Keurige afhandeling van een telefonische bestelling van het op de website geziene ledikant. Vriendelijk te woord gestaan en op al onze vragen snel antwoord gekregen. En een snelle levering op de koop toe.

Goede prettige service en prachtig bed

Goede prettige service en prachtig balkenbed Solaise

Kost wat maar dan heb je ook wat.

Heerlijk bed, fantastisch geslapen, prettige levering en goede service bij montage bed, goede instructie enz, enz, enz. Gezien onze leeftijd waarschijnlijk geen volgende bed nodig maar mochten we reïncarneren dan weten we Kok weer te vinden.

heel goed

hele goede service, met vriendelijke kundige mensen. ik kan ze alleen maar aanbevelen.

Kundig

Inmiddels slapen wij heerlijk in ons GreenSleep bed. Bijna verslavend. Fijn dat jullie de tijd namen om ons goed te adviseren!

Goede ervaring bij verkoop en levering ..

Prima geholpen en levering

Prima geholpen in de zaak en levering was prima. Chauffeur zou alleen een half uur voordat hij het bed zou leveren bellen zodat 1 van ons naar huis kon gaan. Dat is niet gebeurd.

Wij zijn tevreden.

We zijn door KOK bedden goed voorgelicht over de aanschaf van ons nieuwe bed, matras en lattenbodem. Er werd met ons meegedacht en naar oplossingen gezocht. De levering en montage van het bed verliep in alle rust door twee vakkundige monteurs. Het ziet er heel mooi uit. De matrassen van paardenhaar is echt een aanrader.

Prima afgehandeld

Netjes te woord gestaan in het contact en goed werk afgeleverd bij het monteren door de medewerkers van Kok

Geweldig geholpen

Mijn ervaring is goed

Goed geholpen in de winkel. Bed sneller geleverd dan verwacht, werd ook nog naar boven gebracht en geïnstalleerd. Top service

Afspraak Nagekomen, op tijd geleverd,

Zoals gebruikelijk extra service en kwaliteit van het product.

Ontzettend goede service

Werden goed geholpen. Advies was duidelijk en eerlijk. Raden ze zeker aan bij vrienden

Prettig bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een nieuw bed zijn we prima geholpen op een vriendelijke wijze. Deskundig advies en niet opdringerig. De aflevering van ons bed is tevens voorspoedig gegaan. De monteur wees mij zelf op een barst in het bed die ik niet had opgemerkt. De nota hoefde niet volledig betaald te worden vanwege de barst. Na vervanging volgt de betaling. Dat vind ik heel klantvriendelijk.

De afspraken worden nagekomen. Ook bij latere levering op ons verzoek. Voor plaatsing van de kast wordt contact met je opgenomen, De monteur werkte snel en vakkundig. .

Hele goede service en ik ben heel bij met mijn aankoop!

Bij Kok Bedden heb ik een nieuw bed gekocht en ik vind het een heel fijn bedrijf. Er is heel veel keuze, je wordt heel goed geholpen en ze verlenen een hele goede service. Ik heb er vaker gekocht en het bevalt uitstekend.

Goede service en ruime keuze

Als je op zoek bent naar een goed latex matras. Dan moet je hier zijn. De keuze is reuze en een goede service. Inmiddels slapen we heerlijk op onze nieuwe latex matrassen.

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit etc, en slapen er heel goed op

Goede en deskundige hulp in de zaak.

Fantastische service

Prettige ervaring gehad met Kok Bedden. Helder advies gekregen, waaruit de expertise bleek in de onderbouwing. Zeer tevreden met het resultaat! De bezorg- en installatieservice is als grote meerwaarde beschouwd.

Komen er al jaren met volle tevredenheid

Onlangs probleem met onze matrassen prima opgelost zoals we al jaren gewend zijn.

Goede service goede levering

In de winkel goed geholpen. En het bed is goed in elkaar gezet

Goed adviseerd!

In de winkel werden we goed geadviseerd. Hierdoor hebben wij onze aanvankelijke keuzes bijgesteld. De betreffende kastjes zijn gratis thuis bezorgd en werden door chauffeur gebruiksklaar gemaakt.

Prima service!!

2 jaar geleden een boxspring gekocht. Had klachten over de matrassen. Deze zijn na de melding kosteloos opgehaald, vervangende matrassen geplaatst tot de originele gerepareerd waren. Afspraken over tijdstippen ect. stipt nagekomen. 5 sterren meer dan waard.

Positief, vakkundig maar een beetje rommelig.

Bed gekocht, veel informatie gekregen, prima. Ook beddengoed gekocht en wilden dat graag uitgewassen klaar hebben liggen voordat het bed kwam. Het vinden van de bestelling op de computer en het afrekenen daarvan was wat problematisch. Het bed is volgens afspraak bezorgd, naar boven gebracht en in elkaar gezet op vakkundige wijze. Omdat we veel info hadden gehad tijdens de aankoop, hebben we het juiste bed gekocht en zijn zeer tevreden.

Goed advies en top service

Heldere uitleg. Geen verkoop praatje. Snelle plaatsing en alle verpakking meegenomen.