Het bestelde werd snel geleverd. Retourneren ging ook prima. Geld werd snel teruggestort.

Erg blij met mijn fiets

Erg blij met mijn fiets, goed geholpen in de winkel. Wel jammer dat de fiets niet in de winkel stond, wel eentje die er op leek maar niet diegen die ik gekocht heb.

Heel goed geholpen

Nadat mijn e-fiets was gestolen. Ben ik door jullie top geholpen. En ging gelukkig met een nieuwe fiets de deur uit. Alles top geregeld. Dank U Wel

Heel vlotte levering , goed verpakt en correct.

Ophalen was een super goede ervaring

Helaas was het op de dag dat wij de fiets kwamen uitzoeken ontzettend druk. Maar de vriendelijke service van jullie personeel maakt veel goed.

Perfect geleverd

Alles op voorraad en direct meenemen met een goed advies

Prima service, aardig personeel

Een super Store met een Top service!!

2 Elektrische fietsen gekocht, wij waren niet blij met de keuze. Maar door de super service (o.a. omruilen binnen 10 dagen) konden wij allebei de fietsen omruilen. Ondanks dat het toen erg druk was konden wij toch de fietsen op die dag omruilen. Dus een dikke 5***** hebben jullie zeker verdient, bedankt namens mijzelf en mijn vrouw. Gr. Rob

Bestelling van de fiets ging soepel. Bij aflevering alles netjes in orde en goed geholpen met het afstellen van de fiets.

Top locatie en goede service bij aflevering

Vriendelijk personeel, zij nemen alle tijd voor je met uitleg voor je nieuw afgeleverde Ebike. Wij konden droog in een tent even wachten en er was koffie. 1 week later nog even terug geweest om het stuur te stellen, was geen probleem.

Snel een fiets gekocht

Binnen 10 minuten En binnen een half uur stond ik met nieuwe fiets buiten Zeer snelle levering Top

Voor herhaling vatbaar

Goede voorlichting, ruime voorraad en de overdekte testbaan is ideaal.

geweldige zaak

heel veel keus, vriendelijk personeel. alleen het afhalen ging niet zo vlot

Vriendelijk personeel, niks is te veel voor hen. Fiets weer uitstekend gemaakt(onderhoud).

Top geholpen

Goed geïnformeerd, fijn geholpen bij het uitzoeken van de fiets en de fiets kon ik snel afhalen. Vooral ook bij het afstellen van de fiets werd alles goed uitgelegd. Iedereen was heel vriendelijk :-) Zeer fijne ervaring

Vooraf contact gehad met de werkplaats, snel en adequaat met advies even langs te komen met de fiets. Eenmaal aangekomen vriendelijk geholpen en werd er tijd gemaakt om naar mijn fietsprobleem te kijken en gezorgd dat ik de fiets niet onnodig achter hoefde te laten. Top, hartelijk dank.

Goed verzorgd en snel geregeld aankoop fiets

Snel en vakkundig.

Wat een zaak, veel personeel dat ook verstand heeft van fietsen. Ruimte voor vragen en advies. Niet opdringerig. Contact met klantenservice ook heel prettig, snelle reactie en komen ook snel hun afspraken na. Voor zo’n zaak wil je wel een stukje omrijden.

Altijd een hele goede service!

Twee e-bikes voor een onderhoudsbeurt gebracht. Ter plaatse liet mijn vrouw zien dat haar zwarte stuur was verkleurd. Dit werd vakkundig opgelost door het stuur weer netjes zwart te spuiten. Zeer tevreden over het bezoek aan de werkplaats!

Goede Servicedesk en klachten worden gelijk opgelost

Professionele onderneming waar ik zeker terug kom

Unieke winkelervaring met resultaat!

Hoewel fietsen niet aan te slepen zijn momenteel, hebben zowel mijn vriendin als ik de perfecte racefiets gevonden bij 12gobiking, inclusief accessoires. We gaven beide een stuk meer uit dan we hadden bedacht van tevoren, maar door de uitleg die je erbij krijgt met voorbeelden in de winkel voelt dat uiteindelijk nog goed ook. Fijne service!

Kan jullie bij een ieder aan bevelen zoals ik dat al bij velen heb gedaan

Slechtste ervaring ooit, nooit meer

Op advies van telefonische helpdesk een maat 45 besteld van fietsschoenen. Bestelling was vlot thuis, toen begon de ellende. Schoenen zijn te goot dus ik wil ze ruilen; nee meneer, 12GoBiking doet niet aan ruilen. U kunt het product terugsturen en hetzelfde product opnieuw bestellen en betalen maar dan in de gewenste maat. Welkom in de Corona tijd 12GoBiking, maar bij jullie bestel ik dus nooit meer.

Goed geregeld

Goed en efficiënt geregeld

Snelle afhandeling en correct product aanbod

Als ik iets nodig heb kijk ik zeker terug bij 12Go Biking of zij het op voorraad heggen.