Prima winkel

Heb hier mijn Samsung QD OLED 55 inch en Soundbar Q800 gekocht. Ze hebben veel merken op voorraad. Het is een officiele dealer, dus geen gesjoemel met buitenlandse tv's. Hij was op dat moment de goedkoopste, scheelde echt wat met bijv media markt. Je kan ze mailen of bellen voor de prijs, hij gaat dan volgens mij altijd onder de dan geldende prijs door. En gewoon 2 jaar garantie.

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : Q95S en Q800

Erg fijn geholpen .... kom ik zeker nog eens terug !

Fijne verkopers, correcte prijs, ruime keuze

Geweldige winkel!

Meerdere keren daar wat gekocht voor de laagste prijs. Alles is altijd in orde en het word zeer snel geleverd.

• soort LG Soundbar
  • Type nr : DS95QR

goede service en de werknemers luisteren ook graag.

service en de werknemers luisteren ook graag.

• soort Samsung LED
  • Type nr : tv en beugel

Vriendelijk en kundig

Het is altijd een plezier om een aankoop bij von burg te doen. De mannen weten waar ze het over hebben maar doen niet aan verkooppraatjes. Gewoon recht toe recht aan advies. En de prijzen zijn ongeëvenaard.

• Type nr : Qd-oled

Prima geholpen

Goede prijs

• Type nr : N.v.t.

Goed advies en scherpe prijzen, beter dan internet

Wat een leuk team werkt er bij Von Burg! Ze geven je een eerlijk advies en helpen je met al je vragen. De prijzen zijn ook nog eens zo scherp dat je beter hier dan via internet kan kopen en niet weet of je wel een Nederlands model krijgt en hoe de instellingen zijn. Ze hebben een mooie balans gevonden tussen internet verkoop en traditionele winkel verkoop

• soort LG OLED, LG NanoCELL, SONY OLED, PHILIPS OLED, PANASONIC OLED, LG Soundbar
  • Type nr : DS95QR en LG 55G26

Goede uitleg , en snelle levering

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

zeer sterke prijsvechter, en extra afhaalkorting.

Twee emails waren voldoende voor informatie en een afspraak om af te halen. In de email stond dat de koffie klaar stond, maar die is bij de beluistering van de soundbar erbij ingeschoten, kleinigheidje.

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : SAMSUNG HW-Q990B/XN

Prima contact en snelle levering.

Telefonisch contact gehad en daarna online besteld. Levering op de volgende dag. Prima geregeld. Goede prijs.

• soort LG Soundbar
  • Type nr : DS95QR

Zeer vriendelijk en verstand van zaken

Goede en duidelijke uitleg. Neemt de tijd voor je. Kan iedereen aanbevelen om bij deze winkel iets te kopen.

• Type nr : Qe55s95bat

Prima winkel, erg klantvriendelijk.

Prima winkel, gewoon zoals het hoort.

• Type nr : 55a84k

Goed en deskundig advies en keurige prijzen

Nette ervaren verkoper met goed advies

• soort LG OLED

Goedkoop en snelle bezorging

Na vergelijk was von Burg 1 van de goedkoopste voor mijn Samsung soundbar en gelijk leverbaar. Comm7nicatie was prima en de soundbar was ondanks de kerstdagen vlot in huis. Peter

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar

Attent snel goedkoop

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg soundbar
  • Type nr : Lg

Zeer aardig

Behulpzaam verstand van zaken top bedrijf zal zeker mijn volgende tv daar kopen

• Type nr : 55q95b

Gewoon goed

Soundbar voor een mooie prijs gekocht. De levering liet alleen te wensen over, dagen te laat. De schuld hier van lag bij DHL. Von Burg had hier geen schuld aan. Groeten Willem

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung Soundbar
  • Type nr : Q800b

Beste tv zaak in de randstad

Zaak waar ik al jaren kom, meer als 18 tv's gekocht en altijd tevreden. Verkoper Hamid heeft mij altijd goed geholpen en altijd eerlijk advies. Ga nooit ergens anders. Mijn dochter en zoon ook aangeraden om hun tv's daar te kopen en ze zijn heel eeg tevreden. GA ZO DOOR

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • soort Samsung LED, LG OLED, PHILIPS OLED, PANASONIC OLED

Perfecte service

Deze jongens weten overal een oplossing voor en helpen ook heel goed mee met je wensen. Hier is de klant nog koning, vele malen beter als de grote concerns

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg, sony
  • soort LG OLED, SONY OLED, SONY TRILUMINUS
  • Type nr : N.v.t.

Geweldige winkeltje, ben super goed geholpen en voor een super prijs, de set werd met behulp van het vriendelijke personeel in mijn auto gezet, en er werd ouderwets instructies gegeven over het aansluiten ervan, dat heb je in de meeste winkels niet meer. In 1 woord top!!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung Q990B soundbar.
  • Type nr : Q990B

Hele fijne uitleg gekregen bij de aanschaf van onze samsung soundbar. Met extra tips tbv aansluiten surround speakers en woofer. Tips stonden ook op de factuur. Hele fijne verkopers en ze waren ook nog eens de goedkoopste. Top ervaring!!!!!

• Type nr : Hw-Q990b

Keurig geholpen nette prijs Keurig afgeleverd met duidelijke taal hoe ik het allemaal moest doen top

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung TV
  • Type nr : QE65QN85BATXXN

Snelle en goede service!

Goede uitleg van producten

Klantvriendelijk en deskundig

Vooraf had ik, vreemd genoeg, nooit van Von Burg TV gehoord, maar via een buurman raakte ik nieuwsgierig. Aangezien ik een nieuwe smarttv zocht, ben ik maar eens langsgegaan aan de Noordmolenstraat. Ik werd niet teleurgesteld, integendeel. Zeer vriendelijke en deskundige medewerker, die ook na de koop nog bereid was bepaalde zaken uit te zoeken. Daarnaast veel goedkoper dan de grote winkelketens.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sony
  • Type nr : XR-55A84K