Snelle en prima Service

4 weken terug 2st. Gazelle Grenoble C7+ . Nu waren beide achterspatborden al gescheurd en ik hoorde een dubbel tik bij rondgaan trappers. Na melding direct afspraak om e.e.a. te herstellen en te onderzoeken. Vandaag zijn de nieuwe verbeterde spatborden geplaatst. Ook een modificatie op de remmen voor het piepen. Had ik niet gemeld, maar was wel een feit. Tikkend geluid is onderzocht en maatregelen doorgevoerd. Alles hersteld onder garantie. Kortom erg tevreden over de serviceverlening.

aankoop fiets d.d. 6-6-2019

Prima en snel geholpen van het ene naar het andere loket alleen heb ruim een uur moeten wachten op de fiets, moesten alleen 2 spatbordjes/bel/bidonhouder op. Dat was mij niet verteld na alle vlotte stappen daarvoor en tijdens het betalen. Die communicatie zou beter moeten!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je feedback! Normaal gesproken proberen we dit door te communiceren. Jammer dat dit bij jou niet is gebeurd. Veel fietsplezier!

Goede medewerkers en uitstekende klantenservice

Bikefit gedaan en op basis daarvan een nieuwe fiets uitgezocht. Deskundige hulp bij het uitzoeken van de fiets en volledig volgens de bikefit specificaties afgeleverd. Na 3 weken wat vragen over de fiets, uitstekend geholpen door de klantenservice. Met een uitgebreid aanbod van fietsen en een bikefit in huis een uitstekende zaak om een nieuwe fiets uit te zoeken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, top afspraak tevreden klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en veel aanbod!

Hele aardige mensen die er werken. Je wordt vakjundig en snel geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitijd goede serveurs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundig en vriendelijk personeel. Groot assortiment.

Het aanmeten van de (race)fiets had meer aandacht mogen krijgen. Was nu snel en onnauwkeurig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ruime keuzen, en de mogelijkheid om je product intern te testen op de testbaan of het bevalt. Gedeeld met een ruim positieve klantenservice.

Niet veel behalve het assortiment uitbreiden en innovatieve positie van de handel in fiets producten aan kop te blijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer vriendelijke mensen die op de hoogte zijn ,hele vlotte levering ,leuke overzichtelijke website ,zeer brede keuze

een manier als iemand op internet fietswinkel type jullie bedrijf bovenaan verschijnt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een elektrische Ghost Hybride Square Trekking B1.8 AL 2019 ontvangen waarvan de verlichting niet werkte en waarna nog een ander defect optrad. Ik woon in Maastricht en kreeg de fiets met Flevobird geleverd. Na telefonisch contact, werd de fiets al na twee dagen bij mij thuis omgeruild en door de vriendelijke chauffeur in elkaar gezet. Dus, dat was dik in orde! Ook de klantenservice van 12Go Biking was zeer behulpzaam en hebben snel actie ondernomen.

Check eerst goed, voordat een product de deur uitgaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De koga pace B20 Samen met mijn vrouw op een vrijdagavond geweest. Ontzettend goed geholpen, zeer goede uitleg en een proefrit in de winkel gemaakt . Alle medewerkers doen echt hun best om je goed te helpen. De fiets was uit voorraad leverbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie fietsen, keurige bediening

Werkplaats maakt steeds fouten. Nu voor de derde keer bij thuiskomst blijken de fietsen niet alle service te hebben gekregen die gevraagd is. Blijf op en neer rijden. Kan alleen maar in Moordrecht weer terecht. Moet ik weer de fietsen opnieuw meenemen. Heb geen broodje gekocht. Komt geen toenadering dan alleen per mail, komt u ze maar weer brengen. Helaas

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vorige week wat e-bikes uitgetest en vandaag de e-bike opgehaald, ging maar net in ons kleine tuutje maar goed hij staat goed en wel thuis en de 1e stukjes zijn al gefietst en ow ow ow wat rijdt ie lekker!!!! Ik ben zeer tevreden over 12GO; prima geholpen tijdens het test rijden en ook bij het ophalen van de fiets, balen alleen voor hen dat er een kassastoring was maar hopelijk was dat snel verholpen., niets mis mee.

Geen een; wij zijn prima geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

mooie winkel, groot assortiment

Als op de site staat dat je voor de beste deal langs moet komen en je rijdt daarvoor 150 km dan verwacht je geen vraag of je serieuze interesse hebt. Als op de site staat dat fietsen voorradig zijn dan mag je verwachten dat dat ook zo is. Wees transparant naar de klanten en vertrouw op de kwaliteit van de eigen producten en service. Zet klanten niet krampachtig onder druk, laat ze zelf een keuze maken. Klanten kiezen vaak niet alleen voor de prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

zeer vriendelijk, goede service, hulpvaardig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wat even deceptie deze winkel. Speciaal hier heen gereden voor een Scott MTB. Blijken ze hem helemaal niet meer te hebben. Volgens de website op voorraad en ook nog gewoon te bestellen. Ook dat is niet mogelijk. Dus informeer liever drie keer of ze het überhaupt wel hebben of kunnen leveren

Beter communiceren

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling en levering prima. Vind het alleen niet okee dat je retourkosten ad 6,95 moet betalen. Dit was 10% van de prijs van het shirt dat retour moest. Voor mij een reden om in ieder geval niet online meer hier te kopen, helaas.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede service, komen afspraken na

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als je weet wat je wilt is bestellen via de site is eenvoudig.

Wat goed is, is goed. Houden zo!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Great website, great service and delivery

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie aanbieding en snelle verzending/levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering met bericht vooraf wanneer geleverd wordt. Degelijke en zorgvuldige verpakking. Factuur en uitleg retour ingesloten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over 12GO Biking

Filter op Taal