Geweldig geholpen

Goede adviezen en goede hulp en aardige mensen Niks was teveel voor ze

Mega goede service!

Ik ben overgestapt naar kia, denken overal met je mee en helpen je met alles! Bedankt voor alles.

Na aanleiding van persoonlijke verandering uitstekend geholpen en mee gedacht door lekker leasen. Nogmaals bedankt

Grweldigggggggg

Is echt een geweldig bedrijf vriendelijk niks is teveel staan altijd voor je klaar echt een super bedrijf

mijn ervaring is zeer goed

mijn ervaring met lekkerleasen is prima goede menselijke service , goed te bereiken een oplossing wanneer nodig is er altijd , ik beveel lekker lease zeker aan .

Super bedrijf voor klant en Kia

2e lease auto aangeschaft bij autobedrijf DeBeer. Zowel bij inname als bij aflevering perfect geholpen door Esther en Erik. De passie voor hun merk KIA spat er van af.

top

in 2016 een C1 gehad. na 5 jaar nog eens met 1 jaar verlengt. Nu uiteindelijk toch besloten de c1 in te ruilen voor een nieuwe auto. Kia Rio. Snelle acceptatie, en directe duidelijkheid over de langere levertijd door de welbekende problemen. Uiteindelijk de auto toch iets eerder ontvangen dan voorspeld was. Auto stond mooi onder een doek te wachten, een fles bubbels kreeg ik er bij en nog een flinke bos bloemen thuisgestuurd. Ik kreeg complimenten over de staat van de ingeleverde C1. Eindafrekening klopte niet meteen helemaal, maar als je dat per mail aangeeft krijg je direct antwoord dat ze er achteraan gaan. Zelfs als ze nog geen antwoord hebben sturen ze na een paar dagen een mail, "we zijn u niet vergeten maar hebben nog geen terugkoppeling gehad" Al met al erg goede service! Nu mijn 2e auto hier vandaan en als het aan mij ligt volgen er nog vele!

Slecht

Veel te duur eigen risico te hoog Ze doen maar wat

Oplichters en geldkloppers

Wat een oplichters zijn ze bij autobedrijf de Beer/ lekkerleasen! Allerlei schades verzinnen bij inlevering auto, en daar flinke bedragen voor rekenen, schoonmaakkosten. Had veel minder kilometers gereden en zou dat terug krijgen. Nou mooi niet!!!! Maar wel een rekening van ruim 8000 euro. LAAIERLICHTERS ZIJN HET

Zeer Goed

Heb bijna 5 jaar met volle tevredenheid mogen leasen. Echt een Super service gehad. Gisteren weer mijn nieuwe auto mogen ophalen en het contract weer verlengd vor 5 jaar, omdat ik weet bij wie ik lease en dat geeft mij een vertrouwd gevoel. Gelijk alles afgehandeld. Had recensies gelezen van de klanten, sommige hebben over dat ze alles nachecken, zelfs zeer kleine krasjes... nou, dit heb ik echt niet zo ervaren, hij was zo klaar nakijken en verder geen gekkigheid. Mijn Contactpersoon is zeer betrokkenen adequaat, en dat vind ik erg fijn. Kan heel goed overleggen via de mail.

Als je wilt leasen, neem ander bedrijf

Zeer slecht. Bij inleveren auto 3x eigen risico rekenen voor "reparaties". 1x was ok mee eens geweest, de twee andere waren pure geldklopperij. Je krijgt ook geen specificatie wat er dan gedaan is. Private Lease keurmerk, maar zonder bkr leasen is opeens ook mogelijk als je goedkoper wil. Hoezo keurmerk? Als je toch wilt leasen, ga dan in zee met een betrouwbaar bedrijf.

Zeer goeie leasemaatschappij

Zeer klantvriendelijk Staan altijd voor je klaar Alles is echt goed geregeld Een top bedrijf

Grote oplichters

Heb daar een auto geleast. Eerst 500 euro rekenen om de auto te "zoeken" en daarna zonder enige aankondiging opgehaald. Hun administratie is zo belabberd en verwerken niet je nieuwe verhuisadres. En ja dan begint de ellende. Facturen met verzonnen bedragen: zogenaamde schades: gestuurd naar mijn oude adres. Gevolg een agressieve deurwaarder die totaal niet luisterd en kijkt naar de feiten. Nee alleen incasseren van extreem hoge en verzonnen bedragen! Kijk uit als je bij hun gaat leasen.

Opgelicht

Dieven zijn het had een kleine schade niet gemeld en nu ben ik mijn auto kwijt en willen ze 16000 euro van me in de tussen tijd ben ik verhuisd dus mijn post kwam aan op mijn oude adres en kon ik niet op de rechtzaak zijn . Alles duidelijk proberen uit te leggen maar tevergeefs hun hebben profijt ervan . Uiteindelijk 2 jaar betaald ze hebben de auto plus ze willen 16000

Beetje vreemd

Dacht een nieuwe auto te krijgen krijg ik een tweedehandsje met een lege tank Een jaar geleasd gaan de prijzen omhoog Omdat de verzekering omhoog ging ik vind als je een contract tekent voor 1 prijs moet dat niet elk jaar omhoog gaan dus ik ga niet meer voor lekker leasen

Hoi Eric, Dank voor uw goede hulp en plezierig contact. Ik ben ontzettend goed geholpen. Heel veel succes straks in jullie prachtig mooie pand. Groet, Rolf

Fantastisch!!

Afgelopen week mijn nieuwe Kia Picanto in ontvangst mogen nemen. Complimenten voor dit bedrijf en de fijne afhandeling. Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Hier kom ik zeker terug!!

Fantastisch!

Erg klantvriendelijk, goede service en snelle levering!

Ik rijd nu bijna drie jaar met veel plezier in een auto van Lekkerleasen, zit eraan te denken om mijn contract te verlengen als dat mogelijk is, want de service is goed en ik heb nergens geen omkijken naar, alles wordt geregeld!

Goede service snele levering

Goed geholpen ,afspraken zijn duidelijk uitgelegd en nagekomen .. AANRADER...!!

geweldig

Supernetjes en een keurige service

Super klantgerichte Leasemaatschappij!

Persoonlijke aandacht voor de wensen van de klant. Kia is een uitmuntende auto voor de Leasemarkt. Kia de Beer is een moderne, vooruitstrevende dealer waar servicegerichtheid zeer hoog op de lijst staat! Ook bij een servicebeurt is de behandeling net zo voorkomend als voor een nieuwe auto in de showroom. Ik kan echt iedereen aanraden eens een kijkje te gaan nemen bij Kia de Beer in Rotterdam Zuid. Het is de moeite meer dan waard!

Goede service, erg klantvriendelijk en snelle respons.

Servicegericht

Super bedrijf, door gezinsuitbreiding wilden we naar een grotere auto en dit werd supersnel geregeld zonder hoge extra kosten. Heel veel dank lekkerleasen !!! Ga zo door

Aanrader, goede service en snelle levering!

Bij vragen even gebeld en ik kreeg een vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij netjes te woord heeft gestaan.

Aploniastraat 8 3084CC Rotterdam

010 – 820 22 01