Inmiddels al 6 tv's gekocht bij hen. Altijd goed advies en de beste prijzen.

• soort Samsung QLED, Samsung QD OLED
  • Type nr : S93

Prima en deskundig geholpen.

Online Samsung Oled scherm besteld om thuis te laten bezorgen. Geïnformeerd naar bijpassende Soundbar. Op aanraden van verkoper in de winkel komen beluisteren. Daarbij uitgebreid uitleg gekregen over scherm en soundbar. Ik kreeg de soundbar voor de afhaalprijs en deze werd samen met het scherm thuisbezorgd. Kort samengevat: Prima en deskundig geholpen. En voor een zeer scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

• soort Samsung QD OLED, Samsung Soundbar

Goede service en communicatie

Inmiddels mijn 2de Smart TV gekocht bij Von Burg. Zeer tevreden over het gegeven advies en de stipte aflevering. Ze hebben ook scherpe prijzen.

• Type nr : Qe55S95D

Klantvriendelijk en deskundig personeel. Kom hier altijd en zeker een aanrader

• Type nr : chrystal 50

Zeer deskundig advies en fijn geholpen

Zeer deskundig advies en fijn geholpen

• Type nr : LG OLED55G45LW

Mijn advies: Koop uw apparatuur hier!

Voor mij was Vonburg tot voor kort een totaal onbekende winkel die als resultaat opdook in Google. Ik zocht een groot model tv (LG G klasse 77 inch) die de bekende ketens niet meer konden leveren uit voorraad. VonBurg bleek hem op voorraad te hebben en ook nog eens official LG dealer te zijn dus kreeg ik cashback vanwege de lopende actie en bij ophalen ging er nog eens 150 vanaf! Omdat een busje huren de enige mogelijkheid was om het kanon in te verschepen en ik van ver moest komen werd de tv keurig netjes afgeleverd aan huis incl de korting! Van tevoren werd keurig gemeld hoe laat de levering plaats zou vinden dus kortom topservice waar menig andere winkel nog wat van kan leren!

• Type nr : 77G46

Uitgebreide informatie en goede service

Nemen uitgebreid de tijd om al je vragen te beantwoorden en helpen je met nuttige informatie. Prima service!

• Type nr : N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam personeel met kennis. Snelle reactie op vragen en een nette levering.

• Type nr : OLED65C46LA

Na de aankoop van LG G4 55 nog goed geholpen , met de nalevering van de tv voet! Deze was pas na enkele maanden leverbaar! Ben zeer tevreden met deze tv en soundbar! Prachtig beeld en geluid!

• soort LG OLED, LG Soundbar
  • Type nr : Oled55G45LW

Gewoon goed

Scherpe prijzen behulpzame verkoper

Top winkel

Ik ben prima geholpen door dit bedrijf. Ze hebben verstand van de producten die zij verkopen. Ik ben erg blij met de samsung soundbar!

• Type nr : Q990D

Prima winkel

Wordt goed geholpen en geadviseerd. Ook de nazorg is goed.

• Type nr : Oled65c46la

Perfect!

Altijd telefonisch bereikbaar. Beter kan niet. Spullen goed. Ga alles bij ze bestellen!

• Type nr : N.v.t.

Goede service en goede prijzen!

Inmiddels al een paar dingen daar besteld. De prijs is goed en daarbij ook snelle levering. En verder ook erg klantvriendelijk. Tot de volgende keer. Mvg Paul

• Type nr : Samsung HW990D

Telefonisch contact gehad over Samsung surround set. Goede informatie, zeer goede prijs en alles stond klaar!! . Nog even geluisterd en gelijk gekocht.

• Type nr : HW-Q990d 2024

Uitstekende service en goede prijzen

Eigenaar en verkoper zijn erg behulpzaam. Gaven alle informatie omtrent tv en plaatsing van de tv in een specifieke kamer. Goedkoopste prijzen van de regio, inclusief de nieuwste tv’s van 2024. Eigenaar heeft zelfs geholpen om de tv naar de auto te brengen.

Top zaak

Goed als klant geholpen en een geweldige service

• soort Samsung QLED
  • Type nr : 65" OLED 4K Smart TV S95D (2024)

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Goedkoopste prijs voor een Nederlands model Samsung TV. Alles volgens afspraak geregeld en uitgevoerd. Top

• Type nr : QE50QN93CATXXN

Geweldige ervaring

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeer kundige en vriendelijk personeel. Uitermate goed geholpen.

• Type nr : Oled 77G45

Perfect geholpen,service prima alles netjes geregeld.

In de winkel aan de Noordmolenstraat,die wij al jaren kennen als zeer betrouwbaar rond gekeken voor een nieuwe tv,wat ons wel opviel was dat ze nu alleen tv's verkopen,was in onze tijd waarvan wij von Burg kennen anders was,toen werd er allerlei elektronica verkocht stofzuigers mixers ga maar door,maar nu dus alleen tv's en netjes geholpen niet opdringerig gewoon ouderwets op je gemak,en we zijn geslaagd en de nieuwe tv werd netjes thuis afgeleverd en geplaatst,niets geen probleem er zijn nu bedrijven die je tv afleveren tot achter de deur wil je hem verder hebben en geplaatst moet je hiervoor weer in de buidel tasten,niet bij von Burg en kijk dat noem ik nog eens service dat kom je nog maar zelden tegen,jongens bedankt.

• Type nr : QE65S93CATXXN

Toppers!

Ik heb mijn OLED65G45LW opgehaald met een flinke korting! Mediamarkt, CoolBlue, Bol.com hadden de TV nodig niet in hun voorraad terwijl zij het wel al hadden. Je was bij de MediaMarkt zeker €1000 duurder uit. Ik geloofde het zelf niet maar toen ik het ging ophalen was het realiteit. Vriendelijke geholpen en zelfs hulp gekregen met het inladen in mijn gehuurde VW golf variant 7(station) met de achterbanken naar voren geklapt paste dit goed. (Natuurlijk eerder gebeld om te vragen of het past in een station en vol vertrouwen zeiden ze ja waardoor ik het ook gedaan had) Alle met al een topwinkel super blij mee ik zou daar weer komen als ik ooit een andere tv nodig heb!

• Type nr : OLED65G45LW

Perfecte Leverancier.

Al is het niet naast de deur, is alles 100% naar wens verlopen.

Geen woorden maar daden!

Goede communicatie, goedkoopste van allemaal ter vergelijking met andere ; ook met dezelfde typenummers vd artikelen.

• Type nr : Nvt

Goede uitleg

Het bedrijf is niet zo groot maar heeft vele verschillende aanbiedingen en ze zijn goed met de uitleg van div producten en scherp met de prijs

• Type nr : Q990D

De scherpste prijs voor de TV die ik gekocht. Geweldige klantenservice met vriendelijk personeel. Ik had een dode pixel op mijn TV en ze hebben het zonder problemen omgeruild.

• soort SONY OLED
  • Type nr : XR-A95L