Hoog niveau service

Zeer Goede ervaring

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv

Snelle nette aflevering

De eerste keer bestelt bij von burg Vanwege de scherpe prijzen Kan niet anders zeggen dan dat het zeer professioneel is en zeer nette en snelle levering aan huis !

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar
  • Type nr : Hwq-90-r

Goed geregeld

Tv gekocht was na 3 jaar kapot kan gebeuren alles geregeld met LG en Von Burg TV een redelijk bedrag terug gekregen uit een coulanceregeling Nieuwe gekocht.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : N.v.t.

Beste tv’s beste service goeie prijs

Top. Tv is bezorgd en neergezet

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony
  • soort SONY TRILUMINUS
  • Type nr : Fgh95

Snel en vakkundig geholpen.

koop lokaal

• soort Samsung LED
  • Type nr : 1200

Vanaf eerste moment in de winkel t/m plaatsing een zeer goed gevoel aan overgehouden!

Deskundig, vriendelijk en een goede prijs!!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LGoled55cx6la icm JBL 9.1
  • Type nr : LGoled55cx6la

Prijs, kwaliteit, service en klantvriendelijkheid is dik in orde.

Als kritische consument online aan het zoeken geweest naar de voor mij perfecte TV en Soundbar. Daarnaast natuurlijk ook gezocht naar de laagste prijs van hetgeen ik wilde hebben. Kwam terecht op de site van Von Burg TV. Na gebeld te hebben naar Rotterdam gereden. Niet al te grote winkel maar helemaal vol met alles wat er momenteel op TV gebied verkrijgbaar is van de bekende merken. Adviesgesprek met verkoper (Mehmet) was plezierig, rustig, echt adviserend, met goede uitleg en nooit pushen of haasten. Koffie erbij. Helemaal goed. Twee dagen na aankoop teruggeweest omdat ik een klein probleempje met de TV had. TV is direct en zonder gedoe netjes omgeruild voor een ander nieuw toestel. Superservice dus.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung 65" QLED
  • Type nr : QE65Q95TA

Top alles ging soepel

65oled Phillips gekocht goed geholpen in de winkel, vriendelijk personeel

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips
  • soort PHILIPS OLED
  • Type nr : 65oled856

Best prijs met een erg Klantvriendelijk houding

Super ,vriendelijk, snelle levering, service gericht samen met de beste prijs.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony kd65AG9
  • soort SONY OLED
  • Type nr : KD65SG9

Gewoon prima geholpen!

Deskundig advies op een prettige manier. Zeer concurrerende prijsregeling. Behulpzaam personeel.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG oled65cxLA
  • Type nr : 65cxLA

De heren hebben verstand waar ze over praten

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony portable 85 inch
  • soort SONY TRILUMINUS
  • Type nr : 85xg

Excellente service en vriendelijk personeel

Ik heb een soundbar besteld bij Von Burg. Voor de bestelling heb ik een paar keer gebeld over de levering en de kosten daarvan. Ik werd elke keer bijzonder vriendelijk te woord gestaan. De soundbar werd op tijd en helemaal intact geleverd. Na een paar dagen luisteren vond ik het geluid toch niet zo mooi. Ik heb daarom besloten de soundbar terug te sturen. Dit was geen probleem. Na ontvangst van de soundbar, stond het geld binnen een paar dagen terug op mijn rekening. Von Burg doet het in alle aspecten beter dan de grote jongens! Mijn volgende aankoop zou ik zonder problemen weer bij Von Burg doen!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG
  • Type nr : SN11RG

Prima. Goede service.

Vriendelijk, werken en denken met je mee.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : Oled48cx6lb

We hebben hier een TV gekocht. Ze gaven veel uitleg en service. We mogen altijd bellen als we nog vragen hebben.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • soort SONY OLED

Perfecte service

Zelfde tv dik 200 euro goedkoper dan media Markt ! Service / bezorg was perfect Dankzij jullie 200 euro bespaard

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig geholpen. Goed en kundig advies.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Qled tv
  • Type nr : QE55Q90TAL

Samsung soundbar

Goede service en goed prijs , personeel is behulpzaam

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar q90r
  • Type nr : Q90r

Had een sounbar Via de websitebezoek besteld, tegen een echt goedkopere prijs als alle andere bekende zaken en deze werd netjes thuis afgeleverd. Na uitpakken en installatie een domper dat subwoofer niet wilde doen wat hij moest doen. Snel ff een telefoontje en probleem uitgelegd. Alle adviezen uitgevoerd maar helaas niet het gewenste resultaat. Wederom gebeld en ik kon in de winkel een nieuwe set omruilen. Ook Hier super geholpen, ff de oude set uit de auto meepakken en de nieuwe erin zitten. Aan service ligt het niet, die is top.

• Type nr : HW 90 R

fantastisch

Heb uitsluitend zeer goede ervaring met Von Burg gehad. klantvriendelijk, meedenkend en deskundig, daarnaast voordelig. Wat wil een klant nog meer!! beveel Von Burg zeken in mijn relaties aan, ondanks dat wij niet in de buurt van Rotterdam wonen. Jullie adres staat bij ons genoteerd.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? oled
  • Type nr : oled55C9

vriendelijk en behulpzaam

Wist al welke tv ik wilde hebben. Op internet reeds georiënteerd. Had Von Burg al aanbevolen door een vriend en op internet zijn ze ook vaak concurrerend geprijst. Mijn oled tv was niet fysiek op voorraad maar werd uit magazijn gehaald. Moest hiervoor 2 dagen wachten. Werd netjes gebeld dat de tv binnen was. Bij ophalen wederom netjes geholpen en zelfs samen de tv in de auto getild. Al met al erg tevreden. Ook heel blij met de tv! Superapparaat!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : Gwz1004

Zocht een soundbar, waren hier een stuk goedkoper. Online besteld, 3 dagen later thuis!

• Type nr : Samsung HW Q90R

topbedrijf!

ik was van plan een Philips tv te kopen, overal gekeken op internet en dit bedrijf was fors goedkoper! gebeld en gereserveerd en de volgende dag opgehaald, was voor mij wel 2 uur rijden, maar was volledig de moeite waard, no nonsens bedrijf, super aardig en vriendelijk personeel, meegeholpen de tv naar de auto te dragen, waar vind je dit nog? Jullie hebben er weer een tevreden klant bij!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips
  • soort PHILIPS OLED
  • Type nr : 55OLED934/12

Goede uitleg door professionele verkopers

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie
  • Type nr : 49 inch

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Top winkel van Rotterdam!

ik raad hier zeker aan om een nieuwe tv en of soundbar te halen vertrouwbaar winkel, top service van mehmet. Bedankt, Fatih

• Welk merk product heeft u aangeschaft? lgoled65cx6la
  • Type nr : CX6LA