Goede service en snel geleverd.

Altijd snelle levering. Als een product uit de handel is, word er gezocht naar een vervangend product.

Prima en vlot

Oogmasker tegen chalazion

Helemaal eens met de beoordeling hieronder, product zou ik zeker niet aanbevelen tegen chalazion. Verder wel snelle levering en dergelijke.

Oogmasker tegen chalazion

Had een oogmasker gekocht tegen verstopte talgklier in ooglid (chalazion). Product netjes geleverd maar voor behandeling van een chalazion niet echt goed bevallen. Het masker wordt matig warm en omdat de vloeistof in het masker tijdens gebruik hard wordt sluit het niet goed aan op mijn oogleden. Ter ontspanning of tegen moeie ogen kan het misschien best helpen, maar voor mijn kwaal dus niet. Verder toch erg bewerkelijk in gebruik met dagelijkse uitkooksessies.

snelle levering en fijn product voor goede prijs

snelle levering en fijn product voor goede prijs

Snelle Levering

Ik kan nog niet zeggen of blephagel goed werkt omdat ik het te kort gebruik. Het prikt niet in de ogen in tegenstelling tot blephasol.

Snel geleverd zelfs tijdens de kerstweek.

Ben zeer tevreden met de oogdruppels visjes.

Prima product met een minpuntje

Sinds kort maak ik gebruik van het 'warme oogmasker'. De periode van gebruik is nog te kort om positieve effecten te onderkennen, ervaringen zijn positief. De warmete-elementen blijven keurig op hun plek in bijgeleverd maskertje, helaas blijven de vochtige doekjes niet goed in het maskertje zitten. Dat leverde irritatie en gepruts op, het is veel simpeler en effectiever de vochtige doekjes direct op de gesloten ogen te leggen en dan het maskertje op te zetten.

Netjes op tijd verzorgt

Goed verstuurd

Heel tevreden!

Order snel en tot volle tevredenheid verwerkt.

Erg goed.

Na mijn bezoek aan het oogziekenhuis zal ik voor altijd moeten blijven druppelen en zorgen dat de talgkliertjes 2 x per dag worden behandelt met warme compressen . Het gerommel met warme washandjes was maar niets . Daarna gezocht op internet naar een andere methode kwam toen uit bij oogzorg , tot nu toe een goede oplossing . Moet wel net naast de neus het masker iets aandrukken om ook daar voldoende warmte te krijgen .

Snel geleverd en keurig verpakt.

Moment van levering goed aangekondigd.

Zeer goed afgehandeld

Voor het eerst besteld en alles is goed gegaan!

Zoals gewoonlijk was alles weer goed en zeer snelle levering ook rond de drukke kerstperiode!

snel, veel keus, goedkoop

Titel zegt eigenlijk al alles: snel, veel keus en goedkoop. Prima winkel.

Perfecte oogdruppels . Mijn irritatie was na twee dagen druppelen al minder en binnen een week helemaal weg . Geen last meer . Top

Snelle verzending.

Buiten de snelle verzending, waren de producten keurig verpakt als brievenbuspakket. Netjes in zakjes met gebruiksaanwijzing en doosje waar het in heeft gezeten. Top!

Binnen 2 dagen grote verbetering top.

Irritatie binnen twee dagen verholpen 👍👍👍👍

Te lange levertijd via Post NL

Helaas werd het product dat ik vrijdag had besteld pas op woensdag middag bezorgd. Het product zelf was goed

Ongewenste verandering van verpakking.

Ben helaas gebruiker van het Macula Support voedingssupplement Met de verpakking van 180 tabletten vandit product was ik al niet zo blij: een plastic pot die maar voor tweederde was gevuld, materiaalverspilling, potentiële milieuvervuiling. Toen de capsules van de nieuwe bestelling arriveerden bleek dat in de nieuwe verpakking de tabletten in drie kleinere potjes waren verpakt. Dat betekent nog meer materiaalverspilling. De potjes waren ook nu weer maar voor 60 % gevuld en de tabletten hadden dus eenvoudig in twee potjes geleverd kunnen worden. Slechte zaak. We worden allemaal aangespoord om zoveel mogelijk plastic verpakkingen te mijden. Maar wederom blijkt dat fabrikanten daar geen boodschap aan hebben. Zo schiet het niet op met een beter milieu. Hoe kan het beter? Nou, gewoon, voortaan 180 tabletten in één potje dat dan precies 100 % vol is.

Snelle afwikkeling

Tot vanaf het begin alles perfect verlopen.

Ben heel te vreden

makkelijk en goed