Top service!!!

Wij hadden product online besteld met optie in winkel ophalen. In de winkel nog extra info gekregen over het product, uitleg over installatie echt top! Ook meegeholpen om het product in de auto te krijgen, ook al zijn we van België wij komen enkel hier nog onze multimedia producten halen, ook aan onze vrienden en familie raden we deze winkel aan ook al moeten ze misschien een eindje rijden, want de service is echt super

• Type nr : Q990 C

Goede informatie.vriendelijk personeel.en scherpe prijs was de rit van 60 km absoluut waard.

• Type nr : HW-Q990 C

Uitmuntend! Goede hulp telefonisch en

Uitstekende service. Eerst via internet ingelezen en bij dit bedrijf uitgekomen. Vanwege twijfels gebeld voor informatie over deze soundbar. Een uiterst vriendelijke man nam uitgebreid de tijd om mij te helpen. Geen haast ook al was het bijna vijf uur. Daarna online besteld. Zelfs nog terug gebeld dat de bestelling voor de volgende dag was geaccepteerd! En inderdaad. Voor 12:00 stonden ze voor de deur. Helaas geen telefoontje van te voren zoals beloofd(bezorger) maar toevallig was ik thuis! ontzettend tevreden en onze volgende koop is hier!

• Type nr : Q990c

goede prijs kwaliteit verhouding

verkopen nieuwe spullen goed van prijs maken weinig advertentie ,dat merk je in de prijs 2 e tv al gekocht ,en raad het mensen aan

• soort Samsung QLED
  • Type nr : 65s90 c (oled )

Betrouwbare winkel

Snel en goed afgeleverd. Hij staat op zijn plaats en doet het prima. Goed werk geleverd. Bedankt.

• soort Samsung QLED

Top bedrijf

Altijd de scherpste prijzen en service.

• Type nr : N.v.t.

Erg goed geholpen en prima service en goede prijs.

Wij komen uit Leeuwarden en na telefonisch onderhoud naar R.dam gekomen om ons artikel te kopen. Zeer prettig te woord gestaan en voorgelicht. Bij afhalen in R.dam direct goed opgevangen en geholpen met voorlichting en uitleg. Koffie was prima en de prijs was voor ons zeer aantrekkelijk vandaar onze Lange reis. Zeker een aanrader voor anderen klanten. Top.

Uitstekend!

Al een gehele tijd opzoek geweest naar deze tv. Via Von Burg de beste prijs weten te bemachtigen en op service gebied ook nergens over te klagen. In je eentje een 65" scherm in je auto laden is niet fijn, maar zonder te vragen werd er een collega meegestuurd om te helpen. Al met al een hele fijne ervaring om hier aankopen te doen.

• Type nr : 65C3

Uitstekend!!!!@

• Type nr : N.v.t.

Goed geholpen en snelle levering. Ook goed geholpen met de cashback. Erg tevreden.

• Type nr : Hw q990c

Grandioos topbedrijf!!

Wederom home cinnema set aangeschaft, weer perfect geholpen, snel geleverd en scherpe prijs!

• Type nr : 990

Prima zaak en scherpe prijzen.

Ben er goed geholpen. Ook nog wat tips gekregen van de vriendelijke eigenaar.

• Type nr : LG 65g36la

Prijzen zijn ontzettend scherp!

• soort Samsung QLED, Samsung LED, LG OLED, LG NanoCELL, SONY OLED, SONY TRILUMINUS, PHILIPS OLED, PHILIPS AMBILIGHT, PANASONIC OLED, Samsung Soundbar, LG Soundbar

Kort samengeval..prima

Leuke behulpzame mensen, gelegenheid gegeven om alles te beluisteren, klein en persoonlijk, zoals we hier in Friesland gewend zijn.

• Type nr : HW-Q990C

Nog een (h)éérlijk ouderwets bedrijf.

Met mijn zoektocht naar de Soundbar Q990C (2023) kwam ik uiteindelijk terecht bij von Burg TV in Rotterdam. vanwege de laagste prijs € 899 was ik eerst wat wantrouwend, maar na het eerste telefonische contact voelde het meteen al vertrouwd. De soundbar besteld op maandag 12 februari om 16.30 uur en we kregen gelijk al een telefoontje van de bestelling, kon waarschijnlijk de volgende dag nog geleverd worden, maar wegens Carnaval was het depot al gesloten en werd het product op woensdag 14 februari (Valentijnsdag) bezorgd! Daardoor kregen mijn vrouw en ik van de vervoerder ook nog een leuke attentie. Zoals ik al zei een ouderwets tóp bedrijf. Met een duidelijke beschrijving op de factuur van de volgorde om de soundbar aan te sluiten, was dit een fluitje van een cent. Vriendelijke groet, J.P.

• Type nr : Q990C (2023)

Gewoon goed!

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Met de extra bijgeleverde instructies was het aansluiten en installeren een fluitje van een cent.

• Type nr : MW-Q990C

Prima prijs, makkelijk afhalen of bezorgen

Veruit de beste prijs, product gewoon opgehaald met flinke extra korting. Snel en goed geregeld!

• Type nr : HW-Q990C

Zeer snelle en correcte levering van het bestelde

Binnen 24 uur levering van Rotterdam naar Franeker. Tevens op de verkoopprijs geen extra afleveringskosten die toch er behoorlijk waren gemaakt door bestelbus kosten en niet in rekening zijn gebracht. Product Samsung q serie hw990c is met mijn reeds aanwezige Samsung tv een perfecte beeld en geluidsinstalatie . Pluimpje voor het telefoontje direkt na mijn betaalde bestelling 's middags 16.30 uur, voor de mededeling direkte verzending andere dag 's morgens al levering. Wat ook klopte

• Type nr : N.v.t.

Super zaak met een heel mooie prijs voor een top-product

Ik zocht een vervanging voor mijn Hifi set in combinatie met een homecinema. Bij von Burg een top product gevonden voor een erg mooie prijs dat het zelfs de moeite was om er van uit België voor naar Rotterdam te komen. De kop koffie en de hulp bij het inladen maakte het plaatje af

• Type nr : HW-Q990C

No Nonsense winkel met persoonlijke uitleg en ontvangst

Waar zie je het nog.... een "buurt" winkel waar iedereen ff een bakkie komt doen en waar klanten vanuit heel nederland online besteld of gezellig komt kijken/voelen/luisteren en kopen. " Waar staat u ? " dan loop ik even met u mee... priceless!!! Alle medewerkers zijn even vriendelijk en technisch. Ik ga er vaker komen.

• Type nr : 990c

Top ervaring!

Via internet bij Von Burg terechtgekomen omdat ze de beste prijs hadden voor mijn LG tv. Na de bestelling werd ik direct gebeld om de order te bevestigen en dat de levering de volgende dag zou zijn. De koerier was zeer vriendelijk en gaf ook aan dat Von Burg een goede zaak was, met goed advies en scherpe prijzen. Kortom een aanrader!

• Type nr : LG65c35LA

Goede service en mooie prijs

De afhaalprijs maakte het interessant om de LG oled G3 65 inch hier te kopen. Daarnaast ook prettige service en hulp bij het inladen. Mocht er iets met de tv zijn weet ik dat ik met een belletje naar Von Burg snel geholpen zal worden.

• Type nr : Oled 65G36LA

Goede communicatie, nette levering

X

Uitstekende service , geweldige aanbiedingen

Ruim een jaar geleden een soundbar gekocht, en in gebruik genomen, Omdat mijn TV van een ander merk was kon ik er niet optimaal gebruik van maken. Nu pas geleden een tv van het zelfde merk als de soundbar gekocht en toen kwam hetzelfde probleem naar voor. Na 1 berichtje werd ik teruggebeld en heeft de medewerker me geholpen om instellingen aan te passen. Toen dat nog niet werkte is verder meegedacht, en kreeg ik het advies een app te downloaden en daarna de instellingen samen met de medewerker aan te passen. Resultaat een geweldig werkende installatie. Zonder hun hulp en advies was me dit nooit gelukt. Ik verwacht van de grote mediawinkels zeker niet deze service. Chapaeu !!!

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : SAMSUNG HW-Q990B/XN

Prettig geholpen

Netjes geholpen. Goede uitleg. Niet opdringerig bij aankoop.