Goed kunnen vergelijken

Het is fijn dat je verschillende fietsen kunt proberen en daar ook advies over krijgt.

Prima winkel

Ik had van te voren al uitgezocht wat ik wilde dus was de aankoop zo geregeld. Kon wachten op de afmontage, duurde 2 uur, maar je kunt er prima verblijven of werken. Prijs technisch zeer interessant.

Geduldig, meedenkend en adviserend.

Verkoper Erik Beekhof heeft ons/mij op een zeer prettige manier geholpen aan een, naar mijn eerdere mening veel te dure, fiets. Daar wilde ik eerst niets van horen, maar uiteindelijk was duidelijk dat ik in deze klasse viel, als ik mijn wensen wilde terugzien in een nieuwe e bike. Meer bereik met de accu en de mogelijkheid om op heuvels flink bij te springen. Dhr Beekhof heeft mij beslist niets opgedwongen. Hij benaderde ons/ mij op een persoonlijke manier en dacht mee. Had veel geduld en het was duidelijk dat hij echt een leuke baan had. Bij aflevering kwam hij nog even naar beneden om de puntjes op de I te zetten.

Slecht.

Deze winkel wil wel verkopen maar een eerste gratis service beurt. Kost 60€. Dit was geen Afspraak.

Goedemiddag, wat jammer om dit te horen. Zoals zojuist besproken is de beurt toegezegd bij de verkoop maar is dit niet genoteerd. Onze excuses hiervoor. De beurt is nu kosteloos ingepland, graag tot dan! Luuk | 12GO Biking

Ik ben bij t aankopen van een helm goed geholpen, kreeg een duidelijke uitleg in verschillen tussen de helmen.

Zeer behulpzaam en top service

We zijn nauwkeurig geadviseerd en geholpen bij zowel de fiets als assecoires. Ondanks late tijdstip of toezegging dat fiets gelijk klaargemaakt werd zodat we hem dezelfde avond konden meenemen. We waren even weggegaan en toen we terugkwamen bleek de werkplaats net dicht te zijn. Personeel heeft ons alsnog geholpen toen we iemand buiten aanspraken. Kortom; zoek je een fiets; hier moet je zijn!

Heel efficiënt!

Ik heb online de fiets uitgezocht en daarna gevraagd of ik de fiets mocht reserveren om te testen in de winkel. Dat ging allemaal vanzelf. De medewerkers hielpen me er goed bij en na een korte tijd kon ik de fiets al testen in de winkel. Nadat ik hem had goedgekeurd heb ik gevraagd of ik de fiets thuis bezorgd kon krijgen, allemaal zonder probleem en de week erna werd de fiets al bezorgd. Heerlijk!

Ter zake kundig, klantgericht en vriendelijk

Verliching lag klaar bij afhalen. Jammer genoeg bleek thuis dat apparaat haperde. Gemeld en per omgaande bericht dat ik het om kon komen ruilen. Service zoals ik hier gewend ben.

Fantastische service en vakkundig personeel

Na een valpartij met kleine schade kwam ik zonder afspraak mijn fiets brengen ter reparatie. Ondanks de drukte werd ik direct geholpen omdat ik van ver moest komen. Zeer attent van de betreffende medewerker!

SERVICE IN HOOFDLETTERS

Mijn broek vertoonde na ruim elf maanden een klein gaatje op een naad. In overleg met de jongens van de klantenservice heb ik een nieuwe broek mogen ontvangen. Ben daar zeer content mee, zeker omdat goeie broeken prijzig zijn.

Super goede service

Alles is strak georganiseerd in deze winkel. Er loopt genoeg vakkundig personeel rond. De winkel ziet er netjes uit.

Goede service, blijf nog steeds graag vaste klant.

M’n mountainbike laatst ingeleverd voor een service beurt na een vakantie in de Ardennen. Er was alleen iets fout gegaan in het systeem waardoor het wat langer duurde voordat het klaar was. Helaas was er ook een miscommunicatie over het wel of niet bellen bij extra kosten, maar dat werd allemaal netjes opgelost toen ik de fiets weer als nieuw kon op komen halen. Wat een top zaak dit. Ik blijf nog even bij 12Go voor mijn onderhoud.

Uitstekende garantie en service

Er was een spaak uit m’n wiel en hierdoor was het wiel ontzet. Tevens was m’n zadel gebroken. 12GO heeft dit met de leverancier van de fiets opgelost met als gevolg dat dit alles onder de garantie viel. Daarnaast was de service prima. Er werd voor een leenwiel gezorgd en werd het nieuw geleverde wiel en zadel keurig gemonteerd. Ik vind dit prima service. Petje af voor het 12GO biking team!

One stop shop voor elke fietsliefhebber.

Ontzettend mooie fietsenwinkel, veel kundig personeel aanwezig om je te adviseren. Elke fiets is te testen op de indoor testbaan om zo een goede keuze te kunnen maken. Voor een volgende aankoop kom ik zeker terug naar 12go Biking.

Fijne fiets

Mooie fiets. Ik moet even wennen aan de actievere zitpositie. Levering was prima. Zo te zien kwalitatief goede fiets. Kettingscheider bij moeten stellen. Schijfremblokken zoemen nogal(niet meer). Fiets rijdt na 100 km inriden inmiddels probleemloos.

Mooi systeem, medewerkers met kennis, fijne service en meedenken!

Topspullen en -service

Vanaf m’n eerste telefoontje om een fiets te bestellen tot en met de aflevering had ik een zeer positieve ervaring met 12Go Biking. Alles loopt als een gesmeerde machine en de mensen zijn erg klantvriendelijk.

Prima afhandeling

Zonder 'wacht'afspraak gebracht, de volgende dag klaar! Alle 'mankementen' verholpen onder garantie. Na de servicebeurt had ik het idee dat de fiets lekkerder fietste. Aardige en begripvolle medewerkers.

Goed vriendelijk en deskundig geholpen

Zoals gezegd goed efficiënte ontvangst. Jammer dat ik geen goede handleiding van de fiets en hardware ontvangen heb. Moet zelf op zoek via internet

Top Zaak

Een hele uitgebreide fietsenzaak En vooral deskundige medewerkers die veel kennis in huis hebben , ze weten waar ze over praten , wij zijn na diverse fietsen te testen op hun uitgebreide binnen baan uit gekomen op onze geweldige Batavus Finez Hier zijn wij enorm blij mee

Goed en snelle levering

Snel en meedenkend

Binnen 3 dagen geleverd, netjes afgesteld. Na 5 km liep de ketting iets aan. Vlot kunnen regelen bij dealer om de hoek via en op kosten van 12go biking.

Goede service, eerlijke verkopers, ontspannen sfeer

Na de bikefit bleek de fiets die ik wilde niet de juiste voor mij. In overleg met de bikefitter en de verkoper uiteindelijk voor een andere fiets gegaan. Super tevreden met de service die ik gekregen heb met de bikefit en de aankoop van de fiets! De sfeer is ontspannen en de verkopers zijn eerlijk en prettig ik de omgang!

Vriendelijk, attent en kundig,is het half uurtje rijden meer dan waard

Vriendelijk, attent en kundig,is het half uurtje rijden meer dan waard. Behulpzaam en meedenkend. Fijne zaak en een goed lopende reparatie afdeling.

Strak georganiseerd, medewerkers hebben tijd voor je. Zeer goede servcie

Bikefit met veel aandacht gedaan. Daarna nieuwe fiets en op maat ingesteld. Fijn dat ze zoveel fietsen op voorraad hebben en er dus genoeg keuze is. Naderhand was er ff onduidelijkheid of de fiets wel/niet op voorraad was, maar na 1 telefoontje was dat opgelost en kon ik fiets ophalen. Er zat een dubbele bestelling in de factuur (had ik bij ophalen niet gezien) en die werd naderhand direct terugbetaald. Echt zeer goede service. En een goede fiets!