Onze nieuwe auto via LekkerLeasen besteld. Geen lange levertijden en veel keus. Een bedrijf wat zijn belofte's nakomt en bij vragen wordt je altijd netjes te woord gestaan, dus in 1 woord TOP!

Very very poor company

Very bad service. People, there are so many good lease companies but not this one, too many troubles with them, ut was biggest mistake to have business with lekker leasen. Also they cheat a lot, always check single bill

Hele fijne ervaring

Ik heb mijn nieuwe leaseauto op zondag besteld en die kon ik woensdag daarop al ophalen, super snel geregeld

Aanfluiting!!

Van 2016 tot 2019 heb ik bij dit bedrijf een leaseauto gereden, een nieuwe seat ibiza. Prachtige auto, en tijdens de lease veel plezier van gehad. Afgelopen Juni heb ik deze auto ingeleverd volgens de afgesproken voorwaarden. Netjes gewassen, gestofzuigd en gepoetst. Bij inlevering gebruikerssporen geconstateerd, maar geen veel te dikke rare krassen of deuken. Na een paar dagen een dikke rekening voor krassen en deuken die NIET op de auto zaten bij inlevering. De auto zou gespoten moeten worden omdat de schade door de lak heen zou zijn geweest. Lekkerleasen kon mij hier geen factuur van laten zien en hiermee laten zien dat het gewoon afzetters zijn. De auto was binnen een maand particulier verkocht voor een bodemprijs, vreemd wel. Nadat ik de geschillencommissie erop heb losgelaten hebben zij mij zonder enige communicatie mijn geld terug gegeven, dit bedrag moest ik betalen omdat zij de deurwaarder langs wilde sturen. Mocht je dit lezen omdat je overweegt een auto bij Lekkerleasen of autobedrijf de Beer te kopen/leasen...kijk nog even verder op internet!! Nooit meer ga ik in zee met een bedrijf als dit, schandalig!

Zeer slecht! Nooit met Lekkerleasen.nl in zee gaan is het advies!

In het verleden heb ik een leaseauto gehad via Lekkerleasen.nl. Bij een aanrijding is de auto total loss verklaard. Dat de auto total loss is verklaard heb ik niet eens van Lekkerleasen.nl zelf te horen gekregen, maar van het autoschade bedrijf waar ik zelf achteraan ben gegaan. Na een week belt Lekkerleasen.nl mij op om een andere auto aan te bieden zonder eventuele BKR-checks uit te voeren. Alles moest heel snel gaan. Hoe mooi is dat zijn de woorden van Lekkerleasen.nl. Dit allemaal zonder aan te geven dat de auto total loss is verklaard, waardoor meteen het leasecontract komt te vervallen. Dit is natuurlijk een verlies voor hun. Toen duidelijk werd dat ik geen leaseauto meer wilde van hen, kreeg ik een brief dat de auto total loss was verklaard. Hoe verschrikkelijk kan je wel niet zijn. Zeer slecht, amateuristisch bedrijfje met alleen maar oplichters. Er werken telkens weer andere mensen, zodat de truc die het bestuur uitvoert niet wordt ingezien. Daarnaast heb ik ook veel verschillende facturen ontvangen, waarbij de bedragen niet klopte en vervolgens weer opnieuw moesten worden berekend. De fout ligt ook nooit bij hun en een excuus hoef je niet te verwachten van Lekkerleasen.nl! Eveneens op de eindfactuur geen aftrek van de borg te bekennen. Ze denken echt dat je achterlijk bent! Uiteindelijk deels zelf opgelost en deels met juridische stappen! Overigens alles gerapporteerd bij Radar en Kassa. Nu de eindfactuur binnen gekregen. Dit was een aardig hoog bedrag. Vervolgens na maanden krijg ik een mail met een nieuwe factuur en het zelfde onderwerp als de laatste factuur. Het bedrag verschilt een beetje om het niet op te laten vallen. Maar het gaat om het zelfde zoals dit ook in de omschrijving van de factuur staat. Lekkerleasen.nl wilt dus twee keer een bedrag bij mij innen als eindfactuur onder een ander factuurnummer en een net iets andere omschrijving. Grote oplichters zijn het! Advies: Nooit met deze partij LEKKERLEASEN.NL in zee gaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling van de aanvraag.

Communicatie laat te wensen over. Is een aandachtspunt. Het zelf moeten navragen over o.a. getekende contract retour zou niet moeten.

Pluspunten

- snel acceptatie - snel levering - vriendelijk mensen - groot aanbod - lage prijzen

Pluspunten

Duidelijke communicatie. Probleemloos een testrit kunnen maken in zowel een rio als een Clio. ( waarbij de Clio speciaal vanaf een Renault dealer nieuw afgeleverd werd voor de testrit). Na keuze voor de Clio is de auto in de gewenste week afgeleverd tezamen met een fles bubbelwijn.

Nvt

Pluspunten

- Vriendelijk personeel. - Snelle reacties per e-mail. - Snelle afwikkeling van het hele proces rondom de leaseauto. - Snelle acceptatie procedure.

- Geen officieel getekend contract. - Duidelijkheid verschaffen rondom de te betalen borg, in eerste instantie werd er vermeld dat in de meeste gevallen geen borg nodig was. Uiteindelijk diende er wel alvast 2 maandtermijnen betaald te worden na navraag.

Pluspunten

Perfect ! Quick and friendly , all information disclosed , Arno pick my up at the metro station , 15 mn later i had my car Brilliant !!

Pluspunten

Zeer vriendelijk en attente personeel. Bij het ophalen van onze lease auto werden we bij het metrosation opgehaald. Ook kregen we een fles champagne om op de nieuwe auto te proosten. Top!

Snellere follow-up na onze bevestiging van de auto. Ik heb zelf gebeld om het contract en de eerste factuur op te vragen. Ondanks dit alles hebben we toch binnen 5 werkdagen onze nieuwe auto gekregen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Snelle acceptatie. Overzichtelijke duidelijk website. Goede prijzen.

(Sneller) reageren op e-mail. Geen getekend (Kopie) contract ontvangen. Vaak geen facturen per mail.

Pluspunten

ik heb de auto nog niet zo lang, maar ik vond wel dat je goed geholpen bent dat ik de auto ging uitzoeken, en daar is het bij andere bedrijven wel anders, dus ik zou iedereen die een andere auto wil hebben aanbevelen om naar jullie te komen

Pluspunten

goede en snelle service.

geen.

Pluspunten

Bij vragen, snel actie/reactie.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Telefonische contacten en e.mail zijn goed.

debiteurenadministratie heeft haar zaken niet helemaal op orde.

Pluspunten

Vriendelijke en snelle service. Fijne sfeer en uitstekende voorwaarden.

De uitleenauto voor het afgeven even controleren op APK en technische staat. Werd snel opgelost allemaal maar kost je wel weer een rit.

Pluspunten

Goede hulp van het autobedrijf waar we hem geleased hebben.

Bepaalde dingen moesten net iets beter uitgelegd worden en we hebben geen copy van het contract mogen ontvangen

Pluspunten

fijn dat je er ook binnen kan wandelen snelle afhandeling soepele acceptatie veel keuze in auto's

Pluspunten

Direct geholpen door Arno de Boer, mocht ook een opvallende showroom model uitkiezen. En nu wachten tot ik hem mag ophalen. Fiat 500 Luxe Lounge Bussines Pakket.

Nog geen verbeter punten.

Pluspunten

Heel erg klantvriendelijk en klantgericht Snel handelen en meedenken Opgehaald toen ik met OV kwam Flexibel acceptatie beleid wat pas bij deze tijd

Nog geen kopie van contract ontvangen

Pluspunten

Top levering + communicatie

Heb de documenten nog niet binnen die ondertekend zijn

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam