Zeer tevreden!

Wij hebben de afgelopen 5 jaar een auto geleased bij Lekker Leasen en zouden dit zo weer doen. Communicatie is netjes en duidelijk en ook nu bij het inleveren geen verborgen verrassingen en een nette afhandeling. Onze nieuwe auto (gekocht bij ander bedrijf) werd 3 maanden later geleverd dan afgesproken, hierbij dacht Esther heel goed mee en zorgde dat we langer in onze huidige auto konden blijven rijden tegen fijne voorwaarden. Echt een super service!

Top auto met top service

Het begint al bij het afhalen van de leaseauto nu zo 'n 4 jaar geleden. Alles werd in het werk gesteld om de auto op tijd in Rotterdam te krijgen. Gelukt! In 4 jaar keurig alle beurten gekregen en er werd nergens op bezuinigd. Altijd snel en accuraat geholpen. Onderhoud laten doen in Dordrecht. Echte fijne mensen ook daar en prima service mogen ontvangen. Nu auto gekocht en ook nu weer zo fijn geholpen. U snapt waar ik mijn kia gekocht heb.

Ik deze 10 gegeven omdat jullie het waard zijn .

Ik heb 5 jaren van een top service genoten van deze lease maatschappij,ook hebben ze mij ook heel goed geholpen ,tijdens mijn auto pech .Ze zijn letterlijk voor mij door het vuur gegaan .Een super service waar je u tegen zegt .ik heb van jullie super super vijf jaren van mijn bolide mogen genieten ,dankjewel luitjes en ga zo door top

Fijne leasemaatschappij!

Fijne leasemaatschappij

Met veel plezier heb ik 5 jaar een auto geleased bij LekkerLeasen.nl. Fijne communicatie en heel belangrijk denken met de lease rijder mee. Mijn nieuwe auto was verlaat qua levering, via de e-mail contact gehad met LekkerLeasen ( Esther) en het was geen probleem om de auto langer te gebruiken. Kortom hele fijne service en goede communicatie ook bij het inleveren van de auto. Als extra service nog bij inleveren van de auto naar het station gebracht, klasse! Zeker een aanrader dus. Bedankt voor de fijne leaseperiode.

Fijne leasemaatschappij

Met veel plezier heb ik 5 jaar een auto geleased bij LekkerLeasen.nl. Fijne communicatie en heel belangrijk denken met de lease rijder mee. Mijn nieuwe auto was verlaat qua levering, via de e-mail contact gehad met LekkerLeasen ( Esther) en het was geen probleem om de auto langer te gebruiken. Kortom hele fijne service en goede communicatie ook bij het inleveren van de auto. Als extra service nog bij inleveren van de auto naar het station gebracht, klasse! Zeker een aanrader dus. Bedankt voor de fijne leaseperiode!

Fijne leasemaatschappij

Alles is hier perfect geregeld

Ik heb in die 5jaren hele goeie service mogen ervaren van lekkerlease .Het is voor mij een hele perfecte ervaring geweest.

Altijd goed bereikbaar en meedenken met oplossingen. Altijd antwoord op e-mails en uitstekend klant gericht. Ook bij wachten op een auto beurt, lekkerekoffie en gewoon hele goede service

De contacten waren goed

Als ik iets wilde gebeurde het ook

Meer dan heel erg tevreden

Ik heb 3 jaar private lease gehad en hierna de auto overgekocht voor een eerlijke prijs. Geen gedoe, alles was zo geregeld. Super snelle service, vriendelijk en altijd te bereiken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Top service !!!

Fijne en nette mensen die je het gevoel geven dat je welkom bent en wat voor mij belangrijk is eerlijk zijn met wat er wel en niet mogelijk is. We weten allemaal dat het moeilijk auto’s krijgen is op dit moment maar verkoop geen broodje aapverhaal maar wees eerlijk en dat is precies wat lekkerleasen wel doet. Toppers

Slechte communicatie

Er wordt alleen gekeken naar wat de klant moet betalen. In mijn geval zou ik nog veel geld terug krijgen van mijn vorige contract. In plaats dat er een verrekening komt krijg ik aanmaningen nadat de automatische incasso niet gelukt is. Ik moet zelf jullie fouten corrigeren om alsnog de verekening toegepast te krijgen.

Zeer vriendelijke, en bovenal goede service.

Echt geen op- of aanmerkingen. Ben zeer tevreden over de handelswijze, en antwoorden van klantenservice. Word keurig en correct geholpen, geen vraag is te moeilijk

Geweldig!!

Geweldig! Ze denken met je mee voor de opties en de services is Top!!

Topservice

Na een ongeval nog maar eens bevestigd gekregen hoe de service en gastvrijheid van Lekkerleasen is. Schade snel opgepakt, vervangend vervoer binnen no time geregeld en uiteindelijk een nieuwe leaseauto kunnen krijgen. Verder al 5 jaar klant bij Lekkerleasen en garant voor transparantie en flexibiliteit.

Fantastisch!

Wat een lieve,behulpzame mensen bij LekkerLeasen. Al een aantal jaar een zeer tevreden klant. Vooral het contact met Esther is enorm fijn, maar ook het overige personeel is enorm vriendelijk.