Er werken mensen met kennis en weten waar over ze praten

Ben zeer tevreden ik kreeg voor het weekend een E-mailtje dat fiets klaar stond was verbaasd de fiets zou pas in week 17 geleverd worden dus heb ik na het weekend de fiets opgehaald ik heb meld bij de balie mijn fiets werd gehaald en kon de fiets bij een andere collega geheel op mijn wens af laten stellen en kreeg een zeer goede uitleg over de fiets wat ik ook wel leuk vond dat er in oor gefluisterd werd een goede keus meneer wat ik jammer vind is dat de losse artikelen aan de dure kant zijn in vergelijking met andere maar verder helemaal top PS jammer dat er geen bordje met S/H zijn

Oke verkoper, langs de kassa en afhalen

Eerst de twee kleine tegenvallers dan de positieve punten. Jammer dat je bij ophalen bestelde fiets eerst nog langs de kassa moet. Het betekende voor mij ongeveer 15 minuten in de rij staan die ik normaal niet had gehad. Op een vrijdag middag. En jammer dat de persoon achter de computer bij het eerste station van afhalen wat ongeïntereseerd over kwam. Ik verwacht geen hele gesprekken maar een proactieve goedemorgen of middag had een beter gevoel gegeven. Nu duurde het even voor opgekeken werd vanaf het computerscherm. Echter de week daarvoor geholpen op een drukke dag door een verkoper. Die duidelijk wilde verkopen maar je ook voldoende zelf liet kijken en proberen. Overige werkplaats medewerkers waren prettig om mee te werken. Ze vonden het werk leuk. Bij een afstelling van de stuurpen in de werkplaats van de winkel kon ik zien hoe de collega monteurs elkaar hielpen om een goed resultaat te behalen. Tip voor mij zou zijn om een checklist te maken voor de mensen bij het afleverstation. Met bijvoorbeeld dat de klant gemeld wordt dat bij schijfremmen je de rem absoluut niet in moet drukken/knijpen wanneer het wiel eruit is. En je een plaatje tussen de blokjes moet doen bij vervoer. Zou ook willen adviseren om die plaatjes voor tussen de schijfremmen standaard mee te geven. Medewerker kwam wel zelf proactief met de plaatjes toen ik vroeg of ze voor vervoer het wiel wilde losmaken.

Fantastische service

Goede uitleg bij aankoop. Fijn dat je kan testrijden. Prima afwikkeling administratie. Wederom goede uitleg bij afhalen fiets.

Zeer tevreden.

2x langs geweest, vriendelijk geholpen, advies was duidelijk. Persoonlijke wensen goed aangenomen dachten vervolgens goed mee. Levering was vlot en netjes gemonteerd. En de optie om mijn nieuwe fiets te voorzien van glas coating was helemaal super!!! Nu heel veel plezier met mijn nieuwe full suspension Trek Fuel ex 9.8 AXS

Goed advies, klantvriendelijk en aflevering volgens afspraak

Goed advies, we zochten een E-bike voor man en vrouw, maar wisten nog niet wat te kopen. Met advies van de verkoper twee verschillende fietsen uitgeprobeerd en zo tot een keuze gekomen. Er werd geluisterd naar onze wensen waardoor de verkoper ons advies kon geven. De aflevering van de fietsen verliep volgens afspraak, alles stond netjes klaar en de fietsen werden op maat afgesteld, Alle medewerkers waren erg vriendelijk en attent.

Goed geholpen in winkel en goede service

Goed geholpen in de winkel, met goede uitleg en voordeel was dat mijn zoon ook een proefrondje kon maken op de fiets. Na bestelling, in restaurant gewacht tot de fiets klaar was. Lekkere verse appelflap met koffie. Na 2 weken kwamen we er achter dat er 2 afdek kapjes van t slot misten en de rem moest gesteld, dus terug gegaan en alles keurig verholpen.

Uitstekend geholpen!

Bij de aanschaf van een nieuwe elektrische fiets ben ik uitstekend geholpen door verkoper Joost. Antwoord op alle vragen, duidelijk advies, en uiteindelijk zeer snel een prachtige fiets geleverd! Kortom, goede service!

professioneel en klantgericht

Zeer vriendelijk en goed advies. Snel alles op orde.

geweldig

we werden goed, vriendelijk en met flinke kennis van zaken geholpen door Jasper. bij het ophalen van de fiets 2 dagen later werden we ook vriendelijk geholpen, en omdat het onze 1ste ebike was, werd alles rustig en relaxed doorgenomen. snapte je het niet, werd het nog een keer uitgelegd. bij thuiskomst bleek dat er geen handleidingboekje bij de fiets zat. maar dat komt wel bij de 1ste servicebeurt. eerst wennen aan de fiets en ander stuur (ik ben weer even een vrachtwagenchauffeur qua sturen), dus wat ruimere bochten nemen. dat wordt wel minder als we vaker gaan fietsen (met mooi weer natuurlijk) al met al ben ik spinnend tevreden met 12GO.

super snelle en goede service en duidelijke communicatie

Super klantvriendelijken service

Goed advies en aflevering van de fiets

Op een druilerige doordeweekse winterdag was het niet echt druk in de winkel, verkoper nam de tijd om te luisteren naar mijn wensen en gaf goede adviezen. Veel 'proefritjes gemaakt op de indoorbaan en uiteindelijk de keuze kunnen maken. Na de aankoop van de fiets ging de aflevering vlot, was wel even wachten, maar de fiets kon gelijk mee naar huis. Erg blij met mijn nieuwe fiets, deze fietst heerlijk, alles werkt prima.

Gave klantreis!

Wat bij binnenkomst lastig leek te zijn heeft Johan binnen 48 uur gerealiseerd. Op donderdagavond was de gewenste fiets onverwachts eerder binnengekomen. De doos werd achter uit het magazijn gehaald om de kleur te kunnen zien. Geheel vrijblijvend kon ik zaterdagochtend de opgebouwde fiets al komen bekijken. Na besluit om fiets af te nemen prima geholpen met accessoire keuze en afstelling. Complimenten voor Johan!

Bij de 12Gobiking denken ze goed mee!

Ik had een regenjasje artikel besteld via de webshop van 12Gobiking. Per ongeluk had ik aangegeven dat ik het artikel zou ophalen in de winkel. Niet handig want ik woon 30 km verderop. 12Gobiking gebeld en ze konden de bestelling meteen omzetten, naar 'ophalen bij een Post NL punt bij mij in de buurt'. Goeie service dus!

Erg behulpzaam

De fiets van onze zoon moest nagekeken worden. Wij dachten aan een winterbeurt en hadden deze vooruit gepland. Op de dag van de afspraak toen ik de fiets kwam brengen kreeg ik het advies om beter een kleine beurt te doen omdat de fiets kwa kwaliteit toch minder was dan we dachten. We waren nu de helft minder kwijt dan als we de winterbeurt + evt extra kosten hadden moeten betalen! Bedankt voor dit advies, nu kunnen we het bespaarde bedrag straks uitgeven aan een net iets duurdere nieuwe fiets.

Goed advies, fijne fiets!

We werden snel geholpen, vakkundig advies kregen we, wat we wel en beter niet konden kopen. Ook de afhandeling verliep vlot!!

Goed en vakkundig geholpen

Snel de nieuwe fiets kunnen ophalen Goede uitleg gehad

Wat een service!

One way to go to Moordrecht, want daar vind je 12GO Biking. Via mijn werkgever een leasefiets mogen regelen en binnen 24 uur liep... nja.. fietste ik weg bij 12GO Biking met een blinkende elektrische bakfiets. En wat fietst hij lekker. Natuurlijk al een proefritje mogen maken op de fietsbaan die ze hebben. Altijd handig.. vooral met een bakfiets. Door mijn vriendin en ik goed gekeurd en we kunnen niet wachten om lekker te gaan fietsen met de kleine. Super bedankt nog voor de goede service en zeker voor herhaling vatbaar. Daarnaast ook voor de mensen die een fiets zoeken en goede service willen ontvangen dan ben je bij 12GO Biking aan het goede adres!

Indrukwekkend goed geolied werkend bedrijf.

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen op alke afdelingen van het bedrijf. Proficiat!

Zeer goede ervaring top service

Zeer goede ervaring goed advies gekregen voordat ik naar de winkel in Moordrecht gegaan ben(vooral omdat ik in Belgie woonachtig ben. Zeer behulpzaam in de winkel zeer klantvriendelijk, een echte aanrader om een fiets hier aan te kopen. De testbaan is een een waardevolle aanwinst.

Geweldige service

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Niets was teveel. Er werd zelfs nog koffie voor me gehaald terwijl ik moest wachten omdat er een cassette gemonteerd moest worden. Ik zal hier zeker nog vaak terugkomen.

100% tevreden

Kreeg wat ik besteld had.

Goed geholpen

Wij zijn goed geholpen. De medewerker heeft ons verschillende opties laten zien en was zeer geduldig terwijl onze dochter rondjes aan het fietsen was op de testbaan.

Fast and informative service

They helped me fast and professionally to choose a new bike. There is variety of bikes to choose, also you can ride them before purchasing one.

Flexibele en meedenkende medewerkers

Goede sevice, matige koffie. De onderdelen voor de reparatie van de oude fiets lagen op de balie, onder het wachten op de onderdelen hebben we een mooie vervanger gevonden na wat indoor testritten op een trek marlin 6. Een nieuwe fiets is het dus geworden.

Vriendelijk

Positief!