Alles was keurig netjes geregeld.

En de monteurs hebben alles netjes gemonteerd, ondanks dat het bed moeilijk boven kon komen.

Zie onderstaande tekst

Uitstekende proffesionele afhandeling van de bestelde slaapkamerkast!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over het matras en de bedbodems die ik bij u kocht. Ze slapen heerlijk! Ook ben ik blij met de service die uw bedrijf heeft geboden. Ik waardeer de degelijkheid en vriendelijkheid en zou niet weten wat nog beter kan. Met plezier raad ik Kok Bedden aan bij vrienden en kennissen. En mocht ik ooit op zoek gaan naar een ander bed, dan weet ik u te vinden.

Uitstekend advies en uitstekende service

We zijn uit Eindhoven helemaal naar Putten gegaan om bij de Kok Bedden naar hun uitgebreide collectie ledikanten en matrassen te bekijken. Het advies die we kregen was erg goed, zij gaan niet direct voor de duurste artikel maar voor de best passende. De monteurs die onze bed gebracht hadden waren zeer professioneel en prettig. We slapen nu heerlijk op ons bed. Bedankt Kok Bedden!

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over ons bezoek aan de winkel en jullie meedenken, de bezorging en het in elkaar zetten. En het ledikant past beter bij onze matrassen en slaapt mede daardoor heerlijk.

Goede service en producten

Toen ik binnenkwam werd ik direct en met veel geduld geholpen. Mij was al snel duidelijk dat ze goed luisteren naar mijn wensen en dat ze goede producten verkopen. Levertijd is overal, echter ze waren sneller dan verwacht. Ik slaap nu op een heerlijk bed!

Een uitstekende winkel

Zeer tevreden over de deskundigheid van de medewerkers en de betrouwbare afhandeling van de koop in de winkel tot en met de montage thuis.

Goed geholpen door vriendelijke en vakmensen

Ook de bezorging was goed.

Correcte behandeling.

Prettig en deskundig geholpen

Zie tekst boven

Supergoed!!!!!

Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen!!!

Uitstekend geholpen

In de winkel goed advies gekregen, vriendelijk geholpen. Bezorging volgens afspraak. Wij zijn tevreden!

Heel fijne bed en goede matrassen

Tijdens ons bezoek aan Kok bedden heel fijn geholpen in de winkel en een prachtig houten bed met matrassen gekocht. Vind het een mooie winkel en heel fraaie collectie massief houten bedden. Erg blij mee en de eerste nachten zijn heel goed. Het natuuur-latex matras geeft me veel steun en ligt prettig. Mijn garmin horloge laat een leuke verbetering van mijn slaapscore zien en dat is geen toeval... ;) Ik hoop dat het matras zijn fijne stevigheid lang blijft behouden. Enig minpuntje is het hoogteverschil tussen de 2 matrassen (mijn partner heeft een ander matras) wat ons in de winkel niet helemaal duidelijk werd. Fijn dat kokbedden hier voor ons een goede oplossing voor vindt.

Goede service en prettige manier van communicatie

Weinig aandacht voor de klant op moment afspraak

Voor ons waren mensen zonder afspraak. Zij werden aan tafel gezet om te wachten. Geen kopje koffie. Vervolgens werden wij geholpen, maar er werd constant gekeken of de andere klanten er nog waren. Er werd gevraagd of we een elektrische lattenbodem wilden? Nee, we wilden gewone bodem. Na 20 minuten stonden we weer buiten .Zonder koffie. Vervolgens werd de lattenbodem niet bezorgd. Deze kon ik zelf nog gaan afhalen in Putten

Uitmuntend

Zeer kundig,en vriendelijk personeel,veel aandacht voor de klant. En ....een fantastisch bed.

Top geholpen!

Weer zijn super geholpen met het uitzoeken van ons nieuwe bed. Alles keurig gecommuniceerd, snelle reactie via de mail en nieuwe bed netjes geïnstalleerd. Oude bed ook weer meegenomen. Had niet beter gekund!!

In de winkel uitstekend geholpen, vlotte bezorging vlg. afspraak

Geweldig.

Gastvrij ontvangen. Prima geholpen. En goede aankoop gedaan. Slaapt prima.

Komt afspraken na. Zeer klantvriendelijk en deskundig.

Alleen maar positieve ervaringen. Goed geholpen bij het kiezen en klantvriendelijke aflevering.

Snel en vakkundig geholpen

Wij zijn Vrijdag 25-03-2022 bij Kok beddenlakens geweest. Wij hebben een chalet in Putten en wilden hier een nieuw bed in hebben. Dus naar de plaatselijke ondernemer gegaan, waar wij al vaker professioneel geholpen zijn. Op de site hebben wij al het een en ander bekeken dus we hadden zelf al een idee wat wij wilden hebben. Samen met de verkoopster en een leerling verkoopster een aanrptal bedden bekeken en kwamen toch uit op onze keus, de Tailor boxspringset. Na alles voor elkaar te hebben gemaakt zou de leertijd ongeveer 10 a 12 weken zijn. Geen probleem, wij hebben nog een bed dus wij kunnen slapen. Uiteindelijk werd er na een week gebeld door Kok bedden dat ze het bed al kunnen leveren. Nou zeer verrast maar natuurlijk een goed bericht. Datum afgesproken en ze hebben het bed op Dinsdag 12 April geleverd en perfect en vakkundig geplaatst. Complimenten voor de zeer snelle en correcte service. Groeten Cor en Paula Hattink.

Erg prettig geholpen in de winkel, waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken. Inmiddels slapen wij twee weken op het bed. Heerlijk. Het plaatsen ging prima evenals het nasturen van twee vergeten molton kussenslopen,

Fantastic customer service!

I order some things from a website, and there was a small confusion on shipping information. Everything was sorted out very, very fast and easy.

uitstekende ervaring met kok bedden.

Na een bezoek aan de website van kok bedden, kwam ik tot de conclusie dat ik zelden een zo goed en complete site gezien had op het gebied van kasten en bedden. Ook bij het bezoek in de winkel werd ik deskundig en vriendelijk geholpen. Een aanrader.