Ruim assortiment aan bijzondere producten

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de Japanse eetstokjes en steranijs die ik heb gekocht. Bij de laatste bestelling heb ik zelfs een Thaise koekjes mix gekregen als demo onder de deze nieuwe in het assortiment hebben. Leuk dat de klanten op deze manier bij het bedrijf betrokken worden, een ga zeker nog vaker bestelling plaatsen.

Wat een top webshop. Alles netjes verpakt en geleverd. En super wok gekocht bij asian food lovers, de wok had een super prijs. Ik bestel zeker vaker bij asian food lovers.

Uitstekende service!

Mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling! Duidelijke website prima service.

Goede producten en veel keuze

Al een paar keer besteld hier. Ik vind altijd wat ik zoek. Goed ingepakt ook de diepvries producten.

Soepel verlopen en producten van goede kwaliteit

Ik heb niets bijzonders te melden dan dat ik blij ben met mijn wok en borstel. Goede kwaliteit en snel geleverd. Niks meer aan doen!

Geweldige producten en de beste service aan huis!

Het is aangenaam om te zien hoe de producten verstuurd worden, in prima staat nog steeds diepgevroren in een geweldige verpakking.

Fantastisch!

Geweldig groot assortiment en zeer goed verpakt verzonden vooral de diepvries produkten in droog ijs.

een zeer correcte en goede levering.

een goede ervaring een van de producten die besteld was was niet leverbaar. er werd correct gehandeld en het bedrag werd meteen terug gestort

Mijn ervaring is zeer goed netjes in gepakt goede kwaliteit bedankt nog er voor

Gewoon goed

goed en correct

Snel en in orde

Duidelijke site Vlotte betaling Snelle levering

Goede kwaliteit en goedkope, snelle levering.

Het is alleen zo dat het bezorgpersoneel meer omgaat, slechts één keer aanbelt, en ik heb geen tijd om de deur te openen en te verdwijnen.

Goeie sortering en duidelijk.

Hebt een aantal producten bestelt en mijn bestelling kwam op de gewenste datum op onze adres thuis gestuurd.

Mooie producten goed geleverd

overzichtelijke website en snelle en keurig verpakte levering

overzichtelijke website en snelle en keurig verpakte levering.

Helemaal toppie!

Geweldig snelle levering en kwaliteit voor een geweldig goede prijs, goed op de hoogte gehouden van mijn levering en super blij met mijn bestelling!!

Top bedrijf👍👍👍👍👍

Betreft bestelling # 100039731: 7 potten Sambal Badjak extra heet 750 gram van Koningsvogel Mijn eerste online bestelling bij dit bedrijf was in 1 woord top. Mijn vraag per contactformulier werd snel beantwoord en mijn bestelling, zoals zij beloven, de volgende dag geleverd, keurig verpakt met een Track & Trace code. Heel fijn dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen, omdat mijn bestelling boven de € 35,-- was. Hartelijk bedankt voor de goede service!

Super blij met alles

Ik had heel wat diepvriesproducten besteld en die zijn allemaal mooi aangekomen en perfect koud gehouden dus ik ben zeer blij met mijn bestelling.

Gemakkelijk te bestellen ,op tijd geleverd en goede kwaliteit

Erg tevreden

Een ruim assortiment van goede producten met snelle levering. Perfect!

Helemaal goed!

Goede service, alles wat ik zoek (en meestal meer) is verkrijgbaar. Kwaliteit is ook goed. Kortom, ik kan geen minpuntjes bedenken.

'Gewoon' uitstekend

Hoe kan het beter? Geen idee!

Een fijn ruim aanbod met goede prijs/kwaliteit. De bestelling wordt snel geleverd.

Zeer lekkere noodles met weinig kcal en de chips op basis van zeewier zijn ook super en zeker de noten met limoen en chilli smaak

Top bedrijf !!!!!!!!

De Jasmijn thee en de geparfumeerde Jasmijn rijst kan ik aan iedereen sterk aanbevelen !!!!!!!