Super geholpen door Tessa

Had een best wel complexe vraag. Is snel en adequaat opgepakt en behandeld door Tessa tot mijn volle tevredenheid. Qua servicegerichtheid en bieden van een oplossing geef ik een 10 !

Snel en adequaat

Na een mailtje te hebben gestuurd naar de klantenservice met mijn vraag, werd ik snel en vriendelijk te hulp gestaan. Mijn vraag was binnen een paar minuten opgelost.

Snel geholpen

I have been using domein-registreren.nl since 2015 and they have never disappointed. Most recently I had messed up settings that connect 2 email accounts to Thunderbird. They responded online quickly with new passwords and detailed instructions. When I ran into a glitch, one of their customer service reps went through it with me online until the problem was completely resolved.

fantastisch

Na een paar maanden geklungel van mijn kant heb ik zojuist contact gehad met Elles en zij heeft alle problemen opgelost. Echt super service en vriendelijkheid ervaren. Dikke 10 verdient

Reageren altijd snel bij wijzigingen die doorgevoerd moeten worden. Vlotte, vriendelijke service

Helemaal goed!

Elles de Wit rulez!!! Met veel geduld en plezier en vriendelijkheid heeft ze het probleem opgelost.

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

ontzettend goed geholpen met het omzetten van mijn email op computer en telefoon.

Ik ben ontzettend goed geholpen door Ellis de Wit met het omzetten van mijn email. Ellis heeft mij stap voor stap begeleid wat ik moest doen op mijn telefoon, zodat ik de juiste instellingen had. Op mijn computer heeft zij met teamviewer alles kunnen installeren. Ik ben erg tevreden en blij dat alles geregeld is.

Ze laten je niet in de steek

We hebben problemen gehad met het instellen van onze mailaccounts. Maar al bel je 100x terug naar de servicedeskmedewerker ze blijven je perfect te woord staan en denken met je mee. Die service kom je niet vaak meer tegen. Dikke pluim.

Snel en klantvriendelijk

Alles gewoon prima geregeld, zowel technisch als administratief. Dank je wel Ellis.

Snel en goed geregeld

Erg blij dat mijn vragen altijd snel en goed beantwoord worden! Goed bereikbaar en ik kan weer snel verder, dankjewel Tessa & team!

Vakkundig en klantgericht!

Professioneel en altijd met de focus op een oplossing. Een fijne partner!

Uitstekende dienstverlening door bekwame en hulpvaardige mensen.

Een tijd terug een domein als proef bij hen aangemaakt. Dat liep dermate soepel dat ik nu twee andere domeinen ook hier ondergebracht heb, en ook die overstap liep perfect.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Super goede service en bekwaam personeel

Ik ben zeer tevreden over Domein-registreren. Alle relevante info is eenvoudig en snel op de site te vinden. Ik ben het meest tevreden over het feit dat alle administratie en mail zorgvuldig, goed en lekker snel afgehandeld wordt.

Pluspunten

Duidelijke website en snelle/concrete reactie op vragen

Pluspunten

Perfect geholpen

Pluspunten

Helpdesk is top, professioneel, geduldig, snel. Ik ben fan!

Pluspunten

Heldere dienstverlening en communicatie

Pluspunten

Prima hostingbedrijf met snelle servicedesk.

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en service, Domein Registreren heeft me nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle support.