Snelle levertijd

Ik heb alleen ervaring met macushield

Mijn ervaring is goede snelle levering.

Oké

Het product werkt verder goed, maar er zitten twee eyecure brillen in. Waar er het maar een van doet. De andere kan ik niet gebruiken. Vanuit hygiëne Oogpunt kan je het niet retourneren. Wat ik begrijp. Maar dit is wel jammer en lastig als er maar een te gebruiken is.

Supersimpel, bestellen betalen en volgende dag binnen.

Voor de 2e keer besteld, hoe makkelijk wil je t hebben. Gaat nog sneller als bij mijn apotheek.

Deze druppels geven meteen verlichting en werkt de hele dag!

Supersnelle verzending, prima prijzen

Dit is een voorbeeld van een gespecialiseerde webshop die moet ontzorgt: ik weet dat als ik hier iets bestel, het snel en tegen een goede prijs geleverd wordt. Hoe ik dus niet langer over na te denken.

Nemen geen producten terug

Na meerdere mailcontact geen geld terug voor een oogmasker die niet zijn werk doet. Vermoedelijk hoeven ze jou niet terug te betalen als een artikel niet bevalt binnen een week

zeker gebruiken, heel voordelig

Zeer goede afhandeling

Snelle en verzorgde levering

Zie boven

Prima ervaring.

Makkelijk zoeken. Vlotte bestelling snelle levering.

Doen wat je van een webshop mag verwachten

Geen problemen. Doen wat je van een webshop berwacht.

Correcte behandeling

Snelle levering, product bevalt prima.

Prima, kan het iedereen aanbevelen

Prima produkt tegen een schappelijke prijs.

Prettig geshopt.

Nette levering! Snel afgehandeld.

Zonder verzendkosten zou heel fijn zijn.

De prijs is ok,maar het vordeel word door de verzendkosten .....

super snel geleverd

ik heb geen klachten

Super snel geleverd en goed product.

Vandaag bestellen en morgen in huis is DE manier waarop je graag wilt dat het gaat. Prima geregeld!

De producten zijn prima

Prima, duidelijke site, snelle levering en afhandeling!

Goed in orde, overzichtelijk en snel!

Goede mogelijkheden voor dit product.

De warmte die dit product geeft ervaar ik als weldadig. Toch zijn er ook enkele minpuntjes. De instructievideo die op de site zou staan heb ik niet kunnen vinden. Verder staat er in de beschrijving dat de wattenschijfjes vochtig gemaakt moeten worden. Maar hoe vochtig is mij niet duidelijk. Te nat gaat denk ik ten kostte van de temperatuur, en te droog ervaar ik als minder prettig bij het masseren achteraf. In de praktijk hanteer ik meestal mijn oude methode, dus met mijn wijsvingers, een beetje zeep en heet water uit de kraan. Dan gaat de vervuiling, die voelt als zand in mijn ogen, het beste weg. Als schone ogen belangrijk zijn, b.v. als ik moet auto rijden, dan gebruik ik jullie product als extra. En dat voelt dan heel weldadig aan.