Helemaal goed gegaan. Beloftes nagekomen. Had de tv na 1 dag in huis op afgesproken tijdstip! Aanrader dus

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : C16la

Snelle service en vriendelijke en behulpzaam personeel!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.

Super prijs! Super service

Bestelling werd dag daarna verzonden! Top. Track and trace per email. Verwachte tijd was niet helemaal goed en later niet meer up to date, maar tevreden. Na 1 dag merkte ik dat de tv krom was in een hoekje. Gebeld, en ze zou op terug bomen binnen een dag met passende oplossing. 3-4 dagen later brachten ze een nieuwe TV (150km) verder. Echt super service, ook als je zou verwachten

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : 65C1LA

Goede prijs en snel geleverd

Nieuwe TV gekocht en besteld bij VonBurg. Was een mooie prijs en snel leverbaar. TV snel in huis gekregen en werkt tot op heden naar behoren. Klein puntje was dat er geen tracking nummer werd gegeven om datum en tijd bezorging te kunnen volgen. Op dag van bevestiging e-mail dat het pakket was verzonden, had ik het pakket een dag later verwacht, maar deze kwam dezelfde dag al binnen. Gelukkig was ik thuis. Alles goed :-). Bedankt.

• Type nr : 55OLEDC1

Dikke Prima

AudioQuest Kabel besteld, vlug geleverd, netjes in doos.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? AudioQuest Forest
  • soort N.v.t.
  • Type nr : N.v.t.

gebeld , opgehaald , geïnstalleerd , tv kijken...Wat wil je nog meer...

Tv gekocht en gelijk meegenomen. Na twee dagen was de tv goedkoper geworden en na een belletje werd het verschil gelijk terug gestort..

• Type nr : OLED65G1RLA

Snelle levering, scherpe prijs en prettige leverancier

Snelle levering, scherpe prijs en prettige leverancier

• Type nr : C1

Scherpe deal, fijne communicatie en de levering was top!

Via Pepper zag ik een mooie deal en ging er gelijk voor. Nadat ik mijn bestelling had gedaan werd ik direct gebeld om de verwachtingen aan te geven. Uiteindelijk werd via de mail goed op de hoogte gehouden. En de levering was helemaal top. De bezorger was heel vrolijk, enthousiast en vooral keurig.

• Type nr : OLED55C16LA

Goede service, scherpe prijzen, goede communicatie.

Op donderdag aan het eind van de middag een LG G1 besteld, werd gelijk gebeld om de bezorging even af te stemmen. Zaterdag was hij er. De tv zelf was erg scherp geprijsd, scheelde honderden euro's in vergelijking met de grotere electronica boeren. Al met al zeer tevreden dus.

Behulpzame medewerkers

Een mooi tv gekocht bij deze authentieke zaak. Er werd zelfs meegeholpen om de tv in de auto te laden! Duidelijke en professionele uitleg! In één woord: top!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • soort N.v.t.
  • Type nr : N.v.t.

Voordelig, snel en vriendelijk.

Scherpste prijs, en bovendien snelle en vriendelijke service. Wat wil je nog meer? Aarzel niet, en bestel bij Von Burg!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG oled
  • Type nr : LG OLED65C16LA

Uitstekende service, scherpe prijs

Met veel plezier bij Von Burg een LG 65G1 OLED gekocht. Dit voor een nette prijs gezien de komst van een nieuw model. Levering en communicatie waren snel gezien tussenkomst van een feestdag.

• Type nr : LG 65G1

Super ervaring bij VonBurg

Op zoek naar een mooie LG 65G1inch Oled. VonBurg had nog 1 model op voorraad. Helaas bleek dit bij thuiskomt een DOA te zijn. Geen ramp. VonBurg gebeld en voor een zeer acceptabele meerprijs de defecte tv om kunnen ruilen voor het nieuwste 2022 model. Echt keurig en snel geholpen door Sjaak en Hamid. Zeker een aanrader!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG65G2

Snelle levering goede service

Toppers

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg G1 65 inch
  • Type nr : G1

Heel fijn geholpen, kom hier zeker terug!

Via internet bij Von Burg terecht gekomen vanwege de goede scherpe prijs. Telefonisch het product laten reserveren en later die dag opgehaald. In de winkel nog wat handige tips gekregen omtrent het openmaken van de verpakking en bij vragen kon ik altijd even bellen. Medewerker heeft nog even geholpen met het tillen naar de auto. “Ouderwetse” top service waar de “kiloknallers” niet tegenop kunnen.

Geweldige service!

Wat een geweldig bedrijf. Service gericht, komen afspraken na en supersnelle levering.

• Type nr : 651C

Goede deal, adequate levering. Geen problemen.

• Type nr : 65C16LA

Prima contact en op de datum geleverd als afgesproken.

4 sterren omdat echte service zich pas laat zien bij problemen. Daar valt nu nog niets over te zeggen, maar de eerste indruk is wel goed.

• Type nr : 65G1

Was allemaal super goed.

Perfect en soepel verlopen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv
  • soort SONY OLED
  • Type nr : N.v.t.

Scherpe aanbieding en klantgericht. Had door mijn haast per ongeluk afhalen i.p.v. bezorgen aangevinkt. Even bellen en het was zo geregeld. Volgende dag de tv netjes bezorgd.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG G1
  • Type nr : 65G1

Snel, goed en goedkoop

Een kleine speler met scherpe marges, snelle service en een aantrekkelijk aanbod.

• Type nr : OLED65C16LA

Goede prijs!

Speciaal naar von Burg TV, voor goede prijs, snelle levertijd, en uitvoering TV.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV
  • soort SONY OLED
  • Type nr : A84J

fantastische service en voor een geweldige prijs

Ik heb onlangs een nieuw toestel gekocht bij vonburg en kan alleen maar lovend en positief zijn. Ontzettend kundig en professioneel geholpen en ook enorm aardig,kan deze winkel alleen maar aanbevelen aan een ieder.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? smasung tv
  • soort Samsung QLED
  • Type nr : samsung qe65qn95a

Uitstekend geholpen

Voor het eerst naar deze winkel geweest op aanraden van mijn broer. Erg vriendelijk geholpen, meneer neemt de tijd, heeft veel kennis ect.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Televisie
  • Type nr : G-serie 65 inch