Pluspunten

Levering keurig volgens afspraak, met even een telefoontje een dag vantevoren en een kwartier voor aankomst. Nette professionele kerels, die ons bed in no-time in elkaar hebben gezet, en nog een paar handige tips gaven. Erg tevreden!

Pluspunten

Heel klantvriendelijk. De medewerkster nam alle tijd. Ze liet mij verschillende matrassen proberen en gaf een duidelijk advies. Het resultaat: ik slaap 's nachts heerlijk en word uitgerust wakker op de nieuwe Auraletto Matras MF-M. Dit geldt ook voor het kussen: Dream-wave Auraletto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Luisteren naar klanten

Pluspunten

Keurige uitleg tijdens showroombezoek. Erg klantvriendelijk!

Pluspunten

Prima en vriendelijk geholpen. Goede service bij de levering.

Pluspunten

Vriendelijke advisering, nemen de tijd. We hebben in de showroom heel wat matras-combi's uitgeprobeerd. Kregen daar goede hulp bij. We zijn uitgekomen bij 2 losse Auraletto matrassen, verschillend qua stevigheid, met een grote Auraletto topper. Daarbij hebben we allebei ook een natuurlatex kussen uitgeprobeerd en gekozen. Deze combi hebben we nu 5 maanden en ligt voor ons beiden heerlijk. Het is elke avond een plezier om in bed te stappen. Deze matrassen en kussens geven ons een heel luxe en behaaglijk gevoel. Ik heb nu nauwelijks tot geen klachten meer in schouders en heupen. Daar had ik voorheen elke nacht veel last van. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop.

We hebben ook nog speciale, mooie hoeslakens gekocht over de topper. Deze waren erg prijzig, maar werden geadviseerd omdat de topper hierbij niet krom trekt. Dat klopt iig maar ik vond ze achteraf wel erg duur en heb daarna nog elders biologisch katoenen lakens gekocht die net zo goed om de topper blijven zitten en de topper niet laten kromtrekken en die ook nog eens een stuk goedkoper waren. Misschien een tip voor in het assortiment: biologisch katoenen lakens.

Pluspunten

Goed geadviseerd over hoofdkussens. Het bed, een showroom model hadden we van tevoren op internet gezien en al snel besloten deze ook aan te schaffen. Er zijn zeer weinig winkels waar je massief houten bedden kunt vinden en mede omdat Kok voor ons dichtbij is hebben we het bed hier gekocht.

Persoonlijk vind ik dat de communicatie beter kan. We hadden afgesproken dat het bed na onze vakantie geleverd zou worden. Ik had niks vernomen dus besloot ik te bellen om te informeren. Er werd gevraagd of de lattenbodems al wel waren geleverd. Beetje aparte vraag want we hadden nog niks vernomen. Toen werd er (in mijn beleving) redelijk onvriendelijk vertelt dat dit eigenlijk niet de 'juiste afdeling' was om vragen over bestellingen te beantwoorden. Welke afdeling dan wel? Nog steeds geen leverdatum. We waren speciaal deze week vrij en hadden er rekening mee gehouden dat het bed spoedig geleverd zou worden en sliepen nota bene al even op de grond. Uiteindelijk, na nog twee keer informeren een telefoontje gehad wanneer men kwam. Dat kan efficiënter en duidelijker. Persoonlijk viel dat ons wat tegen, een klant die veel betaald wil gewoon duidelijk en vriendelijk geïnformeerd worden. Maar het bed staat er en we zijn er ontzettend blij en tevreden mee. Al met al een prima service.

Pluspunten

Deskundig, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding

Grotere eco-assortiment

Pluspunten

Een paar maanden geleden zijn wij op oriëntatie geweest bij Kok Bedden voor een commode en 2 nachtkastjes. We werden daar zeer correct geholpen. De heer Kok nam alle tijd voor ons terwijl wij niet van plan waren op dat moment iets te kopen. Reden was dat onze woning nog gebouwd moest worden. Maar de hele behandeling gaf ons veel vertrouwen. Toen bekend werd dat de woning opgeleverd werd zijn wij zonder verder na te denken naar Kok Bedden gegaan (vanuit Spijkenisse). De meubels werden keurig op tijd geleverd en de monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Dit keer hebben wij meubelen gekocht maar als we ooit een een nieuw bed moeten hebben is onze eerste keus Kok Bedden.

Pluspunten

Prima service, vriendelijke verkopers en bezorgers.

We hadden van tevoren via internet informatie ingewonnen over Moosburger paardeharen matrassen. Jammer dat dit mooie product weggestopt staat in een hoekje op de boven verdieping. Onze complimenten aan de verkoper die ons de eigenschappen nog eens extra benadrukte. We hadden dit duurzaam, natuurlijk en gezond matras jaren eerder moeten aanschaffen. We zijn uiterst tevreden.

Pluspunten

Ik werd super geholpen om een perfect kussen voor mijn slaapstijl te vinden. Ik had geen idee dat het zoveel verschil maakt. Voor een matras en bed kom ik zeker weer terug.

Pluspunten

Wij hebben 2 matrassen van het merk Auraletto gekocht. Beide hebben we een andere smaak qua comfort. Met deze matrassen konden we goed onze eigen voorkeur kiezen. In de winkel mochten we op de verschillende hardheden liggen en met wat begeleiding van de werknemer kwamen we tot een goede keuze. We slapen er nu al even op, en het ligt echt heerlijk. Ondanks dat we 2 matrassen hebben, voel je geen naad. Het ligt dus echt als een 2 persoons bed. Ik heb zelf helaas wat rug en nekklachten en merk echt verbetering. Het is even een investering, maar het is zeker de moeite waard!!

Pluspunten

Ruim twee jaar geleden heb ik mijn schouder gebroken, sindsdien heb ik niet meer op mijn linkerzij geslapen. Ik had rug- schouder- en heupklachten. Deze bleken niet alleen met de schouderbreuk in verband te staan, maar ook met een veel te hard bed. Ik heb er tijd en aandacht aan besteed dit keer een goed bed aan te schaffen, en gelet op de stevigheid en soepelheid van het matras. Met voldoende veerkracht voor mijn schouder en heup. Vanaf aanvang bleek het Natuurlatex matras -huismerk van Kok- een uitstekende keuze. Het matras heeft ook de eigenschap dat het de eigen lichaamswarmte snel overneemt. Daardoor voelt het warm en comfortabel. Het is niet te warm en niet te koud en ik kan er met plezier nu eindelijk eens echt op uitslapen zonder met pijn in m'n lijf wakker te worden.

Geen verbeterpunten Ik heb het advies van Kok bedden als vakkundig ervaren

Pluspunten

Na twee maanden slapen op een matras van natuurlatex, het eigen merk van Kok bedden, kan ik alleen maar zeggen: véééél eerder had ik dit moeten doen. Na jaren op een te harde matras te hebben geslapen is dit matras écht zóóó'n verademing: met plezier stap ik in bed... en met tegenzin eruit. Het bed neemt snel de comfortabele warmte aan van het eigen lichaam: geen elektrische deken meer nodig om het voor te verwarmen maar ook niet té warm. Het ventileert goed, geeft perfecte ondersteuning op schouder en heup punten, waardoor de altijd stijve rugpijn en pijnlijke nek en schouders, waar ik aan 'gewend' was geraakt zijn verdwenen. Het veert heerlijk mee, niet te zacht en niet te hard, het is behaaglijk en comfortabel en geeft een gevoel van welbehagen en rijkdom. Het is een investering die ik minimaal dubbel bereid was geweest te maken: ik had echt bijna een bed gekocht wat prijstechnisch een heel stuk hoger lag omdat ik nu eens eindelijk ECHT goed wilde slapen en niet langer wilde wakker worden met niet overal pijn in mijn lijf! Ik ben dan ook echt SUPERBLIJ met uiteindelijk deze aankoop. het voelt fris dat het goed ventileert en 'natuurlijk slaap-zweet' niet zorgt voor een nat matras maar zich een weg weet en wordt afgevoerd: heel prettig. Green Sleep, eveneens een 100% natuurlatex matras, zou een goed alternatief zijn geweest maar dit was een stuk voordeliger en het heeft dezelfde eigenschappen.

ik vond de advisering prima en ook het geduld en de professionaliteit waarmee ik geholpen ben stel ik erg op prijs. geen verbeterpunten.

Pluspunten

Ik ben een kritische koper en stel aan slapen dan ook een hoge eis. Het is prettig om na een lange zoektocht en ontevredenheid over de kwaliteit van matrassen bij Kok Bedden te belanden. Een enorme keuze en bij de auraletto-latex-mattress-organic-24 uit te komen. Ik ben me er nu na ruim 2 maanden dagelijks bewust van een heerlijk natuurlijk slaapcomfort. Grote klasse en met deze matras onderscheidend van andere klasse matrassen.

Geen.

Pluspunten

Hebben Auraletto latex matrassen gekocht. Slaap er prima op. Heel fijn om op een natuurlijk product te liggen. Ze zijn echter heel zwaar. Dat maakt het lastig ze 1x per maand te draaien (hoofd-/voeteneinde).

Pluspunten

Goed advies en service. We hebben 2 eco latex matrassen van het eigen huismerk gekocht. Voor mij bleek het matras te zacht, waarna de latex vervangen kon worden door hardere lagen.

Geen

Pluspunten

Met mijn langdurige rugklachten is het uitzoeken van een passend matras best moeilijk. Gelukkig kregen we bij Kok Bedden prima advies en hebben we na uitgebreid proef-liggen in de winkel gekozen voor Auraletto latex matrassen. Firm ondermatras en soft topper, met een nieuwe lattenbodem. Toen we er thuis echt op konden slapen, bleek deze combinatie toch te hard voor me, (vooral in de schouderzone) en hebben we Kok Bedden gevraagd de Firm matrassen om te ruilen voor Medium. Dit kon gelukkig zonder problemen. Nu zijn we zeer tevreden over de matrassen.

Pluspunten

prima service, mooie artikelen en een fijne sfeer!

Pluspunten

Goede service, denken mee.

Nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

nachtkastjes besteld, er waren er nog meerdere aanwezig stand op de site, betaald, na 1 week bericht, u krijgt uw geld terug ze zijn niet meer aanwezig, geen aanbod om het goed te maken... kortom niet best en absoluut zonder oog voor je klanten.... je kunt ook zeggen ik bestel ze opnieuw en lever ze voor de afgesproken prijs! Helaas niets van dit alles. Frans

Pluspunten

Vorige week een hoofdkussen gekocht van het merk Sonate. Ik ben erg goed geholpen door medewerker Joeri. Hij nam goed de tijd en wist erg veel te vertellen over het materiaal en over welk kussen het beste was geschikt voor mijn lichaam. Verder vind ik Kok Bedden ook een mooie winkel, dus ik zal in de toekomst waarschijnlijk wel terugkeren. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

Vanwege mijn slechte ervaring met "van Dijck overtrekken" ben ik bij de Kok webshop geslaagd voor een prachtige goede kwaliteit satijnen overtrek, en per email krijg je ook antwoord. Top een tevreden klant.

Geen

Pluspunten

Wij hebben 2 linnenkasten gekocht. Goed geholpen in de winkel. Prima kwaliteit kasten en vakkundig in elkaar gezet. Het was zelfs nog eerder dan de geplande levertijd. Top! Zeer tevreden.

Geen. Ga zo door!

Dorpsstraat 16 20