Zeer goede service

Uitstekende prijs, netjes gecommuniceerd en snel geleverd.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG OLED C1 tv
  • Type nr : C1

Een uiterst tevreden klant!!!

Ben mondeling door collega’s op de hoogte gebracht van de goede service en laag geprijsde producten bij Von Burg Rotterdam. Niets is te veel gezegd ben uiterst tevreden met de vriendelijke behandeling, levering en ook over de nazorg omtrent de cashback van de leverancier. Top

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : Oled77g1rla

Fijne winkel

Snelle levering, snelle reactie op vragen en er wordt pro-actief meegedacht. Zo zien we het graag.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony

Goede prijzen, goede service

Mooie prijzen en klantvriendelijk

• Type nr : CQ55

Mijn eerste bestelling was was prima verzorgt .

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG tv
  • Type nr : Lgoled55g1rla

WAAAUW

een en al top service & vakkundigheid

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • Type nr : N.v.t.

Klantvriendelijk en goede service!

Goed en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als aan de lijn met bestellen. Super snelle levering!

• Type nr : N.v.t.

`Perfecte service en een goede prijs

Afgelopen maand zowel een nieuwe tv als nieuwe surround set gekocht bij Von Burg. Op aanraden van een vriend kwam ik hier vanwege zijn positieve ervaring. Na prijsopgaven van verschillende winkels waren ze 1 van de goedkopere en vanwege de directe levering uiteindelijk hier de producten gekocht. Bij aansluiten van de surround set bleek de woofer het niet goed te doen. Dit aangegeven bij Von Burg en ik kon het weekend erna gelijk langskomen met mijn surround set om dit in de winkel te testen met een woofer van een nieuwe set. Aangezien de eigenaar het met mij eens was, kreeg ik een nieuwe woofer en ben nu zeer tevreden over de hele set. Al met al. Een goede prijs, snelle levering, zeer goede service en prima gasten. Aanradertje.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG TV en LG Surroundset
  • Type nr : LG OLED77G1RLA

Mooie Oled tv van Sony

Prima levering deskundige medewerker.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Oled tv

Goede prijs, vriendelijke communicatie

Goede prijs, vriendelijke communicatie en stond meteen klaar voor ophalen.

• Type nr : LG OLED48C16LA

Top service en advies

De heren van von burg staan altijd klaar voor je met het juiste advies en ook altijd weer de scherpste prijs. Al meer dan 10 jaar een zeer tevreden klant!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung
  • soort Samsung QLED
  • Type nr : N.v.t.

Prettig om zaken mee te dorn

Binnen een halfjaar een 2e Oled aangekocht. Prijs is uiterst scherp en goede service. Helder in communicatie en zeer vriendelijk.

• Type nr : LG 55c16la

Uitmuntend perfect meedenkend

Deze zaak is de enigste in de wijde omgeving waar de klant nog koning is, draaid niet alleen om geld maar om tevredenheid van de klant, dat komt bij Sjaak en de jongens op nummer 1

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tvtje
  • Type nr : Gx1

Goede service, scherpe prijzen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony
  • Type nr : Sony XR 77A80j

Uitstekend top

Goed geholpen leuke zaak alles draait om tv’s en ook niet onbelangrijk een zeer mooie prijs. De Lg 65G1 aangeschaft en wat een prachtige tv erg blij mee.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg 65G1
  • Type nr : Lg 65g1

Goede service en kennis van zaken.

Zeer blij met de Panasonic TX-65HZW2004 65 inch oled tv. Goede uitleg gehad over deze televisie. Mijn eerste keus was de Philips, maar door goed advies en scherpe verkoop prijs voor de Panasonic gekozen. Prima service, en goede hulp om de televisie in de auto te tillen. Paste maar net. Chapeau !

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : TX-65HZW2004

En weer een top ervaring bij VON BURG!

In 2009 heb ik mijn 47" Philips LED Ambilight TV daar aangeschaft en nu (bijna 12 jaar later en een versleten TV verder) ben ik gewoon weer terug gegaan om er de 2021 LG OLED C1 65" opvolger te halen. En net zoals toen zijn de voorlichting en service, maar vooral ook de prijzen gewoon top! Absoluut de moeite waard om er zo'n 300 kilometer voor te rijden, na bij de lokale Mediamarkt en PlatteTV vestigingen alleen maar hogere prijzen en ongeïnteresseerde 'verkopers' te hebben gevonden. Ze zijn er nog, echte winkels met echte service en VON BURG is er één van!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG OLED 65" C1 (2021)
  • Type nr : LG OLED65C16LA

Prima deal bij von Burg!

Na veel info op internet, uiteindelijk terechtgekomen bij von burg. Hier de beste prijs gekregen, goedkoper nergens anders kunnen vinden!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG oled 55 G1 RLA
  • Type nr : 103MASX7ZR74

Buitengewoon prettige ervaring.

Verstand van zaken en aangename manier van communiceren. Prijs- kwaliteitsverhouding: 5/5

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Thuisbioscoop
  • Type nr : Oled77G1

zeer goed

bij aankoop Philips oled TV na korte tijd defect. nieuw toestel vanuit Rotterdam naar IJmuiden gebracht en geïnstalleerd.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • soort PHILIPS OLED
  • Type nr : 65oled954

Vriendelijk en goede service!

Aanrader

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : 55C16PLA

begrijpen als geen ander wat klantenservice behelst!

Een bedrijf met kennis van zaken, en al een tijdje thuis in de TV markt. Na het plaatsen van een bestelling voor de 2020 uitvoering van de LG OLED 48" had ik ze binnen een uur na bestelling al aan de telefoon, dat hij niet mee beschikbaar was, en ze boden direct de 2021 uitvoering hiervoor in de plaats aan, dat is pas klantenservice! Niet een anoniem mailtje dat hij er niet is en je het bedrag teruggestort krijgt, of met een levertijd van enkele maanden, nee gelijk bellen, en het oplossen voordat het überhaupt een probleem is, chapeau!

• Type nr : LG OLED48C16LA

Koop hier je tv!

Zeer scherpe prijzen en vriendelijke mensen. Reageren super snel op vragen via de e-mail. Qua prijs zijn er weining (online) aanbieders die met ze kunnen concureren.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Smart TV
  • Type nr : OLED48C16LA

Ben op de zaak gekomen omdat het gewoon een goede prijs voor een product biedt. Door een communicatie fout .aan mij kant. is het toch goed opgepakt. en heb toch snel van van product mogen genieten. Ja ik raad deze zaak aan .goed geholpen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg84c1
  • Type nr : Oled48c16la

Prima zaak

Op goed advies van Sjaak, een mooie LG OLED 65” Type GX gekocht. Zelfde dag nog geleverd, vriendelijke personeel. Lekker Rotterdams, gewoon direct waar het op staat. Had nog niet betaald, en de TV lag al in bestelbus. Dat is pas service toch…

• Type nr : 65GX6LA