snelle levering, goede kwaliteit en gepaste prijsstelling

een goed product met duidelijke omschrijving. vlotte leveing

Alles in orde!

Makkelijk en snel

De website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Bestelling volgende dag in huis.

Snelle levering.

Prima en snel!

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Correct.

Snel/goed

Altijd snel geleverd

snel en netjes geleverd

Goede producten en snelle levering

gelukkig is retaron weer verkrijgbaar, ik ben er blij mee

Werkt niet bij mij

Ben geopereerd aan een maculagat

Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent door een operatie. Wij voeren geen operaties uit, wij verzenden enkel oogzorgproducten. Gelukkig hebben we wel de producten binnen de 24uur geleverd. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

Prima prijs

Snelle bezorging

Goed.

Product besteld voor een redelijke prijs. Product geleverd op tijd. Prima service.

Koelt veel te snel af

Na 5 minuten wordt het al lauw. Te kort om de klacht te verhelpen en die was bijna over dankzij Eyecure

Dag Hetty, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij geven dit alvast door aan de fabrikant. Wel fijn om te zien dat wij uw pakje binnen de 48 uur hebben kunnen leveren. Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen op onze webshop. Team Oogzorgproducten

snelle levering uitstekend

on-line bestellen is niet gebruiksvriendelijk

telefonische hulp was noodzakeijk

Beste Bedankt voor je beoordeling. We krijgen binnen enkele weken een vernieuwde webshop die nog beter zal zijn dan de huidige webshop! Hopelijk lukt het je dan wel om een online bestelling te plaatsen. Gelukkig is onze klantenservice altijd paraat om je bestelling manueel in ons systeem te plaatsen als dit niet lukt. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

Netjes behandeld

Netjes behandeld

Oogzorg product

Ik heb mijn bestelling (nog?) niet ontvangen. Ondertussen is het opgehaald bij een DHL ophaalpunt. Ik kwam er enkel achter dat ik dit moest doen door in de eerste mail op een tracking te clicken. Verder geen bericht. Pakket bevatte wat ik had besteld. Te vroeg voor een review van het product zelf.

Dag Thijs, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben dit even voor u nagekeken en zien dat het pakje de dag na de bestelling verzonden is naar u. Alleen bij het leveren zien wij dat dit niet gelukt is waardoor het pakje naar een afhaal locatie is gebracht. Wij hebben en in ieder geval alles aan gedaan om het pakje zo snel mogelijk te verzenden. Fijne dag! Oogzorgproducten

Goedkoopste prijs hoge korting!

Correcte snelle levering,een dag na bestelling,als prima aan te bevelen!

Levering volgens afspraak. Top

Levering volgens afspraak. Top.

Snelle levering en goed verpakt.

Ga het product zekker vaker bestelen bij jullie

Niets

Er is nog niets binnen gekomen

Beste Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons hier niet voor gecontacteerd hebt, als dit niet gebeurd dan kunnen wij helaas ook niet kijken voor een oplossing. Het pakket lag op een afhaalpunt wat ook aangeduid stond in de track&trace code zie je via mail ontvangen hebt. Gelukkig hebben we alles nogmaals doorgestuurd via mail zodat je nog het pakket bent kunnen halen. Met vriendelijke groeten Oogzorg-Producten

goede service en goede prijs

goede service en goede prijs

Uitstekend!

Snelle levering en keurig verpakt! Ook een mooie prijs!

Verzending kan sneller.

Op 14/7 bestelling geplaatst en uiteindelijk deze op 18/7 ontvangen dank zij een mail die ik stuurde ter herinnering…