Helemaal goed, vooral de diepvries producten worden goed geleverd

Aanrader

Na een verkeerd pakket te hebben ontvangen in het weekend contact opgenomen. Maandagochtend werd direct gereageerd en werd mijn bestelling inclusief een retourlabel voor het foutieve pakket gezonden.

Altijd netjes geleverd

Prima service. Niet duur en groot assortiment.

Snelle levering: goed product.

Ik bestelde ‘s middags een gietijzeren wokring. Deze werd de volgende morgen al geleverd. Fantastische service en een goed product. Ik ben er blij mee.

Vlotte levering

Ik had de bumbu’s heel snel in huis, goed verpakt. Maar sommige bumbu’s waren niet goed dicht en lekte. Jammer. Maar beter als de vorige keer. Toen had ik minstens 7 bumbu bali van Koningsvogel die lekte. Ik dacht, ik probeer het nog 1x. .

Smaakvol

Ik ben al heel mijn leven verslaafd aan noedels en vind het heerlijk alle verschillende smaakjes te proberen. Super veel keuze en heerlijke smaken.

Snelle en adequate levering, ook problemen worden goed opgelost

Mijn eerste bestelling werd verkeerd geleverd. Na melding bij de customer service is dit snel en professioneel opgelost. Zeer tevreden dus.

Perfecte transactie, bedankt!

Grote keuze, gemakkelijk te bestellen en goed verpakt en snel verzonden!

eerlijke en goede shop

eerlijke en goede shop, degelijke producten, goede prijzen, uniek aanbod, veel variatie, snelle en goede levering. eerst was ik wat wantrouwig aangezien er weinig online shops dit aanbieden. vooral de authenticiteit van hun producten en het uitgebreid aanbod deed me wantrouwen. aangezien veel van hun producten moeilijk vindbaar zijn, maar ze hebben mij het tegendeel bewezen! ik weet nu dat ik een shop gevonden heb waar ik eindelijk authentieke Asian Food producten kan kopen aan degelijke prijzen. hier zien ze mij zeker nog terug.

Prima firma

Prima service en snelle verzending van de artikelen. Overzichtelijke site.

supersnelle service !!!

goed en niet duur , fijne recepten !!!

prima adresje voor Aziatische producten!

De producten werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Super leuke ervaring van de uitgebreide product keuze

Blij dat ik jullie website ontdekt heb voor de enorme keuze aan mijn geprefereerde producten. En wat een snelle levering !!!!

Keurig overzichtelijke site met duidelijke uitleg over de producten.

Perfect! Ik bestel zeker vaker bij jullie!

Niets om over te klagen, alles ging voorspoedig🤗 moet m alleen nog testen☺️

Geleverd wat beloofd is - op tijd

De producten die ik besteld heb kende ik al, en die zijn goed. Maar een beoordeling voor de winkel: er is binnen de beloofde tijd geleverd wat ik besteld heb. Wat wil je nog meer?

Snel besteld en super snel afgeleverd

Heerlijk producten besteld en ook gevroren producten. Super verzorgd ingepakt en nog bevroren aangekomen! Echt een goede ervaring. Bestel zelf en ervaar het zelf!

goed en eerlijk

omdat zomige dingen niet aanwezig waren had ik het geld daarvan binnen 3 dagen trug

Makkelijk te bestellen en vlotte levering

Ik vind de website heel overzichtig, Simpel om een product in uw winkelmandje toe te voegen. Uitgebreide keuze aan producten. Vlotte levering en steeds alles perfect in orde.

goed verzorgde pakketten, producten zijn prima

wij zijn blij met AFL. de spullen komen heel verzorgd (goed ingepakt) aan, de producten zijn van goede kwaliteit

Snelle levering Kwalitatief goede producten

Ik heb mijn pakketje vlug gekregen en heb er een koekje bij gekregen dat was wel leuk.

Levering duurt redelijk lang

I like their products very much but it is a week since I ordered and I still haven't received my order. :-(

Dear Loraine, We have checked your order and it has been delivered to a pick-up point. We have send you the details via e-mail. Kind regards, Asian Food Lovers

Blij mee

Een ruim aanbod van artikelen tegen aantrekkelijke prijzen, snelle verzending. Misschien de aanbiedingen wat vaker rouleren om een tien als score te krijgen.

Heel veel Aziatische producten

Wat een ruime keuze op deze site. Goede product omschrijving zodat je precies weet wat je koopt. Zeer snelle levering. De producten zijn netjes verpakt, glazen potten/flessen hebben een extra bescherm hoes (van papier) tegen eventueel breken. Ruimte in de doos wordt opgevuld met papier, gelukkig dus niet met plastic. Er zit vaak iets extra's bij je bestelling dat je uit kunt proberen, met duidelijke uitleg erbij. Top.