snelle service

fiets s' middags besteld, volgende ochtend afgemonteerd thuis afgeleverd

Zoals verwacht naar eerdere bestellingen

Natuurlijk ook deze bestelling weer bij jullie gedaan. Levering zonder toe doen van jullie een dag vertraging in deze drukke tijd. Maar (Officieel weet ik niet wat het is :)) ruim op tijd binnen voor onder de kerstboom. Zal mij benieuwen wat mijn gezin me gaat geven ... vast wel voor weer een hoop kilometers op de fiets.

Snelle en perfecte service!

Zoals het moet zijn. Duidelijk wanneer de levering komt en correcte afhandeling

Zoals het moet zijn. Duidelijk wanneer de levering komt en correcte afhandeling

Handschoenen en overschoenen besteld. Volgende dag al in huis, ongecompliceerd en heel redelijke retourcondities.

Reparatie was prima. Top!!

Over de aankoop van mijn fiets heb ik nog steeds geen prettig gevoel. Fiets is prima, maar de verkoop methode vond ik erg naar. Ik kreeg mij accu niet van mijn fiets. Lukte me nog steeds niet na,anderhalf jaar. Ik mocht snel komen op afspraak. En het was zo klaar. Had ik veel eerder moeten doen Fijn, vriendelijk en deskundig geholpen

Goede service heel blij mee

Hele goede service en heel mee met het meedenken om het probleem op te lossen

Bestelling prima verlopen en snel in huis

Bestelde item perfect en ideaal in gebruik

Goede en snelle dienstverlening

Met een blessuregevoelige hardloop achtergrond toch besloten om het racefietsen op te pakken. Met vrij weinig eigen kennis werd ik goed te woord gestaan en werder alle onderdelen duidelijk uitgelegd. Dezelfde middag nog met een racefiets en een complete bijbehorende uitrusting naar huis. Alle onderdelen werden tevens direct gemonteerd! Dezelfde dag nog het eerste ritje kunnen fietsen. Kortom goed geholpen en basis van vergelijk op het internet ook een prima prijs!

Snelle en vriendelijke service. Ervaren medewerkers.

Snelle en vriendelijke service; snel geholpen en ondanks de drukte ervaren als veel persoonlijke aandacht. Ervaren medewerkers die verstand hebben van zaken en het kopen van een fiets voelt als een hele persoonlijke ervaring. Top!

Het was top

Een fiets gestolen en vlot een e-bike in de aanbieding gekocht.

To pservice

Snelle reactie op vraag via email. "klacht" snel opgepakt en adequaat verholpen. Dank je wel!

Ondanks lange levertijd en apparaat dat stuk was, daarna geweldige service

Helaas hadden wij een bestelling gedaan die gelijk viel met een zeer drukke periode waardoor de levertijd veel langer was dan wat wij gewend waren. Op het moment dat de navigatie werd geleverd gaf deze geen teken van leven. Nadat wij een reactie hadden verzonden van het probleem, kregen wij de volgende dag direct een reactie. Vervolgens gebeld en werd ons toegezegd dat er nog 1 exemplaar was en deze werd direct apart gehouden. Zo kan het dus ook!! Ondanks de vervelende ervaring hebben wij achteraf toch een goed gevoel overgehouden.

Supergoede winkel

Koop al bijna 2 jaar met veel plezier mijn producten hier. Zeker aan te raden.

Top winkel

Snelle en nette levering.

Prima op de hoogte gehouden over verloop bestelproces en levering

Eenvoudig bestelproces en daarna goed op de hoogte gehouden over de daadwerkelijk levering.

Snel en keurig geleverd

Alles netjes en op tijd geleverd. Prima ervaring dusver. Prijs was ook in orde vergeleken met andere webwinkels.

top en correkte levering

fantastic customer service!

I ordered the wrong size and, within 2 days , bike was picked up and replacement delivered

Aanrader

Snelle afhandeling bestelling Snele levering Retour vlot afgehandeld en teruggestort.

perfecte levering, op tijd en goed verpakt

groot assortiment en tijdige levering zoals wordt beloofd.

Snelle levering!

Snelle levering!

Correcte en vooral snelle service

Beleefde en vooral competente medewerkers aan de telefoon, die je helpen indien je vragen zou hebben.

Mooi product, goede aanbieding, snelle levering

Mooi product, snelle levering