Betrouwbare webwinkel.

Zeer tevreden met mijn aankoop. Uitstekende prijs en zeer snel geleverd. Ik koop er graag weer.

Gewoon top!

Er was een verkeerd artikel naar mij gestuurd. Na een mail hierover lag binnen no time het juiste artikel bij mij op tafel terwijl het verkeerde artikel nog in mijn bezit was.

Snelle levering en goede prijs

Ik heb een prima ervaring opgedaan.

Goede kwaliteit

Prop beschermer gekocht voor de DJI Mini en ben daar zeer tevreden over. Past perfect en de props zijn goed beschermt

De mini 2 besteld. Ik had nog wat vragen m.b.t de verzending van mijn pakket, echt binnen no-time antwoord. Zeer tevreden!

Voorraad product

Het bestelde product was niet voorradig. Ik werd hiervan niet spontaan op de hoogte gebracht. Nadat ik zelf gebeld had kwam ik erachter. Na de beloofde weken kwam het product alsnog.

Even zoeken, goede service

Vinden wat ik nodig had was heel even zoeken, maar vooral omdat ik zelf nieuw ben met drones en ik nu vervangende onderdelen nodig had. Daarna was het een eitje, bestellen, bezorgen en er ging iets kleins fout, maar dat werd gelijk recht gezet. (in mijn geval twee sets propellers besteld en er 1 gekregen, bleek ik de laatste te hebben ontvangen, dag later was het bedrag teruggestort, echt prima!)

snel en goed.

rap gelevert en netjes verpakt.

alles volgens plan

goed gecommuniceerd en op tijd.

Correcte service

Snelle en correcte service

Snel maar met vrij hoge verzendkost.

Snelle levering, maar ten koste van een vrij hoge verzendkost.

Bestelling 'op voorraad', toch 3 weken moeten wachten

Geen communicatie van de webwinkel dat het niet op voorraad was oid. Bij het bestellen stond er dat het artikel op voorraad was. Bleek toch niet zo te zijn blijkbaar.

beste, Dank voor uw beoordeling. Bij onze producten wordt een verwachte leverdatum gemeld, bij het door u bestelde product stond op dat moment leverbaar in enkele werkdagen u heeft deze enkele werkdagen later ook ontvangen. Graag horen wij van u of u nog aanvullende vragen of problemen heeft met uw verzending of product. groet, Team dronewinkel.eu

slecht

slechte communicatie, artikel lange tijd niet voorradig, geen factuur ontvangen. wel betalen, maar één eerste reactie na bestelling dat batterij niet voorradig is verder moet ik zelf informeren.

Beste, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg jammer om te zien dat u onze service en levering zo slecht heeft ervaren. Is er een probleem met het product? het door u bestelde product had op het moment van bestellen een langere levertijd, helaas zijn we van DJI afhankelijk wanneer producten daadwerkelijk geleverd worden. U geeft aan geen factuur te hebben ontvangen, een factuur kunt u 24/7 downloaden uit uw account en mocht dat niet lukken kunt u dat opvragen door ons een e-mail te sturen.

Duidelijke site

Cadeau was welliswaar te laat voor de Sinterklaas. Maar diegene waarvoor het bestemd was, heeft het naderhand ontvangen en was er erg blij mee.

Top bedrijf!

Top bedrijf, zeer aanbevolen!

allemaal top

Levertijd niet zoals vermeld op de website

Verzendkosten veel te duur, 8,95 euro voor gewone briefpost en dan ook nog niet leveren volgens de voorwaarden

Beste, Jammer dat u niet tevreden bent met ons product, wij proberen deze altijd zo snel mogelijk te versturen. Wij zijn helaas afhankelijk van de bezorgdienst hoe snel een pakket bij u is. Door de speciale omstandigheden van deze tijd kan het voorkomen dat een bestelling een dagje langer onderweg is. Wij hopen dat u het bestelde toch naar tevredenheid gebruikt en hopen u graag nog eens terug te zien als klant.

Afspraak nagekomen

Drone die ik besteld had was niet op zeer korte termijn leverbaar. Contact gezocht en opgelost met ander product. Zelfde dag ook nog in huis. Schakelt dus snel en oplossingsgericht.

Goede service maar mag wel laten weten als een product uitverkocht is

De service was goed Als een product uitverkocht is vind ik het wel fijn dat ik daar van op de hoogte word gesteld en niet zelf eerst een mailtje moet sturen

Netjes en snel geleverd!

Netjes en snel geleverd!

Iets verkeerd besteld netjes retour en af gehandeld top

Super snelle service

Super snel ontvangen, daar hou ik van! Top service !!

Super precies zo als men zij.

Snelle reactie en goede ondersteuning

Fijn dat ze me op de hoogte brengen wanneer iets weer leverbaar is.