Super, zeer correct geholpen. Top 👍

Correcte snelle levering!

Zou 1 week duren uiteindelijk 4 dagen top! Hopen dat de foamsticks het ook zolang volhouden dan is het helemaal top.

Altijd correct

Snelle en correcte behandeling

Prima communicatie en levering!

Persoonlijk contact gehad voor aanpassingen. Snelle reactie en goede communicatie. Resultaat is fantastisch

Snelle service en goede kwaliteit!

Hartstikke goede service en de producten waren er mooi de volgende dag al. Zelfs in de drukke kerstperiode! Erg blij mee!

Wat een topservice!

Meermaals goed en duidelijk geholpen met bestellen van producten.

Super !

Snel en goed geregeld , verder werken de foamsticks altijd.

Alle oranje foamsticks deden vreemd. Wanneer je deze aandeed en vervolgens weglegde, gingen ze uit.. - groot nadeel: alle foamsticks zijn los verpakt.

Hele leuke sticks en snelle levering

Snelle levering en leuk materiaal

Super snel handelen

Om 14 uur contact gehad. 5 min later offerte in de mail. Akkoord en kreeg meteen de bevestiging daarna. De dag erna had ik de foamsticks binnen.

Top communicatie en goede levering

Goede levering van de spullen, na goed contact te hebben gehad binnen een dag de spullen op gestuurd en geleverd!

Top! Snel, correct, duidelijk

Duidelijke respons per e-mail, netjes en snel incl track en trace.

Supersnelle levering!

Ik veel te laat met bestellen. Gebeld met foamstickshop met de vraag of morgen leveren nog lukte. En jawel, gelukt. Super!

Ik heb de foamsticks de volgende dag binnen gekregen. Netjes verpakt voldeed aan mijn wensen. Heeft gezorgd voor een originele gender reveal.

Zeer snelle service

Zeer tevreden. Vandaag besteld=morgen geleverd

jammer van de sticker

de sticker laat denk ik snel los jammer verder wel iets grappigs

Hi Kim, Wat vervelend om te horen. We hebben je een mailtje gestuurd om het probleem te beoordelen. Dit zou namelijk niet mogen voorkomen. We kijken graag naar een oplossing. Mvg Teun Foamstickshop.nl

TOP SERVICE

Alles verloopt prima !!!

makkelijk contact en vriendelijke service

snelle service

Snelle opmaak van drukproef en offerte + effectieve levering producten binnen beloofde termijn.

mooi design snelle levering

Dank je wel Foamstickshop!

Snelle levering, goed product

Snelle levering van de producten. Komen overeen met de beschrijving.

Snel geleverd en goede service

Snel geleverd en goede service

Mooie website, bestellingen worden keurig verzorgt en snel afgeleverd, men is uiterst vriendelijk en meedenkend indien er problemen zijn worden deze correct afgehandeld.

Zeer klantvriendelijke behandeling !

Super hoe ze reageren op je vragen, nu afwachten of alles naar wens is

Zeer correct en behulpzaam!

Over Foamstickshop.nl

Foamstickshop.nl is dé leverancier voor LED foam sticks met of zonder bedrukking. Daarnaast hebben wij ook diverse andere sfeermakers zoals foam handen in ons assortiment. Wij leveren gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!