Uitstekende dienstverlening door bekwame en hulpvaardige mensen.

Een tijd terug een domein als proef bij hen aangemaakt. Dat liep dermate soepel dat ik nu twee andere domeinen ook hier ondergebracht heb, en ook die overstap liep perfect.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Meer dan fantastische service en meedenkhouding van een medewerker van Prezent.

Super goede service en bekwaam personeel

Ik ben zeer tevreden over Domein-registreren. Alle relevante info is eenvoudig en snel op de site te vinden. Ik ben het meest tevreden over het feit dat alle administratie en mail zorgvuldig, goed en lekker snel afgehandeld wordt.

Pluspunten

Duidelijke website en snelle/concrete reactie op vragen

Pluspunten

Perfect geholpen

Pluspunten

Helpdesk is top, professioneel, geduldig, snel. Ik ben fan!

Pluspunten

Heldere dienstverlening en communicatie

Pluspunten

Prima hostingbedrijf met snelle servicedesk.

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en service, Domein Registreren heeft me nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle support.

Pluspunten

Super bedrijf. Ze sturen gewoon nog papieren facturen in tegenstelling tot de "grote jongens" zoals Mijn Domein, welke als een olifant gedragen en zich onaantastbaar voelen omdat ze nu eenmaal de grootste zijn, en denken zich alles te kunnen permitteren. Ze zijn niet bereikbaar en beantwoorden vragen niet. Domein-registreren is hierop een positieve uitzondering.

Gewoon blijven doen waar ze goed in zijn, namelijk de klantenservice Nederlandstalig houden en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel houden.

Pluspunten

Transparant en efficient. Geen kleine letters te bekennen.

Geen.

Pluspunten

Als je een buitenlandse domein naam registreert nemen ze gelijk contact met je op om het af te handelen.

Zou ik op dit moment niet weten

Pluspunten

Snel antwoord bij vragen en denken goed mee. Nemen zelf initiatief door je te contacten over mogelijke oplossingen. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

Uitstekende service en aan de telefoon geen lange wachtijden. Lossen problemen zeer snel op.

Pluspunten

Reageren snel, ook telefonische ondersteuning, denken mee en bieden oplossingen

Pluspunten

zeer vriendelijk te woord gestaan. problemen adequaat en snel opgelost. meer vraag ik niet.

Pluspunten

Ik belde met een probleem en het bleek ingewikkeld te zijn. Desalniettemin is de medewerker erin gedoken en met een zeer uitgebreide uitleg gekomen met een oplossing erin. Ik vond de medewerker ook erg aardig aan de telefoon.

In dit specifieke geval had ik geen verbeterpunten. Het was een prettig gesprek.

Pluspunten

Klantvriendelijk, duidelijk en betrouwbaar. Vooral het punt betrouwbaar is voor mij van belang, en dat is het bij Domein-Registreren. Zeer tevreden op de manier van werken en de service, klasse!!

Pluspunten

Reageren snel Denken mee Bieden oplossingen Service gericht Betrouwbaar en correct

Pluspunten

Super hulp gehad bij het instellen van mijn e-mail!!

GFeen

Pluspunten

Klantvriendelijke en snelle service.

Zelf e-mailadressen en/of forwards aanmaken zou fijn zijn!