Snel/vriendelijk/beste prijs :-)

• Type nr : 77s90c

Na bestelling is er telefonisch contact opgenomen. Wat uitleg gehad. Bezorging was optijd en correct. Zeker een aanrader

• Type nr : Q serie 990c

Fijn en duidelijk contact! Snelle levering met een hele vrolijke, vriendelijke bezorger.

• Type nr : 990c

Kennis en kunde staan voorop, goede keuze top modellen

Mensen hebben veel kennis en kunde over de verschillende producten. Staan alleen maar top modellen van verschillende merken.

• Type nr : QE65S95CATXXN

Van eerste telefoongesprek tot levering, zeer prettig in alles.

Zeer blij met onze nieuwe televisie en zeker met jullie hulp en geduld tijdens het aankoop en leverproces, goeie keuze gemaakt. Bedankt.

• Type nr : N.v.t.

Alles super gegaan van reserveren en terug bellen tot het afhalen. Na een lekker kopje koffie super

Van reserveren, terug bellen, koffie en helpen spullen in de auto te plaatsen. Super prijs en service. Raad iedereen aan om hier te bestellen of kopen.

Sjaak is een topper

Rustig de tijd voor genomen en duidelijk en eerlijk advies. 65 inch Oled Samsung gekocht bij ze.

• Type nr : 65S93C

Heel tevreden

Alles keurig verpakt en netjes ontvangen. Ook snel geleverd.

• Type nr : N.v.t.

Uitstekende service voor een scherpe prijs

Toen een vriend mij wees op een hele goede aanbieding op Von Burg TV twijfelde ik even bij het zien van de website. Het ziet er iets wat goedkoop uit en daardoor minder betrouwbaar. Maar niks is minder waar. Echt een uitstekende service waarbij ik telefonisch goed op de hoogte werd gehouden van mijn bestelling en ik vragen kon stellen wanneer nodig en dat voor een uitstekende prijs. Ik kan het dus zeker aanraden!

• Type nr : N.v.t.

Snel geholpen en zij hebben tv netjes in de auto geladen en mij gewezen op de kwetsbaarheid van de t

Zelfde

• soort LG OLED
  • Type nr : LG.OLED 65 C35 LA

Super service en goede prijzen!

Nieuwe vaste klant.

• Type nr : Q990c

Snelle levering en top service. Tevens een zeer goede deal voor mijn samsung hw-q990c soundbar. Met €150,- cashback van samsung.

• Type nr : Hwq990c

snel, correct, goedkoop, vriendelijk

ouderwetse service, moderne werkwijze

Uitmuntend

Mijn ouders zijn perfect geholpen door deze custummor service!!! Mvg Familie Popal

• soort Samsung QLED, Samsung LED
  • Type nr : N.v.t.

Oled tv en soundbar van Samsung gekocht. Uitstekende informatie/uitkeg gekregen. Ter plekke ook de uitstekende geluidskwaliteit van de soundbar HW-Q990C/XN en de uitstekende beeldkwaliteit van de tv QE55S93CATXXN kunnen testen. Het geheel aangeschaft en er door de verkoper op gewezen dat op beide producten een cashback actie van Samsung van toepassing was. Als klap op de vuurpijl is een medewerker samen met ons meegelopen naar de auto en heeft geholpen bij het inladen. TOPSERVICE VON BURG, BEDANKT!

• Type nr : HW-Q990C/XN

Heel fijn bedrijf

Bedrijf zit nier echt bij mij in de buurt maar hebben goede acties en de juiste uitleg voor wat je zoekt. Personeel weet waar ze over praten verstand van wat ze verkopen heel fijn contact zowel in de winkel of telefonisch. Nu al 3 keer daar gekocht echt top

• Type nr : N.v.t.

Subliem klantvriendelijk en een fijne sfeer

Personeel is zowel telefonisch als in het echt enorm behulpzaam en vriendelijk. Begrijpen het product door en door, aanrader. Prijzen zijn daarnaast ook scherp.

• Type nr : Q990C

Super snel en goed geholpen

Even gebeld voor een soundbar, speciale prijs voor afhalen, niet te evenaren door anderen. Dus even een ritje en een mooie soundbar rijker. Met extra uitleg van de verkoper en een helpende hand om hem in de auto te zetten. Ouderwetse service die je niet vaak meer ziet!

• Type nr : Q990C

Goede service en vriendelijke hulp

Altijd goede service en scherp geprijsd

Goede en snelle service bij aankoop van Samsung Q990C

Goede aanbieding met cashback actie: goeie deal. Door ophalen nog een extra korting! Installatie was erg eenvoudig.

top service

ik zal een tv komen halen maar helaas paste hij niet in de auto, de eigenaar heeft toen met ons besproken dat hij het op eigen kosten zal komen leveren. echt top geregeld, super service echt een aanraden ook voor advies.

• Type nr : QE75Q77CATXXN

Goede service en fijn bedrijf

Samsung Soundbar opgehaald in Rotterdam, aardig stukje rijden vanuit Almere. Maar de moeite waard. Er is tijd voor de klant. Leuk om nog in een ouderwetse audiozaak te komen. En ook nog hele scherpe prijzen! Aanrader om heen te gaan, keurig €50 korting bij afhalen gekregen.

• Type nr : HW Q990C/XN

Superservice en goede prijsverhouding

Na telefonisch contact een prijsofferte opgevraagd en een supergoede aanbieding ontvangen Na besluit de tv en soundbar te kopen, deze opgehaald in de winkel. Daar werd ruim de tijd genomen om alle instellingen door te nemen en werd beide apparaten zeer duidelijk uitgelegd waardoor de installatie thuis zeer goed kon worden uitgevoerd. Superservice en grote kennis van de apparatuur

• soort Samsung QLED, Samsung Soundbar
  • Type nr : S95C en HE-Q990C

Zeer netjes geholpen, uitgebreide uitleg en zeer behulpzaam!

Werd zeer netjes te woord gestaan, verkoper luisterde goed naar mijn wensen, kreeg eennl zeer uitgebreide uitleg waar ook ruimschoots de tijd voor genomen werd. En uiteindelijk werd ik ook nog geholpen met het inladen vannde auto. No nonsens bedrijf, dikke duim omhoog!

• Type nr : HW Q990C

Zeer goed en eerlijk advies

Goed geholpen, eerlijk advies en een scherpe prijs. Bedankt Hamid !!!

Noordmolenstraat 43-45

3035 RE Rotterdam