Top locatie en goede service bij aflevering

Vriendelijk personeel, zij nemen alle tijd voor je met uitleg voor je nieuw afgeleverde Ebike. Wij konden droog in een tent even wachten en er was koffie. 1 week later nog even terug geweest om het stuur te stellen, was geen probleem.

Snel een fiets gekocht

Binnen 10 minuten En binnen een half uur stond ik met nieuwe fiets buiten Zeer snelle levering Top

Voor herhaling vatbaar

Goede voorlichting, ruime voorraad en de overdekte testbaan is ideaal.

geweldige zaak

heel veel keus, vriendelijk personeel. alleen het afhalen ging niet zo vlot

Vriendelijk personeel, niks is te veel voor hen. Fiets weer uitstekend gemaakt(onderhoud).

Top geholpen

Goed geïnformeerd, fijn geholpen bij het uitzoeken van de fiets en de fiets kon ik snel afhalen. Vooral ook bij het afstellen van de fiets werd alles goed uitgelegd. Iedereen was heel vriendelijk :-) Zeer fijne ervaring

Vooraf contact gehad met de werkplaats, snel en adequaat met advies even langs te komen met de fiets. Eenmaal aangekomen vriendelijk geholpen en werd er tijd gemaakt om naar mijn fietsprobleem te kijken en gezorgd dat ik de fiets niet onnodig achter hoefde te laten. Top, hartelijk dank.

Goed verzorgd en snel geregeld aankoop fiets

Snel en vakkundig.

Wat een zaak, veel personeel dat ook verstand heeft van fietsen. Ruimte voor vragen en advies. Niet opdringerig. Contact met klantenservice ook heel prettig, snelle reactie en komen ook snel hun afspraken na. Voor zo’n zaak wil je wel een stukje omrijden.

Altijd een hele goede service!

Twee e-bikes voor een onderhoudsbeurt gebracht. Ter plaatse liet mijn vrouw zien dat haar zwarte stuur was verkleurd. Dit werd vakkundig opgelost door het stuur weer netjes zwart te spuiten. Zeer tevreden over het bezoek aan de werkplaats!

Goede Servicedesk en klachten worden gelijk opgelost

Professionele onderneming waar ik zeker terug kom

Unieke winkelervaring met resultaat!

Hoewel fietsen niet aan te slepen zijn momenteel, hebben zowel mijn vriendin als ik de perfecte racefiets gevonden bij 12gobiking, inclusief accessoires. We gaven beide een stuk meer uit dan we hadden bedacht van tevoren, maar door de uitleg die je erbij krijgt met voorbeelden in de winkel voelt dat uiteindelijk nog goed ook. Fijne service!

Kan jullie bij een ieder aan bevelen zoals ik dat al bij velen heb gedaan

Slechtste ervaring ooit, nooit meer

Op advies van telefonische helpdesk een maat 45 besteld van fietsschoenen. Bestelling was vlot thuis, toen begon de ellende. Schoenen zijn te goot dus ik wil ze ruilen; nee meneer, 12GoBiking doet niet aan ruilen. U kunt het product terugsturen en hetzelfde product opnieuw bestellen en betalen maar dan in de gewenste maat. Welkom in de Corona tijd 12GoBiking, maar bij jullie bestel ik dus nooit meer.

Goed geregeld

Goed en efficiënt geregeld

Snelle afhandeling en correct product aanbod

Als ik iets nodig heb kijk ik zeker terug bij 12Go Biking of zij het op voorraad heggen.

Mijn fiets werd geleverd met defecte display. Direct hebben jullie een andere opgestuurd, waarvoor dank. Bedankt voor de snelle levering van de fiets en het vlugge oplossen van het probleem.

Snelle , nette service!

E bike gekocht. Even er op wachten en ik kon hem gelijk meenemen. Super fijn, geen weken wachten. Bleek een tik ergens te zitten, even bellen en de volgende dag kon ik al terecht en gelijk opgelost. Accessoires die niet goed waren kon ik ook zonder problemen ruilen. Personeel ook vriendelijk. Alleen maar complimenten!!!

Zoals het hoort te zijn

Een compleet plaatje Snelle levering Goede service Vriendelijk Top producten Scherpe prijzen Kortom helemaal tevreden!! Ga zo door!!!

Top winkel!

Goede service, juist advies en snel geleverd! Ook super snel antwoord op je vraag via e-mail. Volgende keer weer 12GO Biking.

Goede service na garantie incident

Nadat mijn Garmin Forerunner horloge 645 music een rare pixelfout vertoonde heb ik direct contact opgenomen. Meteen daarna kreeg ik een garantie formulier, waarna ik mijn defecte sporthorloge gratis heb kunnen opsturen. Na een tijdje heb ik gebeld wanneer mijn nieuwe horloge zou arriveren. Toen kreeg ik als service (omdat het al te had geduurd) een voorstel een een hoger Garmin model 745 te kunnen ontvangen voor een geringe bijbetaling. Kort daarna is het nieuwe horloge gearriveerd. TOP geregeld en ben ZEER tevreden hierover.

Snelle levering en goed product

De schoenen vallen, zoals aangegeven op de site, een maatje kleiner uit dus heb je een 43-44, koop dan zeker een 45. De levering verloopt zeer snel. Een dagje later heb je de schoenen al in huis. Ook de communicatie via en hulp van de klantendienst verloopt vlekkeloos.

Positief

Positief, goed advies

TOPSERVICE

bij vragen heel gemakkelijk contact met klantendienst, zowel telefonisch als via e-mail. Levering altijd snel en in orde ! Nog nooit klachten gehad :)

Prima geholpen, mee gedacht over te bestellen fiets en duidelijke communicatie over levering. Bij afhalen nog wat route tips hoe aantrekkelijk naar huis te fietsen. Aanrader!

Grote Esch 1005

2841MJ Moordrecht