Excellent !

What a surprise ! Asian food at home ! Super products !!!! Mazeltov !!!!

slecht

Heel veel producten worden als vegan aan gemerkt terwijl ze dat niet zijn. Werd blij gemaakt met dode mus.

Heel goede service en lekkere producten

Bij mijn laatste bestelling was er een foutje gebeurd, dit kan altijd gebeuren en na een mailtje werd alles heel snel en correct rechtgezet, echt topservice. De producten zijn ook altijd heel lekker, we zijn vaste klant!

Useless

Extremely DISAPPOINTED. USELESS and POINTLESS service. NEVER order from them again even with 50% discount. The whole reason as to why I ordered from them is because I wanted Calamansi drinks but there was a minimum order so I got other items to reach the minimum amount. I placed my order when there was still stock for the calamansi juice. Waited 20 days and they only sent the other items without the Calamansi drinks because by the time they decided to ship my order after messing it up there was no more stock. Why did I bother ordering from them???? They refused to send me what I wanted. 200% NOT RECOMMENDED.

• Would you recommend us? No

Dear Patrick, We sent your package a day after you ordered. Unfortunately, the package was damaged en route and we sent you the package again. However, the Calamansi turned out to be out of stock and we refunded the amount. Apologies for the disappointment. If you want to give us another chance in the future, we do not have a minimum order value. We apologize again for the inconvenience.

Tierquälerei

Bitte lassen Sie nicht mehr zu, dass für Ihre Kokosprodukte Affen ausgebeutet werden! Sehr geehrte Damen und Herren, bitte beziehen Sie keine Kokosnüsse mehr aus Betrieben, die Affen ausbeuten. PETAs Videoenthüllung über die thailändische Kokosnussindustrie hat gezeigt, dass führende Produzenten Affen einsetzen, um Kokosnüsse zu pflücken. Auch die Marken Aroy-D/Chaokoh unterstützen dieses grausame Geschäft. In der Kokosindustrie ausgebeutete Affen werden oft schon als Babys in freier Wildbahn gefangen. Das ist zwar illegal, doch das entsprechende Gesetz ist schlicht nicht durchsetzbar. Im Anschluss durchlaufen sie ein qualvolles Training. Augenzeugen von PETA Asien besuchten „Affenschulen“, in denen Affen Besucher unterhalten müssen, indem sie beispielsweise Rad fahren und Bälle werfen. Außerdem werden die Affen für das Pflücken der Kokosnüsse „ausgebildet“. Die Tiere werden danach über einen langen Zeitraum hinweg angekettet und in engen Käfigen, in denen sie sich kaum umdrehen können, transportiert. Anschließend müssen sie auf Bäume klettern und Kokosnüsse sammeln. Bitte unterstützen Sie diese grausame Industrie nicht länger. Treffen Sie die richtige Entscheidung und beziehen Sie für Ihre Produkte nur noch Kokosnüsse aus Betrieben, die keine Affen missbrauchen. Freundliche Grüße https://www.peta.de/affen-kokosprodukte#anchor-Petition

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie produkten tegen redelijke prijs. Snelle levering.

Moeilijk te vinden producten voor een goeie prijs

Ik bestel hier vaker en vindt het een erg fijne winkel. Ik ben mega fan van de Golden Curry en die is hier voor een erg goeie prijs verkrijgbaar. Ook koop ik vaak andere leuke producten die je normaal niet in de supermarkt van vinden

Good range and available of asian products

Like the variety and availability of their products. Highly recommendable seller!

perfect

great packing and arriving fast

SUPER

Merci beaucoup ! Ça été rapide avec tout ce qui se passe. Tout était conforme, bien emballé, bien livré ... et de bonnes qualités . Je recommande !

top!

Ondanks de drukke corona periode heb ik het vrij snel ontvangen. Ik vind het super dat ik veel Thaise producten kan vinden nu dat ik me niet mag verplaatsen! Bestelling zeker voor herhaling vatbaar!

Meine Bestellung.

So schnell meine bestellung habe ich nie gedacht. Ich bin uberascht!!!Danke. Ich habe noch eine frage, haben sie frischen gemüse aus asian zur zeit? Ich möchte auch gerne Jasmin Reis mit 5 X AAAAA. ganzen sack 20 kilo oder so ähnlich. Bitte schiecken sie mir eine Email wann es kommen. Danke in voraus. MFG.

Het komt aan

Fijne winkelervaring uit een breed assortiment, helaas geen bevestiging na een bestelling.

Rijst besteld, nooit gekregen

had in mijn order 20kg rijst staan. Dit werd niet geleverd wegens "geen voorraad" toch staat het artikel nog steeds op voorraad in de shop. Ook duurde het meer dan een week om mijn order te verzenden er is nooit een ander product voorgesteld. Zeer ontevreden

Beste Mark, Bedankt voor uw reactie. We begrijpen uw irritatie heel goed, maar helaas hebben we even geen oplossing. Door het coronavirus is de toestroom van nieuwe orders zo enorm geweest dat we de vraag naar met name rijst even niet helemaal aankunnen. Normaal verwerken we alle orders die we binnenkrijgen op dezelfde dag. De aantallen zijn zo enorm op dit moment, dat we structureel 5-7 werkdagen achterliggen. We kunnen niet anders dan excuses aanbieden, maar hopen ook een beetje op uw begrip in deze extreme omstandigheden. Blijf gezond! met vriendelijke groet, Asian Food Lovers

Handige website, maar verzending mag beter

Het bestellen zelf is makkelijk en alles op de site wijst zichzelf. Er is een ruim aanbod. Alleen de verzending kan wat sneller.

Klacht nep honing

Honing wordt verkocht als honing maar is honing aromat

super

zeer mooie website. geleverd volgens af gesproken datum. ook een box besteld ,wel verrassend lekker alleen spijtig dat er niet meer van deze boxen zijn. ik zou ze allemaal wel bestellen. ook de recepten die bij de box waren zeer duidelijk.

Wacht op mijn bestelling van 4-3-2020

Ik lees alleen maar goede dingen hier, vandaar dat ik ook bestelde. Maar ik wacht nu al 16 dagen op mijn pakket. Had op 9-3 een email gestuurd waar het bleef en kreeg dit antwoord: "Je bestelling zal vandaag de deur uitgaan. Klopt, normaal gesproken hebben we ook een voor 13:00 besteld, morgen in huis beleid. Helaas is het op dit moment zo druk dat we niet de bestellingen op tijd krijgen verwerkt.". Heel begrijpelijk als het vertraagd is, alle begrip, maar ik heb nog steeds niks. Hopen dat het nog komt, dan plak ik die 4 sterren er bij

Betrouwbaar en goed service

Ik heb altijd mijn pakket ontvangen op de datum die ze aangeven. Goede service en goed kwaliteit. Top

Goed assortiment

Gelukkig aangekomen. Wel rekening houden met langere levertijden.

De spullen zijn allemaal in orde. 1 product was vergeten. Hier over gemaild en de volgende dag is het zonder problemen nagestuurd. Snelle klantenservice.

HEEL GOED LIEVE MENSEN

MIJN ERVARING NOOIT FOUTEN GEMAAKT CHAPEAU.

Gedeeltelijk uitstekend

Het zou beter zijn als er een positief advies was over de bestelde BUTTER BEANS . Bijv. In voorraad per datum of elders voor mij besteld etc. Dus een beetje teleurgesteld

bevalt goed

Ruim assortiment. Bestellen gaat prima, bezorging ook in orde. Niks op aan te merken.

Netjes geleverd, goede producten, goede klantenservice

Levering was compleet en goed geleverd. Ook telefonisch een vraag gesteld en netjes geholpen. Top!