Prettig bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een nieuw bed zijn we prima geholpen op een vriendelijke wijze. Deskundig advies en niet opdringerig. De aflevering van ons bed is tevens voorspoedig gegaan. De monteur wees mij zelf op een barst in het bed die ik niet had opgemerkt. De nota hoefde niet volledig betaald te worden vanwege de barst. Na vervanging volgt de betaling. Dat vind ik heel klantvriendelijk.

De afspraken worden nagekomen. Ook bij latere levering op ons verzoek. Voor plaatsing van de kast wordt contact met je opgenomen, De monteur werkte snel en vakkundig. .

Hele goede service en ik ben heel bij met mijn aankoop!

Bij Kok Bedden heb ik een nieuw bed gekocht en ik vind het een heel fijn bedrijf. Er is heel veel keuze, je wordt heel goed geholpen en ze verlenen een hele goede service. Ik heb er vaker gekocht en het bevalt uitstekend.

Goede service en ruime keuze

Als je op zoek bent naar een goed latex matras. Dan moet je hier zijn. De keuze is reuze en een goede service. Inmiddels slapen we heerlijk op onze nieuwe latex matrassen.

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit etc, en slapen er heel goed op

Goede en deskundige hulp in de zaak.

Fantastische service

Prettige ervaring gehad met Kok Bedden. Helder advies gekregen, waaruit de expertise bleek in de onderbouwing. Zeer tevreden met het resultaat! De bezorg- en installatieservice is als grote meerwaarde beschouwd.

Komen er al jaren met volle tevredenheid

Onlangs probleem met onze matrassen prima opgelost zoals we al jaren gewend zijn.

Goede service goede levering

In de winkel goed geholpen. En het bed is goed in elkaar gezet

Goed adviseerd!

In de winkel werden we goed geadviseerd. Hierdoor hebben wij onze aanvankelijke keuzes bijgesteld. De betreffende kastjes zijn gratis thuis bezorgd en werden door chauffeur gebruiksklaar gemaakt.

Prima service!!

2 jaar geleden een boxspring gekocht. Had klachten over de matrassen. Deze zijn na de melding kosteloos opgehaald, vervangende matrassen geplaatst tot de originele gerepareerd waren. Afspraken over tijdstippen ect. stipt nagekomen. 5 sterren meer dan waard.

Positief, vakkundig maar een beetje rommelig.

Bed gekocht, veel informatie gekregen, prima. Ook beddengoed gekocht en wilden dat graag uitgewassen klaar hebben liggen voordat het bed kwam. Het vinden van de bestelling op de computer en het afrekenen daarvan was wat problematisch. Het bed is volgens afspraak bezorgd, naar boven gebracht en in elkaar gezet op vakkundige wijze. Omdat we veel info hadden gehad tijdens de aankoop, hebben we het juiste bed gekocht en zijn zeer tevreden.

Goed advies en top service

Heldere uitleg. Geen verkoop praatje. Snelle plaatsing en alle verpakking meegenomen.

Goede klantbenadering en goed product.

Fijn en goed geholpen. Aflevering goed.

Super bed en personeel!!

Zie boven!!

Zeer goede kwaliteit, geweldige klantenservice

Zeer goede kwaliteit bed. Helaas waren niet alle schroeven correct geleverd en klopte er een onderdeel niet helemaal. Dit is zeer snel en vriendelijk opgelost. Zeer tevreden over de aankoop.

Goede matrassen voor goede prijs en prima levering

We hebben goede matrassen gekocht voor een fijne prijs. We werden vriendelijk en eerlijk geholpen. De levering van de matrasssen was prima. Zonder te hoeven vragen werden ze direct naar de juiste kamer gebracht op de 1e etage. Heel fijn!

Goed advies, ook over zaken die niet door Kok geleverd werden

We hebben een heel mooi bed gekocht bij Kok. We kregen daarnaast ook aanvullend advies over matrassen die we bij een concurrent besteld hadden, waardoor onze bestelling daar nog aangepast kon worden zodat deze matrassen beter bij onze situatie pasten. Verder goede opvolging, levering en montage.

goed advies en een correcte levering

na 18 jaar het 2e bed weer gekocht bij kok bedden. net als vorige keer zeer goed advies gehad en een goede keus gemaakt. ook na de koop is alles goed verlopen. -juiste afleverdatum en tijd. -goede communicatie. al met al gaan we met het 3e bed zeker eerst weer naar Kok

Ik wordt erg goed geholpen. Ze hebben goede antwoorden op mijn vragen. Personeel is erg klantvriendelijk.

Geen rugpijn meer

Slaapt heerlijk

Hele slechte service.

Boxspring van Cityline na 3 jaar motor kapot. Zelf 4 x moeten bellen voor er een afspraak was gemaakt. Er was 5 jaar garantie op de motor maar we moesten in de eerste instantie 100.00 zelf betalen. Na zelf weer te hebben gebeld kunnen verlagen naar 50.00. Een paar dagen later de site aangepast naar garatie periode van de motor in 2 jaar. Echt super slecht!!!Zo ga je niet met klanten om. Voor ons Nooit geen bed meer van de fa. Kok.

Geachte heer Dikkenberg, Jammer om te vernemen dat dit een negatieve ervaring is geweest, dit was niet onze bedoeling. Op onze website stond de garantietermijn niet goed vermeld. Wij hebben de termijn gecorrigeerd. De garantie op de motor is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. De motor van uw bed werkte nog wel maar was afgebroken. De nieuwe motor heeft u kosteloos ontvangen. De € 50,00 is alleen gerekend voor de arbeid. Wij zijn gezamenlijk tot deze oplossing gekomen en wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Tessa Kok

Netjes geholpen , goed personeel , vakmensen en erg tevreden met het bed .

Bestelling, bezorging en finale aflevering in één woord TOP!

De aankoop in de winkel was erg prettig. We konden het bestelde bed gelukkig opslaan totdat ons appartement gereed zou zijn. Een datum afgesproken voor aflevering. Doordat het mogelijk was hebben we de aflevering met twee weken vervroegd wat geen enkel probleem was. De bezorgers/installateurs waren keurig op tijd en hebben ons bed in een oogwenk gemonteerd. Aardige en nette mannen die ook nog goed advies gaven.Wij zijn erg blij met onze aankoop en de gehele gang van zaken, een topper voor Kok.

Advies over matras dat we al ergens anders besteld hadden

Bij Kok kregen wij afgelopen zaterdag advies over een matras dat we al ergens anders besteld hadden. We waren in Putten voor een bed. Het deskundige en gedetailleerde aanvullende advies zorgde er voor dat we onze bestelling bij de andere winkel nog aan hebben gepast waardoor we nu een bed krijgen dat nog meer op maat is dan we al dachten. Dank!

Deskundig advies, fijne winkel, veel keus

Voor onze nieuwe topper matras zijn wij bij Kok bedden terecht gekomen. Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen om de toppers te proberen en ons van advies te voorzien. Uiteindelijk zijn we bij het huismerk Auraletto terecht gekomen. Deze zijn van 100% natuurlatex gemaakt. Wij hebben de Auraletto topper en twee Auraletto hoofdkussens (soft orthopedic) aangeschaft. Bij aflevering werd nog bevestigd dat een topper van geheel natuurlatex zijn vorm beter en langer behoudt dan de topper die wij hiervoor hadden met een combinatie met latex en fiberfill. Wij zijn heel tevreden over de topper en hoofdkussens en slapen er heerlijk op.