Teleurstellend

Ik heb 2 maanden moeten wachten op mijn lenzen met als argument dat ze kwijt waren geraakt met de post?? Ik werd niet op de hoogte gehouden van de late zending, pas als ik zelf een mail stuurde om te vragen waar de lenzen bleven. Enige pluspunt is de vriendelijke klantenservice medewerker die wel snel reageerde op mijn mail. Maar dat neemt niet weg dat het zeer kwalijk is dat er geen enkel contact opgenomen wordt met de klant wanneer de levering vertraagd is.

Bedankt voor de boordeling. We hebben om dit op te lossen verschillende keren gratis lenzen opgestuurd, telkens op onze kosten om te zorgen dat u deze periode kan overbruggen. We begrijpen dat deze situatie zeer frustrerend is, maar helaas kunnen wij er niet veel aan doen als lenzen verloren gaan in de post. Gelukkig hebben we er alles aan gedaan om de lenzen zo snel mogelijk bij u geleverd te kunnen krijgen. Met vriendelijke groeten, OnderDeLinden

Slechte levering

Als u iets niet op voorraad heeft moet je het ook niet op de website aanbieden

Bedankt voor de beoordeling. We hebben de lenzen wel in ons gamma. Helaas hadden we deze sterkte niet op voorraad en moesten we deze in bestelling nemen bij onze fabrikant. Door onverwachte productieproblemen hadden deze lenzen inderdaad wat vertraging. De lange levertijd is opgelost geweest door u gratis lenzen op te sturen (op onze kosten) alsook u om de 2 weken op de hoogte te houden over de status van de bestelling. We hebben ook mails verstuurd met oplossingen. Helaas hebben we op deze mails nooit een antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groeten, OnderDeLinden

Snelle levering van product

Snel en efficient

levering liet lang op zich wachten.

Product, assortiment en prijs zijn goed. Product werd pas na 4 weken en enkele mails geleverd.

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Van zodra wij uw mailtje hebben ontvangen, hebben wij er alles aan gedaan om de lenzen te leveren. Het spijt ons dat de levertermijn langer was dan verwacht. Nog een fijne dag gewenst.

Bestellen makkelijk, bezorging duurde lang

Bezorgen van eerste pakketje zou voor brievenbus zijn maar moest ik door afwezigheid later bij Post.nl punt ophalen. Andere pakketje wel in brievenbus maar duurde 10 dg.

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Het is normaal dat PostNL het pakket naar een afhaalpunt brengt nadat ze hebben proberen leveren op uw thuisadres, maar u afwezig bent. Nog een fijne dag gewenst.

late levering

Heb de lenzen op woensdag 6 juli 's ochtends besteld. Levering was pas maandag 11 juli.

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Woensdag heeft u uw bestelling geplaatst, donderdag hebben wij deze verwerkt en maandag hebben we deze al kunnen uitleveren. Wij werken telkens van maandag tot vrijdag, waardoor wij zaterdag en zondag geen bestellingen kunnen verwerken. Gelukkig hebben wij onze beloofde levertermijn kunnen nagaan. Hopelijk bent u tevreden van uw bestelling. Met vriendelijke groeten, OnderDeLinden

geen retourbon!!

Ik heb een bericht naar jullie toe gestuurd, maar op de dag van vandaag nog geen reaktie. Ik vind het geen goede zaak. Dat betekend ook dat ik nooit meer iets bij jullie ga bestellen. Daarbij ga ik ieder die bij gaat bestellen een negatief advies ga geven.

Beste Wij hebben ondertussen contact gehad en daar kwam het uit dat u naar ons nooit een mailtje had gestuurd maar naar de koerierdienst zelf. Hierdoor hebben wij dit nooit ontvangen. Moest u nog verdere vragen hebben, horen wij het graag. Nog een fijne dag gewenst. OnderDeLinden

Lastig een tweede bestelling te doen

Ik wilde gewoon de bestelling van een half jaar geleden herhalen, maar dat ging moeizaam. En ik wil geen account met wachtwoorden die ik toch niet kan onthouden, simpel herhalen, zou handig zijn. Daarbij zijn de verzendkosten ineens verdubbeld in prijs, ook niet fijn. Ik overweeg om het de volgende keer maar bij een ander te proberen. Met vriendelijke groet, Bea Rooijackers.

Beste U kan ons telkens telefonisch als via mail bereiken van maandag tot vrijdag van 9uur tot 17uur. Moest u in de toekomst hulp nodig hebben mag u ons altijd contacteren. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, OnderDeLinden

Altijd een hoede ervaring

Ik bestel hier om de paar maanden mijn zachte lenzen en vloeistof, en altijd goede service (en prijzen).

geweldig

Makkelijk bestellen. Goede prijs en zeer snel geleverd

Slecht te verstaan telefonisch

Telefonisch slecht te verstaan. Een sterk Belgisch accent is voor een Nederlander niet te verstaan. Heel vervelend

Beste Bedankt voor uw beoordeling. Ons bedrijf is gevestigd in België, waardoor wij geen Hollands spreken. Gelukkig hebben we er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Onderdelinden

Producten zoals op de site vermelde levertijd, geleverd

Alles snel en goed verlopen

Niet op orde

Order geplaatst maar die werd niet geleverd, ook niet nadat ik dit per mail na had gevraagd en me werd beloofd dat het alsnog zou worden verzonden. Pas nadat ik gebeld had werd de bestelling verzonden. Bereikbaarheid zowel per mail als telefonisch is wel op orde

Beste Wat vervelend dat u zolang moest wachten op uw levering. Onze excuses hiervoor, hopelijk bent u wel tevreden met uw producten. Met vriendelijke groeten, Onderdelinden

snel verzonden

geen standaard lensen maar snel verzonden en goedkoper dan waar ik ze normaal haal

Alle producten snel geleverd.

Prima, supersnelle levering! Ga er zeker meer gebruik van maken!

Prima maar beter direct een bevestiging van de bestelling versturen

Het duurde een paar dagen voordat ik een bevestiging ontving van de bestelling waardoor ik even dacht dat ik was opgelicht

Prima bella

Prima bella

Keurig zoals het hoort

Besteld, betaald en vlot geleverd. Nog een vraag in de opmerking bij het bestellen gezet en daar via mail netjes antwoord op gehad.

niet helemaal netjes

Gewoon een standaard product besteld[oogdruppels] netjes op tijd ontvangen, Maar....bij het googelen naar dit product stond bij Onderdelinden "gratis verzenden", maar bij het afrekenen stond er plotseling een bedrag voor, toen waren ze plotseling een euro duurder dan de concurrent [heb het zo gelaten en besteld], niet netjes, daarom een onvoldoende, als je op deze wijze wil concureren.......ik beveel ze daarom niet aan..jammer toch.....

Geachte klant Alvast bedankt voor uw recensie. Wij excuseren ons voor dit ongemak. Dit was een technische fout, die nu opgelost is. Met vriendelijke groeten, Onder De Linden