Pluspunten

Meerdere keren bij deze opticien bestelt, en nooit enige problemen ondervonden. Ze bieden goede kwaliteit producten aan tegen lage (of in ieder geval concurrerende) prijzen, icm goede service. Aanrader.

nvt

Pluspunten

Ik beveel Onder de Linden aan voor vijf sterren: de klantenservice is zeer goed, ook als het even tegenzit word je zeer vriendelijk te woord gestaan en komt alles binnen twee dagen weer goed.

Pluspunten

snelle levering . geschiedenis van mijn bestellingen terugzien. Kan altijd bellen voor inlichtingen.

Pluspunten

Bestellen en met eennpaar dagen in huis zonder verzendkosten

Pluspunten

Levert prima wat je bestelt en zijn een stuk goedkoper dan wanneer ik hetzelfde product elders koop.

Soms iets snellere verzending, maar dat is zeer marginaal en weegt niet op tegen de positieve punten.

Pluspunten

Snelle service, kan volledig digitaal maar kan ook gewoon per telefoon met een mens... en dat soms als niet alle gegevens bij de hand zijn maar je toch snel wil bestellen erg plezierig.

geen

Pluspunten

Snelle, correcte levering. Al meerdere keren besteld, nooit problemen ondervonden. En qua prijs vaak de goedkoopste.

Geen, ik ben tevreden

Pluspunten

Artikelen besteld en werden netjes verpakt afgeleverd.

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Op de website besteld bleek niet meer leverbaar ( wat ik niet snap) daarna moeite moeten doen voor geld terug. " wij houden dit wel even vast voor nieuwe bestelling" welke product was niet leverbaar . Eigenlijk slecht.

Geachte heer Zierikzee, Bijzonder spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de door ons verleende service. De fabrikant CooperVision heeft de Clariti lens vernieuwd onder de naam Clariti Elite en de radius gewijzigd van 8.8 naar 8.6. Daar wij nog Clariti in diverse sterktes voorraad hebben is dit product dus nog bestelbaar.echter in uw sterkte helaas uitverkocht. Op 7 mei hebben wij in overleg met u testlenzen van Acuvue Vita in radius 8.8 gestuurd. Op 16 mei j.l. heeft u aangeven naar de opticien te willen gaan voor een bril en later maar weer lenzen.. Op 22 mei hebben wij u het bedrag weer aan u overgemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Pluspunten

Overzichtelijke site en snele levering.

Geen

Pluspunten

Goede bestelservice, altijd leverbaar

Investeren in een mobile friendly kassa systeem! Nu kan ik de aantallen in mijn winkelwagen niet aanpassen bijvoorbeeld op mijn mobiel. Ook teveel scrollen! (Niet responsive)

Pluspunten

Snelle levering. Je kan altijd contact opnemen en vragen stellen.

Pluspunten

Snelle levering, betrokken, meedenken

Pluspunten

Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling en heb met de kerende post de juiste bestelling ontvangen. De telefonische klantenservice belde me nog na voor een aandachtspunt. Helemaal TOP!

Pluspunten

Goede levering. En makkelijk besteld.

Pluspunten

Goed contact en snelle levering

Pluspunten

Vlot geleverd

Pluspunten

Al een aantal keren bij hun besteld. Levering zonder problemen.

Pluspunten

Goede klantenservice en snelle levering

Pluspunten

Ze zijn zeer klantvriendelijk en de spullen worden altijd op tijd geleverd.

Verzending mag iets sneller

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website, prima product.

Niet na elke bestelling een evaluatieformulier in laten vullen.

Kerkheide 13 A

5513 ND Wintelre