Reageren altijd snel bij wijzigingen die doorgevoerd moeten worden. Vlotte, vriendelijke service

Helemaal goed!

Elles de Wit rulez!!! Met veel geduld en plezier en vriendelijkheid heeft ze het probleem opgelost.

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

Prima online geïnformeerd en vriendelijk geholpen

ontzettend goed geholpen met het omzetten van mijn email op computer en telefoon.

Ik ben ontzettend goed geholpen door Ellis de Wit met het omzetten van mijn email. Ellis heeft mij stap voor stap begeleid wat ik moest doen op mijn telefoon, zodat ik de juiste instellingen had. Op mijn computer heeft zij met teamviewer alles kunnen installeren. Ik ben erg tevreden en blij dat alles geregeld is.

Ze laten je niet in de steek

We hebben problemen gehad met het instellen van onze mailaccounts. Maar al bel je 100x terug naar de servicedeskmedewerker ze blijven je perfect te woord staan en denken met je mee. Die service kom je niet vaak meer tegen. Dikke pluim.

Snel en klantvriendelijk

Alles gewoon prima geregeld, zowel technisch als administratief. Dank je wel Ellis.

Snel en goed geregeld

Erg blij dat mijn vragen altijd snel en goed beantwoord worden! Goed bereikbaar en ik kan weer snel verder, dankjewel Tessa & team!

Vakkundig en klantgericht!

Professioneel en altijd met de focus op een oplossing. Een fijne partner!

Uitstekende dienstverlening door bekwame en hulpvaardige mensen.

Een tijd terug een domein als proef bij hen aangemaakt. Dat liep dermate soepel dat ik nu twee andere domeinen ook hier ondergebracht heb, en ook die overstap liep perfect.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Super goede service en bekwaam personeel

Ik ben zeer tevreden over Domein-registreren. Alle relevante info is eenvoudig en snel op de site te vinden. Ik ben het meest tevreden over het feit dat alle administratie en mail zorgvuldig, goed en lekker snel afgehandeld wordt.

Pluspunten

Duidelijke website en snelle/concrete reactie op vragen

Pluspunten

Perfect geholpen

Pluspunten

Helpdesk is top, professioneel, geduldig, snel. Ik ben fan!

Pluspunten

Heldere dienstverlening en communicatie

Pluspunten

Prima hostingbedrijf met snelle servicedesk.

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en service, Domein Registreren heeft me nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle support.

Pluspunten

Super bedrijf. Ze sturen gewoon nog papieren facturen in tegenstelling tot de "grote jongens" zoals Mijn Domein, welke als een olifant gedragen en zich onaantastbaar voelen omdat ze nu eenmaal de grootste zijn, en denken zich alles te kunnen permitteren. Ze zijn niet bereikbaar en beantwoorden vragen niet. Domein-registreren is hierop een positieve uitzondering.

Gewoon blijven doen waar ze goed in zijn, namelijk de klantenservice Nederlandstalig houden en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel houden.

Pluspunten

Transparant en efficient. Geen kleine letters te bekennen.

Geen.

Pluspunten

Als je een buitenlandse domein naam registreert nemen ze gelijk contact met je op om het af te handelen.

Zou ik op dit moment niet weten