Super leuk cadeau

Mijn kleinkind kan lang genieten van de poppenwagen.

Zie boven. Jammer dat mijn kleur niet beschikbaar was. Verder snelle reactie. Mooi product.

Netjes en goed afgeleverd

Jammer dat de gekozen poppenwagen er niet meer was misschien een tip stuur in de mail de opties door nu moest ik weer de site opzoeken voor een andere optie.

Geweldig, leuke ervaring en goed afgestemd met de klant.

Ik heb de communicatie erg prettig gevonden. Ik had een product uitgezocht die niet meer leverbaar was. Ik heb een goed alternatief gevonden. Alles per mail omgezet en de poppenwagen was er op tijd. Ook de aflevering van de poppenwagen was prima en duidelijk.

Goede service en geweldig product

Ik ben zeer tevreden.

Heel blij met het product

Het was fijn en gemakkelijk om bij poppenpret te bestellen. Het artikel was ook binnen een aantal dagen bij mij thuis. Als opmerking heb ik wel dat ik het lastig vond dat ik na het bestellen geen bevestiging via mijn mail kreeg. Dat maakte me wat onzeker. Misschien kunnen jullie dit overwegen om te gaan doen. Verder is het met volle tevredenheid afgerond. Mijn dank ervoor.

Goede service, goed op de hoogte gehouden.

De poppenwagen is vlot geleverd en ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden. Kreeg ook een track & tracé code.

Prachtige kwaliteit poppenwagen

Snelle bevestiging, levering en prachtige poppenwagen ontvangen. Kwaliteit vh poppendekentje is ook goed, hartstikke leuk! Gaat een bijna jarige jet heel blij mee zijn

De bestelling was goed ingepakt in een stevige doos. Kans op beschadiging tijdens het vervoer was nihil. Onze kleindochter was heel erg blij met haar poppenwagen.

Mooi materiaal en een snelle service

De poppenwagen die ik heb besteld is van goede kwaliteit en was praktisch geheel in elkaar gezet. De levering was bovendien snel

Snelle service - mooi product!

Degelijke poppenwagen met mooi dekentje. Supersnel bezorgd!

Super leuke poppenwagen, mijn dochter van 1 jaar speelt er elke dag mee! :))

Nette, snelle levering

Netjes en snel geleverd! En een super mooie kwaliteit. Geweldig mooie poppenwagen!

Ik ben erg tevreden.

Hele goede service!

Heel mooi geboortekado

Geen enkel probleem gehad met de bestelling. En de ontvangers waren er heel blij mee. Mooie poppenwagen, met letters van de naam. En dekentje. Dank en succes.

Super!!

mooie stevige kwaliteit poppenwagen!

Waren heel tevreden met de aankoop!

Goede en op tijd geleverd. Was precies wat we ervan verwachtte!

Heel plezierig

Goede communicatie en snelle levering.

Heel prettig

Mooi poppenwagentje besteld voor onze 1 jarige kleindochter. Ziet er goed uit. Zeer vlotte levering Bedrijf om te onthouden en door te geven aan anderen. Verwachten hier zeker nog eens iets te bestellen.

Veel keus in leuke poppenwagentjes

Ik werd erg vriendelijk geholpen na mijn geklungel met online bestellen. Daarna verliep alles vlekkeloos.

Alles goed verlopen

Helemaal blij met de poppenwagen

Er werd snel gereageerd en inhoudelijk een goed advies, dank hiervoor!

Mooi !

Cadeau voor de eerste verjaardag van de kleindochter, heel benieuwd naar reactie.

Een hele goede service.!!!!

Vandaag een nieuwe poppenwagen ontvangen. De eerste was licht beschadigd. We zijn er heel blij mee ,het omruilen was geen probleem. Deze is helemaal prima, en kleine Veerle zal er zeker van genieten.