Chaotisch,

28/9/2020. Gingen voor 2 Batavus Finez ebikes, ten eerste zoeken naar verkoper, toen kregen we eindelijk een fiets, rondje gereden, bij terugkomst verkoper weer foetsie, daarvoor geen enige uitleg. Fiets neergezet en weggegaan. Het is er enorm groot. Je kunt beter naar een kleinere winkel gaan voor persoonlijke uitleg. Wat een chaotische toestand leek wel een fabriek.

reageren snel op mail. Korting gekregen volgens afspraak. Omruilen gaat ook goed. Er was een verkeerde maat geleverd, maar geen probleem. Aardig personeel

Worst warranty service ever experiened

Trek bike delivered with badly paint frame. Although Trek agreed to apply the warranty, 12gobiking refused to help completely and suggested to put stickers on the frame to hide the damage

Met de werkplaats

Super vriendelijk en heel goed geholpen. Ik zou het iedereen aanbevelen

Erg jammer dit

Zondag online een fiets besteld waarvan er nog 2 op voorraad waren. Op de bevestiging staat vermeld dat deze aankomende vrijdag geleverd gaat worden en dat er donderdag avond een mail komt over de levering. Na een week in afwachting komt er inderdaad donderdag avond een mail. Helaas is de fiets niet op voorraad en kan ook niet meer geleverd worden!!!! Of ik interesse heb in een alternatief? NEE DUS

Goed geregeld!

Gebruik makend van de hoge korting een Simple Bikes Every Day 3v Heren Zwart gekocht voor mijn zoon. Levering goed geregeld per mail en SMS en de chauffeur belde ook netjes van tevoren dat hij eraan kwam. De fiets zou onafgemonteerd geleverd worden, maar enkel het bagagerek op de voorvork behoefde te worden geassembleerd, verder kon zoonlief er meteen op wegfietsen. Het pakje stroopwafels voor het 'ongemak' zeer op prijs gesteld.

Top service snel afgehandeld

Na mijn bestelling van een Castelli fietsoutfit, kreeg ik in de avond een mail dat het shirt, welke erbij hoort, helaas toch uitverkocht is. na telefonisch contact, aangegeven dat ik graag een ander shirt wil. Deze bleek 10 euro duurder, maar voor het ongemak hoefde ik het prijsverschil niet bij te betalen. Top service en klantgericht noem ik dat. Ik kom hier zeker terug.

on-klantvriendelijk, slechte service en veel fouten

Mijn man koopt hier al jaren maar onderstaande heeft het beeld over 12GOBiking totaal veranderd. Op 22-2 ging ik mij oriënteren voor 'n elektrische moederfiets. We werden erg on-klantvriendelijk geholpen door Rene. Na één testrondje trok hij de fiets nog net niet uit m'n handen om door te geven aan de volgende. Toen gaf ik aan graag wat informatie over de fiets te willen. Rene:‘Wat wil je weten? Het is een fiets en het rijdt’. Na vijf minuten naar de fiets gekeken te hebben vroeg hij zich af waar we nou eigenlijk over twijfelen? Andere klanten spraken ons zelfs aan over zijn gedrag. In maart zijn we terug gegaan voor poging 2. We werden fijner geholpen en hebben 'n elektrische moederfiets besteld. Vlak hierna werden de regels en adviezen vanwege Corona streng. 12GoBiking had een dag later de actie alle fietsen gratis te bezorgen. Ik belde op om aan te geven hier ook graag gebruik van te maken. Reactie van Rien:‘Jajoh, laten we allemaal thuis blijven, dat zal wat worden’. Ik geef aan dat hij niets van mijn thuissituatie af weet, dus hier niet over kan oordelen. Rien op zeer sarcastische toon:‘Oh kunt u niet naar de winkel komen, wat vreeeselijk!’.Ik snap niet waarom hij zo onaardig reageert. Ik heb net een dure elektrische moederfiets aangeschaft en heb toch echt 'n normale vraag? Op 23-3 wordt de fiets geleverd. Ik had de fiets besteld met 'n upgrade van accu (500Wh) én verende zadelpen. De fiets wordt geleverd met accu v 300Wh, zonder verende zadelpen én met beschadigde standaard. Na hierover gebeld te hebben ontvangen we 'n cadeaukaart voor de standaard van €30 en de juiste accu. Voor de verende zadelpen is 2x een onjuiste geleverd. De laatste die is geleverd past eindelijk wel, maar blijkt goedkoper te zijn dan wat ik uiteindelijk heb betaald, zonder dat ik hiervoor geld terug kreeg Al met al een heleboel fouten en onaardige reacties. Het had fijn geweest als dit een positieve ervaring was geweest. Ik raad deze winkel daarom niet aan.

Heel prettig en vakkundig en snel geholpen

Het was er erg druk maar ondanks dat was er heel veel personeel die ons snel en vakkundig te woord stond en alle tijd nam om aan onze wensen te voldoen. Zeer prettige ervaring

Prima en snel geholpen erg blij met me fiets

Prima geholpen en ondanks de drukte toch heel snel mij fiets.

Heel prettig

Ik houd van winkels waar professionals op de juiste manier amateurs kunnen adviseren. Op alle vragen antwoord en zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik naar de duurste optie werd 'gekletst'. Door de goede service kwamen we voor 1 fiets en gingen we er met 3 naar huis. Zeer gestroomlijnde service met uitkiezen, monteren en ophalen. En in deze tijd allemaal helemaal keurig op 1,5 meter.

prima aftersales service

Na kleine beschadiging aan jasbeschermer tijdens transport nieuwe e-bike, meteen zonder gedoe nieuw setje gekregen. Ook de altijd snelle respons op e-mails is geweldig !

Boven verwachting

Wat een groot aanbod heeft de winkel, ik wist zelf niet goed waar ik moest beginnen, maar met de hulp van de medewerkers ben ik er vrij snel uitgekomen. Ik werd goed geholpen en het maakte niks uit aan welke medewerker ik wat vroeg. Iedereen was bereid te helpen en ik kreeg goed advies. Fiets werd op maat afgesteld en zelfs met de speciale regels voor COVID-19, uitstekende service!

supersnelle service

Zaterdagochtend een fiets uitgezocht en 's-middags de eerste kilometers al gemaakt. Super geregeld allemaal!

Zeer tevreden over fietsreparatie

Zonder discussie is het versnellingssysteem van mn ebike vervangen zodat alles weer goed werkt. Geen gedoe over wel of geen garantie, gewoon repareren,top!!

Kan beter de verkoop gereed maken voor de verkoop.

In de winkel door het personeel goed tot uitmuntend geholpen. Maar het verkoop gereed maken. Kan helaas beter. Bij thuis komst miste ik wat boutje uit de accu. Dus kon ik weer trug naar Gouda. Ik vind dit wel ee extra aanndachtspunt.

Uitstekend.

Zeer correct op alle vlak. Mij zien je terug.

Snel, goed en goedkoop!!

Snelle levering, duidelijke communicatie via email en zeker niet onbelangrijk, de goedkoopste in vergelijking met andere bekende websites voor fietskleding. Ik heb nu een collega heel erg blij gemaakt met een mooi kado.

Erg goed en prettig geholpen met een nieuwe MTB

Zelfs terwijl het druk was in de winkel ben ik erg prettig geholpen door Niels met het uitzoeken van een mountainbike. Het was ook geen enkel probleem om een fiets uit het magazine te laten komen, toen bleek dat de modellen in de winkel niet in mijn maat op voorraad waren. Het telefonisch advies dat ik in de middag had ingewonnen (maten van de op voorraad zijnde fietsen ed.) had iets beter gekund.

Beste shop prijs kwaliteit vd Benelux

Top service, snelle levering (naar BE) en goede prijs kwaliteit van wielerkleding

garantie reparatie ondanks drukte bij werkplaats zeer snel uitgevoerd

Binnen één maand schade aan mijn racefiets door een produktiefout(?). Door 12go biking is de lakschade gerepareerd en zijn er beschermingsstickers aangebracht ter voorkoming van nieuwe schade. Reparatie ondanks drukte in ca. 1,5 werkdag uitgevoerd!

Perfecte service!

Zadel besteld, daags erna geleverd in Belgie. Bleek een maatje te smal te zijn, daarna zeer vlot en supersnel omgeruild!!!

Bestelling was op tijd maar beschadigd.

Mijn bestelde artikel was helaas beschadigd waardoor ik een andere moest bestellen.

Goede communicatie over verlate levering. (langere levertijd door Corona) Geen loze beloften maar realistische mailtjes.

Goede service en vriendelijk helaas onjuiste productinformatie

Ik werd heel vriendelijk en uitgebreid geholpen. Helaas bleek na aankoop thuis dat het product toch niet geheel voldeed aan de vooraf door mij aan de verkoper vertelde eisen. Ik heb deels onjuiste productinformatie ontvangen. Met de juiste productinformatie had ik mogelijk een ander product aangeschaft.