Goede klantbenadering en goed product.

Fijn en goed geholpen. Aflevering goed.

Super bed en personeel!!

Zie boven!!

Zeer goede kwaliteit, geweldige klantenservice

Zeer goede kwaliteit bed. Helaas waren niet alle schroeven correct geleverd en klopte er een onderdeel niet helemaal. Dit is zeer snel en vriendelijk opgelost. Zeer tevreden over de aankoop.

Goede matrassen voor goede prijs en prima levering

We hebben goede matrassen gekocht voor een fijne prijs. We werden vriendelijk en eerlijk geholpen. De levering van de matrasssen was prima. Zonder te hoeven vragen werden ze direct naar de juiste kamer gebracht op de 1e etage. Heel fijn!

Goed advies, ook over zaken die niet door Kok geleverd werden

We hebben een heel mooi bed gekocht bij Kok. We kregen daarnaast ook aanvullend advies over matrassen die we bij een concurrent besteld hadden, waardoor onze bestelling daar nog aangepast kon worden zodat deze matrassen beter bij onze situatie pasten. Verder goede opvolging, levering en montage.

goed advies en een correcte levering

na 18 jaar het 2e bed weer gekocht bij kok bedden. net als vorige keer zeer goed advies gehad en een goede keus gemaakt. ook na de koop is alles goed verlopen. -juiste afleverdatum en tijd. -goede communicatie. al met al gaan we met het 3e bed zeker eerst weer naar Kok

Ik wordt erg goed geholpen. Ze hebben goede antwoorden op mijn vragen. Personeel is erg klantvriendelijk.

Geen rugpijn meer

Slaapt heerlijk

Hele slechte service.

Boxspring van Cityline na 3 jaar motor kapot. Zelf 4 x moeten bellen voor er een afspraak was gemaakt. Er was 5 jaar garantie op de motor maar we moesten in de eerste instantie 100.00 zelf betalen. Na zelf weer te hebben gebeld kunnen verlagen naar 50.00. Een paar dagen later de site aangepast naar garatie periode van de motor in 2 jaar. Echt super slecht!!!Zo ga je niet met klanten om. Voor ons Nooit geen bed meer van de fa. Kok.

Geachte heer Dikkenberg, Jammer om te vernemen dat dit een negatieve ervaring is geweest, dit was niet onze bedoeling. Op onze website stond de garantietermijn niet goed vermeld. Wij hebben de termijn gecorrigeerd. De garantie op de motor is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. De motor van uw bed werkte nog wel maar was afgebroken. De nieuwe motor heeft u kosteloos ontvangen. De € 50,00 is alleen gerekend voor de arbeid. Wij zijn gezamenlijk tot deze oplossing gekomen en wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Tessa Kok

Netjes geholpen , goed personeel , vakmensen en erg tevreden met het bed .

Bestelling, bezorging en finale aflevering in één woord TOP!

De aankoop in de winkel was erg prettig. We konden het bestelde bed gelukkig opslaan totdat ons appartement gereed zou zijn. Een datum afgesproken voor aflevering. Doordat het mogelijk was hebben we de aflevering met twee weken vervroegd wat geen enkel probleem was. De bezorgers/installateurs waren keurig op tijd en hebben ons bed in een oogwenk gemonteerd. Aardige en nette mannen die ook nog goed advies gaven.Wij zijn erg blij met onze aankoop en de gehele gang van zaken, een topper voor Kok.

Advies over matras dat we al ergens anders besteld hadden

Bij Kok kregen wij afgelopen zaterdag advies over een matras dat we al ergens anders besteld hadden. We waren in Putten voor een bed. Het deskundige en gedetailleerde aanvullende advies zorgde er voor dat we onze bestelling bij de andere winkel nog aan hebben gepast waardoor we nu een bed krijgen dat nog meer op maat is dan we al dachten. Dank!

Deskundig advies, fijne winkel, veel keus

Voor onze nieuwe topper matras zijn wij bij Kok bedden terecht gekomen. Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen om de toppers te proberen en ons van advies te voorzien. Uiteindelijk zijn we bij het huismerk Auraletto terecht gekomen. Deze zijn van 100% natuurlatex gemaakt. Wij hebben de Auraletto topper en twee Auraletto hoofdkussens (soft orthopedic) aangeschaft. Bij aflevering werd nog bevestigd dat een topper van geheel natuurlatex zijn vorm beter en langer behoudt dan de topper die wij hiervoor hadden met een combinatie met latex en fiberfill. Wij zijn heel tevreden over de topper en hoofdkussens en slapen er heerlijk op.

Goed.

kok bedden maakt belofte waar,na enige mis communicatie,toch de kussens thuis gestuurd gekregen.Matrassen en kussens slapen perfect!

Uitstekend product maar service kan beter

Het advies in de winkel was prima (niet goed en ook niet slecht) maar de opvolging was vrij matig.. Al met al heb ik 4 keer gebeld na bestelling omdat er een aantal dingen niet goed waren gegaan tijdens het bestelproces, aflevering en opvolging en is de algemene communicatie niet proactief en relatief matig wat me enigszins tegen is gevallen als ik kijk naar de prijs die ik betaal. Daar tegenover staat dat het uiteindelijke resultaat top is! Het houten eikenbalken bed met stoere poten is prachtig en het geadviseerde matras en kussen liggen prinsheerlijk! Tevens hadden we een leenbed ontvangen totdat het bed was afgeleverd omdat we tijdelijk geen eigen bed hadden wat wel een stukje keurige service was.. Training op het gebied van communicatie en betere afstemming tussen logistiek en verkoop zou ik van harte aanraden zodat ik mogelijk in de toekomst de zes kan omdraaien naar een negen.

Pluspunten

Voor het testen en uitkiezen van matrassen in de winkel werd ruim, en met veel rustig advies en flexibiliteit, tijd vrijgemaakt. Een misverstand na levering werd aan huis onderzocht en zonder morren opgelost. Klantgericht vakmanschap wat zich bewijst, dus.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed advies en kwaliteit producten, goede service en advies van bezorgers

Vooruitkijken. Product was vertraagd en bekend was dat dan een vervangend artikel nodig was. Dit moest op het allerlaatste moment geregeld worden. Dit gaf enige stress, wat voorkomen had kunnen worden.

Pluspunten

Ze hebben ons prima begeleid bij de aanschaf van twee matrassen en een hoofdkussen. De productkennis is goed, ze nemen - ondanks de drukte - de tijd voor goed advies en ook de aflevering aan huis is prima. De matrassen zijn naar boven gebracht, uitgepakt en op de juiste plek op het bed gelegd (mijn echtgenoot heeft een andere matras dan ik) en het verpakkingsmateriaal is meegenomen. Wij zijn zeer tevreden!

Geen! Ga zo door.

Pluspunten

We zijn niet meer wakker te krijgen... Top bedrijf - klantgericht - service is optimaal!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik persoonlijk vind het prettig als de leverancier mij op de hoogte kan houden van de leverdatum. Na levering had ik graag een contactmoment gehad waarin wordt gevraagd of alles naar wens is. In algemene zin mis ik de pro-activiteit van de leverancier

Pluspunten

Good, personalized service. Great products

Pluspunten

Zo'n 3 maanden geleden onze Auraletto matrassen en Matralat lattenbodem gekocht. Wij zijn zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. Ondanks dat we tegen sluitingstijd aankwamen, mochten we alles rustig uitproberen,super. Ook slapen we er al die tijd heerlijk op. Het auraletto kussen, wat we gelijk meekregen, beviel op onze oude matrassen niet zo goed,maar we zijn ze op het nieuwe matras weer gaan proberen, mij bevalt het nu uitstekend, mijn man gebruikt liever zijn oude kussen.

Ik vind het jammer dat het kussen niet omgedraaid kan worden, dat doe ik graag als ik het te warm vind en dan de koele onderkant weer gebruik.

Pluspunten

Paar maanden geleden een boxspring gekocht. Eerst alles bekeken en toen advies gekregen. Zeer prettig . Bezorging, plaatsing en uitleg allervriendelijkst. Wij zijn zeer tevreden en slapen als rozen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Boxspring gekocht, goed produkt

service is matig kennis van (sommige) winkel-personeel is matig luisteren naar klant, serieus nemen afspraken nakomen

Dorpsstraat 16 3881BD Putten