Echt een net bedrijf. Goed geholpen door Elles zojuist. Altijd correct en goede prijzen. Klantenservice is top en dat is zeker met dit soort partijen geen gegeven. Aanbevolen!

Dank voor de mooie review Marnix!

Prima geholpen

Gelukkig werd ik niet afgescheept of in de wacht gezet. Alles werd in één keer op de rit gezet.

Heel graag gedaan! Dank je wel voor jouw review Jaap.

TOP!

duidelijk, overzichtelijk en supersnel. in 1 woord TOP

Dank je wel Stefano!

Altijd supersnelle service

De voor mij belangrijkste zaken kan ik zelf via mijn portaal. Maar als ik een keer toch een vraag heb, dan krijg ik altijd supersnel antwoord en ook altijd precies wat ik nodig heb. Top service!

Dank voor jouw mooie review Bianca!

En goede hulp

Dank voor je review Henk

Fantastisch geholpen met eindeloos geduld.

Tot twee keer toe heb ik mijn emailadres gewijzigd. Dit kon ik absoluut niet zelf toevoegen aan outlook. Elles de Wit man zelf de telefoon te hand en heeft me dit het hele proces geloodst. ik ben heel content met Domein Registreren!

Dank je wel Emmie, hier doen we het voor!

Goede klantenservice

Goede en snelle service!

Goed en snel geholpen alle vragen kreeg ik snel beantwoord.

Dank je wel Robin!

uitstekende service

Had een probleem met een email account dat door Elles de Wit telefonisch perfect is opgelost. Elles heeft alle tijd genomen om via online te helpen hoe het probleem op te lossen.

Dank voor je mooie review, hier doen we het voor.

Hartstikke top

Bieden razend snel hulp indien nodig. Helemaal top.

Nog bedankt voor jouw review!

Leveren altijd zoals beloofd

Werk al jaren met ze. makkelijk, en doen zoals beloofd. En met een geode after service, zelfs als je zelf een keer wat vergeten bent!

Dank je wel voor deze mooie review. Hier doen we het voor!

Werkt snel en eenvoudig en bij vragen ook direct actie en een reactie. Goede partner voor elke ondernemer. Zeer tevreden!

goede en betrouwbare webhosting en e-mailservice, uitstekende service

Ben al 10 jaar klant en als digibeet ben ik uiterst dankbaar als mail en webhosting het gewoon doet. Kan gillend gek worden als ik in mijn onhandigheid weer iets verkloot. Maar dan bel ik Elles en word in no time geholpen. En als er gegeven mijn verbruik een goedkoper webhosting of e-mailpakket is, dan nemen zij het initiatief om mij daarover te informeren en het te regelen. Fijne, capabele en betrouwbare mensen.

Snel, vriendelijk, to-the-point, vakkundig en flexibel

Binnen een half uur mijn zorgen weggenomen, en een tijdelijk oplossing voor MIJN probleem geimplementeerd zonder extra kosten. Deze mensen gaan de extra mile, zelfs voor een mini klantje!

Snelle en behulpzame service

Zeer vriendelijk service team die de tijd neemt je vragen te beantwoorden, absoluut een aanrader!

Was iedereen maar zo snel..

Bijzonder vakkundig en vooral snel geholpen. Wat wil je nog meer?

Uitstekend!

Erg kundige medewerkers en zeer snelle response op vragen.

Goede en snelle service. Er wordt flexibel meegedacht met je wensen.

snelle en effectieve service

Probleem met een website ftp. In zeer korte tijd opgelost..heel goed. Gegevens bij mij waren achterhaald en dan kan dit gebeuren..

Great support, always very helpful!

Great to be doing business with!

Snelle en goede service

Adreswijziging doorvoeren ging vlot, soepel, vriendelijke toon

Het belang van de klant voorop!

Ze bestaan nog: bedrijven die meedenken met de klant en moeite doen in het belang van de klant... jullie zijn er één van! Dank jullie wel voor een fantastische inzet;)

Het zijn supersnelle vriendelijke vakmensen met een TOP service!!!

Nadat Tessa mijn probleem in behandeling had genomen en we de nodige aanpassingen hadden gemaakt heeft Elles het via Teamviewer allemaal aangepast en weer perfekt laten werken. Heel makkelijk is het dat ze de mogelijkheid hebben om op afstand in je computer te kunnen en het zo samen te kunnen oplossen. Ik ben al jaren klant en zal het nog jaren blijven, ze zijn echt TOP!!!

Super geholpen door Tessa

Had een best wel complexe vraag. Is snel en adequaat opgepakt en behandeld door Tessa tot mijn volle tevredenheid. Qua servicegerichtheid en bieden van een oplossing geef ik een 10 !

Snel en adequaat

Na een mailtje te hebben gestuurd naar de klantenservice met mijn vraag, werd ik snel en vriendelijk te hulp gestaan. Mijn vraag was binnen een paar minuten opgelost.