Het gaat

Weinig leuke profielen uit Limburg

• Zou u ons aanbevelen? Nee

op zich wel goed

Ik heb weinig ervaring met daten via de site. Dat komt omdat ik Christen ben en daar zitten er niet veel van op de site, en zo ja dan wonen ze veel te ver weg. Andere mannen gaat het, ondanks dat hun profiel anders lijkt te zeggen, toch vaak om een LAT-relatie zonder verplichtingen, of hebben een sexuele bedoeling zonder eens een echte relatie te willen. Daar kan de site ook niks aan doen, maar voor mij werkt dat niet echt. De site ziet er ordelijk en aantrekkelijk uit dus zeker positief.

Betrouwbaar

Leuke matches gezien en een paar dates gehad.

Goede site

Goede site waarbij je gelijk foto’s ziet. Want daar begint het mee toch?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Weinig gekeken naar goede matches

Ik vind dat er in onvoldoende mate gekeken wordt of het er een match is

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede, overzichtelijke en betrouwbare site

Goede, overzichtelijke en betrouwbare site

Positief verrast

Discreet en goed

Goed maar oppervlakkig

Het eerste kennismaken, met een inhoudelijk betere omschrijving van de gewenste relatie en de aanwezigheid van een foto, kan beter.

Betrouwbare site

Duidelijk, niet opdringerig.

duidelijk

een duidelijke website

Leuke site

Positief. Ik hoef geen andere.

Duidelijke website

Duidelijke website. Gebruiksvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer dat er toch heel veel vrouwen gratis zoeken

Goed. Helder en overzichtelijke website. Betrouwbaar

Goede website, overzichtelijk. Krijg steeds een mailtje. Simpel en helder.

Ervaring is voldoende

Voldoende vrouwen

Redelijke website

Chat programma vind ik niet zo duidelijk Fijn dat je kan zien wie je profiel bezocht heeft Ik zou graag zelf bepalen of ik bijv sterrenbeeld of religie invul maar kreeg het niet voor elkaar dat open te laten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen oneerlijke toestanden tot nu toe hier gezien

Over het geheel genomen is het me goed bevallen ook al is er nog geen relatie uit ontstaan. Jammer genoeg alleen een goede vriendschap

Precies daten voor 50 plus

Allereerst wil ik u bedanken voor uw aanbod 1 maand voor 5 euro. Verder als je van een minimum moet leven is uw de bijdrage te duur. Een prima site wel veel gratis leden, die lange tijd niet op de site zijn geweest. Verder ben ik tevreden, zeker de snelheid waarmee een melding wordt opgelost of beantwoord. Wat ik mis is een actieradius, kijk op Marktplaats daar kan je binnen een door jezelf aangegeven straal zoeken waarnaar opzoek bent. Dat lijkt mij echt een aanwinst als dit op uw site mogelijk zou zijn. Verder de grote van de foto’s deze zijn vaak heel verschillend qua grootte. Als de afbeelding voldoen pixels bezit moet het denk ik mogelijk zijn deze te vergroten naar een gelijk formaat. Tot zover mijn beoordeling. Met vriendelijke groeten Adhesie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bij u Goede en beschaafde aandacht voor het ingeschreven lid!

Ben nog maar 1 dag lid ,voorheen vaker ingeschreven gestaan bij u, dat zegt denk ik al genoeg. Persoonlijk vind ik al die oranje balkjes wanneer ik mijn profiel open ,storend en verwarrend wat willen deze "dingen"me allemaal zeggen? En is dit allemaal nodig om mijn lieve vriend te vinden bij u?

Goed met kantttekeningen

Goede toegankelijke site, wel (te) kleine foto's om te bekijken en veel profielfoto"s met zonnebril.

Toegankelijke veilige site!

Goede helpdesk Snel bericht . Kreeg nog wat aanvullende info over anoniem surfen op de site.v Voel me veilig

Overzichtelijk en toegankelijk

Eén van de weinige sites waar je, als gratis lid, kunt reageren op berichtjes van een betalend lid. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed opgezet, alles werkt probleemloos.

Eerlijk, snel en betrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het loopt allemaal heel goed geen probleem.

Prima alleen ik twijfel aan de net opgewaardeerde lidmaatschap van 1 maand en 1 maand gratis ook zo geregistreerd wordt als zodanig want ik kon de actiecode MAYO19 nergens kwijt en heb ik het totaal van 2 maanden nu ook betaald en hoop dat het hiermee akkoord is gaarne uw reactie!

Heel duidelijk

Duidelijke site.