Snel verwerkt en bezorgd

voor redelijke prijs bestelt en keurig ontvangen, zelfs met cadeautje erbij, top!

Goede producten, goede prijzen en snelle bezorging.

Helemaal top

Geweldige messen de Thaise messen.. snelle levering, Geweldige communicatie over de levering, gewoon TOP

Goede producten, je word netjes op de hoogte gehouden, netjes verpakt

Gewoon top zonder geklooi

Gewoon nakomen wat je beloofd, Bevroren producten bestellen is riskant via het internet ,is het nog bevroren of voedsel veilig. In ons geval top alles was nog diep bevroren door de goede manier van verpakken in droog ijs . En de kwaliteit is ook oké. Dus een aanrader

Goede producten, geen geweldige website.

De website is hier en daar wat gammel, en niet zo klantvriendelijk als zou kunnen. Maar dat is niet een heel groot probleem, en het gevoerde assortiment is heel uitgebreid en prima voor mij. De service ook trouwens!

Snelle levering, geweldige producten

Mijn bestelling werd snel geleverd, en de Japan Box was vol met heerlijke verrassingen. Er was wel een product dat ontbrak, maar toch 5 sterren vanwege goede customer service en snelle oplossing. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

Snel ontvangen en superlekkere recepten.

Binnen 2 dagen in huis, leuk kado ook, een asian food box. Welo jammer dat ik nergens de sukiyaki saus kan krijgen die ik zoek. Had een andere grote fles besteld maar die was niet zo lekker.

Goede producten en snelle levering

Ik had laatst noedels besteld en ze zijn zo lekker! Plus het was gelijk de volgende dag verstuurd. Deze site is zeker een aanrader!

fijne producten

fijne producten en snelle service

Super goede producten en goeie verzending. Top!

Heel goed! Mooi spoelen en goed service!

Ik heb mooie Chinese lepels gekocht voor mijn kookworkshop! Het is mooi! En de service is top

Snelle bezorging en goede producten

De bestelling was compleet en snel binnen. Ondanks een klein foutje in de sushibox, is er dankzij goede communicatie meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook dit was weer snel geleverd. Bij beide pakketjes zat een leuk extraatje!

goede communicatie

2 producten te weinig geleverd in de eerste bestelling. Na melding de volgende dag gratis nagestuurd.

Latere levering

De levering met post.nl was wat verwarrend. Volgens de site ging ik mijn bestelling de dag nadien ontvangen maar ik heb deze pas donderdag ontvangen. In de mail van track en tracé stond ook dat er 2 leveringen waren. En het eerste deel is nooit niet aangekomen , maar het tweede deel was mijn volledige bestelling.

Beste Hanne, Onze excuses voor de verwarring en vertraging. Dan zijn er twee labels aangemaakt door het systeem, terwijl dat niet nodig was. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Asian Food Lovers

Gewoon goed!!!!

Snel verzonden Prima verpakt en bovenal heerlijke produkten. Echt een aanrader.

Makkelijk kunnen bestellen en snelle levering met een kadootje!!!

Makkelijk op de site kunnen vinden met snelle levering en nog een kadootje.!!

meestal vind ik alle producten die ik zoek en niet alledaags te vinden zijn ook super met vegetarische recepten

Professioneel en prompt

Asian Food Lovers is ruim en divers in haar aanbod. Toegankelijk en uitnodigend.

ZEER GOED!

Die is zonder meer ZEER GOED. Ik heb er niets meer aan toe te voegen.

Kwaliteitsschotels

Mede dankzij mijn aankoop bij Asian Food Lovers heb ik onlangs een prachtige culinaire middag met wat vrienden mogen vieren. Het eten, Aardbeienplezier, leverde een mooi plaatje op, dat ik tezamen met het recept inmiddels met de community gedeeld heb. Daarnaast had ik nu ook de daadkracht om echt eens wat ambachtelijke Indonesische gerechten te maken. Dank voor het mede mogelijk maken dus!

Niet verkeerd

Wéér spullen besteld, Zijn wéér snel geleverd. Alweer!

Heel veel producten en snelle levering

De webshop heeft een duidelijke indeling, zoeken op producten werkt daardoor erg plezierig. Klikken op een product en je krijgt een duidelijke omschrijving, waarvoor het te gebruiken is, uit welk land het afkomstig is en nog meer product informatie. Bestellen is heel simpel, eenmaal in het winkelwagentje een duidelijk overzicht en eventueel te veranderen. Na je bestelling en betaling krijg je direct de factuur in je e-mailbox. De producten worden keurig verpakt, glazen flessen en potten krijgen een extra papieren huls om schade te voorkomen. Om verschuiving in de doos tijdens het vervoer te voorkomen wordt de ruimte opgevuld met papier.

Top ervaring snelle levering en uitgebreid assortiment.

Zeer uitgebreid assortiment en snel en correct geleverd. Scheelt mij weer een maandelijks ritje naar de toko.

goed,op een klein puntje na.

prima gegaan, 1 artikel was niet voorradig, dat bedrag werd netje's teruggestort,op mijn paypall, vreemd was wel dat ik een paar kwartje's minder terug kreeg,dan de kostprijs van het artikel. ik begrijp wel dat paypall kosten rekent, maar ik kan er niets aan doen, dat een artikel niet op voorraad is. dit zouden ze nog moeten veranderen, voor de rest, ben ik zeer tevreden.

Beste meneer Remond, Fijn dat u tevreden bent. U heeft inderdaad iets minder teruggestort gekregen dan de kostprijs omdat u een kortingscode heeft gebruikt. De 10% korting wordt ook niet verrrekend bij de terugbetaling. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Groet, Asian Food Lovers.