Bezorging ging fout en producten zijn niet de originele

Post nl gaf aan dat het pakket bezorgd was, maar later veranderde dat in retour naar de webshop ivm beschadiging. Een paar dagen later eindelijk bezorgd, blijkt 1 glazen flesje versplinterd, alle producten kleverig en onder de splinters. Bij nuttigen van producten lijkt de verpakking alsook de smaak niet hetzelfde als het origineel. ! keer en niet weer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer/mevrouw, wilt u deze klacht even doorsturen aan info@asianfoodlovers.nl? Zeer vervelend dat er iets mis is gegaan in de bezorging. Als u ons even het ordernummer doorstuurt, kunnen we even samen kijken naar de beste oplossing van uw klacht. Met vriendelijke groet, Asian Food Lovers

Heel goed!

Ik heb voornamelijk glutenvrije producten besteld. De kokosolie mag van mij gewoon met geur. Meer zeewier zou het ook goed doen.

Super service !

Zeer snelle service, heerlijke noodles, duidelijke website, alles vlot en correct verlopen. Wij zijn heel tevreden en zouden zo opnieuw bestellen :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijk eten en snelle levering

Ik had noodles surprise box besteld, en tot zover heb ik er nog geen 1 gehad die ik niet lekker vond!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk om te horen! Daar is de box ook voor bedoeld, een lekkere ontdekkingsreis!

Correcte service

veel keuze, typische thaise kruiden die je lokaal kan kopen in Thailand. Ideaal om thuis te bestellen. Vlotte betaling en levering.

niet relevant

Over de bezorging en verpakking geen klachten en de tijd van levering ook niet, maar de vijzel heeft aan de buitenkant lelijke grijze plekken die duiden op schimmel? En dat vind ik jammer als je het volle pond betaalt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer, mevrouw de Weger, wilt u even een foto sturen naar info@asianfoodlovers.nl ? En daarbij ook even het ordernummer vermelden. Ik vermoed dat u een Laos vijzel hebt besteld. Deze hebben inderdaad vaker wat zwarte/donkere plekjes, maar dat is (gelukkig) geen schimmel, maar een natuurlijk gevolg van hoe deze vijzels gemaakt worden. Maar wellicht heb ik het mis! Dus als u even een foto kunt sturen, kijken we er even naar! Met vriendelijke groet, Asian Food Lovers

please improve the website

Products are of course all good. It would be better if you improve your website. Because when I was choosing the products, it always broke down and I had to change different computers and browsers....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi! What do yu mean exactly with 'broke down'? In which step of the ordering process did you encounter these problems? Thanks for letting us know, we will check it and see of there's anyhting we can do to prevent this in the future.

Mooie producten en een snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service voor bestellingen en snel email contact.

Snelle leveringen. Vragen worden heel snel en vriendelijk beantwoord.

veel fijne produkten

Ik was in op zoek naar Thaise curry's en jullie assortiment is groot. Besteld en de volgende dag zou het ter plekke moeten zijn maar post.nl liep achter met bezorgen. (zoals gewoonlijk) Dit is zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel want ik ben gek op Thais eten en bij jullie kan ik alles krijgen wat ik nodig heb

heel goede service

de shirataki waren toevallig afgeprijsd maar ik kon niet 45 stuks ineens invullen, ik moest 45x langs 1 stuk passeren om die prijs vast te krijgen. Wat verder kon ik wel een grotere hoeveelheid ineens bestellen maar tegen een hogere prijs. Dit was even niet zo leuk. Verder 'prima'. Service super. Versheid idem.

Goed, correct en snel

Mooi groot assortiment. Helaas één van de bestelde producten was, door problemen bij de producent, niet leverbaar. Het wel te leveren product zonder extra kosten zeer snel ontvangen EN mijn geld voor het niet te leveren product stond ook weer op m'n rekening. Ik heb daar niet om hoeven vragen. Wat een service, bedankt! P.S.: hopelijk krijg ik een emailbericht zodra mijn product weer is te leveren. Ik kijk uiteraard zelf ook wel op de site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Baloo, Helaas hebben we nog niet de optie om u een seintje te sturen zodra iets weer op voorraad is. Houd de website dus even in de gaten :)! Met vriendelijke groet, Asian Food Lovers

Eerste bestelling en zeer tevreden!

Dit is mijn eerste bestelling en ik ben zeer tevreden over het bedrijf. Er miste twee producten en die werden gelijk netjes nagestuurd. Het personeel is vriendelijk en er wordt snel gereageerd per email. Ik ga hier zeker vaker bestellen! Bedankt!

A+++

Zeer goede service en snelle levering.

Beste webshop voor Asian Food

Ongelofelijk snelle levering en groot assortiment, al vaak besteld en altijd tevreden!

Snelle verzending

Snelle verzending, producten als omschreven op de website.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Helder bestel proces

Nu eenmaal bestelling gedaan, goed en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verpakt, snelle ontvangst, zoals altijd heel tevreden!

Zowel rijst, noodles , soep en kruiden bestelt en ben tevreden over de prijs/kwaliteit en de snelle verzending.

Super en snelle service!

GOEDE SERVICE, VLUG EN TOE DE POINT

goede ervaring in alles

Good service

Everything went smoothly. The only thing I would suggest is that they mention the expiry date of the products on the website. This will be handy in deciding the quantity to buy as I often stock up.

perfect

ruime keuze en snelle levering

Over Asian Food Lovers

Filter op Taal