Fantastische levering en goede communicatie

Snel besteld, prima prijs en goede service!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? SONY
  • Type nr : N.v.t.

Prettige winkel, vriendelijk personeel en goede afspraken

Het is prettiger te kopen bij de lokale middenstander in deze tijd. Qua aanschafprijs zeker niet de duurste. Duidelijke en goede afspraak kunnen maken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Type nr : GX55

Helemaal top donderdagavond besteld vrijdag al in huis.

Zie hierboven

Goed en snel

Gebeld direct geleverd binnen 2 uur

• Type nr : N.v.t.

Perfecte service en uitstekende prijzen

Elke keer goed geholpen, er word echt moeite gedaan om de klant te helpen. Hele goede prijzen en service.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG oled 65CX
  • Type nr : 65CX

Keurig, snel en goed geregeld.

Snelle reactie op mailtjes, goed advies en snelle levering. Top.

• Type nr : QLED 90

op z,n Rotterdams niet lullen maar doen!!!

Donderdag middag besteld om 18.00 uur thuis bezorgd. Niet alleen de prijs was prima zeker de snelheid van bezorgen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : tx-55hzw984

Fijn geholpen tijdens de telefoon gespreken bij vragen. Altijd even vriendelijk. Tv super mooi beeld en prijs ook helemaal top. Netjes geleverd. Ga zo door.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • Type nr : 43hxw944

Het product was in eerste instantie niet meer leverbaar. Ik werd hier al binnen enkele minuten van op de hoogte gebracht en kreeg de optie om meteen te annuleren of af te wachten en dan als nog te annuleren. Ik heb afgewacht en binnen een week was de tv al geleverd met een telefonische notificatie vooraf.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • Type nr : TX-49HXW944

Vertrouwd adres

Inmiddels al mijn tweede televisie gekocht. Eerst per telefoon advies ingewonnen, toen via de website besteld. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Verkopen alle topmerken/modellen meestal direct uit hun eigen voorraad tegen een zeer scherpe prijs!

• Type nr : Q90T

Zeer goede service

Altijd weer blij verrast als je zo te woord wordt gestaan Vriendelijke manier van communiceren door Jaak. .ook goed op de hoogte gehouden wanneer de televisie afgeleverd zou worden. prima prijs/kwaliteitsverhouding

• Welk merk product heeft u aangeschaft? lg
  • Type nr : 55clx6la

Vakkundig en snel

Via mondreclame bij Von Burg terecht gekomen. Wat een verademing: snel, betrouwbaar, professioneel. Zegt het voort!

• Type nr : geen idee

Toppie

Levering als afgesproken , alles compleet en niet beschadigd .top Tv met prachtig beeld en super geluid.. Nu nog even ophangen !

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : 65cx6la

Scherpe prijs en keurige levering

Prima winkel, scherpe prijzen, eigen bezorgdienst en daardoor keurige levering 2 dagen na bestelling.

• Type nr : QE55Q90T

Voordelige site en snelle levering van het bestelde item. Pakket werd eerder geleverd dan de mail met de info dat pakket onderweg was.

• Type nr : 65CX6la

Top zaak

Dit zijn echt vriendelijke verkopers ,telefoon word altijd direct opgenomen.kunnen de grote ketens nog wat van leren,en als de prijs dan ook nog lager ligt is de keuze snel gemaakt

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Qled 90t
  • Type nr : Qled 90T

Prima service, laagste prijs!

Ik heb ze gecontacteerd voor een specifieke tv en heb de laagste prijs gekregen! Geen gedoe, gewoon in 2 tellen geregeld. Geen import tv, gewoon netjes NL. De tv hangt nu al een week aan de muur, hartstikke blij mee!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony
  • soort SONY TRILUMINUS
  • Type nr : 65xh9505baep

Heel prettig en goede service. Komen de afspraken na zoals besproken

• Type nr : N.v.t.

Ik werd snel na de bestelling gebeld met de vraag of ik thuis was en nog geen anderhalf uur later werd deze bij mij thuis bezorgd!

• soort Samsung LED
  • Type nr : UE43TU7170SXXN

Goed en snel

Goede service en snelle levering

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv

Simpelweg de beste prijs

Nadat we een TV hadden uitgekozen, zochten we de beste aanbieder. Von Burg TV was honderden euro's goedkoper dan de bekendere sites en deed ook nog eens mee aan de cashback actie. Wel even reviews opgezocht, omdat ik er nog nooit van gehoord had. Paar keer contact gehad met klantenservice en ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan. TV is netjes volgens afspraak geleverd, geen gekkigheid. We zijn er superblij mee!

• Type nr : OLED55GX6LA

Eerlijke en snelle afhandeling

Op zoek naar een OLED LG 65 GX gallery televisie, terecht gekomen bij Von Burg. Eerder nooit van gehoord maar door iemand verwezen. Na 1 telefoon deden ze me een bod wat op dat moment het voordeligste was en kreeg ook juist advies. De cashback actie maakt het totaal een mooie prijs. Levering precies volgens afspraak en werd netjes thuis afgeleverd. Telefonisch ook goed bereikbaar. Een prachtige televisie!

• Type nr : OLED65GX6LA

Even gebeld met de verkoper voor wat advies. Thuis overlegd en tv aangeschaft. Terug gebeld door de verkoper dat de betaling binnen was, uurtje later bezorger aan de deur met de nieuwe televisie.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung frame
  • Type nr : N.v.t.

Ik ben wel tevreden met me nieuwe tv

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips
  • soort PHILIPS OLED

Razendsnelle levering

's Morgens de bestelling van mijn nieuwe tv geplaatst en dezelfde dag keurig afgeleverd. Een dikke 10 voor Von Burg

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • Type nr : 55Q90T