Teleurstellend

Kast besteld in november. 5 extra planken ook besteld zou in januari komen echter begin maart nog steeds niks. Al meerdere telefoontjes gepleegd omdat ze zelf de klant niet bellen, erg slecht. Zowaar kwamen ze van de week met de.planken. en ja hoor weer problemen, 1 van de 5 planken paste maar de rest was niet op maat gezaagd. Beloofd dat de dag erna ze terug zouden komen met gezaagde planken. Dag erna word ik opgebeld met de mededeling dat ze volgende week komen, dit niet geaccepteerd en erop gestaan mijn planken te brengen zodat mijn man ze kon zagen. Planken stonden bij de zagerij en daar was niemand volgend hun. 1 telefoontje later en ik kon zo me planken ophalen. Nu bleek er 1 gezaagd te zijn en de andere 3 nog steeds niet, dit was ook niet de bedoeling volgens de meneer van de zagerij. Bij thuiskomst heeft manlief ze gezaagd. Bij aanschaf van de kast had ik al 4 planken betaald, echter kreeg ik een rekening voor 5 planken. Echt een zooitje daar! En zeker niet aan te raden, service van lik me vestje.

5 stars

I had a very professional and thorough delivery from the two drivers from Kok Bedden. Thank you for the delivery!

TOP!

TOP!

Erg goed

Goede voorlichting in de winkel. Keurig geholpen.

Tijd genomen voor goed advies

Vanuit Krimpen aan den IJssel niet dichtbij maar het was het waard. Er wordt nog echt de tijd genomen voor goed en uitgebreid advies. Zoals afgesproken tijdig geleverd, keurig gemonteerd, goede service.

Wat een service!!

Een bed kopen vind ik lastig. Uiteraard had ik al wat voorwerk gedaan. Afspraak gemaakt. We werden precies goed geholpen. Eerst even zelf kijken, vervolgens een antwoord op al onze vragen. Er werd veel tijd voor ons genomen. Uiteindelijk een prachtig bed gekocht, waarbij er echt door de zinnen heen geluisterd werd naar onze wens. Kokbedden is geen goedkope winkel, maar als je zelfs een foto kunt zien van waar de bomen vandaan komen en hoe het in zijn werk gaat, begrijp je waar dan vandaan komt. Het is echt een kwaliteitswinkel met verschillende prijsklassen. Het allerbelangrijkste vond ik dat het totaal niet opdringerig was, er werd echt geluisterd en de tijd werd genomen.

Eenvoudig bestellen en vlotte levering

Goede kwaliteit houten bedden voor een prima prijs. Vlotte levering en goed contact met de klantenservice.

Goed advies, goede installatie

Goed advies, goede installatie

Keurige afhandeling van een telefonische bestelling van het op de website geziene ledikant. Vriendelijk te woord gestaan en op al onze vragen snel antwoord gekregen. En een snelle levering op de koop toe.

Goede prettige service en prachtig bed

Goede prettige service en prachtig balkenbed Solaise

Kost wat maar dan heb je ook wat.

Heerlijk bed, fantastisch geslapen, prettige levering en goede service bij montage bed, goede instructie enz, enz, enz. Gezien onze leeftijd waarschijnlijk geen volgende bed nodig maar mochten we reïncarneren dan weten we Kok weer te vinden.

heel goed

hele goede service, met vriendelijke kundige mensen. ik kan ze alleen maar aanbevelen.

Kundig

Inmiddels slapen wij heerlijk in ons GreenSleep bed. Bijna verslavend. Fijn dat jullie de tijd namen om ons goed te adviseren!

Goede ervaring bij verkoop en levering ..

Prima geholpen en levering

Prima geholpen in de zaak en levering was prima. Chauffeur zou alleen een half uur voordat hij het bed zou leveren bellen zodat 1 van ons naar huis kon gaan. Dat is niet gebeurd.

Wij zijn tevreden.

We zijn door KOK bedden goed voorgelicht over de aanschaf van ons nieuwe bed, matras en lattenbodem. Er werd met ons meegedacht en naar oplossingen gezocht. De levering en montage van het bed verliep in alle rust door twee vakkundige monteurs. Het ziet er heel mooi uit. De matrassen van paardenhaar is echt een aanrader.

Prima afgehandeld

Netjes te woord gestaan in het contact en goed werk afgeleverd bij het monteren door de medewerkers van Kok

Geweldig geholpen

Mijn ervaring is goed

Goed geholpen in de winkel. Bed sneller geleverd dan verwacht, werd ook nog naar boven gebracht en geïnstalleerd. Top service

Afspraak Nagekomen, op tijd geleverd,

Zoals gebruikelijk extra service en kwaliteit van het product.

Ontzettend goede service

Werden goed geholpen. Advies was duidelijk en eerlijk. Raden ze zeker aan bij vrienden

Prettig bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een nieuw bed zijn we prima geholpen op een vriendelijke wijze. Deskundig advies en niet opdringerig. De aflevering van ons bed is tevens voorspoedig gegaan. De monteur wees mij zelf op een barst in het bed die ik niet had opgemerkt. De nota hoefde niet volledig betaald te worden vanwege de barst. Na vervanging volgt de betaling. Dat vind ik heel klantvriendelijk.

De afspraken worden nagekomen. Ook bij latere levering op ons verzoek. Voor plaatsing van de kast wordt contact met je opgenomen, De monteur werkte snel en vakkundig. .

Hele goede service en ik ben heel bij met mijn aankoop!

Bij Kok Bedden heb ik een nieuw bed gekocht en ik vind het een heel fijn bedrijf. Er is heel veel keuze, je wordt heel goed geholpen en ze verlenen een hele goede service. Ik heb er vaker gekocht en het bevalt uitstekend.

Goede service en ruime keuze

Als je op zoek bent naar een goed latex matras. Dan moet je hier zijn. De keuze is reuze en een goede service. Inmiddels slapen we heerlijk op onze nieuwe latex matrassen.