Top communicatie en goede levering

Goede levering van de spullen, na goed contact te hebben gehad binnen een dag de spullen op gestuurd en geleverd!

Top! Snel, correct, duidelijk

Duidelijke respons per e-mail, netjes en snel incl track en trace.

Supersnelle levering!

Ik veel te laat met bestellen. Gebeld met foamstickshop met de vraag of morgen leveren nog lukte. En jawel, gelukt. Super!

Ik heb de foamsticks de volgende dag binnen gekregen. Netjes verpakt voldeed aan mijn wensen. Heeft gezorgd voor een originele gender reveal.

Zeer snelle service

Zeer tevreden. Vandaag besteld=morgen geleverd

jammer van de sticker

de sticker laat denk ik snel los jammer verder wel iets grappigs

Hi Kim, Wat vervelend om te horen. We hebben je een mailtje gestuurd om het probleem te beoordelen. Dit zou namelijk niet mogen voorkomen. We kijken graag naar een oplossing. Mvg Teun Foamstickshop.nl

TOP SERVICE

Alles verloopt prima !!!

makkelijk contact en vriendelijke service

snelle service

Snelle opmaak van drukproef en offerte + effectieve levering producten binnen beloofde termijn.

mooi design snelle levering

Dank je wel Foamstickshop!

Snelle levering, goed product

Snelle levering van de producten. Komen overeen met de beschrijving.

Snel geleverd en goede service

Snel geleverd en goede service

Mooie website, bestellingen worden keurig verzorgt en snel afgeleverd, men is uiterst vriendelijk en meedenkend indien er problemen zijn worden deze correct afgehandeld.

Zeer klantvriendelijke behandeling !

Super hoe ze reageren op je vragen, nu afwachten of alles naar wens is

Zeer correct en behulpzaam!

Altijd snelle en keurige afhandeling

We hebben al enkele keren besteld en zijn tot hiertoe zeer tevreden over de vlotte dienstverlening!

Uitstekend bedrijf

Fijne website, snelle reactie. Goed geprijsde artikelen. Zeer meedenkend in geval van defecte foamsticks. Al met al een feest om mee te werken.

Super service!

Ik had de verkeerde kleur sticks besteld en de bestelling kon nog gewijzigd worden. Alleen de juiste kleur sticks waren duurder. Ik hoefde het kleine verschil niet bij te betalen. Ik had de sticks ook een dag na mijn bestelling in huis. Vriendelijk te woord gestaan ook. Echt super service !!

positief

geen opmerkingen, alles is vlot verlopen

Verkeerde artikelen besteld zonder problemen al voor levering omgeruild, prettig contact via app.­čĹŹ

De stiptheid was prima en alles werkte !

1ste maal bij besteld zeer tevreden van !!

nette service

Snelle levering en mooie sticks!

Zien er goed uit. Betere kwaliteit dan via AliExpress ;-)

Perfecte service

De service is uitstekend. Prima kwaliteit tegen een goede prijs

Snelle service en prima product

Snelle service en prima product