Scherpe prijzen

Ik was op zoek naar een lg g4 tv en na lang zoeken was die hier het goedkoopste.Goed geholpen en met geduld alles uitgelegd onder het genot van een kopje koffie.prijsverschil was aanzienlijk en als je zelf ophaalt krijg je nog extra korting.enigste nadeel is dat het moeilijk parkeren is het is een druk gebied.

• soort LG OLED
  • Type nr : Lg oled 55g45lw

Hele prettige winkel om TV te kopen

Klant vriendelijk, geeft goede informatie, heeft goed assortiment en voorraad en dat tegen een aantrekkelijke prijs.

• Type nr : QE55S95C

Zeer klantvriendelijk

Mijn keuze was gevallen op een 77” OLED van LG, de prijs was al goed, maar bij afhalen is de tv nog een stukkie mooier geprijsd. Eenmaal aangekomen begon ik al de twijfelen of de tv wel zou passen in de auto. Met de medewerker even gemeten, het bleek niet te gaan passen. Daarop iemand gebeld met een bussie. Tijdens het wachten op de andere persoon, lekker bakkie pleur genoten. Bij aankomst van het bussie, hebben de medewerkers de tv in de auto geplaatst. Vriendelijk personeel, zeer klantvriendelijk allemaal. Mijn vorige tv kwam hier ook vandaan, de volgende tv zal hoogstwaarschijnlijk hier ook vandaan gaan komen.

• Type nr : LG 77OLEDC35

Great service

Good honest service and well priced tv’s would recommend

Deskundig

Deskundige hulp. Duidelijk antwoord op mijn vragen

• Type nr : LG OLED55B42LA2024

Goede service en beste prijs

Leuk bedrijf met goede voorlichting en hele scherpe prijs. Aanrader. Geen enkel probleem gehad

netjes ontvangen

goed bedrijf

• Type nr : 56788997766

Vragen snel en goed beantwoord. Prijs was goed en direct opgehaald. Aanrader dit bedrijf.

• Type nr : N.v.t.

Aardig, vriendelijk en goede prijzen.

• soort SONY OLED
  • Type nr : 65

Netjes afgeleverd en keurige medewerkers Alles netjes achtergelaten,en tv keurig ingeregeld

• soort Hisense
  • Type nr : 65A79KQ

topwinkel

Op zoek naar een nieuwe Smart TV bij deze zaak uitgekomen. Zeer scherpe prijzen, goed advies en super klantvriendelijk! Wat wil je nog meer?

• Type nr : N.v.t.

Kom hier al jaren. Top bedrijf

Als amsterdammer kom ik al jaren voor tv's bij von burgt. Goed advies. No nonsens en een prima prijs. Nu tv voor mijn dochter daar vandaan gehaald.

• Type nr : Oled48c46LA

Zeer scherpe prijzen

Goed advies en ouderwetse service.

• Type nr : QE50QN93CATXXN

Goed advies en scherpste prijs

Ik zocht een nieuwe tv en bij von Burg hebben ze mij heel goed advies gegeven. Ze hebben ook als eerste nieuwe modellen in de winkel ook van soundbars.

• soort LG OLED, LG Soundbar
  • Type nr : 65G3

Persoonlijke service ook via online

Persoonlijke service en een scherpe prijs

• Type nr : 65C35

Slecht!

Ik koop een tv 1,5 maand geleden deze doet het niet meer! Na lezen op het net lijkt het de moederbord of zo! Dus een productiefout of dergelijk die allang bestond! De winkel verwijst mij naar de fabrikant terwijl ze heel goed weten dat zij het moeten oplossen! LG ook gebeld zei hebben me aangehoord nog niets van ze gehoord! Ik heb wel gezegd dat ik niet mee eens bent met een reparatie want het product deugd niet en ik heb er geen vertrouwen meer in. Want een tv die na 1.5 maand het njet meer doet beloofd niet veel! En vooral als het de moederbord zou zijn. Het is de LG oled 65inch. Bij het verkopen ging het goed en werd je als koning behandeld en nadat je belt om te zeggen dat de tv stuk is wordt er gauw opgehangen! Het was gepast geweest als ze de tv omruilen voor een goede deugdelijk product en de kapotte tv zelf weer aanbieden bij LG! Maar nee “los het maar zelf op klant, zeggen ze dan! LG begreep wel mijn standpunt!

• Type nr : LG Oled 65SC35LA

Hallo Shar, Ik probeer al 2 dagen telefonisch contact met je op te nemen wat niet lukt en je hebt ook geen voicemail ingeschakeld.. Tevens heb ik contact opgenomen met LG maar die geven geen informatie door van derden in verband met de VAG privacy. Met alle plezier zou ik het willen oplossen maar zonder contact met je te krijgen lukt dit niet. Tevens heb ik je per mail geprobeerd te bereiken zonder resultaat. Met vriendelijke groet, Sjaak von Burg

Fantastische winkel

Heb mijn 2e tv gekocht bij Von Burg tv! Mooie aanbieding voor de LG G4 55 met een ‘gratis’ soundbar! Deze krijg je echt nergens anders voor deze prijs! Geweldige mooi beeld met super geluid! Goede service en deskundig geholpen!

• soort LG OLED, LG Soundbar

Top winkel!

Een hele fijne ervaring in deze winkel vergeleken met al die grote concerns. Mede om die reden hebben wij bewust onze nieuwe tv hier gekocht en nog goedkoper ook ondanks alle stuntaanbiedingen van de grote zaken.

• Type nr : N.v.t.

Zeer goede ervaring voor de 1e keer hier geweest voor een surround set van Samsung 990c. Duidelijke telefonische informatie gehad en ook het ophalen was zeer goed verzorgd werd zelfs netjes in de auto geladen met prima uitleg over het aansluiten al met al jullie hebben er een zeer tevreden klant bij uit het zuiden van het land.

• soort Samsung Soundbar
  • Type nr : 990c

Goed advies en service

Afspraak nagekomen en nog eerder bezorgd zelfs

• Type nr : Oled65G36LA

Top service!

Goed geholpen, snel en goedkoper dan andere winkels.

• soort Samsung QLED

Al de 3e tv gekocht altijd goede uitleg

Altijd top

• soort Hisense
  • Type nr : 1234579

Al vele jaren een top bedrijf met persoonlijke service.

Altijd de beste prijs en heel veel parate kennis in huis om vrijwel iedere vraag direct te kunnen beantwoorden. Al jaren een betrouwbare leverancier.

• Type nr : OLED65G36LA

Dit mijn 7e tv die daar koop

Ik kan wel zeggen dat ik ervaring heb met tv,s kopen bij Von burg .Tot nu toe altijd de beste prijs gehad na enig onderhandelen. En dan bedoel ik ook een super prijs overal gekeken ook op internet en er is geen winkel goedkoper je moet wel je mond open doen.

• soort Samsung QLED
  • Type nr : Samsung Neo QLED 4K 75QN93C (2023) Productafbeelding van de Samsung Neo QLED 4K 43QN93C (2023) Productafbeelding van de Samsung Neo QLED 4K 43QN93C (2023) +2 Vraag naar korting Ruil je tv in 75 inch / 190 cm 2599,- Voor 18:00 besteld, morgen in huis Vandaag afhalen in 13 winkels Profiteer nog 1 dag en 11 uur van de SALE actie Korting aanvragen Ontvang je deal binnen 10 minuten Ruil jouw tv in SALE - Vraag nu naar korting op dit product 13 winkels van c.a. 1000m2 Installatie & montage Gratis bezorgd Klantbeoordeling 9.5 / 10 Plus- en minpunten Volgens onze specialist Marco Dankzij de Neural Quantum 4K processor heb jij een fantastisch beeld met een refresh rate van 120hz De Quantum Dot technologie van dit scherm zorgt ervoor dat je altijd 100% kleurvolume haalt De Ultra Viewing Wide Angle zorgt ervoor dat je vanaf elke kijkhoek perfect zicht hebt Dankzij Dolby Atmos komt het geluid van alle kanten; zelfs het plafond

Voert aanbieding fantastisch uit.

Op de website stond een LG OLED65G36LA voor € 1995, geprijsd. Je kreeg € 150 als je de TV zelf kwam ophalen in Rotterdam en nog een cashback van € 150 van LG zelf. Dan kost de TV € 1695. Ik heb nog gebeld of het echt zo was. Naar Rotterdam gegaan en kon gelukkig voor de deur parkeren. Ik ben fantastisch geholpen door het personeel en de volgende dag stond de beloofde € 150 op mijn rekening.

• Type nr : LG OLED65G36LA

Noordmolenstraat 43-45