Snelle afhandeling en correct product aanbod

Als ik iets nodig heb kijk ik zeker terug bij 12Go Biking of zij het op voorraad heggen.

Mijn fiets werd geleverd met defecte display. Direct hebben jullie een andere opgestuurd, waarvoor dank. Bedankt voor de snelle levering van de fiets en het vlugge oplossen van het probleem.

Snelle , nette service!

E bike gekocht. Even er op wachten en ik kon hem gelijk meenemen. Super fijn, geen weken wachten. Bleek een tik ergens te zitten, even bellen en de volgende dag kon ik al terecht en gelijk opgelost. Accessoires die niet goed waren kon ik ook zonder problemen ruilen. Personeel ook vriendelijk. Alleen maar complimenten!!!

Zoals het hoort te zijn

Een compleet plaatje Snelle levering Goede service Vriendelijk Top producten Scherpe prijzen Kortom helemaal tevreden!! Ga zo door!!!

Top winkel!

Goede service, juist advies en snel geleverd! Ook super snel antwoord op je vraag via e-mail. Volgende keer weer 12GO Biking.

Goede service na garantie incident

Nadat mijn Garmin Forerunner horloge 645 music een rare pixelfout vertoonde heb ik direct contact opgenomen. Meteen daarna kreeg ik een garantie formulier, waarna ik mijn defecte sporthorloge gratis heb kunnen opsturen. Na een tijdje heb ik gebeld wanneer mijn nieuwe horloge zou arriveren. Toen kreeg ik als service (omdat het al te had geduurd) een voorstel een een hoger Garmin model 745 te kunnen ontvangen voor een geringe bijbetaling. Kort daarna is het nieuwe horloge gearriveerd. TOP geregeld en ben ZEER tevreden hierover.

Snelle levering en goed product

De schoenen vallen, zoals aangegeven op de site, een maatje kleiner uit dus heb je een 43-44, koop dan zeker een 45. De levering verloopt zeer snel. Een dagje later heb je de schoenen al in huis. Ook de communicatie via en hulp van de klantendienst verloopt vlekkeloos.

Positief

Positief, goed advies

TOPSERVICE

bij vragen heel gemakkelijk contact met klantendienst, zowel telefonisch als via e-mail. Levering altijd snel en in orde ! Nog nooit klachten gehad :)

Prima geholpen, mee gedacht over te bestellen fiets en duidelijke communicatie over levering. Bij afhalen nog wat route tips hoe aantrekkelijk naar huis te fietsen. Aanrader!

Voor de zoveelste keer ... Gewoon Top!

Altijd mooi en snel afgehandeld .... Van mij krijgen jullie een 10/10

Via click en collect besteld. Artikel laag keurig klaar bij de kassa.

Jammer dat er geen ruimte was voor impulsaankopen ;-)

Aan te bevelen op basis van aankoop (helm) die ik gedaan heb. Bestel proces makkelijk te doorlopen en zeer snelle levering. Product zoals beschreven en afgebeeld. Top!

Top geweldige ervaring

Zelf thuis een fiets op de site uit gezocht afspraak gemaakt en van het begin tot het eind keurig geholpen vriendelijke en kundige jonge mensen. Zelf in de veronderstelling dat ik frame maat 58 moest hebben na een meting toch het advies voor een 60cm frame en geen spijt van gehad fiets zit als gegoten. Kon de fiets meteen meenemen. Top ervaring kan het iedereen aanraden. Rob

Dramatisch slecht bedrijf met 0 communicatie!

Wat een verschrikkelijk dramatisch bedrijf is dit! In november 2020 een nieuwe racefiets. Uiteraard was ik al op de hoogte dat onderdelen slecht leverbaar zouden zijn. Echter: eind februari kon ik mijn fiets ophalen. In 2020 is de fiets (€ 11.000,-) volledig betaald! Begin februari heb ik contact opgenomen om te vragen hoe het ervoor stond: daarin werd aangegeven dat de fiets week 12 werd geleverd. 11 maart zelf maar weer gevraagd wat de stand van zaken was. Helaas nog geen duidelijkheid. 23 maart weer zelf gemaild.. na 3 dagen nog geen reactie. Telefonisch contact opgenomen: blijkt dat de fiets in week 30 gepland staat! 5 maanden lang heb ik overal achteraan moeten zitten. Deze fiets was al volledig vooraf betaald en nog steeds komen zij niet met een oplossing! Belachelijk! Ik adviseer iedereen om hier nooit een fiets te kopen!

Batavus Mambo 7v

Alles goed werken

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen!

Zowel in de winkel als online tot nu toe altijd zeer tevreden. Goede service, snelle levering. Komt over als betrouwbaar en deskundig.

Snel, duidelijk, prima

Helemaal tevreden!

Uitstekende service doen wat ze beloven.

Ik heb een mountenbike gekocht cube echt een leuke prijs en alles was netjes afgehandeld.op de afbeelding die getoond was in de folder gaf aan een zwarte voorvork maar deze was chroom. Ter cempensatie een bidon houder van cube erbij gekregen .super toch. Maarten G

Meer dan uitstekend

Mijn pas gekochte Gazelle had een afgelopen trapper, gelukkig zonder vervelende gevolgen. De trapper liep ook erg zwaar. Een belletje naar 12GO Biking en er werd mij verteld dat er net een schrijven over was geweest. Er werd om foto's gevraagd om te zien of het schroefdraad niet was beschadigd. Gelukkig was dit niet het geval. Ik kreeg een nieuwe set pedalen toegestuurd en heb deze zelf gemonteerd. Ik had ook recent een andere Gazelle gekocht bij een andere firma en daar liepen de trappers ook zwaar. Ik vroeg of deze ook vervangen moesten worden of retour naar de verkoper. Gelukkig is 12GO Biking een Gazelle Premium dealer en ook voor deze fiets werd mij een set nieuwe trappers toegestuurd. Dat is niet alleen meedenken maar ook meehandelen. Dank voor de service en tot de volgende keer

Uitstekende service en meedenken!

Geen gedoe bij retourneren van artikel met verkeerde diameter (verende zadelpijn). Wordt meegedacht en alternatief opgezocht en besteld.

Wederom een voortreffelijke afhandeling

De mankementen zijn verholpen.

Goedendag Frans, het was inderdaad geen vlekkeloze ervaring. Gelukkig heb je ons per mail laten weten dat je inmiddels goed bent geholpen! Wij zouden het erg waarderen als je hier een update over kunt plaatsen ;-). Met vriendelijke groet, Rick | 12GO Biking

Super top

Een verkeerde aankoop gedaan. Maar de medewerkers van de klantenservice hebben me super goed geholpen. Ik kon meteen een andere fiets uitkiezen en dat alles super snel en zonder moeite. Hele vriendelijke medewerkers, telkens weer. Wat een top bedrijf! Koop mijn fietsen alleen daar voortaan!