1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De prijs

De claim "voor 16:30 besteld is morgen in huis." Is niet juist. Heb ruim 2 weken moeten wachten op mijn pakket.

Beste, allereerst dank voor uw bestelling. U had helaas een bestelling geplaatst met producten die niet op voorraad waren. Bij het product zelf stond een levertijd van enkele werkdagen. Uiteraard vinden wij het vervelend dat u wat langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Om te zorgen dat u alles zo snel mogelijk binnen had hebben wij de bestelling kosteloos voor u gesplitst om zo een extra wachtdag te voorkomen. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw aankoop en weer lekker kunt vliegen.

slechter dan verwacht

Dank voor uw review. Helaas ging het om pre-order producten. Bij pre-order producten zijn wij afhankelijk van de levertijden die gegeven worden door de fabrikant. Daar hebben wij geen directe invloed op. Het lange wachten hebben wij met een mooie verassing verzacht. Wij hopen dat u toch de producten van uw bestelling met plezier kunt gebruiken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi optijd geleverd. Groot assortiment

Aangeven hoeveel stuks van een product nog op voorraad zijn

Pluspunten

Heel erg goede en betrouwbare klantenservice.

Verpakkings doos mag iets groter

goede service, goed behandeld

Wij hebben van u een onvoldoende ontvangen als beoordeling. Wij hebben helaas van u geen bericht gehad dat het product nog niet bij u was binnengekomen. Wij hebben direct navraag gedaan bij onze verzendpartner. Deze geeft aan dat uw pakket is verzonden met briefpost. Heeft u hem niet als envelop binnen gehad? Wanneer u deze vandaag nog niet binnen heeft gehad sturen wij u deze nogmaals toe, graag ontvangen wij van u een antwoord of deze wel of niet vandaag is ontvangen. Onze excuses voor het ongemak van de lange levering. Deze melding zullen wij ook onder de review plaatsen, u heeft de mogelijkheid om deze te wijzigen naar een cijfer wat wel staat voor onze service.

perfect, definitely recommended

voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg beleefde manier van klant te woord staan. Bereid te compenseren wanneer beloofde service niet geleverd kan worden. Intentie om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Meer communicatief opstellen in geval van vertraging levering product. (Dit werd later wel gecompenseerd.)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede voorraad

Communicatie verbeteren met de klant, maar ook met het distributiecentrum.

Pluspunten

Onvoorstelbaar snelle en correcte levering, ook in Be!