Vlotte levering

De tv besteld de volgende ochtend al in huis

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic tv
  • soort OLED

Goed advies, goede service en goede prijzen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG
  • soort N.v.t.

Zaak waar je niet zomaar binnenloopt, maar je moet het wel doen !!

Soundbar aangeschaft, maar liefst 200 euro goedkoper dat concurrenten, niet alleen dat maar uiterst correct behandeld, netjes en vriendelijk, verkoper hielp netjes mee om product naar auto te brengen, netjes !! Zal er zeker in de toekomst meer aanschaffen, beter de kleinere middenstander helpen dan de grote mediamarkt achtste zaken.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar Q90r

Perfecte afhandeling

Heel vriendelijke personeel met goed advies.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Toshiba
  • soort OLED

Top geholpen, echt een aanrader

Top geholpen, aanrader

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • soort OLED

Had van te voren gebeld en werd vriendelijk geholpen en de tv stond al klaar toen ik aan kwam

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg

Goede en vriendelijke service

Goed bereikbaar via mail en telefoon. Scherpste prijs voor dit product. Erg vriendelijk in de winkel.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG

Prima webshop.

Leuk assortiment, prijzen en snelle levering. Top.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? salero

Snelle leveringen, scherpe prijzen

Von Burg TV hanteert scherpe prijzn en levert snel.

Lg oled 65E9PLA

Perfecte en duidelijke uitleg en nam uitgebreid de tijd voor je..Als.we weer een tv nodig hebben gaan we weer daar heen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg 65E9PLA

Top winkel!

• soort q-led

Gewoon goed !!!

Tv vooraf even gereserveerd , stond al klaar hulp bij inladen pal voor de deur TOP!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony KD-65AG9
  • soort OLED

Goede aankoop tegen zeer concurrerende prijs!

Eerste indruk van de winkel was niet indruk- wekkend. Te klein en overvol. Bleek te maken te hebben met vervallen van magazijnruimte. Ik raakte echter snel overtuigd van de kwaliteit van de winkel door de uitstekende voorlichting die ik kreeg over de door mij “gewenste” TV: de Sony KD-65AG9. Na een weekje nadenken deze TV gekocht en thuis laten bezorgen. Tot nu toe alles tot volle tevredenheid.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony KD-65AG9
  • soort OLED

Top kwaliteit en geweldig service

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony bravia

Scherpe prijs

Goeie prijs snel geleverd top winkel

goede service

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.

Topdeal tegen topservice

Even gebeld, gekozen tv besproken, prijs direct top! Dag later op gaan halen stond al klaar in de winkel en werd super geholpen met het laden in de auto!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony

Geweldige service

De personeel weet waar ze over praten en geven goed advies. Prijzen zijn veel gunstiger dan andere grote winkels. Ook de complimenten aan de service thuis. De dure sony oled tv laten bezorgen en monteren. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Nogmaals Top Service !!!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony

Liefdevol

Zeer zeeer te vrede met mijn tv. Amit en zijn collega hebben mijn goed geholpen. Geduldig en spontaan. Ze hebben mijn goed advies gegeven. Samen hebben we naar de opties gekeken en hebben mijn eerlijk advies gegeven. Verder erg gastvrij het voelt erg goed om daar je tv te kopen. Top jongens en dankjewel nog met het helpen tillen van de tv naar de auto. Von burg zorgt van A tot Z Xxxx Wilson

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv
  • soort OLED

Prima geholpen en uitgelegd.

Prima geholpen en uitgelegd. En een goede service.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Phillips TV
  • soort OLED

Service en de prijs gewoon top

Super vriendelijke verkoper die gelijk klaar stond voor je. Product werd zelfs naar de auto gebracht. En niet geheel onbelangrijk de prijs.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Soundbar
  • soort N.v.t.

Perfecte TV voor perfecte prijs!

Mijn Panasonic OLED voor een veel lagere prijs kunnen kopen dan de laagste prijs op Tweakers. Daarnaast netjes thuisbezorgd op het van tevoren afgesproken tijdstip. Heel tevreden!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic

Niets aan te merken!

Snelle, zakelijke en vriendelijke communicatie. Per e-mail Binnen een paar minuten een hele scherpe aanbieding. Gelijk opgepakt. Volgende dag bezorgd door overigens een onbekende leverancier welke erg goed communiceert en een hele vriendelijke chauffeur.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips

behulpzaam

Goed geholpen met uitleggen van het product, meneer denkt mee is klantvriendelijk en in voor een praatje

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • soort OLED

Profesioneel en eerlijk personeel.

Mijn ervaring is zeer positief. Er wordt goed geluisterd naar de wensen zijn van de klant. Er tijd wordt voldoende tijd genomen om te bespreken wat de wensen zijn en welke tv het beste past bij de wensen. Een compliment voor het personeel

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony Oled tv