snelle levering en gratis een nieuw product toegevoegd!

snelle levering en gratis een nieuw product toegevoegd! Oogdruppels voelen verzachtend aan!

Bestel, snel in huis.

Als ik heb besteld, weet ik dat ik ze soms de volgende dag al heb.

uitstekend !

Ik heb al meerdere keren een product bij Oogzorg bestelt ,tot nu nog nooit te leur gesteld

Makkelijk besteld en snel bezorgd! Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ok

Prima product. Doet wat het moet doen

Prima product. Doet wat het moet doen!

Snelle bezorging

Goede verzorging en mooie prijs

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Bestellingen verlopen uitstekend! Alles op tijd, goed verpakt en uitstekend op de hoogte gehouden van je bestelde producten

snel en accuraat bezorgd

prima verpakt en bezorgd

Prima service bezorging

helemaal goed

wel jammer dat het pakketje 1 dag later aankwam, volgens mij door Post NL

Beste Bedankt voor je beoordeling. Dit komt inderdaad door PostNL. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

Prima,geen bijz.

Product voldoet.

Goede en snelle levering

Prijs/kwaliteit van de producten is goed. Snelle levering een aanrader.

alles ok

product ok en verzending ok

Matig

Pakket werd afgeleverd op een afhaalpunt als standaard. Jammer. Bij mij bericht stond bezorging niet gehaald. Pakket is naar afhaal punt. Jullie zijn niet verantwoordelijk voor de bezorging maar toch..

Bedankt voor je beoordeling. Zoals je op de track&trace code kan zien is het pakket naar je thuisadres verzonden geweest maar was er niemand thuis waardoor de bezorger dit naar een afhaallocatie gebracht heeft. We hebben jou hierover een mail gestuurd, contacteer ons gerust mocht er iets niet duidelijk zijn. Met vriendelijke groeten, Oogzorg-Producten

Oogdruppels voor een goede prijs

Op tijd geleverd.

Vandaag bestelling morgen in huis .

Alles makkelijk te vinden op de site en snelle levering

Het helpt me bij mijn computerwerk.

Ik werk dagelijks op kantoor met airco aan. De hele dag met computers. Dankzij de druppels heb ik helderder zicht en minder droge en pijnlijke ogen.

Ik moest telefonisch contact opnemen omdat ik de verkeerde oogdruppel besteld had. En wat een fijne service werd er geleverd. De uiterst vriendelijke dame aan de telefoon, die ook nog eens heel snel beantwoord werd, heeft gezorgd dat ik alsnog de goede druppel ontvangen heb en wat ik teveel betaald had werd binnen enkele dagen terug gestort. Chapeau voor deze service!

Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling.

Zie boven.

Goed.