Filters

4

Verkeerd zadel niet willen omruilen

Flyer ebike gekocht met een Selle Royal 3d skin zadel na op hun testbaan 5 minuten te hebben rondgereden Na 3 dagen fietsen terug gegaan voor een wat breder zadel maar van een koude kermis thuis gekomen bij 12gobiking Moordrecht Geen enkel begrip dat een zadel wel eens na kort testen de verkeerde keuze kan zijn, echt een veel te commerciele instelling Een ander Selle Royal zadel gekocht maar geen enkele coulance Jammer, echt een gemiste kans om je klanten tegemoet te komen voor zoiets basaals als een zadel uit proberen

  • Aanbevelen? Nee
2

wat een slechte afleverservice

Vandaag met mijn zwager en schoonzus 2 ebike tw 6000 euro gehaald. Matige service bij afhalen. Slechte uitleg en lakse houding van de monteur. Uitleg en afstellen was minimaal. Bosch app werd niet gekoppeld of aandacht aan besteed. Het was zadel afstellen en daar is de deur Buiten kwamen we erachter dat we slechts 1 oplader bij ons hadden. Men heeft zowel een KIOX 300 houder retrofit als een smartphone houder retrofit geïnstalleerd. Zit nu met 2 display houders op mijn stuur terwijl er maar 1 noodzakelijk is. Onbegrijpelijk. Waarschijnlijk had de aflever student een slecht dag. Wel jammer dat hierdoor je hele gevoel van 12gobiking door het putje is

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen levering

Zeer slecht bedrijf. Zaterdag 23 mei een bestelling gedaan en betaald. Er is nog steeds tot op heden (2 juni 2026) niet geleverd. DHL geeft aan dat 12go biking om een onderzoek verzoeken, maar het bedrijf weigert dit. Ondertussen heb ik betaald, maar niks geleverd gekregen. Telefonisch worden toezeggingen gedaan en per mail wordt (dagen later) weer andere informatie gegeven. De afhandeling en service is zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Aankoop fietsen na slechte start top geeindigd

Bij het afhalen van onze nieuwe fietsen bleek één van de fietsen helaas beschadigd te zijn. Dat is natuurlijk even balen, maar hoe 12GO Biking dit heeft opgelost verdient echt een groot compliment. Er werden direct verschillende opties aangeboden als passende oplossing. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een volledig nieuwe fiets – gelukkig was deze op voorraad. Terwijl wij wachtten, werd het ons extra aangenaam gemaakt met een aangeboden lunch of koffie met gebak van Jens. Echt een attent gebaar. Na ongeveer anderhalf uur was mijn nieuwe fiets, inclusief diverse accessoires, helemaal rijklaar. Yannick gaf een duidelijke uitleg en stelde het zadel en stuur perfect af. Ook hebben we onze fietskettingen nog omgeruild, waarbij de meerprijs als “pleister voor het lange wachten” werd kwijtgescholden. Dat werd enorm gewaardeerd. Ondanks de valse start zijn we uiteindelijk met een heel goed gevoel én twee prachtige nieuwe fietsen naar huis gefietst. Dank je wel 12GO Biking — en in het bijzonder Jens en Yannick — voor de topservice!

  • Aanbevelen? Ja
5

Aflevering waardeloos

Verkoop en aftercare waren goed echter de aflevering zelf was echt heel slecht. Los van de onvriendelijke en niet professionele medewerker waren er tal van zaken niet goed waar wij achteraan moesten. Voorbeelden: sturen van beide fietsen waren scheef en niet goed vastgezet bleek bij het fietsen, trrapas van één fiets zat los en spaken zaten los, fietsbel deed het niet, etc. Moest hiervoor naar een plaatselijke fietsenmaker om te laten herstellen. Verkeerde zadelpen afgeleverd en slechts één slot in plaats van twee meegeleverd. Plastic zat nog om de voorvork terwijl medewerker al lang verdwenen was. Hadden wel andere verwachtingen voor de aflevering zeker omdat je er ook nog voor betaalt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Probleem perfect opgelost

Ik heb een Gazelle Extra Innergy. Mijn eigen fietswinkel meldde, dat de defecte accu niet kon worden vervangen en m'n fiets van € 2.500 naar de schroot moest. 12GOBiking leverde wèl een nieuwe accu. Accu is door hen aangemeld bij Gazelle en de fiets rijdt weer perfect. Geweldige werkplaats. De moeite waard om vanuit "t Gooi naar Moordrecht te komen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Magazijn en verzending moeten wel doen wat beloofd is

Na een goede ervaring met Joey blijkt mijn pakje nog gewoon op de plank te liggen na 2 dagen. ‘T is dat ik zelf bel om te vragen waar het blijft anders kan ik lang wachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer geslaagde 3e ervaring. Klantenservice subliem.

Mijn ervaring vorige week vrijdag, was wederom zeer geslaagde. Personeel was zeer hulpvaardig, al hoewel enige kritiek dat op een carbon MTB geen standaard en andere accessoires op gemonteerd kan worden. Verder besteedden ze afdoende tijd om de klant volledig te helpen. Al met al goede 3e ervaring. Nu sparen voor een 4e ervaring!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service waar anderen moeten lossen

Waar de conculega's mij van het kastje naar de muur stuurden, wist 12GO Biking mij nog dezelfde dag te leveren. Grazie mille !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Alles klopt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende klantenservice

Had interesse in een fiets, uiteindelijk elders gekocht ivm goede inruilprijs voor mijn eigen fiets. Had ook nog geinformeerd naar een accessoire, maar dat vond ik qua prijs buiten proportioneel. De servicedesk van 12GO heeft dat heel sportief opgevat en mij een kortingsbon aangeboden. Zó krijg je het gevoel dat je als klant Koning bent.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keuze en onbeperkt testen

Bij 12GO Biking voelde het meteen goed: de verkopers deden geen verkooppraatje, maar luisterden echt naar wat ik nodig had. Ze dachten mee en hielpen me een keuze te maken uit een groot aanbod van topmerken. Ik kon onbeperkt testen op de testbaan, wat enorm hielp bij het kiezen. En het mooiste: ik reed dezelfde dag nog op mijn nieuwe e-bike naar huis. Top winkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel veel in voorraad

12GO heeft het over het algemeen prima voor elkaar. Niet altijd de scherpste prijzen maar wel weer hele goede service en veel producten direct op voorraad. Ruime en mooie winkel met voldoende parkeergelegenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en Kennis

Na een probleem met mijn nieuwe banden kreeg ik een tip die onbetaalbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goede service

Zaterdag middag fiets gekocht en kon die 1,5 uur later afgesteld meenemen. Het stuur stond echter niet op de goede hoogte en week later werd dat vakkundig verholpen (stuurpen korter gezaagd). Vriendelijk en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend vakwerk !

Vooraf goed huiswerk gedaan en uitgezocht op de site welke elektrische fiets het zou worden. Aangekomen bij 12gobiking mijn wensen besproken met de verkoper ( die netjes de tijd nam en advies gaf ) - Bosch CX performance line. - CDX Riem aandrijving. - zo onderhouds vrij als mogelijk. De modelen die ik in gedachten had geprobeerd. De verkoper adviseerde me een ander model te proberen, een elektrische fiets met dezelfde techniek. Na de rit twijfel je een keer want je eigen uitgebreide onderzoek naar de juiste fiets blijkt toch niet te kloppen. Je vraagt nog wat door over de fiets bij de verkoper die ondanks dat het storm loopt in de winkel tijd voor je maakt. Dan merk je ook dat de verkoper niet verkoopt voor het geld, hij hield gewoon rekening met been lengte en lichaams lengte etc. Ofwel gewoon iemand die eer heeft in zijn vak. Geniet om te zien dat iemand ook met een betere en fijnere fiets de deur uit gaat dan die zelf uitzocht. En het mooiste de fiets voldoet aan al mijn gestelde eisen. En hij is geen cent duurder dan de fietsen die ik vooraf al had uitgezocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fiets is prima afgesteld. Enkele spullen heb ik te klein besteld. Retourneren was wat gedoe maar uiteindelijk kon ik vanuit België alles terug sturen via Bpost en kreeg ik de kosten vergoed. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewend, goed geholpen!

Ik heb een nieuwe Garmin aangeschaft, de 1040. Deze lag niet als demo model op de desk. Maar er werd niet moeilijk gedaan om een nieuwe versie te voorschijn te halen om te tonen. Fijn geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk maar niet persoonlijk

Mocht de fiets binnen uitproberen maar niet heel veel geholpen om te kijken of dit een goede fit was. Had gelukkig zelf al wat onderzoek gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Kundig en vriendelijk

Uitstekende hulp bij het maken van een keuze. Erg belangrijk voor klanten als ik, die maar beperkt bekend zijn met de mogelijkheden. Ook heel fijn dat bij het ophalen van de fiets door het personeel de tijd wordt genomen om het gebruik duidelijk uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

MERIDA SPEEDER 200

De aankoop is precies wat ik wilde. De winkel is erg handig voor fietsenwinkelen. Ik ben zeer tevreden over het personeel en de aangeboden producten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakkundig en eerlijk advies

Op zoek naar een fietstrainer. Door de bomen zag ik het bos niet meer. Eerlijk en vakkundig geholpen om te komen tot de beste keuze irt beoogd gebruik. Fijn dat alle tijd werd genomen en er met steeds meer enthousiasme kennis en kunde werd gedeeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

vakkennis en service met een hoofdletter

Vakkundig en empaties personeel, behulpzaam en geduldig. Goede voorlichting en zorgvuldig, kortom service met een hoofdletter. Kopen wordt plezier

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en helemaal gebruiksklaar afgeleverd

Het afgemonteerd leveren is echt een groot pluspunt. In het verleden heb ik wel eens de fiets in een doos ontvangen, waarbij je zelf nog de wielen en het stuur moet monteren. Dat is in je eentje best een werkje als je dat niet alle dagen doet. Met andere woorden: de combinatie met flevobird is top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlot en deskundig geholpen

Zeer deskundig personeel en vlot geholpen alles mogen uit testen met goede raad en advies dus een zeer tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Grote Esch 1005

2841MJ Moordrecht

182621850

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.