Prima allround fiets met goede afmontage voor zeer correcte prijs.

Enig minpunt is dat voorderailleur niet correct afgesteld was en na paar ritten al naar lokale fietsenwinkel moest. Trimmer functie doet het niet waardoor ketting tegen derailleur kooi scheurt bij bepaalde versnellingen. Zou toch in orde moeten zijn bij levering.

Fijne winkel, aardig medewerkers, topproducten.

Wat een prachtige winkel, heerlijk om hier tussen al het moois aan producten rond te kijken, met zoveel keus moet je wel slagen. De medewerkers zijn professioneel en enthousiast en denken graag met je mee. Ik ben met een prachtige fiets naar huis gegaan en kon eveneens alle accessoires vinden die ik zocht. Nadat de fiets rijklaar was gemaakt is mij meerdere malen verzekerd dat ik met vragen of evt. problemen altijd welkom ben om langs te komen. 12go biking was al met al een fijne ervaring.

Eerst getest en dan online besteld

Als Vlaming sta ik hier toch weer naar te kijken; wat een gigantische fietsenwinkel! Ik wist op voorhand al welke speedpedelec ik wou hebben maar ik wou hem eerst toch eens aanraken en testen op het testparcours in Moordrecht. Achteraf heb ik deze fiets online besteld en deze werd binnen een aanvaardbare tijd volledig gemonteerd voor de deur afgezet. Het moeilijkste is deze ingeschreven te krijgen via de verwarrende website van het Belgische DIV (een chaotische vicieuze cirkel) maar daar kan 12GO uiteraard niks aan doen.

Ik ben super tevreden wat een goede service

Uitstekend geholpen

Prima service, ook bij omruilen, komen afspraken correct na.

Hele goede service

Hele goede service

Geen gevoel voor product

Op vrijdag19-5-2023 door mijn zoon en mijn vrouw 2xFlyer Go tours 7.43 comfort gekocht á€3817.80 /stuk, gevraagd of op20-5-2023 voor 12.00 uur de batterijen volgeladen zijn i.v.m. 45km naar huis fietsen, geen probleem werd gezegd aangekomen om fietsen te halen bleek er maar 2ledjes van de batterij te branden, goed voor 30km , zijn broodje gaan eten , en terug heeft men nog 1ledje bij geladen 38km , met de tegen wind de laatste 8km met de fiets aan de hand naar huis moeten lopen ,batterij geheel leeg, ik vloeken, thuis aangekomen direct accu laden, blijken 2 verschillende laders, waarvan 1 maar gebruikt kon worden, ander niet geschikt voor deze batterij, Wat Nu? zie facturen F2300021981 en F2300021982 hoe gaan wij dit nu oplossen, ikP woon niet om de hoek. Gaarne U terug koppeling

Beste Frank, Wat vervelend om te lezen. Excuus dat dit zo vervelend heeft uitgepakt. Er is gisteren een nieuwe lader toegestuurd. Ik heb je gemaild om samen verder te kijken naar een oplossing. Luuk | 12GO Biking

Fiets niet goed bij levering dus niet meegenomen

Fiets kon afgehaald worden want is afgemonteerd en gecontroleerd. Dus 180km gereden om de fiets te halen, 50min in de wacht en vervolgens blijkt de crank niet goed te zijn. Ze hebben meerdere cranks geprobeerd (volgens zeggen), maar dit is niet opgelost. Dus de volgende week maar de gehele as en lagers vervangen. Akkoord gegaan dat deze daarna opgestuurd zou worden. Na diverse pogingen gisteren te horen gekregen dat ze een nieuwe crank hebben besteld (was al 3x geprobeerd zonder succes) maar dat deze begin april (2 maanden) gaat duren. Crank is overal online gewoon verkrijgbaar maar dat ter zijde. Dus inmiddels de volledige fiets betaald, wordt slecht geinformeerd en de oplossing is nog heel ver weg. Reageren op email doen ze maar helemaal niet meer.

Grote fietswinkel met de service van de vertrouwde fietsenmaker om de hoek

Zeer tevreden met 12gobiking. Fijne winkel die echt met je meedenkt. Zoals je dat verwacht van de fietsenmaker om de hoek. Ik heb inmiddels twee fietsen bij hen gekocht en echt een fijne band opgebouwd met de mensen daar. Het fijne aan 12go is dat ze ook na aankoop van de fiets voor je klaarstaan en helpen. Ik kan iedereen het aanraden om een keer langs te gaan, de keuze is enorm en het serviceniveau gewoon top.

12gobiking is top

12gobiking is top. Je moet goed weten wat je zelf wilt en waar je voorkeur / behoeften liggen qua fietsen en/ of accessoires, maar dan kunnen ze je zeer vakkundig en vooral geduldig blijven helpen. Een fiets cancelen was vervelend om te doen, maar 12gobiking pakte dit heel prettig op en geld werd snel weer teruggestort en alles werd heel netjes afgehandeld. Gisteren de juiste mountainbike weten te vinden en na een eerste ritje wil ik geen andere fiets meer. Verkoper Johan had helemaal gelijk hierin! Ook een helm twee keer ruilen was geen enkel probleem. 12gobiking gaat net zo lang door totdat je tevreden bent en hebt wat je nodig had. De service is top!

Perfect geholpen volgende fiets ga ik er zeker weer kopen

Bij ontvangst name van de fiets voor mijn dochter wouden ze deze voor ons afgaan stellen, zadelhoogte de voor en achtervering op pompen maar aangezien wij zelf wisten hoe dit moest hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Bij aankomst thuis bleek dat er een frame afdekkapje van de achter demper ontbrak.Na een telefoontje naar 12GO Biking zou ze deze na leveren. Toen we de fiets gingen afstellen bleek dat de laagste stand van de dropper post nog te hoog was. Dus zelf internet op kijken voor een kortere die waren er maar misschien zou die net nog te lang zijn. Dus bellen met 12GO Biking of ze als we langs zouden komen konden opmeten Of een Dropper Post van 100 mm wel Zou passen. dat kunnen wij zeker opmeten Je kunt daar voor zonder afspraak gewoon langskomen. Dus naar de werkplaats van 12GO Biking uitgelegd wat we hadden afgesproken met de klantenservice en over het opmeten of de 100 mm Dropper Post het gewenste resultaat zou geven. De fiets werd in ontvangst genomen. Na een half uurtje wachte waren we aan de beurt. Tot mijn verbazing zat de nieuwe Dropper Post al op de fiets. We werden door een monteur meegenomen om de nieuwe Dropper Post af te stellen en deze paste perfect. mijn vraag was wat zijn de kosten voor deze verandering, het antwoord was € 0,00 Het nieuwe kapje werd bezorgd. Helaas was dit het verkeerde kapje. Er bleken twee soorten kapjes te zijn.Dus even bellen met de klantenservice de heer verontschuldigde zich voor het ongemak En ging gelijk op zoek naar het goede kapje terwijl we aan het bellen waren. Hij zei ik heb het goede kapje hier in mijn hand Ik ga hem nu naar je opsturen. En inderdaad de volgende dag kreeg ik het goede kapje In een doos, en er zat ook nog een leuk Cadeautje bij. Ze nemen bij 12GO Biking goed de tijd voor je om je nieuwe fiets voor je aftestellen en je vragen te beantwoorden en de service klanttevredenheid staat hier zeer hoog in het vaandel Daarom bij deze bedankt 12GO Biking

Groter is niet altijd beter

Na afspraak race fiets gebracht voor service beurt, de beurt zou een uur duren. Echter telefoonnummer achtergelaten en afspraak duurt langer bellen wij even zodat alles soepel loopt. En na uur en tien minuten aan de servicebalie en toch fiets niet gereed en niet even gebeld van sorry wordt wat later. Je wordt gevraagd even koffie te gaan drinken want duurt nog wel kwartiertje. Nu nieuw service gebouw met geen gratis koffie maar kosten voor koffie van 2 Euro omdat gemaakte afspraken niet nagekomen worden dus het verhaal groter maakt niet altijd beter, service in het verleden bestaat niet meer.

Ik had een fietsbroek (premium kwaliteit) online gekocht, na een aantal ritten bleek deze broek echt niet in orde te zijn. 12Go Biking heeft mij tevreden gesteld door dit serieus op te pakken onder garantie service.

snelle en zeer deskundige mensen....

hele goede ervaring met deskundig en vriendelijk personeel

Nooit meer

Ik heb hier twee zeer onaangename ervaringen gehad, de eerste keer betrof de aankoop van een Wahoo smarttrainer, waarbij een voucher ontbrak, waardoor een onaangename discussie ontstond, de tweede keer betrof het een uitverkooppridukt, waarvan ik zelf de prijs mocht bepalen. Toen ik een marktconform bod deed ontstond hier ook een nare discussie. Ik heb dit met een andere medewerker besproken, die zijn collegae welk kon begrijpen, waarna ik gelukkig mijn account direct kon sluiten. Mij zien ze hier namelijk nooit meer.

prima advies- en koopervaring

Het is m'n 2e fiets die ik bij 12GO Biking bestelde / kocht. Doordat de levertijd enorm uitliep (meer dan een half jaar) kwam 12GO Biking met een goed alternatief tegen een mooie prijs. Alle zaken die daarna moesten worden afgewikkeld zijn werkelijk TOP! behandeld.

Fijn dat 12Go nog gewoon een voorraad heeft

De bezorging liet even op zich wachten, maar dat moet eens in de zoveel tijd een keer kunnen gebeuren. Bestelde item nergens op voorraad, behalve bij 12Go. Top dus!

Grote keuze en duidelijk bestelproces

De fiets werd netjes thuisbezorgd en voldoet aan alle verwachtingen.

top gemotiveerde en bekwame adviseurs aan de telefoon en in de shop^

top gemotiveerde en bekwame adviseurs aan de telefoon en in de shop^

Ik voel me misleid

Vorig jaar ging mijn fiets kapot. Allereerst naar de fietsenmaker in ons dorp; die gaf een hele lange levertijd aan en ik wilde niet zonder fiets. We kwamen bij 12gobiking terecht. Zij zeiden wel te kunnen leveren. Ik was verbaasd en vroeg hoe dat bij hen wel kon. Meermaals werd gezegd: 'Wij van 12gobiking kunnen dit wel. Wij bestellen niet wanneer een klant iets koopt, maar continue. Op 23 september aanstaande heeft u uw fiets'. Ik was blij. Na anderhalve week kwam er een mail dat de levering was uitgesteld naar de laatste week december!! Ik heb per mail contact opgenomen en heb aangegeven dat ik me misleid voelde en dat het toch wel gek is dat dit anderhalve week eerder niet bekend was. Ik kreeg een heel verhaal over corona en onderdelen etc. Ik begrijp dat dit zo is en heb juist daarom ook meermaals gevraagd hoe die levering zo relatief snel kon. In de reactie werd verder overal omheen gedraaid. Het waren in ieder geval jonge jongens die zeer gebrand zijn op snelle verkopen en in mijn visie is daar alles op gericht. Erg jammer; was eerlijk geweest! Met eerlijkheid behoud je klanten. Ik raad nu iedereen in mijn omgeving af om hier iets te kopen. Daarna werd de levering nogmaals uitgesteld en deze week is de fiets gekomen. Helaas ook gelijk met de sticker erop geplakt van deze firma die er niet af gaat en waar ik liever niet meer aan denk.

Een prima winkel.. Tot er iets misgaat met het product. Dan is het een chaos.

Een Tacx Flux 2 gekocht bij 12gobiking. Helaas gaat de fietstrainer bij de 4de keer gebruiken al kapot. Kan gebeuren natuurlijk en dit neem ik de winkel niet kwalijk. Er komt een waarschuwing op mijn scherm en ik bel direct met Garmin (Tacx). Zij geven aan dat het product omgeruild moet worden, omdat dit niet te repareren is. De Tacx mag bij Garmin worden omgeruild maar dat moet via de post en duurt dus erg lang. Ik krijg de tip om bij de verkoper, 12gobiking, het product te laten omruilen, dat zou sneller zijn. Ik bel dus direct met 12gobiking. 12gobiking blijft aangeven het product te willen repareren. Waarop ik steeds herhaal dat Garmin heeft aangegeven dat vervangen noodzakelijk is. Ik mag langskomen bij de werkplaats met het product. Diezelfde week ben ik bij 12gobiking om het product om te ruilen. Vanaf dat moment gaat het pas mis. Aangekomen bij 12gobiking wordt je van de ene plek naar de andere gestuurd en is vooral veel wachten. Er wordt niet of niet duidelijk gecommuniceerd. Ik weet niet waarop in aan het wachten ben. Het lijkt mij dat het omruilen van een product niet heel veel tijd in beslag hoeft te nemen. Uiteindelijk moet ik wachten in de ruimte voor het ophalen van nieuwe fietsen. Na lang wachten wordt ik geroepen om het product op te halen. Ik krijg een doos met een Tacx Flux 2 mee naar huis en alles lijkt in orde. Tot het moment dat ik thuis de doos opende. Bij het openen van de doos zie ik een product met veel gebruikssporen. Het product is duidelijk een lange tijd uit de doos geweest en dat heeft sporen achtergelaten. Er zitten krassen op en bovendien lijken de onderdelen (schroeven, quick release) niet origineel te zijn. Behalve dat de quick release niet origineel is, is die ook nog eens krom. Dit hadden ze allemaal goed kunnen zien! Het product dat ik heb ingeleverd had nauwelijks gebruikssporen en had netjes alle originele onderdelen. Garmin heeft het netjes opgelost. 12go heeft één trouwe klant (en ambassadeur) minder.

Snelle service en problemen netjes en snel opgelost

Snelle levering Doen niet moeilijk bij problemen. Lossen het snel en netjes op. Service top!