Zeer snelle en correcte levering van het bestelde

Binnen 24 uur levering van Rotterdam naar Franeker. Tevens op de verkoopprijs geen extra afleveringskosten die toch er behoorlijk waren gemaakt door bestelbus kosten en niet in rekening zijn gebracht. Product Samsung q serie hw990c is met mijn reeds aanwezige Samsung tv een perfecte beeld en geluidsinstalatie . Pluimpje voor het telefoontje direkt na mijn betaalde bestelling 's middags 16.30 uur, voor de mededeling direkte verzending andere dag 's morgens al levering. Wat ook klopte

• Type nr : N.v.t.

Super zaak met een heel mooie prijs voor een top-product

Ik zocht een vervanging voor mijn Hifi set in combinatie met een homecinema. Bij von Burg een top product gevonden voor een erg mooie prijs dat het zelfs de moeite was om er van uit België voor naar Rotterdam te komen. De kop koffie en de hulp bij het inladen maakte het plaatje af

• Type nr : HW-Q990C

No Nonsense winkel met persoonlijke uitleg en ontvangst

Waar zie je het nog.... een "buurt" winkel waar iedereen ff een bakkie komt doen en waar klanten vanuit heel nederland online besteld of gezellig komt kijken/voelen/luisteren en kopen. " Waar staat u ? " dan loop ik even met u mee... priceless!!! Alle medewerkers zijn even vriendelijk en technisch. Ik ga er vaker komen.

Top ervaring!

Via internet bij Von Burg terechtgekomen omdat ze de beste prijs hadden voor mijn LG tv. Na de bestelling werd ik direct gebeld om de order te bevestigen en dat de levering de volgende dag zou zijn. De koerier was zeer vriendelijk en gaf ook aan dat Von Burg een goede zaak was, met goed advies en scherpe prijzen. Kortom een aanrader!

• Type nr : LG65c35LA

Goede service en mooie prijs

De afhaalprijs maakte het interessant om de LG oled G3 65 inch hier te kopen. Daarnaast ook prettige service en hulp bij het inladen. Mocht er iets met de tv zijn weet ik dat ik met een belletje naar Von Burg snel geholpen zal worden.

• Type nr : Oled 65G36LA

Goede communicatie, nette levering

X

Uitstekende service , geweldige aanbiedingen

Ruim een jaar geleden een soundbar gekocht, en in gebruik genomen, Omdat mijn TV van een ander merk was kon ik er niet optimaal gebruik van maken. Nu pas geleden een tv van het zelfde merk als de soundbar gekocht en toen kwam hetzelfde probleem naar voor. Na 1 berichtje werd ik teruggebeld en heeft de medewerker me geholpen om instellingen aan te passen. Toen dat nog niet werkte is verder meegedacht, en kreeg ik het advies een app te downloaden en daarna de instellingen samen met de medewerker aan te passen. Resultaat een geweldig werkende installatie. Zonder hun hulp en advies was me dit nooit gelukt. Ik verwacht van de grote mediawinkels zeker niet deze service. Chapaeu !!!

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : SAMSUNG HW-Q990B/XN

Prettig geholpen

Netjes geholpen. Goede uitleg. Niet opdringerig bij aankoop.

• Type nr : N.v.t.

Leuke winkel, zeer deskundig advies en goede prijsstelling

Op internet kwam ik bij deze winkel voor een soundbar, ze boden deze voor een zeer goede prijs aan en besloot er 1 af te halen want daarmee kreeg je nog iets meer korting. Daar aangekomen werd ik hartelijk ontvangen en kreeg zeer goede uitleg over hoe de soundbar werkt en hoe in te stellen. Na het afrekenen hielp men mij zelfs met het sjouwen van de soundbar naar de auto. Een winkel om zeer zeker terug te komen.

• Type nr : Q990C

Von Burg TV....Top!

Scherpe prijzen, goede service en vriendelijk, kundig personeel!

Prima prijs en supersnel

Op zondagavond nieuwe televisie besteld en dinsdagavond al kijken! Zelfs de bezorgdienst vertelde dat Von Burg een hele goede correcte klant is. Graag weer

• Type nr : N.v.t.

Behulpzaam bij vragen, vaak een snelle reactie.

Bij vragen heb ik een aantal keer zeer snel een reactie mogen ontvangen. Erg fijn. Een klein min puntje is de redelijk lange levertijd wanneer je in het weekend besteld. Ik heb het pakketje vrijdagavond besteld en kreeg hem woensdag pas binnen.

• Type nr : HW Q990C

Goede service en advies

Ik kom al meer dan 15 jaar bij von Burg zowel voor mijzelf als familie. En ze hebben altijd een oprecht advies. Ook deze keer weer ben ik vertrokken met de juiste TV van topkwaliteit! En voor een ieder ook de service na de aanschaf is van hoge kwaliteit en er wordt met je meegedacht!

• Type nr : QE55Q67

Goed contact, snelle reactie op mijn vragen, goede prijs

Via Marktplaats-advertentie contact opgenomen over een bepaalde TV. Mijn vragen werden snel beantwoord en ik kreeg een goed aanbod. Bij ophalen ben ik vriendelijk geholpen, kreeg ik goede uitleg en werd alles netjes ingepakt.

• Type nr : N.v.t.

Goed bedrijf met scherpe prijzen

Ik heb een Samsung televisie gekocht bij Von Burg TV. Alles klopte eigenlijk wel. De prijzen zijn scherp, en de communicatie is goed. Ik heb op 1 middag 3 keer contact gehad, en de telefoon werd snel opgenomen, en er werd snel actie ondernomen (ik bestelde net, net voor 17:00 dus het was even spannend of de tv nog wel mee kon in de vrachtwagen voor de volgende dag). Top ervaring dus.

• Type nr : QN90R

Zeer vriendelijk geholpen. Uitgebreid de tijd genomen om de soundbar te laten ervaren en helpt een handje mee om het product naar je auto te brengen. Op prijs ook niet te kloppen. Raad vonburg ten zeerste aan.

• Type nr : Q990c

Super goede service

Perfecte uitleg over de diverse tv's Verstand van zaken Behulpzaam Zeer hoog service gevoel

• Type nr : Qe65QN93C

Snel en klantvriendelijk

Samsung soundbar voor een goede prijs gekocht. Goed telefonisch bereikbaar en klantvriendelijk. Het product is door een eigen koeriersbedrijf gebracht en netjes afgeleverd. Ik ben netjes opbeld en afspraak gemaakt voor een dag dat ik aanwezig. Top!

• Type nr : HW-Q800C

De Samsung 95C 65inch.

Schitterende TV We zagen een vlek op het scherm en hebben dit niet kunnen verwijderen. Gebeld en dag later op de stoep met nieuwe TV. Waar heb je dit nog..

• soort Samsung LED
  • Type nr : 95c

Good deals

I found here 990c Samsung soundbar for really nice price. Customer service very good and quick with response time. Purple delivery truck came with really nice driver. Fyi: if you take this bar you can get Cashback from Samsung also, might make your deciding easier. 10/10 experience

• Type nr : 990c

Goed ontvangen en geholpen, ik heb een heerlijke deal gehad en een top product. Een tilletje naar de auto was ook een kleine moeite. Bedankt en ik heb een vriend van mij ook dezelfde deal laten kopen, alleen heeft hij die laten bezorgen. Als ik nog iets nodig heb zal ik daar kijken. Gr Maarten

• Type nr : N.v.t.

Goed en vriendelijk en makkelijk bereikbaar om contact te krijgen

Ik ben heel blij met mijn Samsung soundbar . Hele goede kwaliteit en prijs. Maar belangrijk is ook dat ik heel vriendelijk en goed ben verholpen door Vonburgh

• Type nr : Qsound

Snel/vriendelijk/beste prijs :-)

• Type nr : 77s90c

Na bestelling is er telefonisch contact opgenomen. Wat uitleg gehad. Bezorging was optijd en correct. Zeker een aanrader

• Type nr : Q serie 990c

Fijn en duidelijk contact! Snelle levering met een hele vrolijke, vriendelijke bezorger.

Noordmolenstraat 43-45 3035 RE Rotterdam