TV besteld via de site en deze dag opgehaald. Goede Service en scherpe prijs

Ik was op zoek naar een mooie prijs voor een LG OLED C8 65 inch. Kwam via Tweakers uit op Von Burg TV. Eerst gebeld of de TV direct opgehaald kon worden vervolgens via de website een bestelling gedaan. Het was een scherpe prijs. Nette afhandeling bij ophalen. Ze helpen met tillen. Tevens ook direct een CI+ kaart aangeschaft kreeg netjes een tip voor het opzoeken van zenders. Kleine zaak met scherpe prijzen.

• Welk product heeft u aangeschaft? LG OLED C8 65

Vriendelijk/vakkundig personeel, goede voorlichting en zeer scherpe prijs

In de zoektocht naar een 65 inch OLED tv uiteindelijk bij VON BURG TV terecht gekomen (na een tip van iemand). We zijn erg vriendelijk geholpen en kregen goede voorlichting. Maar het grootste pluspunt is wel de prijs, welke enkele honderden euro's lager is dan de grote elektronica zaken. Er werd zelfs even geholpen met dragen van de TV naar de auto en het erin leggen. Een top zaak dus en zeker een aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft? LG OLED65C8PLA

Goede aanbieding

Scherpe prijs. TV kan snel gehaald worden. Bereikbaarheid van de winkel is beperkt, maar de verkoper niet te beroerd om met het steekwagentje een paar straten naar de auto te rijden.

• Welk product heeft u aangeschaft? TV Samsung Qled

Goede service en zeer vriendelijk

Tv gezien op de website en gelijk even gebeld of ik hem kon halen. Was geen probleem en half uur later tv opgehaald. Zeer vriendelijk geholpen en netjes meegelopen naar de auto om hem samen in te laden. Vervolgens mijn ervaring gedeeld met mijn moeder en die heeft ook diezelfde tv gekocht bij Von Burg TV.

• Welk product heeft u aangeschaft? LG 55C8PLA

Prettig en duidelijk

Via mail contact gehad voor aankoop tv en ben goed en netjes geholpen

• Welk product heeft u aangeschaft? Lg OLED 65C8PLA

Super tevreden.

Na eerst leuk telefonisch contact te hebben gehad met een vriendelijke medewerker zijn we de volgende dag uit Amsterdam verroken om onze nieuw Samsung qled tv te kopen. Zijn vriendelijk geholpen door een medewerker die er verstand van heeft. Ook de woorden als er wat is meteen bellen gaf ons veel vertrouwen. Ben wat sneller terug gereden naar Amsterdam om mijn nieuwe tv uit te pakken en te bewonderen. Dank u wel von Burg.

• Welk product heeft u aangeschaft? Samsung qled

Vriendelijk geholpen en geadviseerd. Zeer concurrerende prijzen.

Vriendelijk, goed en goedkoop.

• Welk product heeft u aangeschaft? Oled LG tv

vriendelijk personeel

vriendelijk geholpen , scherpe prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk product heeft u aangeschaft? smart tv

groot assortiment tv's

Goede service, groot assortiment en fantastisch personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk product heeft u aangeschaft? tv

Goede winkel met professioneel personeel

TV via de website besteld. De volgende dag gebeld wanneer we de TV wilden ko en halen. Prima service. Hielpen mee de TV naar de auto te brengen. Je mag ze ook bellen om hulp bij de installatie van de TV. Top service.

• Welk product heeft u aangeschaft? TV LGOLEDC8

We wilden een nieuwe moderne tv en 12 jaar terug hebben we ook bij hun een tv gekocht. We zijn vriendelijk geholpen Nemen de tijd voor vragen te beantwoorden en een goede uitleg . Helpen mee met het inladen van de grote tv.. Top zaak! Aanrader

• Welk product heeft u aangeschaft? Samsung 65’” qled

goede sevice en klantvriendelijk en behulpzaam

Goede ervaring .

Goede prijs en service

Echt een aanrader. Goede service en prijs

Klein maar fijn.

Top zaak met hele mooie prijzen. Waarom meer betalen dan nodig. En prima geholpen. Het is zeker een ritje waard vanuit het Westland.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Echte winkel met goede kennis en lage prijzen

Echte winkel met de laagste prijs van Nederland. Ik weet niet hoe ze het doen. Goed advies en nagenoeg (9/10) perfecte kennis van de producten. Communicatie verliep snel en soepel via email. Afspraken nagekomen en geen valse beloften. Zijn m.i. transparant en eerlijk in hun verkoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne mensen en goed advies en beste prijs

Heb hier mijn Tv gekocht en ben uiterst tevreden met de service en het advies. Ook de prijs is zeker goed en luisteren echt naar je. Echt een aanrader dus. Johan Kind AutoMotive en Mobiliteit Westland

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service, scherp geprijsd en vriendelijke mensen

Ik wilde graag een OLED tv. Von Burg heeft de scherpste prijs waar geen enkele aanbieder aan kan tippen. Meestal is de service dan wel slecht maar in dit geval heb ik ook niet eerder zo’n goede service gehad. Ze staan je vriendelijk te woord, geven goed advies en tegen een kleine meerprijs wordt het bij je thuis geleverd. Ik raad iedereen Von Burg aan.

👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg op alle vragen

Goede service, mag ze altijd bellen als installatie niet lukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding

Goed advies en eerlijk advies. Zeer behulpzaam. Zowel met keuze maken als helpen tillen naar de auto. Een beter prijs vind je niet.

Goeie service

Zeer vriendelijk geholpen. Min punt is parkeerruimte

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geduldig,vriendelijk,goede service, eerlijk en duidelijk

Goede uitleg en prijs. Vriendelijk en geduldig. Goede service zoals de tv naar de auto brengen, koffie enz. Ruime keus. Verstand van zaken.

Goede ervaring

Alles zonder problemen gelopen.

Persoonlijke benadering zonder onzin

vakkundig personeel, laad- en losplaats voor de deur in drukke winkelstraat door medewerker vrijgehouden.

Goede service en advies

Goede service en advies