Goed.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Snel in huis en keurig geleverd.

Geweldig snel en netjes bezorgd.

Positief.

Hulp toen het een keer niet goed gegaan was en snelle bezorging.

een heel goede ervaring met oogzorg producten.nl

een goede en snelle service in levering van mijn bestelde producten

Procuct was jammergenoeg niet leverbaar; is goed opgelost

Snelle levering, klantenservice was minder

Goede en snelle levering van de producten. Ik had tevens de macula senior besteld en had daar een vraag over. Ik kreeg van de klantenservice wel netjes antwoord, alleen konden ze mijn vraag niet beantwoorden. Werd naar de firma zelf doorverwezen (Sanmed). Daar kreeg ik echter weer een negatief antwoord dat hun de macula senior niet meer maken. Dus helaas........ mijn vraag blijft onbeantwoord en durf nu mijn macula senior niet goed in t elementen. Terugsturen kost ook weer verzendkosten dus zit ik met de pillen. Buitenom dit vervelende probleem beveel ik de webshop toch aan

Volgende dag in huis. Geweldig

Te duur.

Macula Senior koop ik de volgende keer via bol.com,.Jullie heb ik €63.20 betaald voor 360 stuks, inclusief verzenden. Bol.com rekent voor 360 stuks €50.15 inclusief verzendkosten. Het verschil is te groot. Verschil van €13.05. Nooit meer bij Oogzorg! Aanbevelen dus nee, maar er staat alleen ja, vreemd!

Geachte heer Barneveld, Bijzonder spijtig dat u teleurgesteld bent. Echter het product wat u op 12 juli j.l. bij ons heeft aangeschaft is inmiddels bij diverse winkels in de aanbieding zo ook bij ons. Bijzonder jammer is dat u aankoop twee weken later in de aanbieding komt. Ook spijtig dat u ons derhalve zo'n slechte waardering geeft, daar wij u al enkele keren dit product mochten leveren. Wat betreft het aanbevelen, dit kunt u kiezen uit Ja en Nee door erop te klikken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Prima service , voor herhaling vatbaar.

Snel en correct

Prima, geleverd en fijn dat het in de brievenbus past.

Ik vind heel goed

De bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit en snel geleverd

Mijn evotears kwamen snel en prima verpakt aan! Bedankt voor de snelle service!

Alles is perfect verlopen.

Zeer goed.

Bestelde product snel geleverd

Ben erg tevreden met de gang van zaken en de communicatie als er e.v.t. een leverigsprobleem optreed.

Het kon niet beter

Bestelling tot aan aflevering is naar wens verlopen. Bestelde gel gebruik ik voor het eerst maar ben over de werking ervan erg tevreden. Als klant houd ik een rustgevend gevoel hieraan over, bedankt.

Vandaag besteld, morgen in huis en het past in de brievenbus. Superservice

Snelle levering . Goede prijs

Snelle service super dat het in de brievenbus past. Prijs is goedkoper als bij opticien

Uitstekende service van aankoop tot levering!

Voor de 2e keer besteld! Bevalt me prima.

Goede en snelle service.

Vandaag besteld en morgen geleverd.

Helemaal top!

Prijs/kwaliteit prima, de bestelling wordt binnen de kortste tijd afgeleverd.

Heel tevreden

Snelle levering, heel goed assortiment. Enige webwinkel die ik kenvoor oogzorg, die zo goed assortiment heeft.

Over Oogzorg-Producten.nl