Zeer goede service, ook na de aankoop.

We hadden na de verder uitstekende levering van een fietshouder wat problemen met het product. Na contact met 12GO Biking is dit heel netjes opgelost. Goede nazorg is belangrijk en dat doen ze goed. Daarom raad ik 12GO Biking aan.

Discussie garantie op Gazelle Ultimate S8 onderdeel

Helaas heeft 12GO Biking geprobeerd op alle manieren onder een garantiegeval uit te komen. Mijn CDX belt van mijn Gazelle Ultimate S8 is binnen de garantietermijn (volgens Gazelle 2 jaar) gebroken. Ik heb deze review aangepast nadat Dion van 12GO Biking pragmatisch heeft ingegrepen.

Beste Rob, Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie er telefonisch inmiddels samen uit zijn gekomen en dat we een uitzondering hebben kunnen maken. Dat is fijn! Mocht je toch naar aanleiding van het gesprek nog met vragen zitten kun je ons altijd bellen of mailen. Hebben wij je nu goed geholpen? Dan wil ik vragen of het mogelijk is om de review hierop aan te passen. Dat kan nu of nadat het voor jou gevoel helemaal is opgelost. Met vriendelijke groet, Gils 12GO Biking Servicemedewerker

Zeeeeeer slechte ervaring tot nu toe.

okt 2019 een Merida speeder 900 gekocht en al 3x terug geweest. 3x versnelling afgesteld en 2x gebroken spaak en 1 nieuw achterwiel (meerprijs moeten betalen). Ik koop een fiets die in orde moet zijn en niet later weer onderdelen moeten kopen om hem in orde te maken Wordt vervolgd…………………. Nu 3 weken later....2 nieuwe Skyrio ust disc wielen gekocht voor een gereduceerde prijs en nu 3 weken zonder problemen op de fiets.Ik heb nu wel weer plezier in het fietsen. Blijkt wel dat de originele wielen te zwak zijn om mijn 105 kilo te dragen. Over 2 weken mijn spaken na laten stellen en de service beurt. Hier wordt ik weer blijer van.

Hallo, ik had een Basil hondenmand buddy faded denim besteld en deze werd keuring op tijd geleverd. Maar nadat ik had gecontroleerd of de bestelling klopte, bleek dat de Mik carrierplate included er niet bij geleverd was. Nadat ik telefonisch contact had gezocht en had verteld dat ik het Mik systeem miste is dit alsnog opgestuurd. Ik wil jullie bedanken voor de snelle/goede service,s.

slechte reparatie en slechte verkoop

Elektrische fiets van mijn dochter na 13 maanden blijkt vooras wiel zonder concrete oorzaak gebroken. Valt buiten garantie en coulance volgens de serviceafdeling. Elektrische fiets van mijn vrouw. Waarschijnlijk te druk in de werkplaats. Onderhoud slecht uitgevoerd, Achterrem is bijgesteld. Helaas na 1 keer fietsen geen rem meer. Zelf gerepareerd. Nieuwe elektrische Fiets voor mij. Beloofd voor kerst 2019 te krijgen. Nu heel misschien 4e week januari. Misschien is de zaak toch te groot geworden om de klant tevreden te houden?

Dag Eduard, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je zoveel problemen met 3 bestellingen hebt gehad. Wij willen je graag verder helpen / compenseren. Zou je naar aanleiding van dit bericht contact met ons kunnen zoeken zodat we tot een oplossing voor de 3 fietsen kunnen komen? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Gils 12GO Biking servicemedewerker

Helemaal top!

Alweer enige tijd geleden in Moordrecht beland voor een nieuwe MTB. Deze kon ik binnen no time ophalen en meenemen. Vanaf dat moment vrijwel alle onderdelen, kleding en accessoires bij 12GO besteld. Slechts eenmaal problemen gehad met een product wat binnen een dag onder garantie werd vervangen. Al met al super tevreden!

geen goede verwachtingen gewekt bij verkoop

Levering uitgesteld naar eind maart. Aan de voorkant bij verkoop niet over gecommuniceerd. Nu mag ik na aankoop 3 maanden op fiets wachten...

Gematigd positief

Ondanks de 3xl is het product veel en veel te klein. Maarre dat kan voorkomen. Het zelf moeten betalen voor het retourneren, vind ik een tekortkoming.

Hoi Hans, Het retourneren is inderdaad voor eigen rekening, al had je een ander product gekocht (ruilen) hadden wij de kosten voor onze rekening genomen. We hebben vast en zeker iets dat wel bij jouw wensen aansluit. Met vriendelijke groet, Dion | 12GO Biking

Lang wachten

In week 51 kreeg ik bericht dat ik mijn fiets kon ophalen. Samen met mijn man (die ook een fiets had besteld) gingen we vrijdag 27 december naar Moordrecht. Bij het ophalen ging het al mis. Er was een probleem. Een groot probleem!! Er zou maar voor 1 fiets zijn betaald. Terwijl we toch echt net betaald hadden voor 2 fietsen en de bonnetjes in onze handen hadden. De medewerker liep vervolgens naar de kassa en het bleek toch wel op orde te zijn maar de fietsen stonden apart op onze namen en daar bleek de verwarring te zijn ontstaan. Bij het ophalen van mijn fiets moest er in de werkplaats nog het e.e.a aan gedaan worden alvorens mijn fiets kon worden afgesteld. Bij het afstellen bleek dat de bestelde zadel er nog niet op zat en moest mijn fiets weer terug naar de werkplaats waar mijn zadel alsnog werd omgeruild. Al met al hebben we erg lang moeten wachten terwijl ik verwacht had dat mijn fiets klaar zou staan en alleen nog maar afgesteld hoefde te worden. Ook had ik wel verwacht dat bij 2 bestelde fietsen wel een gratis servicebeurt zou zitten wat helaas niet het geval is.

Bedankt voor je review Marian. Ik begrijp dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen qua betaling etc, toch is het even schrikken kan ik me voorstellen. Ze doen altijd een laatste controle en ik zie in het systeem dat ze nog wat laatste puntjes op de i hebben gezet die waren genoteerd door het controleteam. We wensen jullie alsnog veel plezier met de twee fietsen. Wat betreft de beurt, we bieden omdat veel mensen niet bij ons uit de buurt komen een korting op de eerste beurt en een goede deal op de fiets, in plaats van een volledig gratis beurt. Met vriendelijke groet, Dion | 12GO Biking

Op tijd afgeleverd zoals altijd top

Top product op tijd afgeleverd

Zeer positief

Voor elke vraag over elke fiets neemt het personeel ruim de tijd. Ze letten hierbij heel goed op persoonlijke wensen en proberen niet kosten wat het kost het duurste te verkopen maar juist hetgene wat bij de klant past. Afwikkeling van de verkoop en eventuele veranderingen aan de fiets voordat hij wordt afgeleverd kunnen zonder moeite worden doorgegeven per telefoon. Al met al een zeer positieve ervaring.

Komen afspraken na

Grandioos

Goede service en fiets was super snel in huis 👍🏻

grandioos

WAt goed is is goed

Snel en goed !

Product zoals omschreven, scherpe prijs en snelle levering. Super tevreden !

Correct

Zeer tevreden over de terugkoppeling bij een naleving. Super

Vlotte verwerking van mijn opdracht

Bestelling lag klaar op afgesproken tijdstip conform mijn verwachting als klant

Alles keurig op tijd geleverd

Beide Castelli artikelen zijn op de juiste dag geleverd

Adequate levering. Zeer tevreden over de afgandeling van mijn bestelling.

Adequate levering. Zeer tevreden over de afgandeling van mijn bestelling. 12GO is voor mij kopen met zekerheid van goede kwaliteit. Bij bezoek van winkel wordt ik altijd deskundig bijgestaan door het enthousiaste personeel.

Zeer tevreden over het geleverde product en ook de snelheid van leveren.

Prima geholpen door deskundig, klantvriendelijk personeel

Bij 12GoBiking neemt men alle tijd om de klant goed te informeren en te adviseren. Een fantastisch groot aanbod van merken en typen fietsen én accessoires! De binnenhal, waar kan worden proefgereden op alle fietsen die staan uitgestald, is natuurlijk ook een dikke plus.

Waar aandacht tot zijn recht komt

Vanwege knieklachten (alleen rechts) naar alle waarschijnlijkheid door beenlengteverschil i.c.m. verkeerde positie schoenplaatjes heb ik eerst bij bikefitter Ate Sjoerd Jager een afspraak gemaakt. Na goed te hebben geluisterd naar de klacht werd uitgebreide aandacht besteed aan onder meer de stand van de voeten om zo tot een goede positionering te komen van de schoenplaatjes. In mijn geval vallen de voeten wat naar binnen waarvoor extra spietjes werden geplaatst tussen de schoenplaatjes en de schoenen. Met daarbij extra zooltjes in de schoenen om de hoge voetboog te ondersteunen zou dit de klachten moeten wegnemen. Van een eventueel blokje om een deel van het beenlengteverschil weg te nemen heb ik zelf vanwege de hoeveelheid wijzigingen afgezien. Achteraf bleek dit blokje toch noodzakelijk en kon ik hiervoor terugkomen en werd dit zonder probleem geplaatst. Met toch ook nog een verlaging van het zadel met 0,5 cm lijken mijn knieklachten nu verleden tijd te zijn en kijk ik er alweer naar uit om buiten vele kilometers op mijn fiets weg te trappen.

Gewoon super

Kan het niet anders verwoorden dan super. Mooie winkel met een zeer ruim assortiment . Soepele afhandeling. Zeer scherpe prijs. Heb aan de aankoop en de manier waarop een heel goed gevoel overgehouden .

Goede afspraken en goede service.

Gebruiksgemak om via email afspraak te kunnen maken voor reparatie/servicebeurt. Tijdens de servicebeurt werd ik geïnformeerd over de aanstaande reparatie, zodat dit niet als een verrassing kwam.

Prettige bejegening

Na een verkeerde bestelling een prima afhandeling.