Fijne service, bellen persoonlijk met mooie prijzen!

Na een bericht op de site werd ik gebeld met een mooie prijs, duidelijk onder de concurrentie lag. Als je hem dan afhaalt is het nog voordeliger! Op voorraad, vriendelijk en mogelijk door een kleinere winkel, minder personeel, goed voor de portemonnee! Ps: hieronder staat qled maar ik heb een qd oled gekocht!

• Type nr : QE55S93CATXXN

Super goed geholpen, fijne zaak met rotterdamse mentaliteit en aanpak!

Super Geholpen door een turkse jongen. Hij heeft mij de hone cinema in de winkel nog even laten horen en nam hier echt de tijd voor. Ik was gelijk om! En na het afrekenen werd ik nog geholpen met alles naar me auto sjouwen! Lekker bezig gasten!

• Type nr : Q990C

Goede aanbiedingen en de personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

• Type nr : G36 65 inch

Top zaak!

Derde tv gekocht bij Von Burg in 10 jaar de tijd. Altijd een extra korting. Een echte aanrader!

• Type nr : G3

Zeer vriendelijk en behulpzaam. En goede prijs. Aanbevolen!

• Type nr : G3 65"

WAT EEN SUPER WINKEL

Met hoofdletters geschreven omdat dit ECHT waar is. 1. Hele goede service, 2. Mooie prijs voor onze tv een samsung QE55S95C. 3. Houd zich aan afspraken die zijn gemaakt via de telefoon. 4. Goede uitleg hoe het een en ander werkt. 5. Altijd bereid om telefonisch begeleiding te geven. Wij zijn nog steeds super blij met onze keuze.

• Type nr : QE55S95C

Goed geholpen

Goede service en leuke korting

Gaat zoals het hoort

Snelle levering, mooie prijs, , en extra informatie voor makkelijker installatie

• Type nr : N.v.t.

Deskundig advies, vriendelijke medewerkers, snelle levering.

We hebben diverse malen advies ingewonnen in verband met een Samsung soundbar bij een van de medewerkers en elke keer werden wij netjes en deskundig te woord gestaan. Op basis hiervan hebben wij besloten tot de koop over te gaan. Het bestelde product werd zeer snel geleverd. Via email werden wij op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Kortom: heel erg tevreden.

• Type nr : HW-Q990C

De goedkoopste aanbieder met de beste service, na mijn bestelling werd ik direct gebeld dat het de volgende dag verzonden zou worden. Ik ga mijn nieuwe televisie ook hier bestellen!

• Type nr : 990c

Top winkel

Super, snelle levering en de beste prijs. Ook telefonisch contact met medewerker van Von Burg gehad. Ben vriendelijk en servicegericht te woord gestaan. Top winkel. Graag weer!

• Type nr : HW Q990C

Top service en top prijzen

1 belletje en je weet alles

• Type nr : LG G3

Goed, snel en correct geleverd!

Na bestelling tegen mooie prijs werd niet alleen de tv snel en goed geleverd, ok de administratie werd snel en correct afgehandeld. Dank!

Ga zo door!

Zijn vriendelijk staan je graag te woord en nemen de tijd voor je.

• Type nr : Samsung hwq990c

Tevreden klant

Super tevreden over de klantenservice. Goed advies over de Philips the One televisie, die ook op voorraad was. Mooie prijs en advies over eventuele soundbar. De televisie kon ook meteen naar huis worden gebracht (tot in de woonkamer).

• soort PHILIPS AMBILIGHT
  • Type nr : 55/PUS8848/12

Aardig en heel behulpzaam

Ik heb de tv online besteld maar had een hele hoop vragen. Heel geduldig hebben ze al mijn vragen beantwoord en de tv was de volgende dag al bezorgd. Wij zijn er heel blij mee!!

• Type nr : N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en heel veel kennis over producten

De verkopers bij VonBurg zijn heel klantvriendelijk, hebben heel veel kennis van de producten die zij verkopen. Ze nemen de tijd om de producten toe te lichten. De prijzen zijn zeer concurrerend.

• Type nr : HW-Q990C

Aardig en goede service.

Het personeel van deze winkel is erg aardig en kundig. Het contact verliep goed en bij het ophalen van het door mij gekochte artikel werd ik heel vriendelijk en netjes geholpen. Dus kortom, prettig geholpen en goede service. Aanrader!!

• Type nr : Q990.

Supersnel, goed en eerlijk advies

Prijsaanvraag ingestuurd via email voor de kostenbesparing op afhalen. Binnen een half uur werd ik al gebeld. Vanuit Zwolle afhalen was niet voordeliger, versturen was voordeliger. Twee dagen later bestelling geplaatst en direct juiste info gehad over bestelling. Juiste bezordag eenvoudig aan te geven. Later nog even gebeld over cashback actie van Samsung en daarbij ook naar volle tevredenheid ondersteuning gehad.

• Type nr : 990C

Top service!!!

Wij hadden product online besteld met optie in winkel ophalen. In de winkel nog extra info gekregen over het product, uitleg over installatie echt top! Ook meegeholpen om het product in de auto te krijgen, ook al zijn we van België wij komen enkel hier nog onze multimedia producten halen, ook aan onze vrienden en familie raden we deze winkel aan ook al moeten ze misschien een eindje rijden, want de service is echt super

• Type nr : Q990 C

Goede informatie.vriendelijk personeel.en scherpe prijs was de rit van 60 km absoluut waard.

• Type nr : HW-Q990 C

Uitmuntend! Goede hulp telefonisch en

Uitstekende service. Eerst via internet ingelezen en bij dit bedrijf uitgekomen. Vanwege twijfels gebeld voor informatie over deze soundbar. Een uiterst vriendelijke man nam uitgebreid de tijd om mij te helpen. Geen haast ook al was het bijna vijf uur. Daarna online besteld. Zelfs nog terug gebeld dat de bestelling voor de volgende dag was geaccepteerd! En inderdaad. Voor 12:00 stonden ze voor de deur. Helaas geen telefoontje van te voren zoals beloofd(bezorger) maar toevallig was ik thuis! ontzettend tevreden en onze volgende koop is hier!

• Type nr : Q990c

goede prijs kwaliteit verhouding

verkopen nieuwe spullen goed van prijs maken weinig advertentie ,dat merk je in de prijs 2 e tv al gekocht ,en raad het mensen aan

• soort Samsung QLED
  • Type nr : 65s90 c (oled )

Betrouwbare winkel

Snel en goed afgeleverd. Hij staat op zijn plaats en doet het prima. Goed werk geleverd. Bedankt.

Top bedrijf

Altijd de scherpste prijzen en service.