hebben verstuurd met de vraag hoe en wanneer ik die zou ontvangen heb ik alsnog niks gekregen.

Beste, Wij hebben u meerdere mails gestuurd hierover, daarnaast heeft u ook de retourbetaling allang gehad. U heeft op een aanpassingsverzoek niet gereageerd. Met vriendelijke groet, Team dronewinkel.eu

Krijgt snel antwoord bij een vraag op de mail.

Netjes afgehandeld. Bij pré order kreeg ik snel antwoord als ik een vraag stelde.

Bestelling blijkt Pre-order

Bij deze winkel een DJI Mavic Mini fly more combo besteld. Op de websitepagina van dit artikel staat vermeld bij levertijd: "Leverbaar in enkele werkdagen" Bij het bestellen diende het volledige bedrag te worden overgemaakt en was er zelfs nog een keuze: voor 11.30 besteld, vandaag in huis voor €15,95 extra. (vanwege het tijdstip van bestellen hier geen gebruik van gemaakt) Na 8 werkdagen maar een bericht gestuurd waarop ik snel en netjes antwoord kreeg. Hierin stond vermeld dat de DJI Mavic Mini fly more combo op dat moment nog pre-order was en dat levering half december 2019 verwacht werd. De bestelling werd op 7 januari 2020 in zijn geheel geleverd, keurig en discreet verpakt, maar dat is dus niet binnen enkele werkdagen en ook niet half december 2019!! Jammer dat dit pre-order verhaal niet direct bij het bestellen duidelijk werd vermeld en dat er pas bij navraag aanvullende informatie hierover is gegeven. Dronewinkel heeft hier echt steken laten vallen, vandaar mijn lagere waardering.

Ik werd niet ingelicht dat mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar was.

De verkoper heeft precies geleverd wat overeengekomen is, dus top! Echter 6 weken later dan afgesproken. Geef de volgende keer een bericht dat het later wordt, en laat de klant niet in het ongewisse.

TOP

alles zeer vlot verlopen

Dik tevreden!

Drone de volgende dag in huis! Product zoals omschreven. Goede communicatie mbt de verzendstatus. Top!

Product bleek niet naar behoren te werken. Heel snel een nieuw exemplaar gekregen.

Goede ervaring, overzichtelijke site en via de chat snel bereikbaar. Ook het afhalen bij het magazijn ging bijzonder soepel en zeer vriendelijk. Daarnaast voldoet het product ook nog eens aan mijn verwachtingen !!!

Goede service, duidelijk

Precies wat ik zocht snel geleverd

perfect

Website goed, bestelling goed verpakt, snel bezorgd. Kortom, niks op aan te merken.

Alles top!

Bestelde artikelen werden dezelfde dag op de aangegeven tijd afgeleverd en werken naar tevredenheid. Top!

Zeer goeie correcte ervaring

Zeer goeie correcte ervaring - op tijd geleverd en goeie opvolging van de zending... Product prima staat - werkt heel ok...

Wat late levering maar uiteindelijk keurig afgeleverd.

Mooie carbon varianten wings voor mijn Phantom 3. Zoals Max Verstappen zou zeggen. “ Je kunt er ook gras mee maaien” Prima kwaliteit dus.

Snel geleverd, goed verpakt

Via Dronewinkel.eu een Hubsan H501M besteld. Deze kwam snel binnen, was goed verpakt (extra bubbeltjesplastic) en werkt naar behoren. Tevreden klant hier.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Goede service, goede prijs en kwaliteit

Hele goede service, snelle levering en mooie spullen voor een goede prijs. Heb het product erg snel ontvangen en ben vriendelijk geholpen met een aantal vragen betreffende het product. Ik ben erg tevreden over dronewinkel.eu

Super,betrouwbaar,tof nog nooit zo goed en vlot online besteld

op en top een dikke proficiat

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen, kan je mij een afgetekende afleverbon bezorgen? Groetjes Rik

Pluspunten

Supersnel geleverd

Pluspunten

Snelle service, zelfs ingepakt als kado!

Alles was goed geregeld!

Pluspunten

Gewoon de volgende dag het bestelde in huis, prima.