Correcte service

Snelle en correcte service

Snel maar met vrij hoge verzendkost.

Snelle levering, maar ten koste van een vrij hoge verzendkost.

Bestelling 'op voorraad', toch 3 weken moeten wachten

Geen communicatie van de webwinkel dat het niet op voorraad was oid. Bij het bestellen stond er dat het artikel op voorraad was. Bleek toch niet zo te zijn blijkbaar.

beste, Dank voor uw beoordeling. Bij onze producten wordt een verwachte leverdatum gemeld, bij het door u bestelde product stond op dat moment leverbaar in enkele werkdagen u heeft deze enkele werkdagen later ook ontvangen. Graag horen wij van u of u nog aanvullende vragen of problemen heeft met uw verzending of product. groet, Team dronewinkel.eu

slecht

slechte communicatie, artikel lange tijd niet voorradig, geen factuur ontvangen. wel betalen, maar één eerste reactie na bestelling dat batterij niet voorradig is verder moet ik zelf informeren.

Beste, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg jammer om te zien dat u onze service en levering zo slecht heeft ervaren. Is er een probleem met het product? het door u bestelde product had op het moment van bestellen een langere levertijd, helaas zijn we van DJI afhankelijk wanneer producten daadwerkelijk geleverd worden. U geeft aan geen factuur te hebben ontvangen, een factuur kunt u 24/7 downloaden uit uw account en mocht dat niet lukken kunt u dat opvragen door ons een e-mail te sturen.

Duidelijke site

Cadeau was welliswaar te laat voor de Sinterklaas. Maar diegene waarvoor het bestemd was, heeft het naderhand ontvangen en was er erg blij mee.

Top bedrijf!

Top bedrijf, zeer aanbevolen!

allemaal top

Levertijd niet zoals vermeld op de website

Verzendkosten veel te duur, 8,95 euro voor gewone briefpost en dan ook nog niet leveren volgens de voorwaarden

Beste, Jammer dat u niet tevreden bent met ons product, wij proberen deze altijd zo snel mogelijk te versturen. Wij zijn helaas afhankelijk van de bezorgdienst hoe snel een pakket bij u is. Door de speciale omstandigheden van deze tijd kan het voorkomen dat een bestelling een dagje langer onderweg is. Wij hopen dat u het bestelde toch naar tevredenheid gebruikt en hopen u graag nog eens terug te zien als klant.

Afspraak nagekomen

Drone die ik besteld had was niet op zeer korte termijn leverbaar. Contact gezocht en opgelost met ander product. Zelfde dag ook nog in huis. Schakelt dus snel en oplossingsgericht.

Goede service maar mag wel laten weten als een product uitverkocht is

De service was goed Als een product uitverkocht is vind ik het wel fijn dat ik daar van op de hoogte word gesteld en niet zelf eerst een mailtje moet sturen

Netjes en snel geleverd!

Netjes en snel geleverd!

Iets verkeerd besteld netjes retour en af gehandeld top

Super snelle service

Super snel ontvangen, daar hou ik van! Top service !!

Super precies zo als men zij.

Snelle reactie en goede ondersteuning

Fijn dat ze me op de hoogte brengen wanneer iets weer leverbaar is.

Informatie op website klopt niet

Eigenlijk wilde ik nog wachten met een review totdat deze order helemaal afgewikkeld was, maar omdat ik herinneringen blijf krijgen, dan toch maar alvast. Bij Dronewinkel een paar DJI Inspire 1 propellers gezien die ik nodig had. Op de afbeelding en de omschrijving ging het om het self-tigtening type. Voor de zekerheid per email nog expliciet gevraagd of dit de originele én de self-tightening propeller waren. Nadat dit bevestigd was, een bestelling geplaatst van twee sets. Helaas kreeg ik de Quick-Release types toegestuurd... Contact opgenomen. Blijkbaar zijn de andere types helemaal niet leverbaar. Omdat ik er niks aan heb en ze terug wilde sturen heb ik een retourlabel ontvangen. Op zich goed geregeld. Er wordt over het algemeen netjes op de email gereageerd. De propellers meteen retour gezonden. Ze zijn al enige tijd geleden ontvangen door Dronewinkel, maar heb mijn geld op moment van schrijven nog steeds niet terug. Dat de informatie op de site niet klopt en men de verkeerde producten stuurt, vind ik geen sterk punt. Dat het geld terug ontvangen zo lang duurt ook niet. Daarnaast staat er op de website een beetje dwingend vermeld dat je 7 dagen hebt om een artikel terug te sturen. Dit is misleidende informatie omdat de Europese wetgeving zegt dat je binnen 14 dagen moet laten weten dat je het artikel retour stuurt (reden hoeft niet gegeven te worden). Daarna heb je alsnog 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen. Ook behoor je bij je bestellingsbevestiging de informatie voor de retourprocedure apart te ontvangen. Al met al, ze hebben de boel niet goed op orde lijkt het.

Fantastisch, zelfs in deze coronatijden een snelle levering.

Zie hierboven

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet.

Medio december besteld. Corona ok. Nu zouden 2 van de 3 items verstuurd worden. Daar zit ik nu 10 dagen op te wachten. Dat item dat vervalt heb ik nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Men reageert wel redelijk op email.

Prima service snelle reactie op mail.

Prima goede producten

Word snel geholpen door hun

Top bedrijf!

Snel en netjes verpakt geleverd

Gewoon goed

mooie prijzen

Goedkoopste van allemaal, snel verzonden.

Uiteindelijk tevreden

Na lang wachten bestelling ontvangen. Was in pre-order, maar dit stond niet op de site bij het bestellen. Uiteindelijk tevreden van het product.