Hele snelle en goedkope service

Na wat gekeken te hebben op Google kwam ik bij de goedkoopste uit en dat was onderlinden horen en zien . Besteling geplaatst en nog geen 2 dagen later in huis kon alles volgen via track en trace

Prima produkt

Bestelling retour gestuurd ivm ander advies voor oogdruppels door oogarts. Zonder enig probleem geld geretourneerd

Goede service.

Zending wordt keurig verzorgd verzonden. Alleen jammer dat het geen brievenbus post meer is.

Makkelijk bestellen en daarna netjes geleverd. Top!

Terugkoppeling na bestelling?

Ik heb altijd naar tevredenheid mijn bestelling voor daglenzen geplaatst bij Onder de Linde. Helaas heb ik de laatste twee keren (ca. het laatste half jaar) heel lang moeten wachten en zelf achter mijn bestelling moeten aangaan om te weten te komen of de lenzen al bezorgd waren of niet! Jammer.

Beste Inger, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat je al voor de 2de keer zolang moest wachten op jouw levering. PostNL heeft het niet kunnen leveren waardoor we jouw lenzen opnieuw hebben moeten opsturen. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, het heeft allemaal langer geduurd dan je van ons gewoon bent. Met vriendelijke groeten Klantenservice Onderdelinden

Goed en snel

De levering was zoals altijd goed en snel. Prima.

Snelle levering!

Snelle levering en concurrerende prijs

Perfecte service

Respons op mijn verzoek duurde even maar uiteindelijk super tegemoetgekomen.

Prima,producten keurig op tijd thuis bezorgd

Uitstekend!

Levering was snel en volledig!

Prima en in goede staat pakketje ontvangen

Snel en prima

Snel en keurig geleverd

Producten zijn top

De lenzen die ik besteld heb zijn prima , top alleen het verzenden was minder ! Overal op de site staat past door de brievenbus, lenzen kunnen uit de verpakking gehaald worden maar wel door de brievenbus verstuurd, dat vond ik helemaal prima want ik had ze snel nodig. Ik heb zelfds nog een euro extra betaald voor een track and trace ... kreeg ik een melding dat het niet geleverd was omdat ik niet thuis was en toen vanaf de volgende dag op te halen is bij een pick up point die half 6 sluit terwijl ik het dan niet kan halen i.v.m werk. Niet zo handig dus adverteer hier dan niet mee ...

Beste Kelly, Hartelijk dank voor je feedback. Jammer dat je onze dienstverlening onvoldoende mocht ervaren. Wij hebben deze opmerkingen meegenomen in onze verbeterprocessen. Voor verdere vragen kan je ons steeds contacteren. Met vriendelijke groeten Klantenservice Onderdelinden

Overzichtelijke site en snelle levering

Makkelijk en overzichtelijk bestellen en snelle levering

alles is gebeurd zoals afgesproken :-)

Mijn bestelling was verloren geraakt. Ik had onmiddellijk contact opgenomen met de leverancier. Die hebben er alles aan gedaan dat mijn bestelling gevonden werd. Een paar dagen later had ik mijn bestelling. Er was iets mis gegaan bij de post. Bedankt aan Joop van Onderdelinden om dit supergoed op te volgen. :-)

Goede service en ondersteuning

Geen overmatige reclame, herinneringen en bij bestelling prompte levering

Fijn

Goede hulp toen ik verkeerd had aangegeven hoe ik wilde betalen. Dat zou ik overigens anders inbouwen in de site....

Levering later dan verwacht, weinig communicatie

Leverancier gekozen vanwege goede referenties, echter 10 dagen na plaatsen bestelling en orderbevestiging contact met hen opgenomen. Zij hebben (toen pas?) contact opgenomen met hun leverancier en 8 dagen later zijn de lenzen geleverd, totaal dus 18 dagen. Geen probleem als je dit van te voren weet, maar wat als ik zelf geen contact had opgenomen? Zou graag willen weten wie hun leverancier is, kan dan misschien een volgende bestelling direct daar plaatsen.

Beste Rob Rutjens, U heeft helemaal gelijk dit had beter gekund onze excuses hiervoor. Echter in deze periode van feestdagen en corona zijn er behoorlijke vertagingen geweest in de leveringen bij de lenzen fabrikanten en de bezorging van PostNL. Wij hopen op enige begrip in deze. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle aflevering en goede prijs

Gewoon goed

Snelle levering en goede terugkoppeling via de mail

Snel bezorgd

Bestellingen worden goed en vlot geleverd.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, behulpzame klantenservice die graag meedenkt en altijd supersnelle levering! Superfijne winkel!

Op zich prima maar jammer van de late bezorging

Voor 15.00 uur besteld de volgende dag in huis klopt niet ondanks dat de lenzen op voorraad waren.

Beste mevrouw Dubbink, Het lijkt erop dat u de informatie die bij de Optiview Saturnus Premium Toric, vermeld staat heeft gemist. Deze torische daglenzen (huismerk opticien) hebben een levertijd gemiddeld van 3-5 werkdagen. U bestelling van vrijdag hebben wij direct na het weekend op maandag al aan u verzonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice

graag eerst leveren dan een beoordeling sturen

Een beetje vreemd dat ik deze nu krijg om in te vullen terwijl ik nog GEEN producten heb ontvangen. Dus conclusie tot nu toe is heel slecht.

Beste J. Veijer, Door een verkeerde instelling heeft u deze uitnodiging per abuis te vroeg ontvangen. Onze excuses hiervoor, Wat betreft de status van uw bestelling: 25 augustus 10:41 Bezorger is onderweg Bezorgtijd: vandaag tussen 15:20 en 17:20 Met vriendelijke groet, Klantenservice