Prima voor elkaar

Bestelling online gedaan daar ik in Zuidlaren woon. Keurig even van te voren contact gehad betreft levering, verzending en mocht ik er niet uitkomen ik altijd kan bellen. Levering was prima. Erg blij met tv en soundbar en dat voor een prima prijs.

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar

Deskundig en oprecht advies

Bij Von Burg vind je niet alleen een goed assortiment met scherpe prijzen maar kan je ook terecht voor deskundig advies! Het verkoopteam is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en toekomstige acties en promoties.

• soort LG OLED, LG Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Top ervaring met Von Burg TV.

Von Burg TV heeft uitstekend werk geleverd door mijn defecte tv te vervangen voor een LG G4. Mijn oorspronkelijke tv, een Samsung S95C, was kapotgegaan. Normaal gesproken zou Samsung dit moeten repareren en een vervangend toestel moeten aanbieden. Echter, Samsung maakte een fout en was vier maanden bezig met de reparatie. Na al die tijd lieten ze me weten dat ze het niet konden repareren, waardoor ik vier maanden zonder tv zat. Samsung beloofde me uiteindelijk een vervangende tv, maar Von Burg TV kwam met een nog beter voorstel. Ze boden aan om mij de LG G4 te verkopen tegen de inkoopprijs als compensatie voor de fout van Samsung. De prijs die ik betaalde was niet veel hoger dan die van de S95C, en ik ben ontzettend blij met mijn beslissing om bij Von Burg TV een nieuwe tv aan te schaffen.

• soort Samsung QD OLED, LG OLED

Great service!

Good communication and quick delivery!

• Type nr : LG C3

Briljant !

Zeer goed ontvangen door Hamid ! Goede prijs en kwaliteit verhouding. Kwam helemaal uit Amsterdam en binnen 5 min een deal Gesloten en inmiddels hangt mijn mooie tv al aan het wand ! Zeker een aanrader en deugdelijk nergens anders goedkoper dan bij hem ! Heeft me zowat 400 bespaard dan elders en was de moeite waard !

• Type nr : OLED65G36LA

Zeer klantvriendelijk en hele scherpe prijzen!

Uitstekend te woord gestaan en geholpen. Vriendelijk en behulpzaam. Prijs was ook nog eens extreem goed! Een ritje waard ;-)

• Type nr : G3

Prettig en vriendelijk, goede prijzen

Lekker in de buurt, vriendelijk, en goede prijzen.

• Type nr : 55g36la

Goede kennis, advies bij aankoop TV

Deze mannen weten waarover ze praten !!

• soort LG OLED, LG Soundbar
  • Type nr : 65 inch

Topper

Goede ervaringen klant vriendelijk en goede service

• Type nr : LG OLED 55 evo g36la

Ouderwetse service

Geen dozenschuivers. Snel contact. Scherpe prijzen. Ouderwets zakendoen.

• Type nr : S95c 77 inch

Fantastische zaak

Ik heb hier ondertussen al drie televisies gekocht en en mijn ouders ook al een paar in het verleden. Het fijne van deze zaak vind ik gewoon de eerlijkheid en de ervarenheid kwa beeld en geluid. Zij kunnen mij goed helpen met al mijn wensen die ik heb. Het is geen zaak die denkt aan een verdienmodel zoals een cblue of mmarkt. Maar neemt echt de tijd voor je en legt alles duidelijk uit, en hoeven het niet van een specificatie lijst van een computer. Maar weten dit gewoon uit hun hoofd Ik kan deze zaak echt aan iedereen aanbevelen

• soort Samsung QLED, Samsung QD OLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : Neo q led en ook O led

Zeer goede uitleg, service en hulp en bovendien: de beste prijs!

Zeer goede uitleg, service en hulp en bovendien: de beste prijs! Erg blij met deze winkel in de Zwart Jan Straat. Kundige mensen die je niet proberen de duurste spullen te verkopen maar gewoon goed advies geven.

• Type nr : N.v.t.

De samsung s95c QD-OLED en samsung hw-q990c zijn geweldig.

Heb de Samsung s95c QD-OLED en Samsung hw-q990c nu 2 weken. Elke dag weer een wow moment al ik de tv en soundbar aan zet. Ben er blij mee. De service is Heel goed bij VON BURGT TV.

• Type nr : N.v.t.

Goede productkennis eerlijke transparante verkoop wijze

Goede prijs en produktkennis

• soort LG Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Netjes en correct no nonsens

• Type nr : LG

Goede service en afhsndeling

Super zaak

Vriendelijke mensen in 1 woord super zaak

vriendelijke vakkundige bediening

vriendelijke vakkundige bediening. Korte vakkundige uitleg aan een zelfde toestel in de showroom met een kop koffie. Het toestel stond klaar voor transport.

• Type nr : LG OledG36LA

Uitstekende service en zeer behulpzaam

Super scherp geprijsde producten gecombineerd met uitstekende service!

• Type nr : 65OLEDG36LA

Uitstekende service!

Voor de eerste keer via de webshop een LG OLED tv besteld. keurig per mail bevestiging en factuur ontvangen. Ook nog gebeld door een medewerker voor de aflevering de volgende dag. Inderdaad keurig afgeleverd volgens afspraak. Zal zeker niet bij de eerste keer bestellen blijven!.

Zeer klantvriendelijk.

Mooie aanbieding gezien van een Samsung tv. Na bestelling werd ik gelijk gebeld. Omdat ik midden in een verbouwing zat kon de TV nog een maand worden vastgehouden. Gezien het formaat was dat voor mij wel heel handig. Top service.

• Type nr : S95C

Bestelling is snel en goed verwerkt, levering probleemloos verlopen. Telefonisch advies over o.a. bekabeling was ter zake deskundig. Resultaat was dat een deel van de bestelling overbodig was, werd ook door hen zelf opgemerkt. Teveel betaald bedrag was ook probleemloos en snel teruggestort.

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : 990c

Snelle en correcte levering

Besteld via de website, was eenvoudig. Daarna bevestiging en planning van levering. Uiteindelijk vond de levering nog een dag eerder plaats. Keurig en correct!

Goede en vriendelijke service

Ze hebben echt veel verstand van wat ze verkopen en luisteren ook echt naar wat jij wilt. Zeker een aanrader

• soort Samsung QLED
  • Type nr : N.v.t.

Top service en super medewerkers

Goed geholpen bij Von Burg. Was mijn 2e tv die ik daar kocht in 10 jaar. Goeie service, oa het thuisbezorgen, afspraak en zeer scherpe prijs!! Dank je wel voor jullie super service!! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij kennis, vrienden etc

• Type nr : Samsung S95C