Leveren altijd zoals beloofd

Werk al jaren met ze. makkelijk, en doen zoals beloofd. En met een geode after service, zelfs als je zelf een keer wat vergeten bent!

Dank je wel voor deze mooie review. Hier doen we het voor!

Werkt snel en eenvoudig en bij vragen ook direct actie en een reactie. Goede partner voor elke ondernemer. Zeer tevreden!

goede en betrouwbare webhosting en e-mailservice, uitstekende service

Ben al 10 jaar klant en als digibeet ben ik uiterst dankbaar als mail en webhosting het gewoon doet. Kan gillend gek worden als ik in mijn onhandigheid weer iets verkloot. Maar dan bel ik Elles en word in no time geholpen. En als er gegeven mijn verbruik een goedkoper webhosting of e-mailpakket is, dan nemen zij het initiatief om mij daarover te informeren en het te regelen. Fijne, capabele en betrouwbare mensen.

Snel, vriendelijk, to-the-point, vakkundig en flexibel

Binnen een half uur mijn zorgen weggenomen, en een tijdelijk oplossing voor MIJN probleem geimplementeerd zonder extra kosten. Deze mensen gaan de extra mile, zelfs voor een mini klantje!

Snelle en behulpzame service

Zeer vriendelijk service team die de tijd neemt je vragen te beantwoorden, absoluut een aanrader!

Was iedereen maar zo snel..

Bijzonder vakkundig en vooral snel geholpen. Wat wil je nog meer?

Uitstekend!

Erg kundige medewerkers en zeer snelle response op vragen.

Goede en snelle service. Er wordt flexibel meegedacht met je wensen.

snelle en effectieve service

Probleem met een website ftp. In zeer korte tijd opgelost..heel goed. Gegevens bij mij waren achterhaald en dan kan dit gebeuren..

Great support, always very helpful!

Great to be doing business with!

Snelle en goede service

Adreswijziging doorvoeren ging vlot, soepel, vriendelijke toon

Het belang van de klant voorop!

Ze bestaan nog: bedrijven die meedenken met de klant en moeite doen in het belang van de klant... jullie zijn er één van! Dank jullie wel voor een fantastische inzet;)

Het zijn supersnelle vriendelijke vakmensen met een TOP service!!!

Nadat Tessa mijn probleem in behandeling had genomen en we de nodige aanpassingen hadden gemaakt heeft Elles het via Teamviewer allemaal aangepast en weer perfekt laten werken. Heel makkelijk is het dat ze de mogelijkheid hebben om op afstand in je computer te kunnen en het zo samen te kunnen oplossen. Ik ben al jaren klant en zal het nog jaren blijven, ze zijn echt TOP!!!

Super geholpen door Tessa

Had een best wel complexe vraag. Is snel en adequaat opgepakt en behandeld door Tessa tot mijn volle tevredenheid. Qua servicegerichtheid en bieden van een oplossing geef ik een 10 !

Snel en adequaat

Na een mailtje te hebben gestuurd naar de klantenservice met mijn vraag, werd ik snel en vriendelijk te hulp gestaan. Mijn vraag was binnen een paar minuten opgelost.

Snel geholpen

I have been using domein-registreren.nl since 2015 and they have never disappointed. Most recently I had messed up settings that connect 2 email accounts to Thunderbird. They responded online quickly with new passwords and detailed instructions. When I ran into a glitch, one of their customer service reps went through it with me online until the problem was completely resolved.

fantastisch

Na een paar maanden geklungel van mijn kant heb ik zojuist contact gehad met Elles en zij heeft alle problemen opgelost. Echt super service en vriendelijkheid ervaren. Dikke 10 verdient

Reageren altijd snel bij wijzigingen die doorgevoerd moeten worden. Vlotte, vriendelijke service

Helemaal goed!

Elles de Wit rulez!!! Met veel geduld en plezier en vriendelijkheid heeft ze het probleem opgelost.

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

ontzettend goed geholpen met het omzetten van mijn email op computer en telefoon.

Ik ben ontzettend goed geholpen door Ellis de Wit met het omzetten van mijn email. Ellis heeft mij stap voor stap begeleid wat ik moest doen op mijn telefoon, zodat ik de juiste instellingen had. Op mijn computer heeft zij met teamviewer alles kunnen installeren. Ik ben erg tevreden en blij dat alles geregeld is.

Ze laten je niet in de steek

We hebben problemen gehad met het instellen van onze mailaccounts. Maar al bel je 100x terug naar de servicedeskmedewerker ze blijven je perfect te woord staan en denken met je mee. Die service kom je niet vaak meer tegen. Dikke pluim.

Snel en klantvriendelijk

Alles gewoon prima geregeld, zowel technisch als administratief. Dank je wel Ellis.

Snel en goed geregeld

Erg blij dat mijn vragen altijd snel en goed beantwoord worden! Goed bereikbaar en ik kan weer snel verder, dankjewel Tessa & team!

Vakkundig en klantgericht!

Professioneel en altijd met de focus op een oplossing. Een fijne partner!