Prima. Goede service.

Vriendelijk, werken en denken met je mee.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : Oled48cx6lb

We hebben hier een TV gekocht. Ze gaven veel uitleg en service. We mogen altijd bellen als we nog vragen hebben.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • soort SONY OLED

Perfecte service

Zelfde tv dik 200 euro goedkoper dan media Markt ! Service / bezorg was perfect Dankzij jullie 200 euro bespaard

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig geholpen. Goed en kundig advies.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Qled tv
  • Type nr : QE55Q90TAL

Samsung soundbar

Goede service en goed prijs , personeel is behulpzaam

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Samsung soundbar q90r
  • Type nr : Q90r

Had een sounbar Via de websitebezoek besteld, tegen een echt goedkopere prijs als alle andere bekende zaken en deze werd netjes thuis afgeleverd. Na uitpakken en installatie een domper dat subwoofer niet wilde doen wat hij moest doen. Snel ff een telefoontje en probleem uitgelegd. Alle adviezen uitgevoerd maar helaas niet het gewenste resultaat. Wederom gebeld en ik kon in de winkel een nieuwe set omruilen. Ook Hier super geholpen, ff de oude set uit de auto meepakken en de nieuwe erin zitten. Aan service ligt het niet, die is top.

• Type nr : HW 90 R

fantastisch

Heb uitsluitend zeer goede ervaring met Von Burg gehad. klantvriendelijk, meedenkend en deskundig, daarnaast voordelig. Wat wil een klant nog meer!! beveel Von Burg zeken in mijn relaties aan, ondanks dat wij niet in de buurt van Rotterdam wonen. Jullie adres staat bij ons genoteerd.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? oled
  • Type nr : oled55C9

vriendelijk en behulpzaam

Wist al welke tv ik wilde hebben. Op internet reeds georiënteerd. Had Von Burg al aanbevolen door een vriend en op internet zijn ze ook vaak concurrerend geprijst. Mijn oled tv was niet fysiek op voorraad maar werd uit magazijn gehaald. Moest hiervoor 2 dagen wachten. Werd netjes gebeld dat de tv binnen was. Bij ophalen wederom netjes geholpen en zelfs samen de tv in de auto getild. Al met al erg tevreden. Ook heel blij met de tv! Superapparaat!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Panasonic
  • soort PANASONIC OLED
  • Type nr : Gwz1004

Zocht een soundbar, waren hier een stuk goedkoper. Online besteld, 3 dagen later thuis!

• Type nr : Samsung HW Q90R

topbedrijf!

ik was van plan een Philips tv te kopen, overal gekeken op internet en dit bedrijf was fors goedkoper! gebeld en gereserveerd en de volgende dag opgehaald, was voor mij wel 2 uur rijden, maar was volledig de moeite waard, no nonsens bedrijf, super aardig en vriendelijk personeel, meegeholpen de tv naar de auto te dragen, waar vind je dit nog? Jullie hebben er weer een tevreden klant bij!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips
  • Type nr : 55OLED934/12

Goede uitleg door professionele verkopers

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Televisie
  • Type nr : 49 inch

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Top winkel van Rotterdam!

ik raad hier zeker aan om een nieuwe tv en of soundbar te halen vertrouwbaar winkel, top service van mehmet. Bedankt, Fatih

• Welk merk product heeft u aangeschaft? lgoled65cx6la
  • Type nr : CX6LA

Prima advies en prijs

Mijn 3e tv ook bij VonBurg gekocht. Nog steeds de ouderwetse manier, duidelijk, goed advies en prima prijs, gelijk meenemen vanaf de voordeur.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Oled Tv
  • Type nr : OLED55CX6LA

Goed advies en zeer prettig geprijsd.

Goed en professioneel advies! Erg blij met de Philips OLED 55oled854. Verkoper erg behulpzaam bij het inladen van de tv in de auto. Kortom goed adres!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Philips
  • Type nr : 55oled854

Heel goed geholpen

De verkoper die ons hielp heeft alle moeite genomen om alles goed uit te leggen, je kunt voor de winkel Op een laad en losplaats de tv in de auto laden waarbij je ook nog wordt geholpen. En heel belangrijk voor een heel aantrekkelijke prijs.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Lg
  • Type nr : Oled55cx6la

Super klantvriendelijk!

Goede prijs kwaliteit, duidelijke uitleg in de winkel. Zeer behulpzaam.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv

Super / goede service

Prima geholpen met uitzoeken van tv en het type soundbar die bij mijn wensen paste.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? Tv / soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Fijn geholpen, prima personeel.

Netjes geholpen in de winkel.

• Type nr : QE65Q67RALXXN4KQLED

Prima winkel, hoogste kortingen

Prima winkel, hoogste kortingen

• Welk merk product heeft u aangeschaft? samsung
  • Type nr : N.v.t.

Uitstekend geholpen en zeer scherpe prijzen!

Uitstekend geholpen en zeer scherpe prijzen!

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG
  • Type nr : DSN11RG

Hele goede service

• Welk merk product heeft u aangeschaft? N.v.t.
  • Type nr : Q65gfn

Scherpe prijs en snelle levering

Von Burg reageert snel en ik kreeg een scherpe offerte

• Welk merk product heeft u aangeschaft? oled tv
  • Type nr : 65OLED854/12

Op een prettige manier geholpen.

In Rotterdam hebben wij de winkel bezocht en daar direct zaken kunnen doen. Wij konden direct onze aankoop meenemen.

• Welk merk product heeft u aangeschaft? LG Soundbar
  • Type nr : N.v.t.

Ze bleken veruit het goedkoopst en bieden uitstekende service.

Een aantal weken geleden was ik op zoek naar een goede deal voor een Samsung soundbar, de Q90R. Ik had al bij tweakers gekeken waar ik altijd zicht heb wie de goedkoopste aanbieder van een dergelijk product is. Daarna kon ik het niet laten om even op Marktplaats te kijken. Wie weet was er iemand die de soundbar voor een zacht prijsje van de hand deed. Hier bood Von Burg de soundbar nieuw aan, ver onder de goedkoopste prijzen bij de grote spelers op de markt. Ik had nog nooit van hen gehoord maar besloot te bellen. Aan de lijn kreeg ik Sjaak. Bij de telefoongesprekken die ik met hem voor en na het aankoopproces had (ik moest een probleempje oplossen) werd het me duidelijk dat Sjaak een beker verdient voor verkoper van het jaar. Praten als brugman, met een goed verhaal, kennis van zaken en daarbij neemt hij ruim de tijd voor je. Voordeel van deze aankoop was voor mij de prijs en het duidelijke contact met een of twee verkopers die weten waarover het gaat en je niet met een kluitje in het riet sturen.

• Type nr : HW-Q90R