Iets verkeerd besteld netjes retour en af gehandeld top

Super snelle service

Super snel ontvangen, daar hou ik van! Top service !!

Super precies zo als men zij.

Snelle reactie en goede ondersteuning

Fijn dat ze me op de hoogte brengen wanneer iets weer leverbaar is.

Informatie op website klopt niet

Eigenlijk wilde ik nog wachten met een review totdat deze order helemaal afgewikkeld was, maar omdat ik herinneringen blijf krijgen, dan toch maar alvast. Bij Dronewinkel een paar DJI Inspire 1 propellers gezien die ik nodig had. Op de afbeelding en de omschrijving ging het om het self-tigtening type. Voor de zekerheid per email nog expliciet gevraagd of dit de originele én de self-tightening propeller waren. Nadat dit bevestigd was, een bestelling geplaatst van twee sets. Helaas kreeg ik de Quick-Release types toegestuurd... Contact opgenomen. Blijkbaar zijn de andere types helemaal niet leverbaar. Omdat ik er niks aan heb en ze terug wilde sturen heb ik een retourlabel ontvangen. Op zich goed geregeld. Er wordt over het algemeen netjes op de email gereageerd. De propellers meteen retour gezonden. Ze zijn al enige tijd geleden ontvangen door Dronewinkel, maar heb mijn geld op moment van schrijven nog steeds niet terug. Dat de informatie op de site niet klopt en men de verkeerde producten stuurt, vind ik geen sterk punt. Dat het geld terug ontvangen zo lang duurt ook niet. Daarnaast staat er op de website een beetje dwingend vermeld dat je 7 dagen hebt om een artikel terug te sturen. Dit is misleidende informatie omdat de Europese wetgeving zegt dat je binnen 14 dagen moet laten weten dat je het artikel retour stuurt (reden hoeft niet gegeven te worden). Daarna heb je alsnog 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen. Ook behoor je bij je bestellingsbevestiging de informatie voor de retourprocedure apart te ontvangen. Al met al, ze hebben de boel niet goed op orde lijkt het.

Fantastisch, zelfs in deze coronatijden een snelle levering.

Zie hierboven

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet.

Medio december besteld. Corona ok. Nu zouden 2 van de 3 items verstuurd worden. Daar zit ik nu 10 dagen op te wachten. Dat item dat vervalt heb ik nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Men reageert wel redelijk op email.

Prima service snelle reactie op mail.

Prima goede producten

Word snel geholpen door hun

Top bedrijf!

Snel en netjes verpakt geleverd

Gewoon goed

mooie prijzen

Goedkoopste van allemaal, snel verzonden.

Uiteindelijk tevreden

Na lang wachten bestelling ontvangen. Was in pre-order, maar dit stond niet op de site bij het bestellen. Uiteindelijk tevreden van het product.

Defect product zonder refund

Het product dat ik heb gekocht had 2 defecten. Er werd een refund aangeboden maar na 3 mails te hebben verstuurd met de vraag hoe en wanneer ik die zou ontvangen heb ik alsnog niks gekregen.

Beste, Wij hebben u meerdere mails gestuurd hierover, daarnaast heeft u ook de retourbetaling allang gehad. U heeft op een aanpassingsverzoek niet gereageerd. Met vriendelijke groet, Team dronewinkel.eu

Krijgt snel antwoord bij een vraag op de mail.

Netjes afgehandeld. Bij pré order kreeg ik snel antwoord als ik een vraag stelde.

Bestelling blijkt Pre-order

Bij deze winkel een DJI Mavic Mini fly more combo besteld. Op de websitepagina van dit artikel staat vermeld bij levertijd: "Leverbaar in enkele werkdagen" Bij het bestellen diende het volledige bedrag te worden overgemaakt en was er zelfs nog een keuze: voor 11.30 besteld, vandaag in huis voor €15,95 extra. (vanwege het tijdstip van bestellen hier geen gebruik van gemaakt) Na 8 werkdagen maar een bericht gestuurd waarop ik snel en netjes antwoord kreeg. Hierin stond vermeld dat de DJI Mavic Mini fly more combo op dat moment nog pre-order was en dat levering half december 2019 verwacht werd. De bestelling werd op 7 januari 2020 in zijn geheel geleverd, keurig en discreet verpakt, maar dat is dus niet binnen enkele werkdagen en ook niet half december 2019!! Jammer dat dit pre-order verhaal niet direct bij het bestellen duidelijk werd vermeld en dat er pas bij navraag aanvullende informatie hierover is gegeven. Dronewinkel heeft hier echt steken laten vallen, vandaar mijn lagere waardering.

Ik werd niet ingelicht dat mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar was.

De verkoper heeft precies geleverd wat overeengekomen is, dus top! Echter 6 weken later dan afgesproken. Geef de volgende keer een bericht dat het later wordt, en laat de klant niet in het ongewisse.

TOP

alles zeer vlot verlopen

Dik tevreden!

Drone de volgende dag in huis! Product zoals omschreven. Goede communicatie mbt de verzendstatus. Top!

Product bleek niet naar behoren te werken. Heel snel een nieuw exemplaar gekregen.

Goede ervaring, overzichtelijke site en via de chat snel bereikbaar. Ook het afhalen bij het magazijn ging bijzonder soepel en zeer vriendelijk. Daarnaast voldoet het product ook nog eens aan mijn verwachtingen !!!

Goede service, duidelijk

Precies wat ik zocht snel geleverd

perfect

Website goed, bestelling goed verpakt, snel bezorgd. Kortom, niks op aan te merken.

Alles top!

Bestelde artikelen werden dezelfde dag op de aangegeven tijd afgeleverd en werken naar tevredenheid. Top!

Zeer goeie correcte ervaring

Zeer goeie correcte ervaring - op tijd geleverd en goeie opvolging van de zending... Product prima staat - werkt heel ok...