Gewoon goed

Ik kreeg wat ik bestelde.

Netjes en correct bezorgd

Snelle levering en goede kwaliteit en prijs

Snelle levering en goede kwaliteit en prijs

Vlotte bezorging

Prima produkt

Prima hóór.

Vandaag besteld, morgen in huis.

ZEER TEVREDEN

ZEER TEVREDEN SNELLE LEVERING PRIMA PRIJS

Gewoon heel goed.

Duidelijke website, scherp geprijsd en supersnelle en keurige levering!

Snelle verzending

Voor het eerst hier een produkt bestels. Netjes op de hoogte gehouden van de voortgan en de uiteindelijke verzending. Ik bestel hier volgende keer weer.

Het is wel even zoeken naar het juiste product. Testers zouden fijn zijn om de kosten te drukken. Ook zonde om volle verpakkingen weg te gooien omdat het geen match is. Maar ik heb het juiste product gevonden en de levering is snel. Dus top!

Heb niets ontvangen

Ik wacht nog steeds op mijn oog reiniger Nancy huisman 0650276076

Bevalt uitstekend

Prima niets op aan te merken

Prima niets op aan te merken

Makkelijke bestellen en snelle levering. Product voldoet precies aan de verwachting

Op de dag zelf waarop ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik het bericht dat de bestelling verzonden werd. Met de track&trace kon je volgen wanneer je het pakje verwachten kon.

Fijn weer ontvangen.

De post had storing dus kwam het een dag later, maar niet erg.

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat uw levering met 1 dag werd uitgesteld. Helaas staan wij los van PostNL en worden wij hier niet van op de hoogte gebracht. Wij hopen dat u tevreden bent over uw bestelling. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Oozorg-Producten

Goede bezorging en prijs

Prijs en kwaliteit zijn prima.

snelle en perfecte afhandeling door vriendelijke medewerker

hier heb ik niets aan tot te voegen

Oogmasker brandgat ondanks volgen richtlijnen

Ik moet nog steeds wachten op een reactie van de fabrikant waar Oogzorg het naartoe heeft gestuurd. Maar ik heb heb niets verkeerd gedaan tenzij de gebeuiksaanwijzing niet klopt enheb ook niet gekocht bij de fabrikant... Maar ik wacht nog wel even op de reactie van Oogzorg waar ik kkant ben..

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden u al een mailtje gestuurd. Alles is gelukkig opgelost ondertussen. Hopelijk heeft u het nieuwe oogmasker goed ontvangen ondertussen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

Slecht, aangeboden product was niet meer leverbaar

Het betaalde bedrag zou terug gestort worden op mijn creditcard, Is tot op heden nog niet binnen.

Beste Zoals u zal kunnen lezen in een mailtje die wij hebben gestuurd is het betaalde bedrag reeds terugbetaald. Moest u verdere vragen hebben, mag u ons altijd contacteren. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

prima producten, snelle levering

Prima producten snelle levering

Goede service, snel geleverd.

Prima, snelle levering, goed verpakt

Keurig verzorgd, correcte en duidelijke emailtjes, snelle levering, goede prijs, track en trace- link, leveringstijd precies binnen aangegeven tijdsperiode. Kortom zeer goed.

Wel te tevreden!

Het duurde een beetje lang zonder berichtje. Verder goed. Beetje duur geworden.