Erg goede service

Heel mooie winkel met erg vriendelijk personeel en een hele goede klantenservice naderhand,2 e bike’ gekocht en netjes afgeleverd door koerier,ook 2 nieuwe fietzakken erbij genomen waar ik bij ene vaststelde dat de bevestigingsplaat afwezig was,1 dag later gratis geleverd vanuit 12 gobiking,beter kan je dit niet regelen

Misleidende informatie over aanbiedingen, teleurstellend.

Op de website zie ik in het catalogusgedeelte een aanbieding van een zwarte fietsbroek met 20% korting. Vervolgens klik ik door en kom bij het item: een zwarte fietsbroek met 20% korting. Maar dan ga ik de specificaties voor de bestelling invullen en wat blijkt? Alleen enkele gekleurde modellen zijn in de aanbieding, de getoonde zwarte nou net niet... In mijn courante maat (L), is bovendien alleen de zwarte beschikbaar... Ik ben niet heel kinderachtig over marketingtechnieken, maar dit is ronduit misleidend. Jammer 12GO, want over een eerdere bestelling (een fiets) was ik wel erg tevreden.

Heel slecht

Wij waren in het begin heel enthousiast toen we binnen kwamen. We kochten een fiets, moesten allerlei onderdelen vd fiets apart kopen en dan moesten we dit afrekenen bij de kassa. Daarna zou de fiets gereed gemaakt worden. Zou anderhalf uur duren!!!! Maar goed, even geduld.. Het stuur zou aan weerszijde 2 cm korter gemaakt worden; er zou een stukje van zadelpen afgezaagd worden, een standaard zou erop geplaatst worden, een spatbord zou erop komen aan achterzijde en een slot zouden ze plaatsen. Na anderhalf uur was de fiets gereed..... Mijn zoon wilde m even op de standaard zetten, die zat er niet op. Bij navraag bleek er een verkeerde standaard te zijn meegegeven en moest ik terug de winkel in, vragen naar een ander type, weer naar de kassa en vervolgens konden we weer wachten. Spatbord zat niet achter maar hadden ze voor gemonteerd. Toen we thuis kwamen vonden we het stuur nog zo breed en het zadel nog te hoog.. wat bleek... niets was hieraan gedaan!!! We hebben dus anderhalf uur moeten wachten op puur het plaatsen vh slot. Ik vindt als je zoveel geld betaald dit echt niet kan! Ze zetten het notabene in de computer!!!

Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het in de werkplaats niet goed is verlopen, zelfs als het netjes (dat zie ik inderdaad ook terug) in het systeem is gezet. Zou je per mail of telefonisch contact met mij willen opnemen? Dan neem ik het graag nog even door en maken we eventueel een afspraak om alles netjes op te lossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Dion | 12GO Biking

Gemengd gevoel

In Augustus heb ik een "bike fitting" laten uitvoeren bij u en hebben we besproken dat het derailleur padje krom was en vervangen zou moeten worden. Na de bike fitting zijn diverse aanpassingen aan de fiets uitgevoerd incl. een grote beurt. Schijnbaar is de vervanging van het derailleur padje hierbij over het hoofd gezien ... helaas met gevolgen! Met de fiets ben ik op reis gegaan van Nederland naar Spanje. Nu kom je in Frankrijk fietspaden tegen die niet te vergelijken zijn met Nederland. Tot twee keer toe is bij het terug schakelen bergopwaarts de derailleur tussen mijn spaken geslagen, met twee behoorlijke valpartijen tot gevolg. Tot 2 keer aan toe heb ik fietsenmakers kunnen vinden die het padje enigszins goed kregen, maar zeker niet optimaal. Beide monteurs gaven aan dat het padje vervangen had moeten worden. De tweede keer gebeurde op een zaterdag middag terwijl ik in de middle of no-where was en ik de laatste 25 km alleen maar de zwaarste versnelling op het grote en kleine blad kon gebruiken. Op maandag zijn fietsenwinkels dicht in Frankrijk, ... hierdoor kon ik wel wat herstellen van de val..., dus dinsdag weer gerepareerd. Op woensdag ter hoogte van Agde wederom de tocht moeten staken vanwege problemen met de versnelling. Helaas was ik genoodzaakt de reis met de fiets voortijdig te beëindigen en ben verder gereisd naar mijn eindbestemming met de trein. Ik ben op reis gegaan met het idee dat de fiets tip top in orde was, maar dat bleek toch niet zo te zijn en dat vind ik erg jammer. Dat wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben, wil graag met jullie een afspraak maken in Oktober om te kijken wat er nog aan de fiets moet gebeuren.

Keurig, net en vlot geleverd

Bestelling wederom netjes en vlot afgehandeld.

Heel erg goed,

Goede ervaring, prima geholpen. Zowel voor de racefiets als elektrische fiets, Totaal door 4 verschillende verkopers geholpen. En alle ervaren weten waar ze over praten.

Had een defect aan een achterlichtje dat ik 6 maanden geleden gekocht heb. Zeer snel, adequaat en klantvriendelijk opgelost

Prima geregeld!

Met mijn vrouw een Pegasus Tecaro Evo Belt Nuvinci gekocht. Zou i.v.m. onze vakantie binnen 2 weken worden geleverd. En dat gebeurde dan ook. Fiets werd keurig afgesteld. Mijn vrouw heeft er inmiddels ruim 800 km mee gefietst dus de Tecaro gaat nu voor zijn eerste beurtje. Klein dingetje. Een storinkje in de electronica die we zelf tijdelijk hebben kunnen oplossen. Een update van de software gaat dit zeker verhelpen. Tot zover topservice van 12gobiking!

goed met een iets teleurstellend resutaat

zaterdag 31 augustus in de winkel goed geholpen alleen geen test rondje kunnen maken vanwege de drukte en dus een aanbetaling gedaan om donderdag 6 september de fiets op te halen. zaterdag al een mail in huis dat mij fiets al klaar stond donderdags aangekomen doorverwezen naar de 1 e verdieping Daar kwamen ze er achter dat mijn fiets niet gereed was en naar beneden gestuurd waar ze de fiets in elkaar zouden gaan zetten. dit heeft zo n 45 minuten geduurd heb ook geen proefrit kunnen maken omdat ze daar niet wisten van hoe en wat en dus werd alleen de zadel op hoogte gesteld en dat was het. het is omdat ik nog terug kwam voor een vraag en zodoende ik nog de service boekjes meekreeg. Al met al een rommelige afhaal Het concept is goed maar in geval van een afwijking in het proces wordt het onoverzichtelijk ( is mijn idee )

Duidelijke communicatie

Het bestelde product bleek niet op voorraad te zijn bij 12go. Ik ben daarover snel geïnformeerd en op de hoogte gehouden van wanneer het product uiteindelijk opgestuurd was (uiteindelijk maar 3 dagen vertraging). Product ik goede staat ontvangen.

Top service. Snelle levering niets op aan te merken.

Weinig aandacht en uitleg van verkoper bij fietskeuze (e-bike)

Het is druk en na een probeer rondje is de verkoper weer met anderen bezig. Er is geen of nauwelijks documentatie dus thuis maar via internet uitzoeken aangaande uitleg bepaalde uitvoeringsmogelijkheden. Wat verder tegenvalt is dat de geadverteerde e-bike prijs niet de afrekenprijs is. Bij de kassa blijkt dat er een recyclingsbijdrage fietsaccu er boven op komt.

Correct geholpen

Correct geholpen en kwaliteit producten

Zoals steeds word de klant in de watten gelegd

Altijd alles zoals beloofd . Ik raad 12GO BIKING aan al mijn fietsvrienden aan

Hele slechte service

Verschillende keren terug geweest,iedere keer was de fiets weer niet in orde,dingen vervangen zonder even contact op te nemen!Een dikke rekening en een sorry is het antwoord.Is dus klaar met 12go!!!!

Goedemiddag Kees, Balen dat je z'on slechte ervaring hebt gehad bij ons in de winkel, dit is natuurlijk nooit opzettelijk de bedoeling. Een reparatie die hoger uitvalt dan vooraf besproken kan uiteraard, alleen dient dit ten alle tijden overlegd te worden. Nogmaals mijn excuses als dit niet is gedaan. Voel je vrij om contact met mij op te nemen via 0182-621850 of via info@12gobiking.nl, ik denk graag met je mee wat we nog kunnen betekenen voor je. Met vriendelijke groet, Dion | 12GO Biking

Kosten terug betaling verzending

Had schoenen besteld maat 42 maar bij levering bleek het maat 43 te zijn. Maat 42 niet meer op voorraad. Terug mogen sturen en geld heel vlug terug. Enkel bedrag verzending niet voldoende. Ik kreeg slechts6.95€ terug terwijl ik 10.5 € betaalde. Dus 3.55€ extra moeten betalen terwijl het probleem niet bij mij zat. Verder altijd HEEL tevreden geweest.

Prima advies en goed geholpen. Afwerking was minder.

Prima advies. Alle tijd voor ons genomen. Nieuwe fiets uitgezocht en gekocht. Fiets zou nagekeken worden in de werkplaats en dan mocht ie mee, omdst ie uit de winkel kwam. Mail gehad vanuit de werkplaats dat de fiets klaar stond en in orde was. Helaas is de fiets niet (echt goed) na gekeken. Voorlamp was niet aangesloten draad is nooit aangesloten. Het stuur stond zat niet echt goed vast waardoor bij fietsen ineens het stuur naar beneden zakte. Gelukkig niets gebeurd maar wel gevaarlijk. Dus helaas niet tevreden over de aflevering. Dus zeker geen 10. Aanbevelen ja en nee. Maar dat kan ik niet kiezen. Dan t voordeel vd twijfel en kies ik ja. Maar zal de maar er altijd bijvertellen dat de aflevering niet netjes was. Dat is geen goede reclame helaas.

Aardig, behulpzaam en correct medewerkers.

Net zoals bij de aanschaf van mijn fiets, was het bij de aanschaf van deze fiets voor mijn vrouw net even wat te onrustig, rommelig bijna. De medewerker die de fiets uitgaf ging na 30 seconden verder met een andere klant die ook een fiets had aangeschaft maar het zadel niet goed bleek. Hij ging naar een andere medewerker zoeken en dat lukte en was dat was prima, maar toch!

Na mijn bezoek 12GO more!

Prima afhandeling, service gericht en probleem oplossend personeel

Een aangename verrassing!

Voor de eerste keer bij 12go biking geweest. Enorme keuze, correcte behandeling en goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service bij het rijklaar maken van de fiets. We gaan zeker vaker komen en zullen onze ervaring delen.

Hele goede ervaring, het ophalen duurde iets te lang, maar de service was uitstekend.

Vlotte service

Wij hebben een MTB gekocht en wij waren verbaast van de snelle en vlotte afhandeling. Goede uitleg gekregen van de mensen die de fiets afstellen.

Prima en snel

Goed en snel geleverd

Niet de service die we gewoon zijn bij 12GO Biking

Fiets duidelijk zichtbaar beschadigd afgeleverd (van de velg was de lak eraf, ongeveer 10-15 cm), dit werd niet gemeld. Nadat ik dit liet zien werd de fiets weer meegenomen en na ongeveer 20 minuten kwam de jongeman terug met de mededeling dat het gerepareerd was en dat er niets meer van te zien was, hij toonde ook waar het volgens hem gezeten had maar hij toonde ons de onbeschadigde kant. Aan de beschadigde kant was duidelijk te zien wat er gedaan was, bijgewerkt met een lakstift maar niet heel netjes. Ik heb begrip voor de drukte waarin gewerkt moest worden maar dit mag nooit ten kosten gaan van de afleverservice, wij kopen een nieuwe fiets waarvan wij niet verwachten dat deze nog even opgeknapt moet worden. Het is niet onze eerste fiets die we bij 12GO Biking kopen, maar dit voorval maakt ons wel wat terughoudend.

Prima fiets en uitstekende service

De uit de ruime sortering gekozen mountainbike voor onze dochter, werd direct in elkaar gezet en keurig afgeleverd. Hoogte werd versteld en er werd uitleg gegeven over de fiets en het onderhoud. Deskundig advies door vriendelijk personeel.