Fijn hosting partij

Prima hosting partij, iets kleiner maar daardoor wel flexibeler.

Top bedrijf en dienstverlening.

Al jaren naar volle tevredenheid verschillende domeinen en website hosting ondergebracht bij Domein-registreren. Recentelijk ook een verhuizing uit laten voeren, dat werd snel en accuraat uitgevoerd, zodat we weer snel verder konden met ondernemen :)

Top bedrijf en dienstverlening.

Snelle service en oplossingsgericht!

Wijzigingen worden erg snel verwerkt en de medewerkers zijn nooit te beroerd om met verschillende vraagstukken mee te denken!

Dank je Wessel voor de 5 sterren review!

Het team van Domein-registreren staat altijd voor je klaar!

Mijn ervaring met het Domein-registreren helpdesk team en hun diensten is dat ze vriendelijk, praktisch, oplossingsgericht, snel maar niet overhaast, accuraat en betrouwbaar zijn. Het is heel fijn om ze als zakelijke partner te hebben. Hartelijk dank!

Dank je wel voor deze mooie review, hier doen we het voor!

snel en efficient geholpen

Ik wilde een e-mailadres verwijderen. Heb een mailtje gestuurd, had geen idee hoe. Een zeer snelle reactie van Tessa maakte dat het probleem opgelost was binnen no time

Bedankt voor jouw 5 sterren review Lydia!

Al jaren perfecte service.

Welke vraag ook gesteld wordt, helpdesk is altijd vriendelijk, behulpzaam en doelgericht in oplossen van problemen (als die er zijn). Wij zijn zeer tevreden met Domein-Registreren en Prezent.

Dank je wel Johan voor deze prachtige review!

EXCELLENCE HAS A NAME!

For a number of technical issues pertaining to my website I was assisted by Tessa and her customer service skills are impeccable! Tessa thinks WITH the customer and she will not stop unless she has exhausted all of her knowledge to ensure that the customer's needs are met! When your knowledge of HTML and DNS and registry and mail servers and so on is basic, that's where Tessa comes in with all of her expertise. I can go on and on about my 4-day interaction with Tessa, but I think this review covers my sentiments. Well done Tessa, never stop providing kick ass service... Lord knows good customer care is becoming more scarce everyday! Thank you! :)

Inmiddels al 2 domeinnamen hier geregistreerd en niks meer dan tevreden met de service

Altijd snelle en goede service.

Onze dank is groot voor jouw 5 sterren review Sandra!

Verlenen goede klanten service

Ik ben goed geholpen door diverse medewerkers, dank daarvoor.

Dank voor de review Prasant!

Snelle en duidelijke reacties op vragen.

De servicedesk bij Domein-registreren is heel goed! Je krijgt snel en duidelijke antwoorden op je vragen.

Dank je wel Ellen!

Goede aftersales

Goede aftersales

Dank je wel voor de 5 sterren Jaap!

Tessa klanten service is the best

24 uur en 7 dagen per week Super service Altijd bereikbaar Altijd behulpzaam Wat wil je nog meer Ik ze raad iedereen Top bedrijf ***** 5 sterren en dikke 10 Afz super tevreden klant Bedankt tessa

Dank Liesje voor je mooie review, hier doen we het voor!

Uitstekend!

Ik werd, snel, vriendelijk en adequaat geholpen door Tessa. Zeer Goed

Bedankt voor jouw 5 sterren review!

Snelle service en goed geholpen door support!

Ik wilde mijn domein koppelen met wordpress en ben binnen 1 werkdag goed geholpen door support. Kreeg direct reactie op de eerste werkdag en binnen een uur op mijn vervolg mail. Heb succesvol domein kunnen koppelen aan wordpress!

Dank je wel Dominique, we helpen je graag!

Echt een net bedrijf. Goed geholpen door Elles zojuist. Altijd correct en goede prijzen. Klantenservice is top en dat is zeker met dit soort partijen geen gegeven. Aanbevolen!

Dank voor de mooie review Marnix!

Prima geholpen

Gelukkig werd ik niet afgescheept of in de wacht gezet. Alles werd in één keer op de rit gezet.

Heel graag gedaan! Dank je wel voor jouw review Jaap.

TOP!

duidelijk, overzichtelijk en supersnel. in 1 woord TOP

Dank je wel Stefano!

Altijd supersnelle service

De voor mij belangrijkste zaken kan ik zelf via mijn portaal. Maar als ik een keer toch een vraag heb, dan krijg ik altijd supersnel antwoord en ook altijd precies wat ik nodig heb. Top service!

Dank voor jouw mooie review Bianca!

En goede hulp

Dank voor je review Henk

Fantastisch geholpen met eindeloos geduld.

Tot twee keer toe heb ik mijn emailadres gewijzigd. Dit kon ik absoluut niet zelf toevoegen aan outlook. Elles de Wit man zelf de telefoon te hand en heeft me dit het hele proces geloodst. ik ben heel content met Domein Registreren!

Dank je wel Emmie, hier doen we het voor!

Goede klantenservice

Goede en snelle service!

Goed en snel geholpen alle vragen kreeg ik snel beantwoord.

Dank je wel Robin!

uitstekende service

Had een probleem met een email account dat door Elles de Wit telefonisch perfect is opgelost. Elles heeft alle tijd genomen om via online te helpen hoe het probleem op te lossen.

Dank voor je mooie review, hier doen we het voor.

Hartstikke top

Bieden razend snel hulp indien nodig. Helemaal top.

Nog bedankt voor jouw review!