Toptoptop

Toptoptop

Prima product en uitstekende service.

Dit product is mij aanbevolen door mijn opticien, echter op deze site is de prijs beduidend beter. Het product was niet meteen leverbaar, maar daar werd ik per mail van op de hoogte gesteld. En zó hoort het, heel fijn. Twee dagen later werd er aangebeld en was mijn bestelling er al.

Snel en goed advies

Stelde eerst een aantal vragen via de chat functie op de webshop. Zeer vlot antwoord en goede kennis van zaken. Spullen ook zeer snel geleverd. De spullen waren ook zeer goed verpakt. Zeker een aanrader!!

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat klopt.

Snelle levering als beloofd

Zeer snelle levering

Ruime keuze, snelle levering

Bezorging duurde wat lang...

Perfecte service, duidelijke communicatie en afspraak wordt nagekomen

Mooi op tijd bezorgd

snelle levering en de juiste producten

ik gebruik het iedere avond en begin al resultaat te bemerken

Ik heb al jaren een ontsteking aan de traanbuis en mijn ogen zijn droog. Oorzaak of gevolg? In ieder geval helpen de druppels de ontsteking te kalmeren: de roodheid neemt af. Ik druppel regelmatig gedurende de dag. De ontsteking reageert minder goed op vette producten: de nacht zalf zal ik dan ook niet weer bestellen.

Oogmasker

Ik gebruik al jaren het oogmasker en het bevalt me prima

snelle levering, prima

Prijsstijging

De prijsstijging is verbazend hoog

Beste Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u ons hierdoor een slechte beoordeling geeft. Jammer genoeg wordt alles duurder en blijven wij ook helaas niet gespaard. Gelukkig kunnen wij nog steeds onze 24-uur levering garanderen en had u uw pakket heel snel in huis. Indien u nog verdere vragen heeft, horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Productetn

prima prijs ,kwaliteit verhouding

geeft een goed gevoel

te kort gebruikt om al een ervaringscijfer te geven

Goed geholpen en snel geleverd

Ik ben goed geholpen door de chat pagina op de website en daarna heb ik voor een mooie prijs een bestelling gedaan en werd mijn pakket snel bezorgd daar was ik erg blij mee!

Vlotte levering

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd. Heel fijn!

Goede communicatie, snelle levering.

Producten werden snel geleverd.

Snel en zorgvuldig

Zoals ik van oogzorgproducten gewend ben, een snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling. Dank!

Top producten

Levering mag ook handiger door thuis een plek af te spreken hoef je niet meer naar afhaal plek

ik bestel al jaren je kon altijd achteraf betalen dat is niet meer voor sommige klanten misschien een probleem maar jullie hebben gelijk geen wan betalers meer ik ben nog steeds tevreden

Efficiënt

De site is duidelijk en makkelijk. De bestelling eenvoudig te betalen. Duidelijke mail dat je betaald hebt en de bestelling goed is aangekomen. De bestelling wordt zo klimaat vriendelijk mogelijk verstuurd. En is er altijd snel.