Gelijk reactie

• Type nr : QE55Q95AA

Excellent

Super service ! Echt een aanrader.

• Type nr : N.v.t.

Goed geholpen en fijne afhandeling.

Gratis bezorgt en geplaatst. prima.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? tv
  • Type nr : QE55QN95AATXXN 4K

Uitmuntend

Zeer goede service vriendelijke en eerlijk

• Type nr : 100

Geweldige verkoper en vriendelijk Hamid goed geholpen

Fijne aankoop!

Deze verkoper zorgt voor een fijne en snelle service!

Perfect geholpen, super lage prijs, en perfect afgeleverd. Dikke 10+

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung
  • Type nr : 65qn93a

Geweldige service en product kennis

Ik koop al jaren mijn tv bij Von Burg en ook deze keer uitstekende service en advies gekregen. Ik wilde in eerste instantie een SONY tv als opvolger van mijn vorige SONY. Ik was hier enorm tevreden over en ook deze dus aangeschaft bij Von Burg, eenmaal in de winkel werd ik getriggerd door een groter, iets kostbaarder maar vele malen betere en toffere tv van Panasonic. Daar ik in eerste instantie uitging van een reeds bestelde SONY 46" daar ik niet groter wilde, ben ik naar huis gegaan met een Panasonic 55", dit ondanks de verkopers meerdere malen vroegen of ik dit wel echt wilde daar ik een 46" had besteld en dat groot voldoende achtte. Na de de aankoop stopte de service niet en werd de TV keurig wekenlang opgeslagen en later bezorgd bij de verhuizer ivm met verhuizing buitenland

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : N.v.t.

Super service vriendelijk denken met je mee en nemen de tijd voor je en zeer scherpe prijzen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : JZ 2000 55 INCH

Zeer vriendelijke verkoper

Een zeer vriendelijke verkoper die de afspraken ook nakomt. En een geweldige aanbieding.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Oled Tv
  • Type nr : N.v.t.

Goed advies, klantvriendelijk en top service!

Een aanrader!

• Type nr : LG 83C1

Goed advies en goede prijzen

Deze winkel bestaat al lang en ik begrijp waarom. Zeer goed en uitgebreid advies, echte vakmannen. Daarbij ontzettend scherpe prijzen. Het is geen grote keten, ze nemen tijd voor de klant en weten waar ze over praten. Een hele mooie winkel waarvan ik hoop dat deze nog lang mag bestaan!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung
  • Type nr : 95qn55

Prima uitleg en advies

Goede prijs, en alle tijd om vragen te beantwoorden.

• Welk merk product heeft u aangeschaft?
  • Type nr : 55qn95a

I will come back for future purchases

I was doubtful of small stores for TV's purchases as it would be more difficult to deal with in case of warranty issues. Immediately after talking with the employees at Von Burg TV, I was convinced about shopping here. Good prices, honest people and an authorized LG retailer (so warranty claims would be no problem). FYI, employees here actually know their products...looking at you Mediamarkt, you must learn from this shop.

• Type nr : 55 inch

Snel geleverd netjes factuur in de mail

Topservice

Ze deden alles mogelijk om mij een mooie tv ervaring te bieden, zelfs direct omruilen toen ie het niet deed, top

Behulpzame verkopers

Geduldige en Geweldige behulpzame verkopers

• Type nr : Lg65c16la

Goede service, niet opdringerig en goedkoop.

Netjes en vriendelijk geholpen met vragen. Uiteindelijk tv gekocht voor een goede prijs en zelfs geholpen met de tv naar de auto brengen. Kan de winkel absoluut aanbevelen.

• Type nr : Oled55g1

Goed en snel geholpen!

Snel geholpen door Von Burg en een goede deal over de telefoon gehad voor mijn TV. Maandagavond na 11 uur besteld en ik werd dinsdagochtend gebeld dat ze hem die dag nog konden leveren. Uiteindelijk binnen 12u na bestellen mijn TV ontvangen. Heren hebben hem ook netjes boven gebracht.

• Type nr : LG OLED65C16LA

Echt een top service en zeer vakbekwaam

Sinds gisteren een tv daar gekocht ( via internet op dit bedrijf gekomen ) en wat ben ik tevreden zeg. Service is goed, ze leggen alles goed uit en nemen de tijd voor je. En ze zijn echt de goedkoopste!

• Type nr : Lg oled 77G1RLA

Snel en correct geholpen

Na telefonisch contact zeer goed geholpen en een nette aanbieding gekregen. Daarna is de tv snel geleverd. Zeer tevreden

• Type nr : 77C16

Hele goede service!

Erg vriendelijk personeel en geweldige service.

• Type nr : OLED55C16LA

Goede prijs en service

Uitstekend geholpen en een goede deal!

• Type nr : C1 65 inch

Makkelijk contact via de telefoon en er werd meegeholpen de tv in de auto te zetten.

• Type nr : 55C16LA

Precies wat ik verwachtte

Ik heb een contactformulier ingevuld, dit was op zondagmiddag. Toen ik op maandag net na opening de winkel in kwam waren ze me net antwoord aan het geven. Niet meer nodig dus. Netjes voorzien van de informatie waar ik om gevraagd heb, had al de nodige research gedaan online. Na aankoop werd er keurig meegelopen naar mijn auto en geholpen met inladen. Nogmaals bedankt.