scherpe prijzen en goede service

zeer aantrekkelijke prijzen en snelle bezorging

• Welk merk product heeft u aangeschaft? tv

Top geregeld en geholpen voor een goede prijs

Telefonisch contact gezocht n.a.v. advertentie op MP en de site bezocht te hebben. Uiterst vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. De mensen weten waar ze het over hebben. Ondanks dat wij niet in de buurt wonen en geen gebruik konden maken van de 'afhaalprijs' wel een heel mooi aanbod gekregen en hier gebruik van gemaakt. Tv's zijn volgens afspraak bezorgd en hier genieten wij nu elke dag van.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG55c9pla oled tv

koop altijd mijn TV bij von Burg, kennis van product en goede service

Leuke winkel

Je wordt fijn geholpen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie

perfecte prijs

gelijk op vooraad

• Welk merk product heeft u aangeschaft? samsung q8 65 inch tv

Altijd goede ervaring gehad zolang ik daar kom

Altijd goede ervaring gehad zolang ik daar kom. Mensen zijn deskundig en nemen graag de tijd om je te helpen. Zijn heel vriendelijk.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV

professioneel en scherp geprijsd goede ervaring

fijne ervaring zal het aanbevelen!

Uitstekende service en voordelig

Na wat twijfel toch eens een keer niet bij Coolblue besteld. Hier was de tv 200 euro goedkoper. Bevestiging volgde direct echter kwamen de mails bij Gmail in de spam folder. Dat is het enige minpuntje. Na telefonisch contact bleek alles helemaal in orde en werd alles afgestemd voor de levering. Ook de koerier belde nogmaals om de afspraak te maken/bevestigen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Oled

Aanrader

Zeker een aanrader top personeel en goede service.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Oled tv

Prma en snelle levering Sony TV

Von Burg reageert snel op mail, bestelde TV was niet op voorraad, maar werd snel besteld en kon ook snel worden opgehaald. Al met al heel tevreden! Prijs is ook top.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony KD43XG8399

Voorbeeldig geholpen, onduidelijke prijzen.

Btw vermelding op opdrachtformulier is verwarrend. Na installatie nog een klein bedrag te betalen, terwijl voor de installatie een flink bedrag is betaald. Ook dat laatste blijkt na afloop van bezoek voor opdracht.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? 2x tv

Prettig en behulpzaam personeel

Voor de 2e maal een tv gekocht voor een goede prijs. Ook voor reparatie goed geholpen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung tv

Snel en behulpzaam

Goed geholpen en zeer vriendelijke personeel

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Qled Tv

Zeer kundige mensen en heel vriendelijk en behulpzaam

Mensen die je advies geven op maat zodat je thuis komt met het apparaat van je wensen waar je Karen mee vooruit kunt. Ik kom er zeker eens terug

• Welk merk product heeft u aangeschaft? OLED tv

Grandioos

Deze jongens hebben verstand van zaken, perfecte uitleg gehad over de desbetreffende tv, en een zeer nette zeg maar gerust een hele mooie prijs gehad. En de service is perfect.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony tvtje

Vriendelijk en goed geïnformeerd door de verkoper, ook erg behulpzaam met de tv in de auto laden.

Zie bovenstaand, erg tevreden over de service!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv

Alles in orde

Uitstekend toestel, goed verpakt en keurig op tijd geleverd

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV

Prima service!

Prima geholpen en scherpe prijzen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv & soundbar

Goede service en scherp geprijsd, het gaat uiteindelijk om iets gunnen want je kan overal dezelfde televisies kopen. Door de scherpe prijsstelling, goede service wanneer ze die moeten verlenen (zelf ervaren) en de vriendelijkheid raad ik Von Burg zeker aan.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie

Alleen telefonisch contact met deze firma. Alles in 1 x goed

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG 55S8 Oled tv

Fantastisch lui

Dit was mijn 2 de tv die ik er kocht nu voor mijn dochter Van te voren had ik hem besteld bij Sjaak en hij stond die dag helemaal klaar Kwam binnen ,betalen,en de jongens hebben hem naar onze auto gebracht Fantastisch

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg OLED tv

uitstekend

Goede prijs , goede uitleg, behulpzaam.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? samsung tv

Ervaring met passie

Zeer ervaren en gepassioneerde medewerkers. Ze weten echt van de hoed en de rand en nemen de tijd voor je. Op de een of andere wijze weten ze ook precies uit te leggen hoe iets zit op een begrijpelijke manier. Voor de prijs is echt ook een aanrader. We kregen een zeer mooi aanbod.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung QE65Q80RAL

Mooie prijzen voor mooie producten

Netjes geholpen in de winkel

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv