Een prima winkel.. Tot er iets misgaat met het product. Dan is het een chaos.

Een Tacx Flux 2 gekocht bij 12gobiking. Helaas gaat de fietstrainer bij de 4de keer gebruiken al kapot. Kan gebeuren natuurlijk en dit neem ik de winkel niet kwalijk. Er komt een waarschuwing op mijn scherm en ik bel direct met Garmin (Tacx). Zij geven aan dat het product omgeruild moet worden, omdat dit niet te repareren is. De Tacx mag bij Garmin worden omgeruild maar dat moet via de post en duurt dus erg lang. Ik krijg de tip om bij de verkoper, 12gobiking, het product te laten omruilen, dat zou sneller zijn. Ik bel dus direct met 12gobiking. 12gobiking blijft aangeven het product te willen repareren. Waarop ik steeds herhaal dat Garmin heeft aangegeven dat vervangen noodzakelijk is. Ik mag langskomen bij de werkplaats met het product. Diezelfde week ben ik bij 12gobiking om het product om te ruilen. Vanaf dat moment gaat het pas mis. Aangekomen bij 12gobiking wordt je van de ene plek naar de andere gestuurd en is vooral veel wachten. Er wordt niet of niet duidelijk gecommuniceerd. Ik weet niet waarop in aan het wachten ben. Het lijkt mij dat het omruilen van een product niet heel veel tijd in beslag hoeft te nemen. Uiteindelijk moet ik wachten in de ruimte voor het ophalen van nieuwe fietsen. Na lang wachten wordt ik geroepen om het product op te halen. Ik krijg een doos met een Tacx Flux 2 mee naar huis en alles lijkt in orde. Tot het moment dat ik thuis de doos opende. Bij het openen van de doos zie ik een product met veel gebruikssporen. Het product is duidelijk een lange tijd uit de doos geweest en dat heeft sporen achtergelaten. Er zitten krassen op en bovendien lijken de onderdelen (schroeven, quick release) niet origineel te zijn. Behalve dat de quick release niet origineel is, is die ook nog eens krom. Dit hadden ze allemaal goed kunnen zien! Het product dat ik heb ingeleverd had nauwelijks gebruikssporen en had netjes alle originele onderdelen. Garmin heeft het netjes opgelost. 12go heeft één trouwe klant (en ambassadeur) minder.

Snelle service en problemen netjes en snel opgelost

Snelle levering Doen niet moeilijk bij problemen. Lossen het snel en netjes op. Service top!

Service is altijd goed

12GO NOOIT MEER

Omdraaien van feiten en omstandigheden en liegen en bedriegen en geen verantwoordelijkheid nemen. De fiets is door een Cube dealer meerdere malen onderzocht en met een duidelijke probleemanalyse gekomen en dan nog zijn jullie zo arrogant om geen contact te nemen met Cube zodat jullie meer tekst en uitleg kunnen krijgen, en in tussen de fiets zelf onderzoeken waarna jullie met een conclusie komen dat er aan fiets niks mankeert. Zie onderstaande citaat uit jullie laatste mail. "We hebben de fiets hier zelf in de werkplaats nagemeten, en gecontroleerd en kunnen niet vast stellen dat er een afwijking is. De fiets rijd ook gewoon recht door bij handen los laten van stuur, en ook als je de fiets zonder berijder aan het zadel rechtuit duwt blijft de fiets rechtuit rijden. Nu heb je ook bij ons eerder al gemeld dat je het idee had dat de fiets niet rechtuit rijd, en hebben ze bij Cube Store Vlaardingen vast gesteld dat een een afwijking zou zijn, en daarom hebben we nu een case aanvraag gemaakt bij Cube.” Jullie zeggen in jullie mail IK LIEG, CUBE LIEGT, ALLE KENNISSEN DIE OP DE FIETS HEBBEN GEZETEN EN DEZELFDE HEBBEN ERVAREN LIEGEN OOK en het probleem ligt aan mijn gevoel = tussen mijn oren. Dank hiervoor. Trouwens mooie zin keuze “dat je het idee had dat de fiets niet rechtuit rijd”. Probleemanalyse van Cube is bijgevoegd. Kort samengevat: dit verhaal loopt al 2,5 jaar en 2,5 jaar de tijd gehad om het probleem op te lossen. Ik ben de gene die teleurgesteld is, ik ben de gene die genaaid voelt, ik ben de gene die zijn plezier van fietsen en van zijn fiets ontnomen is. Tot mijn frustratie werd ik elke keer met tijdelijke oplossing naar huis gestuurd. 12GO NOOIT MEER

Beste Jousef, Bedankt voor je review. Het is inmiddels inderdaad een langlopend verhaal, waar niemand vrolijk van wordt. Volgens ons is er inderdaad niets mis met de fiets en we laten, op jouw verzoek, de fabrikant / importeur nu hun oordeel vellen. We betreuren het dat je ons als leugenaars en bedriegers neerzet. Ook wij kijken uit naar de reactie van Cube. Zoals netjes aangegeven per mail laten we zodra we bericht hebben gehad meteen aan je weten. Dit is wat je van ons verwachtte en dat zijn we nu aan het doen. Zodra we nieuws hebben hoor je van ons. Rick | 12GO Biking

Tom

Top winkel Super personen

Uitstekend!

Wat een fantastische zaak. Veel keuze. Goed advies. Leuk parcours om proef te rijden. En onder het genot van een gratis kopje koffie wachten tot je fiets rijklaar is gemaakt.

Topservice en zeer klantvriendelijk

Goede eerste ervaringen. Zeer vriendelijk personeel en meer dan voldoende kennis. Het is wat verder rijden voor mij maar dat heb ik er graag voor over. Ik wil een fiets graag in een winkel kopen en niet online.

Zijn goed

Mijn gebroken frame wordt vervangen voor een nieuwe, helaas moet ik de ombouw zelf bekostigen

Fijne winkel en goede hulp

Snel en vakkundig geholpen door de enthousiaste medewerkers van 12GO Biking. De fiets was op voorraad en kon direct mee! Top!

Al meerde keren bij 12GO Biking geweest en kom er altijd blij vandaan! Ze staan altijd klaar om je op een fijne manier te helpen. Erg prettig!

Slechte communicatie en fout op fout

Eerst gedoe met onervaren medewerkers. En gedoe met fiersverzekering. Telefonisch bereikbaarheid dramatisch. Geen communicatie binnen het bedrijf. Dat hebben ze een week later opgelost door terug te komen en een ervaren medewerker ons te laten helpen. En een te goed bon gekregen. Dan denk je dat het opgelost is. En prompt wordt er wederom 2x een fietsverzekering a €75,- afgeschreven en kan je niets via ANWB. Storneren…. 2 maanden wachteb op mijn eigen geld. En dan telefonisch wederom niet bereikbaar zijn…. Wat een ellende. Helaas tot op vandaag, 15 polisbladen, meer dan 15 telefoontjes en nog meer wachttijd nog niet opgelost

Beste Daniëlle, Bedankt voor je review en excuses voor de vertraging. Het klopt dat het lastig is om geld retour te krijgen van de ANWB, echter is het ondertussen volgens ons helemaal goed opgelost en kun je optimaal genieten van je fiets. Fijne dag nog en graag tot ziens! Pepijn 12GO Biking

Supergoede service

Mijn smartbike stond al klaar op mijn naam toen ik 'm kwam ophalen. Vanaf het opnemen van het telefonisch plaatsen van de bestelling t/m het assisteren bij het brengen van de zware doos tot in mijn auto was de service uitermate vriendelijk en klantgericht.

Alleen maar positief!

Heel fijn en enthousiast geholpen bij aanschaf nieuwe e-bike. Duidelijke uitleg bij aflevering. Afgebroken koplamp werd direct gerepareerd.

Helaas na 11 maanden op mijn helm gevallen, maar dankzij het crash re placement van bontrager / 12go werd alles keurig geregeld en kreeg ik een nieuwe mee.

Het bestelde werd snel geleverd. Retourneren ging ook prima. Geld werd snel teruggestort.

Erg blij met mijn fiets

Erg blij met mijn fiets, goed geholpen in de winkel. Wel jammer dat de fiets niet in de winkel stond, wel eentje die er op leek maar niet diegen die ik gekocht heb.

Heel goed geholpen

Nadat mijn e-fiets was gestolen. Ben ik door jullie top geholpen. En ging gelukkig met een nieuwe fiets de deur uit. Alles top geregeld. Dank U Wel

Heel vlotte levering , goed verpakt en correct.

Ophalen was een super goede ervaring

Helaas was het op de dag dat wij de fiets kwamen uitzoeken ontzettend druk. Maar de vriendelijke service van jullie personeel maakt veel goed.

Perfect geleverd

Alles op voorraad en direct meenemen met een goed advies

Prima service, aardig personeel

Een super Store met een Top service!!

2 Elektrische fietsen gekocht, wij waren niet blij met de keuze. Maar door de super service (o.a. omruilen binnen 10 dagen) konden wij allebei de fietsen omruilen. Ondanks dat het toen erg druk was konden wij toch de fietsen op die dag omruilen. Dus een dikke 5***** hebben jullie zeker verdient, bedankt namens mijzelf en mijn vrouw. Gr. Rob

Bestelling van de fiets ging soepel. Bij aflevering alles netjes in orde en goed geholpen met het afstellen van de fiets.

Top locatie en goede service bij aflevering

Vriendelijk personeel, zij nemen alle tijd voor je met uitleg voor je nieuw afgeleverde Ebike. Wij konden droog in een tent even wachten en er was koffie. 1 week later nog even terug geweest om het stuur te stellen, was geen probleem.

Grote Esch 1005 2841MJ Moordrecht