perfect

een vraag van mij werd snel beantwoord. de prijs is prima en werd zeer snel en goed verpakt geleverd zeer tevreden

Prima.

Ik kreeg deze Macula capsules voorgeschreven door een optometrist. Na een jaar kom ik weer terug bij de optometrist en kijken we of het vlekje groter is geworden. Dus kan ik eigenlijk nog geen keuze maken wat betreft aanbevelen!

Pakketje vertraagd

Op zich prima. Maar het duurde ruim een week voordat het aankwam terwijl ze zeiden dat het binnen een werkdag bezorgd zou worden. Dit lag aan PostNL die vertragingen hadden maar ik heb alsnog 6 euro bezorgkosten betaald. Ik kreeg wel netjes een mail dat het vertraagd was maar er werd niks aan gedaan en alleen maar PostNL de schuld gegeven. Het zou heel netjes zijn als ze de bezorgkosten terug zouden betalen.

Beste Bedankt voor je beoordeling. Jammer genoeg kunnen wij niet veel doen aan vertragingen bij PostNL, dit kan soms optreden als het extreem druk is. De normale levering vindt binnen 24 uur plaats. Verzendkosten kunnen helaas niet terugbetaald worden in deze situatie. Indien je geen verzendkosten wenst te betalen kan je er voor zorgen dat je boven het minimale orderbedrag zit. Met vriendelijke groeten Oogzorg-Producten

Nog steeds niets ontvangen

Zie bovenstaande

Beste Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons hier niet van op de hoogte gebracht hebt, als dit in de toekomst nogmaals gebeurd kan je ons altijd een mailtje sturen en dan lossen wij dit direct op voor jou. Met vriendelijke groeten Oogzorg-Producten

uitstekend en betrouwbaar

super service, na 1 week oogproduct niet ontvangen, na 1 chat werd er een nieuwe geleverd en deze was binnen 1 dag geleverd.

Positief

Goed product,

Geweldige service

Snel en goed geleverd en een prima product

Snelle verzending van het bestelde product

Product voorradig én vlotte levering.

Niet teveel willen he mannen!

bentwoordt geheel aan mijn verwachtingen.

makkelijk besteld, snel geleverd

makkelijk besteld, snel geleverd

Heel tevreden ook over levering

Goed doet wat het doen moet

Gemiste kans

Spullen besteld voor 16.00 niet geleverd de volgende dag. Lag nog in het pakhuis na24 uur.... jammer

Beste Alle bestellingen die voor 16uur besteld zijn, gaan telkens de dag zelf nog de deur uit. Helaas waren er onverwachte problemen bij PostNL door Pinkstermaandag. Hierdoor duurde de levering wat langer dan normaal. Gelukkig is het pakket ondertussen geleverd. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

snele service

Prima service en op tijd geleverd

Geen duidelijke verbetering. Stabiel?

Ik ben 83 jr, geen snelle achteruitgang. Boek of krant lees ik niet meer. Dagelijks leven is goed te doen.

Snelle bezorging van besteld product

Product werd snel geleverd en werkt goed.

Zeer tevreden. Blijf hier bestellen,

Fijne oogdruppels

Geprobeerd via mijn dochter, nu zelf bestelt. Erg fijn tegen droge branderige ogen.

Goede ervaring

Voor mijn ooggel een hele redelijke prijs betaald en vlot geleverd. Ik ben tevreden!

Te kort om te oordelen

Had liever de verpakking per maand bv. In ieder geval iets kleiner dan half jaar

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle reactie en vriendelijk

snelle levering, te grote hoeveelheid

een bestelling wordt prompt geleverd, maar de Macula support kan alleen in drie verpakkingen tegelijk geleverd worden.. ! verpakking bestellen kan niet.

Goed en snel geleverd

Ik had al wel warmte pit zakken maar niet specifiek voor de ogen. Deze zijn perfect vorm gegeven en voldoen prima. Ook qua gewicht zijn ze aangepast voor de ogen en drukken dus niet te heftig op je ogen. Mooi is ook de twee verschillende kanten. Een kant met meer fleece en dus minder directe warmte. Een zilveren/grijze kant die wat meer directe warmte afgeeft. Dus je hebt keus wat voor warmte je wilt gebruiken.