Eerlijk advies en no nonsens mentaliteit!

Super geholpen en de medewerkers wisten waar ze het over hadden (geen onzin advies en verkooppraat als bij MediaM - BCC enz

• soort SONY OLED
  • Type nr : KD-65AG9

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Ze zijn met hun prijzen erg concurrerend tegenover de grote ketens. Had ze online gevonden en uiteindelijk tot een mooie deal gekomen en de volgende dag mijn Oled55gx6la opgehaald. Ben super tevreden!

• Type nr : 55gx6la

Echt een aanrader !

Super aardige mensen die een goed advies geven tegen een zeer goede prijs.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv
  • Type nr : Oled55gx

Zo moet net zijn.

• Type nr : 65GX

Snelle service, prima communicatie. Prima kwaliteit.

• Type nr : Eq65

Gewoon goed

Bezorging niet binnen één dag, zoals tegenwoordig min of meer gebruikelijk, maar dat werd ook niet beloofd. Besteld artikel goedkoper dan elders en gratis bezorging. Verder gewoon goed, eigenlijk geen bijzonderheden te melden.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Audioquest optische digitale kabel 1,5 meter
  • Type nr : Pearl

Heel goed geholpen, en zeer goede prijzen

Hier terecht gekomen vanwege de prijs. Zeer goed geholpen en meegedacht door de heren.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv

Super zaak!

Ik ging voor de LG OLED55CX maar Mehmet de verkoper waar ik uitstekend door geadviseerd werd had me overtuigd om voor de LG OLED55GX te gaan. Deze hangt inmiddels aan de muur en ben er onwijs blij mee. Niet alleen voor vakkundig advies kan ik VON BURG aanbevelen ook qua prijs is VON BURG de tv specialist!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG oled55GX
  • Type nr : Oled55GX

Perfect.

Goeie service en vriendelijke personeel. Zeker een aanrader. En zal het ook aanbevelen aan anderen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung tv
  • Type nr : N.v.t.

Terugsturen van TV heel netjes geregeld

Ik heb een televisie online aangeschaft en die is snel en keurig afgeleverd. Het bleek helaas dat de televisie toch niet ideaal was voor mijn specifieke gebruik met een computer. Ik heb daarom met ze gebeld en ze hebben goed met mij meegedacht en gekeken of het kon worden opgelost met andere settings. Het is duidelijk dat ze weten waar ze het over hebben. Ik besloot uiteindelijk om de televisie terug te sturen, maar zonder auto kon ik dat niet en verzending via een pakketenservice is peperduur en biedt geen volledige verzekering. De mensen van Von Burg hebben daarom aangeboden de televisie zelf op te halen voor een eerlijke prijs. Zojuist is hij opgehaald en enkele uren later heb ik al te horen gekregen dat het in orde is en dat het geld wordt overgemaakt. Kortgezegd: een sympathieke winkel met scherpe prijzen, veel kennis en uitstekende service.

• Type nr : 55Q95T

Super service!

Super service, zeer goed geholpen door Mehmet.

• Type nr : Q95T

Top bedrijf, blij dat Von Burg bestaat, ga zo door

Service op de 1e plaats

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung tv
  • Type nr : QE65Q95t

Top winkel en super aardige mensen

Knetter veel verstand overal van. Geen bullshit of praatjes. Juiste modellen met garantie etc. Ik koop hier over een paar jaar nog een keer! Bedankt voor alle goede zorg. En mocht er onverhoopt toch nog iets zijn dan meld ik mij. Dankuwel.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie LG

Super winkel

Snelle en uitstekende service, vriendelijke mensen En prima prijzen!

• Type nr : HWQ950T

Alles helemaal goed

Ik heb een LG OLED televisie besteld bij Von Burg. Ik kende deze zaak niet, maar door eens goed te googelen blijkt dat er een aantal bedrijven zijn in Nederland die courante TV's veel voordeliger aanbieden dan de grote bekende bedrijven. De meeste van deze bedrijven verkopen zogenaamde grijze import, TV's die ze met busjes uit Tjechie of Hongarije naar Nederland halen en die verkocht worden vanuit loodsen op industrieterreinen. Alles volkomen legaal binnen de Europese wetgeving, en geen probleem als de afgeleverde TV het goed doet en goed blijft doen, maar geen of nauwelijks ondersteuning als er een keertje wat misgaat. Toevallig vond ik Von Burg via een advertentie op Marktplaats. Zij bleken dezelfde prijs te vragen als andere aanbieders in het grijze circuit, maar melden dat deze TV's gewoon voor de NL markt bedoeld zijn. Daardoor zouden ook de reguliere cashbackacties vanuit LG van toepassing zijn. Daarnaast blijkt dat ze een echte winkel hebben in Rotterdam en al een hele tijd te bestaan, dus ik heb de gok gewaagd en mijn TV bij Von Burg besteld op een zaterdagmorgen. Dezelfde dag kreeg ik een telefoontje met de vraag wanneer ik de TV wilde ontvangen, dat kon vanaf woensdag. En woensdag is de TV inderdaad netjes afgeleverd (door een externe dienst zo te zien). TV helemaal nieuw in verzegelde doos en probleemloos geinstalleerd. Ik ga deze week de de spullen opsturen voor de cashback actie en hoop dat deze inderdaad geaccepteerd wordt, maar ik vertrouw erop dat het wel goed komt. Ik wens Von Burg veel nieuwe klanten toe, mij hebben ze prima geholpen, ben er erg blij mee!

• Type nr : LG OLED

Perfecte service en goedkoop

Goede service, komt afspraken na. Goedkoopste van Nederland en gewoon Nederlandse modellen. Mij schilde het 750 euro op een tv.

• Type nr : LG Oled 65 Gx

Gewoon Goed!

Ik ben goed geholpen, ook per telefoon. Duidelijke website, scherpe prijs èn een echte no-nonsense winkel. Waar vind je dat nog? Een verademing als je de grote ketens gewend bent. En VonBurg levert gewoon de Nederlandse versie van produkten, dit in tegenstelling tot een aantal webwinkels (zonder winkel). Behulpzaam bij inladen. Goed bereikbaar. Tip: iets meer info over het parkeren op de site.

• Type nr : OLED55GX6LA

Prima service en goed advies. Ook prijs is dik in order.

Prima service en goed advies. Ook afhaalprijs is dik in orde. Personeel ook behulpzaam met tillen en in auto plaatsen.

• Type nr : CX65

Top winkel, service en kennis

Super goede service, veel kennis van de verschillende soorten en types. Nemen de tijd en doen graag een stapje extra. Zeker aan te raden en al veel vrienden en je kennissen doorgestuurd.

• Type nr : Q95T

Ronduit geweldig

Duidelijke communicatie, goede prijzen en levering om door een ringetje te halen.

• Type nr : 77 CX series

Goede info - snelle levering

Verkopers waren goed geinformeerd. Zeer scherpe prijs. Snel geleverd. Een woord - TOP !

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • Type nr : N.v.t.

De medewerker meneer Mehmet heeft mij enorm goed geholpen. Goede en eerlijke advies en vooral niet onder druk gezet wat helaas vaak gebeurt bij verkopers. Goede service van Von Burg TV!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • Type nr : N.v.t.

Prima zaak, goede service, verstand van zaken

Mooie sounbar samsung q90r gekocht, mooie aanbieding. Dit was het ritje naar Rotterdam wel waard. Prima geholpen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar q90r
  • Type nr : Q90r

perfect, super snelle levering!

alles correct en snel verlopen!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? samsung
  • Type nr : BZR914MN700371X

Goede service,scherpe prijs