Leuk assortiment . Mooie producten , negjes geleverd .

Duidelijke instructies. Snelle service. Mooi artikel.

Super attent en vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijk.Er was wat verkeerd gegaan met het invullen maar naar een telefoontje vriendelijke uitleg en alles is aangepast.Een heel leuk poppenwagentje wat ook als een hulpje kan dienen bij het beginnen van het lopen.Top mensen

Nare ervaring bezorgdienst

Bijna 2 weken geleden een poppenwagen besteld en wacht nu al een week op het bezorgen. DPD bezorgdienst gebeld, na 16 min eindelijk iemand aan de lijn. Hun zeggen geen ruimte door Corona maar dit was voor de Corona ook al drama. Wachten dus nog steeds op het pakket. Website Poppenpret gesproken en hun hebben kunnen regelen dat het pakket alsnog vandaag bezorgd wordt! Met de service dat de verzendkosten teruggestort worden. Had niet gehoeven, want het ligt niet aan hun maar natuurlijk wel super lief!

Zo leuk, en in de coronatijd supersnel geleverd

Prachtige poppenwagens die ik ga gebruiken als geboortemand voor mijn twee kleindochters. Op paaszondag besteld en woensdag geleverd. Heel snel in deze tijd. Dankjewel

Een snelle levering van een heel mooi product!

De bestelde poppenwagen met dekentje was snel binnen en ziet er onwijs leuk uit! We gaan hem binnenkort cadeau doen aan mijn dochter, ik verwacht dat ze er veel plezier van gaat hebben.

Klantvriendelijkheid kan niet beter: direct en persoonlijk cobtactt

Bij het overmaken van het verschuldigde bedrag voor mijn bestelling is iets mis gegaan. Ik kreeg een persoonlijke ondertekende mail om mij daarop te attenderen. Nadat ik gemeld had dat ik een nieuwe poging had gedaan en dat het bedrag was overgemaakt kreeg ik direct een mail met de het pakketje naar mij was verzonden.

Prima, ziet er keurig uit.

Schattig poppenwagentje.

Geweldig goed geholpen,

Snelle levering goede duidelijke site

Mijn kleindochter, gisteren een jaar geworden, en ik zijn zeer blij.....

Goede website. Snelle bevestiging. Prima levering. Mooi product. Toppie

Mijn kleindochter, gisteren een jaar geworden, en ik zijn zeer blij.....

Goede website. Snelle bevestiging. Prima levering. Mooi product. Toppie

Erg tevreden! Goede en snelle levering. Zag er allemaal keurig uit. Complimenten!

!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mijn ervaring is dat het poppenwagentje als duwwagentje en later ook echt als poppenwagentje gebruik

Ik heb de poppenwagens nog niet uitgepakt, omdat het een kraam cadeau en Sint cadeau is. Zo kan ik dus nog geen beoordeling geven. De levering was wel heel snel en ook fijn dat ik maar 1 keer verzendkosten hoefde te betalen, voor 2 wagens.

Goed product en snel geleverd.

Mooie, goed afgewerkte poppenwagen. Mijn kinderen zijn er erg blij mee. Levering was nog sneller dan aangegeven.

Mijn dochter is erg blij met haar poppenwagen. Wat een mooie wagen! En een goede snelle service zodat de wagen op tijd voor de verjaardag van mijn dochter was.

Mooie poppenwagen snel geleverd

Foutje in adressering snel en correct hersteld prima service

Mooi product, snelle levering, prima service

Het mooie poppenwagentje was snel geleverd. Helaas was er een kleine beschadiging aan de duwstang. Er werd heel snel en zonder problemen een nieuwe geleverd. Dus ook de service is prima!!

Fijn contact, hele snelle levering

Na telefonisch contact( heel vriendelijk te woord gestaan) kon mijn bestelling meteen geleverd worden, zodat ik het de volgende dag in huis had! Product precies zoals op de foto, dus ik ben een zeer tevreden klant!

prima product en snel geleverd

Mijn kleindochter van 1 vindt de poppenwagen geweldig.

Goede website en snelle levering.

Mooie website en snelle levering.

Geweledig

Gevraagd of het met spoed kan worden bezorgd, binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. En mijn nichtje was dolbij met haar cadeau. In een woord geweldig.

Top!!!!

Heel goede website, bestelling supersnel binnen.

Mooie poppenwagen van goede kwaliteit

Alleen de website werkte niet goed tijdens de eerste keer bestellen. was in chrome denk ik

Geweldige snelle afwerking van mijn bestelling!!!👍👍👍👍👍