Top service!

Top zaak! Netjes geholpen, voorzien van de juiste informatie, service tot aan het in de laden van de tv toe. Ik ben een tevreden klant.

• Type nr : lg cx oled 65 inch

Prima erg goed

Ik hou het kort ik kan niets negentiefs bedenken alleen maar lof, ik ben prima geholpen en niets was hun te veel. Het is een wereld van verschil of je bij de media markt een tv koopt of bij hun. Zij weten namelijk alles van een tv en dat weten ze bij de media markt niet dus mijn volgende tv koop ik zeker bij weer bij deze zaak. Groet. Cor. Geugies.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG. Oled

klasse

Prettige ontvangst in de winkel Duidelijkheid over de prijs en de tv Voor-en nadelen genoemd van tv Van te voren gekozen tv daadwerkelijk aanwezig in de winkel Apparaat werd door personeel van Von Burg, voor klant in de auto gedragen, prima service!

• Type nr : N.v.t.

Goede communicatie en netjes afgeleverd.

Goed overleg gehad met Sjaak over type, model en prijs. Gekozen voor een prachtige OLED TV van LG. Keurig en op tijd afgeleverd. Een prima beeld.

• Type nr : 65 CX6

Top winkel

Top winkel. Goede service en komen altijd hun afspraken na

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv
  • Type nr : N.v.t.

Goed advies, fijne service en mooie prijs

Fijne winkel met goede kennis van audio en tv. Weten waar ze het over hebben. Door he goede en juiste advies uiteindelijk gekozen voor een 65 inc LG OLED tv type G1. Een prachtig beeld en een goed geluid. Even bellen en we konden gelijk een afspraak voor bezorgen maken. Ben zeer tevreden van aankoop tot levering. Een dikke tien! Groet, Marco Collee

• Type nr : 65G1

Deze mensen hebben verstand van zaken

Fantastisch geholpen door verkoper met kennis en ervaring. Goeie adviezen en vooral niet pushy. Tv werd direct thuis afgeleverd en naar boven gebracht. Heel tevreden

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Sa
  • Type nr : Q65

Deskundige begeleiding en uitleg, zeer schappelijke prijs voor levering in België (in combinatie met aankoopprijs nog steeds goedkoper dan de bekende Nederlandse webwinkels met gratis verzending).

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • Type nr : TX-43HXW944

Fijne zaak!

Soepel aankoopproces en telefonisch advies. Snellere levering en beste prijs die ik kon vinden. Al onze 2e TV van Von Burg. De andere (LG Oled) zijn we ook nog steeds erg tevreden over en het aankoopproces was destijds dezelfde ervaring.

• soort LG NanoCELL
  • Type nr : 43UN74006LB

Vriendelijke personeel, goede service

Ik heb hier mijn Panasonic tv gekocht. Overal op internet prijzen vergelijkt en Radio Von Burg kwam als goedkoopste uit. Omdat een klein winkel is en voor mij onbekend, dacht vanwege lage prijs eerst bellen om te vragen of geïmporteerde, show of geretourneerde modellen waren maar nee, gewoon netjes nieuwe tv's bedoeld voor Nederlandse markt. Direct besteld. De dag daarna, zoals afgesproken thuis geleverd door Von Burg zelf. Werd zelf van tevoren gebeld door Von Burg ( Hamid ) voordat ze gingen vertrekken vanuit Rotterdam. Een klein winkel met goede service en zeer vriendelijke mensen. Volgende keer wordt het eerst bij Radio Von Burg kijken als ik ooit weer een nieuwe tv koop!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : 65HZW2004

Goed geholpen voor een scherpe prijs!

Erg goed geholpen voor een nieuwe tv. En een scherpe prijs, helpen met inladen in de auto, heel fijn! Een dure audio quest kabel aansmeren had me dan weer niet gehoeven, maar hoort er ook weer een beetje bij... ;-)

• Type nr : 55GX

Prettige winkel om te komen

Heb al meerdere keren een tv gekocht bij deze winkel word altijd prettig geholpen en service is ook prima uitleg is altijd duidelijk en goed. Is echt een aanrader

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Televisie

Prima winkel

Prima winkel (klein) en zeer vriendelijk personeel. Fijn geholpen aanrader.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? tv
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : HZ2004

Uitstekende service voor zeer goede prijs

Wij hebben een nieuwe televisie gekocht en hebben prima advies gekregen. Niet alleen wat goed is aan deze televisie, maar ook waarom wij (in onze situatie) een andere (duurdere) niet moesten nemen. Televisie stond op voorraad en konden we gelijk meenemen! Dit alles voor een uitstekende prijs!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung
  • Type nr : QE65Q95TALXXN

Gewoon top!

Al heel wat jaren klant en blijf altijd terugkomen. Zelfs nu ik in Zuid Limburg woon kom ik speciaal naar Radio von Burg rijden

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung
  • Type nr : 95Q65

Super klantenservice en eerlijk advies

De mannen van Von burg zijn echte vak mensen. Kennis van zaken en eerlijk. De nazorg was helemaal top en kijk tegenwoordig zalig naar een leuke tv van von burg

• soort LG OLED
  • Type nr : Lg Oled65gx6 - 4k Hdr Oled Smart Tv (65 Inch)

Vriendelijk, heel behulpzaam

Gewoon een eerlijke goede zaak die service en goed advies hoog in het vaandel hebben staan

• Type nr : Oled55gx6la

Perfect in alle opzichten.

Deze LG OLED al 2 jaar in mijn hoofd en eindelijk - ongezien - telefonisch besteld. Dankzij de installatie door Mehmet en Akram én hun rustige, duidelijke en uitgebreide uitleg over het functioneren TV etc. helemaal tevreden. Ik ben al járen trouwe klant van Radio von Burg en daarvoor in (helaas) ver verleden al van Elektrorama: de vader van de eigenaar Radio von Burg. Ook al ben ik " aangetrouwde" familie mijn recensie is oprecht.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? TV LG
  • Type nr : LG OLED55GX6LA

Zeer snelle service, goed in omgang.

Mooie televisie, voldoet volledig aan mijn verwachting. Alle functionaliteit werkt prima. vooral de snel keuze functie is erg handig.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie
  • Type nr : 55 innch

Goede service en mooie prijzen

snel geregeld voor een mooie prijs

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • Type nr : N.v.t.

Persoonlijke benadering met oog voor het klantbelang

Klein maar goede winkel met deskundig advies goede prijs kwaliteit verhouding en het belang van de klant staat centraal zonder iets op te dringen of te beïnvloeden. Kortom aanrader voor aanschaf van je tv

• Welk merk product heeft u aangeschaft? oled tv
  • soort PHILIPS OLED
  • Type nr : N.v.t.

Onwijs leuke zaak met leuk personeel, echt een aanrader!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg oled 55gx
  • Type nr : 55gx

Uitstekende Service!!

2 keer een tv besteld en zelfde dag nog geleverd gekregen ..yopp

• Welk merk product heeft u aangeschaft? 86 inch
  • Type nr : 112838382929929292

vertrouwd

goed bedrijf goede service koop al jaren mijn televisie bij von burg

• Welk merk product heeft u aangeschaft? QE65Q95T
  • Type nr : QE65Q95T

geweldig

altijd goed en eerlijk advies en de klant is hier echt nog koning !!! is al de 4e tv die ik hier heb gekocht !!!!!!!!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? tv
  • Type nr : QE 55 E 90 T