Goed advies, geweldig matras maar een wat rommelige afhandeling.

We waren op zoek naar een goed latex matras met een (i.v.m. ons wat ouderwetse bed) geringe hoogte. De matrassen die we elders vonden waren altijd te dik. Bij Kok Bedden was er zeer veel keuze en werd er ruim de tijd genomen voor een advies. Dat advies was kundig en overtuigend. We vonden daar precies wat we zochten. Na enkele weken slapen zijn we zeer tevreden; goede nachtrust en sterk verminderde rugklachten. Het enige minpunt was de administratieve afhandeling. De beloofde offerte kwam pas nadat we telefonisch navraag deden waarom deze uitbleef. Ons oude matras zou worden afgevoerd, maar op de dag van de aflevering bleek daarvoor geen ruimte in de vrachtwagen. Er zou een afspraak komen om deze later alsnog op te halen, maar daar hebben we niks meer van gehoord. Uiteindelijk heeft de gemeentelijke grofvuildienst ons van het oude matras afgeholpen. Dus administratief ging het wat minder, maar wat uiteindelijk telt is het advies en de resulterende nachtrust. Op dat gebied zijn we zeer tevreden.

Geweldige kwaliteit en service

Bedden online bestelt. Levertje is echtbreuk een min punt. Verdere afhandeling perfect. Mooi materiaal. Fijne webshop. Gezellige monteur.

Alles is perfect geregeld

Ben zeer gelukkig met het nieuwe bed. Bestelling, levering maar ook het in elkaar zetten door de bezorgers verliep fantastisch. Een ook gewoon binnen de beloofde levertijd. Durf Kok bij iedereen aan te bevelen!

Helemaal super!

We weten allemaal dat we in deze tijd gewoon op tijd moeten bestellen! Dus een aantal maanden geleden een nieuw bed besteld en deze werd exact de dag na onze verhuizing geleverd! Heel fijn! + het in elkaar zetten en het meenemen van de de dozen etc is echt heel chill!

uitstekende adviezen, geweldige service en bed

Bij Kok bedden nemen ze alle tijd om je goed te adviseren en is de ruimte om bedden uit te proberen. De prijs / kwaliteit en service (brengen, plaatsen en meenemen oude matras) is zonder twijfel uitstekend te noemen. We hebben nu een heerlijk bed en slapen zalig.

Keurig en zorgvuldig bedrijf en personeel

Tijdens onze verbouwing en verhuizing zijn we met heel wat bedrijven in aanraking gekomen en dat waren helaas lang niet allemaal positieve ervaringen. Wat een verademing was het dan ook om met Kok bedden zaken te doen. In de winkel geholpen door zeer kundig en vriendelijk personeel. En de twee vakmannen die de door ons gekochte kledingkast kwamen afleveren en monteren verdienen helemaal een dikke pluim, waren vriendelijk, brachten de spullen zeer voorzichtig naar boven, zetten daar in no time een prachtige kast in elkaar en lieten alles opgeruimd en netjes achter. Super! Wij bevelen Kok bedden daarom ook van harte aan en komen er zelf in de toekomst zeker terug.

uitstekende service en advies

Linnenkast is met veel zorg gemonteerd en geplaatst!

Netjes met veel zorg geleverd en geplaatst.

Fantastisch bed gekocht! Hele fijne service!!

Zowel in de winkel als de bezorgers/ installateur zijn vriendelijk en netjes. En veel keuze in bedden en andere bed spullen. Echt een aanrader!!

In een woord: perfecr!

We zijn erg vriendelijk, professioneel en eerlijk geholpen in de showroom. Onze bedombouw is zeer scherp geprijsd en maanden eerder geleverd dan vooraf beloofd. Dat was een positieve verrassing! Het contact hierover was zeer prettig. De heren die onze bestelling precies op tijd kwamen leveren waren erg vriendelijk. Alles was snel en efficiënt in elkaar gezet en ze waren zo fantastisch om de zware bodems en matrassen die we nog hadden staan meteen in de bedombouw te plaatsen. Alles bij elkaar zijn we erg tevreden!

vriendelijk geholpen

Zowel in de winkel als bij het bezorgen van de producten werd ik vriendelijk te woord gestaan, matras bevalt prima.

ondanks levering weken later is geworden als in eerste instantie was gecommuniceerd, goed geïnformeerd geweest

Goede adviezen en super service

Bed binnen afgesproken tijd binnen en in elkaar gezet.

Gewoon goed

Niks op de mensen van Kok Bedden aan te merken, zeer vriendelijk personeel en goed geholpen. Netjes geinformeerd tijdens het bestelproces en bij de levering in elkaar gezet door zeer vriendelijke monteurs. Verwacht niet dat ik snel nog een bed nodig zal hebben maar ik weet waar de volgende vandaan komt! :)

Goed advies. Nette aflevering

Je krijgt goed advies. Daar wordt alle tijd voor genomen. Ook het team wat het bed komt plaatsen werken heel netjes en goed.

Geen originele producten

Professioneel bedrijf!

Teleurstellend

Kast besteld in november. 5 extra planken ook besteld zou in januari komen echter begin maart nog steeds niks. Al meerdere telefoontjes gepleegd omdat ze zelf de klant niet bellen, erg slecht. Zowaar kwamen ze van de week met de.planken. en ja hoor weer problemen, 1 van de 5 planken paste maar de rest was niet op maat gezaagd. Beloofd dat de dag erna ze terug zouden komen met gezaagde planken. Dag erna word ik opgebeld met de mededeling dat ze volgende week komen, dit niet geaccepteerd en erop gestaan mijn planken te brengen zodat mijn man ze kon zagen. Planken stonden bij de zagerij en daar was niemand volgend hun. 1 telefoontje later en ik kon zo me planken ophalen. Nu bleek er 1 gezaagd te zijn en de andere 3 nog steeds niet, dit was ook niet de bedoeling volgens de meneer van de zagerij. Bij thuiskomst heeft manlief ze gezaagd. Bij aanschaf van de kast had ik al 4 planken betaald, echter kreeg ik een rekening voor 5 planken. Echt een zooitje daar! En zeker niet aan te raden, service van lik me vestje.

5 stars

I had a very professional and thorough delivery from the two drivers from Kok Bedden. Thank you for the delivery!

TOP!

TOP!

Erg goed

Goede voorlichting in de winkel. Keurig geholpen.

Tijd genomen voor goed advies

Vanuit Krimpen aan den IJssel niet dichtbij maar het was het waard. Er wordt nog echt de tijd genomen voor goed en uitgebreid advies. Zoals afgesproken tijdig geleverd, keurig gemonteerd, goede service.

Wat een service!!

Een bed kopen vind ik lastig. Uiteraard had ik al wat voorwerk gedaan. Afspraak gemaakt. We werden precies goed geholpen. Eerst even zelf kijken, vervolgens een antwoord op al onze vragen. Er werd veel tijd voor ons genomen. Uiteindelijk een prachtig bed gekocht, waarbij er echt door de zinnen heen geluisterd werd naar onze wens. Kokbedden is geen goedkope winkel, maar als je zelfs een foto kunt zien van waar de bomen vandaan komen en hoe het in zijn werk gaat, begrijp je waar dan vandaan komt. Het is echt een kwaliteitswinkel met verschillende prijsklassen. Het allerbelangrijkste vond ik dat het totaal niet opdringerig was, er werd echt geluisterd en de tijd werd genomen.

Eenvoudig bestellen en vlotte levering

Goede kwaliteit houten bedden voor een prima prijs. Vlotte levering en goed contact met de klantenservice.

Goed advies, goede installatie

Goed advies, goede installatie