Super goede service vriendelijke medewerkers Snelle levering

• Type nr : S90 D 83

Fijne zaak met deskundig personeel

Leuk om te ervaren hoe medewerkers hun passie en kennis met je delen. Eerlijk, open ongedwongen. Blijf zeker terugkomen.

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : Q990D

geen minpunt te vinden

Telefonisch bereikbaar, scherpe prijzen, een goede transporteur wat tegenwoordig best belangrijk is.

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : HW-Q990D

geweldige uitleg over het nieuwe toestel, goede prijs

zeer vriendelijk personeel, afspraak is afspraak. goede instructies. bij deze zaak is de klant echt nog koning

• Type nr : 55G45LW EVO 2024

Prima zaken gedaan.

Tv voor een zeer scherpe prijs en gewoon op voorraad , En snelle keurige levering de volgende dag.

• Type nr : 95d

Prima geholpen en niks opdringerigs

Zoals gezegd prima geholpen, niks teveel om iets extra uit te leggen of te laten horen

• soort LG OLED, LG Soundbar
  • Type nr : Lg oled 65G45LW + DSG10TY

Zoals altijd goed !

Kom er al jaren altijd goeie service en prijs! Aanrader voor iedereen

• Type nr : N.v.t.

goede prijs/kwaliteit product en afhandeling.

Na telefonisch contact besloten om de TV op te halen. Hiermee ging de al goede prijs nog iets omlaag. Snelle service bij de winkel en hulpvaardig personeel bij in laden.

• Type nr : 48c46LA

Gewoon goed

Goed geholpen en meedenkend.Als ik weer iets nodig heb zal ik aan deze zaak denken!

• Type nr : 55G45LW

Top TV zaak!

Wát een assortiment! Ondanks de beperkte ruimte een ongelooflijke hoeveelheid tv's van alle grote merken tegen hele scherpe prijzen die de concurrentie het nakijken geven. Prettig geholpen door de eigenaar die ook met nuttige adviezen omtrent de installatie kwam.

• Type nr : Oled65c46la

top

prima service en afspraken nagekomen.

• Type nr : N.v.t.

Kennis van zaken en scherpe prijzen

Ik kwam voor een LG soundbar vanwege goede prijs online en nog lagere afhaalprijs. Al mijn vragen werden vriendelijk en professioneel beantwoord en werd daarna geholpen om de grote doos naar mijn auto te brengen. Kortom een tevreden klant en kom er zeker terug als ik nog eens een andere tv wil aanschaffen.

• soort LG Soundbar
  • Type nr : DS95TR

Goede service en lage prijs!!

Deze winkel is erg goedkoop maar ze bezuinigen niet op een zeer goede service! Toppers!

• Type nr : LG55G45

Vriendelijk, goed advies en goede prijs!

Na een tijdje online orienteren viel mijn oog op Von Burg TV in Rotterdam want die hadden de beste prijs voor de TV die ik zocht. Bleken ze gewoon telefonisch bereikbaar. Goed advies gekregen en de volgende dag is de tv thuis bezorgd. Super blij met de service en de TV

• Type nr : QE55S90C

Hier voel je je weer klant

Wat een fijne mensen. Kennis van zaken en goed advies. Ik kom zeker terug

• Type nr : Oled55g4

Super geholpen

Deze mensen zijn echt goed om de juiste informatie te geven aan de klant

• Type nr : LG OLED EVO 55 G4

Vriendelijke verkopers

Zij hebben veel ervaring en je wordt er goed geholpen. Ook de service is waanzinnig goed

• soort PHILIPS AMBILIGHT
  • Type nr : Weet ik niet

Vriendelijk en prettig geholpen

Super goede prijzen

• Type nr : Lg 77

Fijne zaak en snelle levering

Wat een top-zaak is dit, vriendelijk, informatief en supersnelle en nette aflevering! En de TV? Fantastisch, had een "oude" OLED C7 uit 2017, maar als je dan ziet hoe het nu eruit ziet en werkt....TOP! :-)

• Type nr : LG OLED65C4

Zeer gped

• Type nr : Qled 95 d

Goede voorlichting

Uitgebreide voorlichting en uitleg gehad. Ook de prijs was heel netjes voor de tv een Samsung 65 inch en de Samsung soundbar die wij hebben gekocht in vergelijking met de concurrentie. Von Burg zit er niet voor niets al zolang op deze locatie. Kortom deze winkel is een aanrader!!!

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : QE65QN93DATXXN

Snel en efficient ...

Uitgebereide informatie over het te kopen TV toestel...

Goed advies

Scherp geprijsd

• Type nr : LG 55 inch g4

Goede snelle persoonlijke service

Ik was opzoek naar een specifieke tv voor de scherpste prijs inclusief levering aan huis. Hierin ben ik volledig geslaagd, met gevoel voor persoonlijke aandacht.

• Type nr : Oled77c46la

Geweldige tv

Mijn ervaring is dat de tv heel goed is: -goede service -vriendelijke medewerkers -goede beeld

• Type nr : 231284

Noordmolenstraat 43-45