Pluspunten

Uitstekende service. Altijd bereid om te helpen. Goed te bereiken en altijd snel antwoord via de mail.

Heb ik niet.

Pluspunten

Mijn Wordpress installatie ging heel erg vloeiend en ook updates gaan heel erg snel. Ik heb al veel bedrijven gehost voor verschillende projecten maar voor Wordpress en Drupal staat Domein-Registreren met stip bovenaan.

Ook al is de support heel erg vriendelijk en snel, toch zou ik graag nog iets meer beheer mogelijkheden willen hebben zoals het aanmaken van e-mailadressen.

Pluspunten

Overzichtelijke website met ontzettend veel TLDs, voor een mooie prijs. Behulpzame support afdeling, die alles snel voor je kunnen regelen.

Een control-panel voor meer eigen beheer zou prettig zijn.

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service

Meer communicatiekanalen gewenst in de weekenden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, eerlijke tarieven en een dienstverlening die je mag verwachten voor deze investering. Dit is typisch zo'n bedrijf die er voor zorgt dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.